Спрете да спамите с вас, гневните хора не трябва да го чуват!!! 🙄🙄🙄
Ps всички ви доказахме, че грешите, ако прочетохте многото страници в темата!
Stop spamming with you bs angry people don't need to hear it!!! 🙄🙄🙄
P.s we have all proven you wrong if you read the many pages on the thread!
Здравейте, можете ли да ми изпратите тяхната информация, моля
Hi can you please send me their info plz
хей
това ли е същият човек, който спомена? Ако е така, моля, можете ли да ми помогнете?
Hey
this is the same person you mentioned? If so please can you help me?
Така че току-що разговарях с Tesco bank, те казаха, че от август 2024 г. Mastercard са променили правилата си поради големия брой случаи на връщане на плащания, свързани с хазарта, като основно се отърват от кода, който се счита за грешен Mcc код, докато Visa все още има това. Ето защо хората имат проблеми с Mastercard, онлайн и на уебсайта на Mastercard намерих това: код на правилото на Mastercard 4846, което е „
Търговци, които получават сторниране на плащане за транзакция, направена с карта Mastercard, могат да срещнат код на причина 4846, който показва неправилно обработена транзакция, за която картодържателят не смята, че трябва да носи отговорност за плащането.
So I’ve just had a chat with Tesco bank, they have said that since August 2024, Mastercard have changed their rules due to the high number of chargeback cases to do with gambling, basically getting rid of the code that is counted as wrong Mcc code, whereas visa still has this. Thats why people are having problems with Mastercard, online and on Mastercard website I’ve found this: Mastercard rule code 4846, which is "
Merchants who receive a chargeback for a transaction placed with a Mastercard card may encounter reason code 4846, which indicates an improperly processed transaction that the cardholder does not believe they should be responsible for paying"
Наистина е тъжно, че те продължават напред и премахват нещо заради обема, който бихте си помислили, че поради обема биха направили нещо по въпроса. лудост! Моите току-що казаха, че не са го направили, не че са го променили, много подъл той всъщност ми каза, че мога да повдигна въпроса, за да бъде представен на омбудсмана, просто показва, че не получават достатъчно обучение или насоки, защото той трябваше да знае тази информация 😞
That's really sad that they go ahead and remove something because of the volume you would think because of the volume they would do something about it. Madness! Mine just said they didn't do it not that they had an changed it very sneaky he actually said to me I could bring it up to be put forward to ombudsman just shows they don't get enough training or guidance because he should of known this information 😞
Здравей, приятелю, спомням си, че спомена да получиш пари обратно от Kingshill, тъй като играчите от Обединеното кралство са ограничени тук.
знаете ли дали е същото за техните дъщерни сайтове и можете ли да ми помогнете как успяхте да си върнете парите?
Hi mate I remember you mentioning getting money back from Kingshill due to UK players being restricted here.
do you know if it is the same for their sister sites and could you help me out how u managed to get the money back?
мамка му Направих повече с jokabet (техния дъщерен сайт), който сега искаше да си върна тези пари, защото не приемаха играчи от Обединеното кралство.
Oh shit. I done more with jokabet (their sister site) looking to now get that money back due to them not accepting UK players.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.