вчера
Опитах, но не можах да намеря начин да го направя, тъй като изглежда, че е само за продавачи, иска данни за акаунт и т.н.
I tried but could not find a way to do it as it seems to only be for sellers asks for account details etc
0
Опитах, но не можах да намеря начин да го направя, тъй като изглежда, че е само за продавачи, иска данни за акаунт и т.н.
I tried but could not find a way to do it as it seems to only be for sellers asks for account details etc
Това е единственото нещо, което съм чувал от тях
И това са техните правила
This is the only thing ive heard from them
And this is their rules
Имах банков формуляр за актуализация след разследване, те не могат да правят сторнирания на плащания, защото трябва да следват правилата на mastercards, но не разбирам този момент тук на екранната снимка, може ли някой да ми обясни това, моля
I had a update form bank after investigation they can’t do chargebacks because they need to follow mastercards rules but I don’t get this bit here in the screen shot can anyone explain this to me please
Това означава, че те ги повишават, приятелю, което ми се случи, те държат средствата, докато спечелите, след което ги получавате около 6 седмици по-късно
That says they are raising them mate that happened to me they hold the funds until you win then you get them about 6 weeks later
Приятелю, чета това, тъй като те го правят за теб… те просто казват, че не е гарантирано, тъй като търговецът може да се върне с някакво доказателство.
Mate, I’m reading that as they’re doing it for you…they're just saying it’s not guaranteed as the merchant may come back with proof of some sort.
Човекът в банката казва, че са минали през sumup и когато направих няколко, си спомням, че sumup светна! Неговите ранни дни пъпка
The guy in the bank says they went through sumup and when I made a few I remember seeing sumup flash up ! Its early days bud
Можете ли да ги видите да се връщат с доказателство, видях, че вероятно няма да дойдат, тъй като това ще разкрие измамата
Can you see them coming back with proof I did see that they probably won’t come as it will give away the scam
99% сигурен е, че след като се вдигне, това е, ако не чуете нищо след 10-14 дни, това е
Its 99% certain once raised that is it if you dont hear anything in 10-14days thats it
Да изчакам ли 10-14 дни или ако не ми отговорят от търговците в рамките на това време, печеля, извинявай, ако бъркам, колега
Shall I wait 10-14 days or if they don’t hear back from the merchants within that time I won sorry if I am confusing mate
Трябва да изчакате, докато търговецът разполага с 45 дни за оспорване. Те обаче няма да оспорват, тъй като знаят, че това, което правят, е незаконно! Просто ще трябва да почакате.
You need to wait until the merchant have had the 45 days to dispute. They won't dispute though as they know what they are doing is illegal! You will just have to wait.
Не мога да го намеря сега, но съм сигурен, че беше @enygma.eu или @enigma.eu.
Но не мога да си спомня дали беше информация или поддръжка. Не мога да намеря пощата
Cant find it now, but i am sure it was @enygma.eu or @enigma.eu.
But cant remember if it was info or support. Cant find the mail
О, това са само 45 дни, което не е лошо тогава. И не можете да ги видите да се връщат с каквато и да е информация, защото очевидно разкриват незаконните дейности, които извършват. Така че това, което банката основно прави, е връщане на плащания или аз го чета погрешно
Oh so it’s only 45 days that’s not to bad then. And you can’t see them coming back with any info because obviously they give away the illegal activities they are doing. So what the bank are basically doing is chargebacks or am i reading it wrong
Ако нищо не се върне от банката, това означава, че сте спечелили без връщане, обикновено в рамките на 10-14 работни дни те се връщат, просто изчакайте
If nothing comes back from the bank it indicates youve won with no comeback its usually within 10-14 working days they comeback you just wait
Стискам палци приятелю, предполагам, че отново е игра на изчакване
Fingers crossed the buddy I suppose it a waiting game again
О, това са само 45 дни, което не е лошо тогава. И не можете да ги видите да се връщат с каквато и да е информация, защото очевидно разкриват незаконните дейности, които извършват. Така че това, което банката основно прави, е връщане на плащания или аз го чета погрешно
Oh so it’s only 45 days that’s not to bad then. And you can’t see them coming back with any info because obviously they give away the illegal activities they are doing. So what the bank are basically doing is chargebacks or am i reading it wrong
Банката прави връщания на плащания, да, вероятно под 4840 (или подобен) - Невалиден код за измама с данни. Това наистина трябва да се направи от всички банки при тези обстоятелства, ако MCC и името на търговеца са грешни (ако не можете да не получавате стоки и услуги).
Много се съмнявам, че ще се върнат, освен ако не измислят неща като Kinguin с някой, когото познавам!
The bank are doing chargebacks yeah probably under 4840(or similar) - Invalid Data Fraud code. This is what really should be done by all banks in these circumstances if MCC and Merchant name are wrong(If you can't do goods and services not received).
I would very very much doubt they will come back unless they make stuff up like Kinguin did with someone I know!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.