ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 306)

преди 1 година от kirekin
|
673368 преглеждания 5991 отговора |
|
1...305 306
преди 5 часове

Все още се нуждаем от съвет как да предприемем действия с falcora, canapay, quickbit и payop. Приемам ли съвети?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 часове

Аз съм в същата лодка, колега, имам около 6 хиляди от януари нататък, така че едни и същи транзакции в извлечението, всички към различни сметки и кодове за сортиране, така че всяка помощ ще бъде оценена

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 3 часове

Няма да стигнете доникъде с Falcora Finance, тъй като парите по същество се изпращат чрез „банков превод". Правилата за връщане на плащане при тях са много трудни и не мисля, че банките имат право дори да се опитат да изтеглят парите. Единственият начин да си го върнете е, ако банката ви върне сумата от собствения си джоб, но като се има предвид, че бихте одобрили транзакцията (и вероятно ще трябва да им кажете, че е отишла в сайт за хазарт), това е почти невъзможно.

Информацията за контакт на уебсайта им също е безполезна, телефонният номер не звъни и те не отговарят на имейли.


Payop е шлюз за плащане. Те няма да могат да ви възстановят сумата, тъй като са просто трета страна, която обработва транзакцията между вас и „търговеца". Най-добрият ви залог е да повдигнете сторнирания на плащане с вашата банка и тя ще се свърже с тях.


Canapay – Отидете в банката и им кажете, че никога не сте получавали стоки от тях, след като сте пазарували от сайта им. Може би да опитате да им изпратите имейл и след това, ако/когато не отговорят, можете да използвате това като доказателство?


За Quickbit отново просто опитайте да получите връщане на плащане. Ако не сте казали нищо за хазарта на вашата банка, бих ви посъветвал да не го правите. Просто им кажете, че сте купили нещо от техния уебсайт и никога не сте получили стоки/услуги. Въпреки това те могат да оспорят вашето връщане на плащане, както някои хора споменаха тук по-рано. Те изглежда са едни от единствените хора, които го оспорват.

Автоматичен превод:
s26f8yg29c
преди 3 часове

Falcora finance също е портал за плащане

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 2 часове

Да, правилно, но тъй като парите се изпращат чрез банков превод, това го прави по-трудно. Поне когато плащане с дебитна карта е извършено към един от тези шлюзове за плащане, те ще помогнат при възстановяването на плащането, когато банката се свърже с тях

Автоматичен превод:
s26f8yg29c
преди 2 часове

Благодаря, от банката ми казаха, че не могат да ги направят повече от 120 дни, но Crypto каза да им изпратят имейл и да копират до властите какви са

Автоматичен превод:
s26f8yg29c
преди 2 часове

въпреки че това е вярно, абсолютно същият проблем е налице с това. Когато говорих с FCA за това, те ми казаха, че моята банка трябва да помогне с това. Когато се свързах с банката, те казаха, че така или иначе не могат да помогнат, така че трябваше да пусна жалба и чакам резултата.

Автоматичен превод:
преди 14 часове

Здравейте на всички, реших да се върна след предишните си коментари. За съжаление в края на миналата седмица и през по-голямата част от тази седмица отново се върнах и глупаво се регистрирах в повече казина и започнах да губя. Не знам защо дори опитах това… Както и да е, нека да видя дали моята ситуация може да помогне на някого?


Първо възстановяване на плащане:

Сантандер Обединеното кралство – След малко напред-назад и почти отказване, сторнираните плащания бяха повдигнати като „неполучени стоки" на 24 октомври, но ми дадоха 4 различни референтни номера, тъй като не можаха да групират всички транзакции в една. Вече минаха 49 дни и днес им се обадих за актуализация. Сантандер сега казва, че може да отнеме до 130 дни, докато сторнираните плащания бъдат завършени? Казаха ми, че ще са 45 дни като начало...

2-ро възстановяване на плащане (след повторение)

Barclaycard UK – Вдигнат мигновено под неправилен MCC код, представени доказателства за депозити, направени на freshbet днес, както и доказателство за опит за контакт с фалшивите търговци, които се показват в извлечението ми. Това трябва да е лесна печалба, тъй като хазартът с кредитни карти не е разрешен.


3-то възстановяване на плащане (след повторение)

NatWest UK - Повишени сторнирания на плащания чрез приложението, 2 от 8 бяха успешно повдигнати и търговците незабавно възстановени (те очевидно не искаха да го оспорват). За останалите 6 получих автоматизирани имейли, в които се казваше, че няма да го вдигнат, и дори намекнаха, че ги фалшифицирам. Подадох жалба веднага и получих отговор в рамките на 2 дни с молба да изпратя доказателства, които ще подкрепят възстановяване на плащане. Направих това в понеделник и в момента чакам мениджър по жалбите да ме уведоми дали ще бъдат повдигнати или не. Изглежда странно, че не са ги повишили на първо място, като се има предвид, че първите 2 бяха успешни И търговецът не възстанови?!


4-то възстановяване на плащане (след рецидив)

Сантандер Обединеното кралство – Трябваше да им се обадя днес и да обясня, че имам рецидив (супер неудобно) и да ги помоля да повдигнат сторнирания за още 4 транзакции. Дамата по телефона беше много полезна и ги повдигна като „неполучени стоки и услуги" и аз вече изпратих доказателствата чрез онлайн връзка. Изглежда, че след борбата, през която преминах в първия, те са идентифицирали проблема тук. Тя също така спомена, че са имали наплив от хора, които се обаждат за подобни неща, и тези казина изглежда получават по-често внимание по отношение на искове и сторнирания. Може ли да е нещо добро за бъдещето?


Ако някой има някакви въпроси, стреляйте. Направих много изследвания по тази тема и почти изчетох целия форум от главата до петите и ще се радвам да помогна, ако мога.

Автоматичен превод:
преди 1 час

здравей

Първо, бих искал да ви благодаря за вашия принос.

Чудех се дали мога, за разнообразие, да ви бъда полезен по отношение на гореспоменатия рецидив.

Предполагам, че най-вероятно вече сте блокирани чрез Gamstop, но може би бихте използвали някои от другите инструменти и ръководства за ползотворна употреба.

Casino Guru Safe Zone е на ваше пълно разположение: https://casino.guru/problem-gambling

Като инструмент за самоизключване (бета версия): https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool

Просто се надявам, че нямате нищо против да се намеся в разговора. Успех със сторниранията!


Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 час

Съжалявам не

Автоматичен превод:
s26f8yg29c
преди 3 минути

Здравей, приятелю, надявам се всичко да е наред сега.

Кои бяха вашите търговци за транзакциите ви в Сантандер и събраха ли ги всичките?

Автоматичен превод:
1...305 306
Отидете на страницаот 306 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини