Повдигнат иск за връщане на плащане към Nationwide преди около 40 дни, почти £6000 за около 50 транзакции от множество доставчици на плащания от трети страни.
незабавно Nationwide възстанови всички плащания, докато разследваха сторниранията, но заяви, че парите ще бъдат взети от мен, ако сторниранията са неуспешни.
Имах известия няколко дни по-късно, че 3 транзакции са били успешно разрешени. След това не чух нищо няколко седмици, толкова се притесних, че останалите са били неуспешни 😵💫
Най-накрая вчера получих много известия, че и останалите транзакции са били успешни!
Толкова се радвам, че намерих тази тема и осъзнах, че имам шанс да възстановя някои загуби и мога да оставя тази ужасна част от живота си зад гърба си 😊
Raised a chargeback claim with Nationwide around 40 days ago, almost £6000 over around 50 transactions from multiple third part payment providers.
immediately Nationwide refunded all the payments whilst they investigated the chargebacks but stated the money would be taken back off me if the chargebacks were unsuccessful.
Had notifications a few days later that 3 transactions had been successfully resolved. Then heard nothing for a few weeks so worried the rest had been unsuccessful 😵💫
Finally yesterday got a load of notifications saying the rest of the transactions had been successful too!
So glad I found this thread and realised I had a chance of recouping some losses and can put this horrible part of my life behind me 😊
Автоматичен превод: