преди 1 месец
Ако има нещо, което мога да направя, за да ви помогна, мога да ви харесам проучване
If there’s anything I can do to help I can like research wise for you
0
Ако има нещо, което мога да направя, за да ви помогна, мога да ви харесам проучване
If there’s anything I can do to help I can like research wise for you
Повторно публикуване, в случай че сте го пропуснали 🙂. Просто исках да попитам как и какво казахте за canapay, за да получите възстановяването на сумата, моля, благодаря
Reposting incase you missed it 🙂. Just wanted to ask how and what you said to canapay to get your refund please thanks
Добре, без проблеми, благодаря, мисля, че може да съм добре, просто фактът, че банката ми върна толкова много, след това загубих част отново, правейки същото, може да е добре, просто чаках отговора на моята жалба за връщане на плащане, измина седмица повече от миналата време е за отговор, което не означава, че е лошо, може да ги повдигат, но ако бъде отхвърлен, трябва да го обжалвам, тогава това е FOS, но имах блокиране на хазарта и ги помолих да затворят сайта поради хазарт и те го игнорираха, така че напълно измамнически сайт плюс те никога не са отговаряли на никакви имейли, така че много амуниции това, което е срещу мен, е да правя същото нещо отново, но кредитната карта Zopa ги направи два пъти, така че се прави лесно както за големи суми, така и за няколко транзакции
Ok no probs thanks I think I may be ok its just the fact the bank got me so much back then I lost a chunk again doing the same thing it may be ok just waiting on my chargeback complaint reply its been a week now longer than last time for a reply that does not mean its bad they may be raising them but if rejected i need to appeal it then its the FOS but I did have a gambling block on and asked them to close the site due to gambling and they ignored it so totally rogue site plus they have never replied to any emails so plenty of ammo what goes against me is doing the same thing again but Zopa credit card did them twice so its easy done both for big amounts and several transactions
Знам, че чувстващият приятел е минал по този път, но с това, което ми се случва, приключих с хазарта и пилеенето на парите си
I know the feeling mate been down that road myself but with this happening to me I am done with gambling and wasting my money
Повторно публикуване, в случай че сте го пропуснали 🙂. Просто исках да попитам как и какво казахте за canapay, за да получите възстановяването на сумата, моля, благодаря
Reposting incase you missed it 🙂. Just wanted to ask how and what you said to canapay to get your refund please thanks
Ах, съжалявам, приятелю. Хората ми пишат и ме цитират през цялото време, а аз просто не виждам всичко.
М
Свързах се с полицейската служба в Задар, както и с porezna uprava (IRS) в Хърватия, защото дори и малка сума, за която говорим, е причина за измама.
Като човек, който се бори с пристрастяването към хазарта, бях поставил хазартен блок в акаунта си преди няколко години, за да предотвратя всякакви транзакции, свързани с хазарта. За съжаление наскоро получих рецидив и използвах средствата си, за да играя в онлайн казино.
Въпреки въведеното блокиране на хазарта, казиното е използвало търговец измамник, за да прикрие истинското естество на транзакцията, като по този начин е заобиколил блокирането, като е използвал неправилен код на търговска категория (MCC).
Тази практика, известна като „изпиране на транзакция", е в пряко нарушение на разпоредбите на Mastercard и квалифицира транзакцията за възстановяване на плащане.
Умишленото използване от страна на казиното на търговец измамник за заобикаляне на хазартния блок е явно нарушение на правилата на Mastercard. Ако MCC беше зададен правилно, транзакцията нямаше да бъде разрешена. Предприех проактивна стъпка за създаване на ограничителни мерки за избягване на хазарта, но целенасочената и незаконна практика на пране на транзакции използва уязвимост в системата, улеснявайки тази транзакция въпреки блокирането.
Въпреки че разреших транзакцията, не получих стоки или услуги от този търговец. Средствата бяха насочени към онлайн казиното, което използва този търговец, за да заобиколи ограниченията за хазарт в моя акаунт. Очакваната дата на доставка за всички стоки или услуги, ако е приложимо, ще бъде същата като датата на транзакцията. Въпреки това, тъй като не са предоставени стоки или услуги от търговеца, аз искам обратно плащане. В светлината на тези обстоятелства, любезно ви моля да обработите възстановяване на плащане за пълната сума на транзакцията. Оценявам вашето разбиране и незабавното внимание към този въпрос.
