ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 298)

преди 1 година от kirekin
|
675330 преглеждания 6032 отговора |
|
1...297 298 299...308
преди 4 дни

Току-що забелязах, че платежният портал за Goldenbet е Facilero. Изпратих им имейл, описващ прането на транзакции, в което са съучастници, и поисках възстановяване на сумата.

IIRC, някои хора по-рано в нишката са имали късмет да получат възстановяване на средства от доставчиците на плащания, така че просто реших да го спомена тук.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 4 дни

Получихте ли и държава, в която е базирана ZPDG? Тъй като моята банка показва само ZPDG без никакво обяснение. Трябва да се свържете с тях и да поискате повече подробности, но това може да отнеме няколко дни.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 4 дни

ZPDG изглежда много трудно за намиране, не го намерих

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 4 дни

Наясно съм с това, но ако успея да намеря някоя държава, може да ми помогне да я намеря или поне малко да улесни търсенето.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

здрасти


Благодаря за публикацията. имам един въпрос Кредитната ми карта продължи със сторнирания на плащания като „измама".

Има ли други начини/отдели, по които те биха обработили възстановяване на плащане?

Някой друг търговец изяви ли се? Оспорвахте ли вашите сторнирания?

Изпратих имейли на всички тях, повечето не отговориха.. и също така няколко възстановиха сумата сами. ..

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Не съм сигурен за канадските правила, но според финансовия омбудсман в Обединеното кралство те няма да застанат на страната на лицето, ако съзнателно се е опитало да извърши транзакции и не е имало блокиране на хазарта. Mastercard има различни видове измами и в моя случай Revolut се опита да извърши един от тях, който беше автоматично отхвърлен, защото аз направих транзакциите. Това предизвика хаос седмици наред и беше повдигнат случай на FOS. За щастие имах множество имейли, показващи преследване на търговци, комуникации със сайта, на който никога не беше отговорено, включително 25 копия за чат на живо. Не се гарантира, че сторниранията на плащания за стоки и услуги работят - търговците могат да ги оспорят и се надявам Quickbit да го направи. Те са единственият търговец, който всъщност ми отговори и излъга - казаха, че транзакцията няма нищо общо с тях и аз нямам сметка при тях.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Току-що забелязах, че платежният портал за Goldenbet е Facilero. Изпратих им имейл, описващ прането на транзакции, в което са съучастници, и поисках възстановяване на сумата.

IIRC, някои хора по-рано в нишката са имали късмет да получат възстановяване на средства от доставчиците на плащания, така че просто реших да го спомена тук.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Да, изпращането на имейл до отделните търговци трябва да бъде първото нещо, което трябва да направите, ПРЕДИ да предявите каквито и да било искове към вашата банка.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 4 дни

Случай, за който съм запознат с банкомата, FOS застана на страната на банката, въпреки блокирането на хазарта, така че все още изглежда като непоследователни решения навсякъде и реалността е, че се свежда до малко късмет. Ясно е, че нещо трябва да се промени, но извън този форум е трудно да се разбере какъв е размерът на проблема. 10-15 случая към FOS вероятно няма да променят циферблата

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
paulmcewan05
преди 4 дни

Кое казино

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
Youssf
преди 4 дни

Швейцария

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 4 дни

Това е малко крайно от тяхна страна, радвам се, че сте го подредили. Това винаги е било моето притеснение, правенето на стоки, които не са получени, доколко банката ни отблъсква. VISA при извършване на неправилен MCC беше добре, знаейки, че Mastercard не направих последните чрез стоки, които не са получени, така че ще видим какво ще се случи. В идеалния случай без полицейско интервю...

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 4 дни

Какво точно им казахте

Автоматичен превод:
преди 4 дни

В момента съм в битка с казино, наречено 7gold casino, което очевидно е регулирано от компания в Обединеното кралство😭, но няма британски лиценз. Казаха, че ще ме докладват за измама, ако обработя възстановяване на плащане. Изглежда, че ще докладвам „британския бизнес" на ukgc и fca

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 4 дни

UKGC трябва да направи нещо по въпроса, всичките ми първи партиди търговци бяха Естония, Нигерия и Швейцария, така че оценявам малката юрисдикция, но се твърди, че finnart е базиран в Обединеното кралство. Така че бихте си помислили, че могат да ги преследват.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 4 дни

Също така наздраве за главата, вече запазих имейли, но току-що докладвах тези две крипто компании на FCA, за да се покрия.

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
CryptoG82
преди 4 дни

Съжалявам, значи са направили това, защото сте извършили сторниране на плащане?

Автоматичен превод:
jbias18
преди 4 дни

Имам същото безпокойство относно маршрута на неполучените стоки. Страхотна новина, че VISA обработи сторнираното плащане въз основа на неправилен MCC без никакви проблеми. Дали това беше защото сте имали блокове в акаунта си, които това заобикаляше, или просто поради нарушения на техните ToS?

Мога ли да попитам какво им писахте, тъй като аз също трябва да пиша на VISA 🙏


Автоматичен превод:
WonTD
преди 4 дни

Barclaycard, така че кредитна карта, при която хазартът е блокиран, пише някъде в този форум, ще трябва да видя дали имам запазена, основно казва изпиране на транзакции за заобикаляне на блоковете. Те не го направиха веднага, но го направиха след оплакване, от това, което разбирам, Mastercard няма да направи това, тъй като се класифицира като измама и техните условия гласят, че ако сте направили покупката, те няма да върнат плащането.

Автоматичен превод:
1...297 298 299...308
Отидете на страницаот 308 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини