преди 3 дни
Вече са ги отгледали, сигурен съм, че казахте пъпка
They have already raised them im sure you said bud
0
Вече са ги отгледали, сигурен съм, че казахте пъпка
They have already raised them im sure you said bud
Да, те просто си помислиха, че може да помогне на моя случай, ако знаят, че блокирането ми на хазарт е включено
Yeah they have just thought it might help my case if they know my gambling block was on
Ако са ги отгледали, няма нужда да се оправдават сега, те щяха да проверят, че сега не могат да направят нищо повече от тяхна страна
If they have raised them that is it no need to justify anything now they would have checked that it bud they cannot do any more on their side now
Но може би, ако откажат възстановяването, бих могъл да използвам това, за да продължа с FOC, според вас. Как си, приятелю?
But maybe if they decline the refund I could use that to go forward with the FOC you think. How you doing Anways buddy
Какво искаш да кажеш, че връзката е към Sumup mate? Какво казва описанието на банката?
What are you saying the link is to Sumup mate? What is a description on bank saying?
Ако откажат, това е нищо, FOS не може да направи, тъй като те ги опитаха, не съм лош приятел, продължавай
If they decline thats it bud nothing FOS can do as they tried them I am not bad mate keeping going
Здравей, Ботуши, банката каза това и видях sumup на екрана, когато плащах, пише smpay, това е всичко, което знам
Hi Boots the bank said this and I seen sumup on screen when paying it says smpay thats all I know
Но sumup не са отговорили, за да кажат, че не са те, което е странно, както бихте помислили, че биха направили веднага! може би банката може да види къде отиват
But sumup have not replied to say it is not them which is odd as you would think they would right away ! maybe the bank can see where they go
Не съм убеден, приятелю, използвал съм Sumup много пъти за истински, несвързани с хазарт транзакции и се появява като Sumup*(име на търговеца тук).
I’m not convinced mate, I’ve used Sumup loads of times for genuine, non gambling related transactions and it comes up as Sumup*(name of merchant here).
Добре, може би този банков служител греши, тогава това ми каза той, а отговорникът по жалбите каза, че ще прегледа телефонните обаждания като част от разследването, което просто ви показва, ако не, колко не си вършат работата правилно! Разбира се, видях sumup да се появява при извършване на плащане, но ако са те, трябва да е известно възстановяване за всички, без въпроси!
Ok maybe that bank worker is wrong then that is what he told me though and the complaints hander said he will review phone calls as part of the investigation just shows you if not how much they are not doing the job correctly ! I deffo seen sumup appear when doing a payment though if it is them it should be a certain refund for all no questions asked !
Надявам се, че ще бъдат по-оперативни от тези измамни процесори.
Какво беше описанието на транзакцията? Maginc?
I’m hoping so as they’d be more of an operation than these dodgy processors.
What were the transaction description? Maginc?
(Т.е. по-вероятно е Sumup да играе топката и да възстанови сумата)
(I.e Sumup more likely to play ball and refund)
Ами да, но няма отговор досега! Мисля, че банката може лесно да възстанови тези базирани във Великобритания транзакции
Well yes but no reply so far ! I deffo think the bank can recover these Uk based transactions easily
Така че нека приемем, че не е Sumup, как успешно да извършите връщане на плащане в тази ситуация, след като нямате нищо за процесора или търговеца?
So let’s assume it’s not Sumup how do you successfully do a chargeback in that situation since you have nothing on the processor or merchant?
Ами все още е неправилен MCC код, така че просто същото нещо Boots
Well its still incorrect MCC code so just the same thing Boots
Това е страхотна новина.
На път съм да направя същото с тях, така че ми дава надежда.
Мога ли да попитам дали бяхте искрени за какво са предназначени транзакциите
That’s great news.
i M about to do same with them so gives me hope.
can i ask were you truthful about what transactions were for
Не мога да намеря контакт за Santeda, що се отнася до goldenbet, те почти казаха, че нося отговорност за това, че не съм прочел техните ToS, тъй като им е забранено да предлагат услугите си в Обединеното кралство, изобщо няма да ми помогне, чакайки омбудсманът все още като Chase основно каза, че това е хазарт и те не покриват хазарта според ToS на mastercard, въпреки че MCC не беше хазарт, а игри и цифрови стоки. FoS чака около седем седмици досега, може би малко повече и не са започнали правилното разследване, просто казаха, че ще назначат агент за моя случай, когато имат такъв свободен, тъй като имат увеличен обем работа.
Can't find a contact for Santeda, as for goldenbet, they pretty much said i'm liable for not reading their ToS as they're prohibited from offering their services to the UK, wouldn't help me at all, waiting for the ombudsman still as chase basically said it was gambling and they don't cover gambling per mastercard ToS even though the MCC wasn't gambling, it was gaming and digital goods. The FoS has been around a seven week wait so far, maybe a touch longer and they've not began the investigation proper, just said they will appoint an agent to my case when they have one free as they have an increased workload.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.