Здравейте на всички, реших да се върна след предишните си коментари. За съжаление в края на миналата седмица и през по-голямата част от тази седмица отново се върнах и глупаво се регистрирах в повече казина и започнах да губя. Не знам защо дори опитах това… Както и да е, нека да видя дали моята ситуация може да помогне на някого?
Първо възстановяване на плащане:
Сантандер Обединеното кралство – След малко напред-назад и почти отказване, сторнираните плащания бяха повдигнати като „неполучени стоки" на 24 октомври, но ми дадоха 4 различни референтни номера, тъй като не можаха да групират всички транзакции в една. Вече минаха 49 дни и днес им се обадих за актуализация. Сантандер сега казва, че може да отнеме до 130 дни, докато сторнираните плащания бъдат завършени? Казаха ми, че ще са 45 дни като начало...
2-ро възстановяване на плащане (след повторение)
Barclaycard UK – Вдигнат мигновено под неправилен MCC код, представени доказателства за депозити, направени на freshbet днес, както и доказателство за опит за контакт с фалшивите търговци, които се показват в извлечението ми. Това трябва да е лесна печалба, тъй като хазартът с кредитни карти не е разрешен.
3-то възстановяване на плащане (след повторение)
NatWest UK - Повишени сторнирания на плащания чрез приложението, 2 от 8 бяха успешно повдигнати и търговците незабавно възстановени (те очевидно не искаха да го оспорват). За останалите 6 получих автоматизирани имейли, в които се казваше, че няма да го вдигнат, и дори намекнаха, че ги фалшифицирам. Подадох жалба веднага и получих отговор в рамките на 2 дни с молба да изпратя доказателства, които ще подкрепят възстановяване на плащане. Направих това в понеделник и в момента чакам мениджър по жалбите да ме уведоми дали ще бъдат повдигнати или не. Изглежда странно, че не са ги повишили на първо място, като се има предвид, че първите 2 бяха успешни И търговецът не възстанови?!
4-то възстановяване на плащане (след рецидив)
Сантандер Обединеното кралство – Трябваше да им се обадя днес и да обясня, че имам рецидив (супер неудобно) и да ги помоля да повдигнат сторнирания за още 4 транзакции. Дамата по телефона беше много полезна и ги повдигна като „неполучени стоки и услуги" и аз вече изпратих доказателствата чрез онлайн връзка. Изглежда, че след борбата, през която преминах в първия, те са идентифицирали проблема тук. Тя също така спомена, че са имали наплив от хора, които се обаждат за подобни неща, и тези казина изглежда получават по-често внимание по отношение на искове и сторнирания. Може ли да е нещо добро за бъдещето?
Ако някой има някакви въпроси, стреляйте. Направих много изследвания по тази тема и почти изчетох целия форум от главата до петите и ще се радвам да помогна, ако мога.