Честно казано беше преди няколко страници. Надявам се да не се случи, първата ми партида е следващата събота, а втората ми е на 10 януари
Honestly it was a few pages back now. I hope it doesn’t happen mine first lot are up next Saturday and my second lot are January 10th
Можете ли да ми изпратите информацията за плащане по имейл ( ? В момента имам казус с тях. Може би си струва да си сътрудничим с вас, за да им помогнем да ги разобличим и затворим.
Can you send the info to me r.e payop via email (diemeisterr@hotmail.com? I currently have a case with them. Maybe worth cooperating with you to help expose them and shut them down.
Нулева точка да се свържете директно с тях. Те са безполезни и отричат всякаква отговорност.
Zero point contacting them direct. They're useless and deny any responsibility.
Сигурната информация е на моя лаптоп, така че когато вляза по-късно, ще изпратя по пощата. Може би неща, за които вече сте запознати, но определено неща, които доказват незаконна дейност и британските банки не трябва да им позволяват да практикуват отворено банкиране
Certainty information is on my laptop so when I get in later I will mail. Maybe stuff you are already aware of but definitely stuff that proves illegal activity and uk banks should not be allowing them to practice open banking
Има ли телеграм група? Кълна се, видях един публикуван, но се върнах към 217, откъдето тръгнах последно, и за цял живот не мога да го видя отново
Is there a telegram group? I swear I saw one posted but gone back to 217 where I left of last and for life of me can’t see it again
Мога ли да попитам вашият случай с тях ли е директно?
Can I ask is your case with them directly?
Първоначално моето възстановяване на плащане с Tesco беше отхвърлено, след като ги преследвах и обясних незаконната дейност на търговците, те казаха, че „единственият начин да обработим възстановяване на плащане за средства за хазарт е, ако можете да докажете, че сметката е затворена или средствата не са достигнали акаунта", просто имайте предвид, когато обработвате сторниране на плащане, уверете се, че всички получавате доказателства, че вашият акаунт е затворен и т.н.
My chargeback with Tesco got rejected initially, after me giving them a hounding and explaining the illegal activity of the merchants they said "the only way we can process a chargeback for gambling funds is if you can prove the account is closed or funds did not reach the account", just bear in mind when processing a chargeback make sure you all get evidence of your account being closed ect.
Как можете да получите възстановяване на сумата за преводите по payop? Можете ли да изпратите имейл и на мен, моля
How can you get the payop transfers refunded? Can you email me too please
kieranclutterbuck1@gmail.com
Някой каза копие в властите и те помагат
Someone said copy in authorities and they help
Как може моята банка да не направи сторниране на плащане, но вместо това те казват, че ще се свържат с „магазините", за да ги попитат дали съм получил моите „продукти", ако търговецът не отговори, тогава ще им трябват повече доказателства, за да „започнат разследване".
Безполезно, попитах и моята банка:
Ако не ви отговорят, какво ще стане тогава?
Банката ми отговори:
Тогава ще продължим да проучваме проблема.
How can my bank not make a chargeback but instead they say that they will contact the "stores" to ask them if i have received my "products", if the merchant dont reply then they will need more evidence to "start an investigation".
Worthless, i asked my bank also:
If they do not reply you, what will happens then?
My bank replied:
Then we will keep on investigating the problem.
това не е гаранция, мисля, че всичко зависи от банката, но доказателството за очевидно пране на пари и незаконни дейности помага!
its Not a guarantee I think it all depends on bank however proof of blatant money laundering and illegal activities helps!
Неправилно. Направих същото и абсолютно никакъв отговор
Incorrect. I've done the same and absolutely no response
Добре, загуба на време, тогава наздраве за хедс-ъп
Ok waste of time then cheers for the heads up
Съжалявам, че звуча грубо, но по принцип не са ми отговорили нищо и не знам какво да правя. Донякъде искам да ги затворят завинаги сега, защото заобикалят твърде много вратички в системата и бягат от отговорност.
Sorry for sounding harsh man, but basically they've not replied to me whatsoever and I don't know what to do. I kinda want them shut down for good now because they're circumventing too many loopholes in the system and shirking responsibility.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.