преди 2 часове
Точно същото за мен, просто ми се иска моите да са с Visa, тъй като са по-лесни за преминаване
Exact same for me, I just wish mine were all Visa as they are easier to get through
0
Точно същото за мен, просто ми се иска моите да са с Visa, тъй като са по-лесни за преминаване
Exact same for me, I just wish mine were all Visa as they are easier to get through
Подадох жалба до Revolut на 19/11/24, в която се казваше, че отговорът трябва да бъде в рамките на 15 дни, просто го преследвах, тъй като не съм чул нищо!
I raised a complaint to Revolut 19/11/24 it said reply should be within 15 days I just chased it up as I have not heard a thing !
Когато за първи път повдигнете сторнирани плащания, те не ги правят без проблем, но след няколко започват да ги разглеждат повече, тъй като започват да стават подозрителни защо повдигате толкова много. Моята банка се справи добре с моята в началото и имаше незабавни временни възстановявания, сега ме карат да чакам 45 дни, тъй като в миналото съм повдигал сторнирания на плащания и задавам по-задълбочени въпроси, това е досадно.
осъзнаваш, че името ти и адресът ти са на тази снимка 🤣 може би трябва да скриеш това, доста лични подробности, за да могат всички да ги видят.
When you first raise chargebacks they do them no problem but after a few they start to look into them more as they start to get suspicious to why you are raising so many . My bank did mine fine at the start and had instant temporary refunds , now they are making me wait 45 days as I have raised chargebacks in the past and ask more in depth questions, it’s annoying .
you do realise your name and your address is in that picture 🤣 maybe you should cover that up , quite personal details for everyone to see .
Същото и за мен, Chase е трудно да ги прекара, но вероятно е възстановил 4/5 няколко дни по-късно, следващите трябва да чакат. Barclaycard ги направи сравнително бързо, но продължавам да получавам писма, в които се казва още 6 седмици за разследване, предполагам, че тъй като са били неправилни MCC, имат доказателства, които да покажат, че това е измама от търговец или като алтернатива е общо писмо
Same for me, Chase is a pain to get them through but probably did 4/5 refund few days later, next ones now having to wait. Barclaycard did them fairly quickly but I keep getting letters saying another 6 weeks to investigate, I am assuming as they were incorrect MCC that they have evidence to show it’s fraud from merchant or alternatively it’s a generic letter
Направих го, но тези за payop и Falcora бяха превод на средства, така че това е без значение според мен
I did but the ones to payop and Falcora were funds transfer so that’s irrelevant I think
Добре, приятелю, изтрих го, сега е само адрес, не може да се направи много с него.
Да, изглежда, че първите нямат проблеми, а следващия път ще бъдат големи проблеми, може просто да го оставя, тъй като събрах повече от достатъчно чрез банката, ще си помисля, че може просто да им дам този😂
Ok mate I deleted it now its only an address not much can be done with it really.
Yes it seems to be 1st ones no hassle then next time a big hassle I might just leave it as I got more than enough raised through the bank I will have a think I might just give them this one😂
Здравейте, търся помощ и информация за ZPDG и GAIW-DONATION. Ще се радвам, ако някой може да ми помогне с процедурата за CB и т.н. Моят имейл .
потребител: 21c****o.net, Кюрасао
Ps - прочетох повече от 100 страници от тази тема, но съм изгубен в много информация🙁 моля помогнете
Hallo, I look for help and some information about ZPDG and GAIW-DONATION. I would be great if someone could help me with the CB procedure etc. My Email pigwajanina108@gmail.com.
anbieter: 21c****o.net, curacao
Ps - I read more than 100 pages from this topic but I am lost in lots of information🙁 please help
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.