Тук не говорим за толкова много пари, така че, моля, направете възстановяването и ние можем да обърнем страницата и просто да забравим този въпрос.
Ah sorry mate. People are writing and quoteing me all the time and I just not see everything.
Max@canapay
I have been in contact with the police office in Zadar as well as the porezna uprava (IRS) in Croatia because even its a small amount we are talking about this is a cause of fraud.
As someone struggling with gambling addiction, I had placed a gambling block on my account several years ago to prevent any gambling-related transactions. Unfortunately, I recently relapsed and used my funds to play at an online casino.
Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of Mastercard regulations and qualifies the transaction for a chargeback.
The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of Mastercard rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorized. I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorized the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback. In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter.
It is not so much money we are talking about here so please make the refund and we can turn the page and just forget this matter.
О, страхотно благодаря! Наистина ли се свързахте с полицията? Чудя се, ако копирах това дума по дума, също щях да получа възстановяване на сумата хаха. Благодаря отново, оценявам отговора.
М ?
Oh amazing thank you! Did you actually get in contact with the police? I wonder if I copied this word for word I'd also get a refund haha. Thanks again, appreciate the reply.
Max@canapay.com?
Само едно нещо.
Ако направите възстановяване на плащане чрез вашата банка. НЕ лъжете и не фалшифицирайте, един приятел на ума направи фалшива снимка в Photoshop, която той измами за пътуване от един от тези фалшиви търговци. Банката се свързала с шведската полиция, която се свързала с полицията в Естония, където бил търговецът. И естонските власти разследваха случая и разбраха, че приятелят ми е фалшифицирал всичко. Сега той е изправен пред обвинение за измама, сериозна измама...3-4 години затвор може ли.
Горещо ви препоръчвам на всички - минете през търговеца... това е единственото решение. Или се опитайте да бъдете честни с банката си, но е почти невъзможно да получите възстановяване от банката си, ако сте честни. 0,1% от всички хора тук са имали късмет по този начин...
Just one thing.
If you do chargeback through your bank. DONT lie and dont fake, a friend of mind did fake photoshop picture that he baut a travel from one of this fake mechants. The bank contacted the swedish police - which contacted the police in Estonia where the merchant was. And the estonian authorties investigated the case and found out that my homie faked everything. He is now facing charge regarding fraud, serious fraud...3-4 years in jail could it be.
I highly recommend you all - go through the merchant... that is the only solution. Or try to be honest with your bank but there is almost impossible to get refund from your bank if you are honest. 0.1% of all people here have been lucky that way...
О, страхотно благодаря! Наистина ли се свързахте с полицията? Чудя се, ако копирах това дума по дума, също щях да получа възстановяване на сумата хаха. Благодаря отново, оценявам отговора.
М ?
Oh amazing thank you! Did you actually get in contact with the police? I wonder if I copied this word for word I'd also get a refund haha. Thanks again, appreciate the reply.
Max@canapay.com?
Пробвай да го редактираш малко - твой чатгпт брат!
Ако напишеш точно същото, рискът е висок, той ще го разпознае и тогава просто ще ти каже да се чукаш ха ха ха
Try to edit it a little bit - yous chatgpt bro!
If you write exactly the same the risk is high he will recognize it and then just tell you to go fuck your self ha ha ha
Мислех го хаха! Всъщност свързахте ли се с полицията и така ли е ? Ще напиша имейл утре! благодаря ви
I did think that haha! Did you actually contact the police and is it max@canapay.com? Will get writing an email tomorrow! Thank you!
Знам, че мислиш така, приятел, но това отново те захапва, сега давам всичко от себе си срещи едно към едно с препоръчан съветник от gamcare, които продължават един час, никога не съм правил това преди, така че да го вземеш на сериозно и да се опиташ, когато имаш тези пари, е трудно да го отблъснеш
I know you think that mate but it bites back again im doing my best now one to one meetings with gamcare advisor referral that last an hour never did this before so taking it seriously and trying when you have that money its hard to repel it
Браво колега, че получи помощта. Ще стигнете до там, просто трябва да продължите напред, ако се чувствате като рецидив, свържете се с този форум и съм сигурен, че ще имате много подкрепа от всички тук
Well done mate for getting the help. You will get there just need to keep moving forward if you feel like relapsing get In touch with this forum and I am sure you will have loads Of support from everyone here
Благодаря, добре е да знам, да, deffo има нужда от помощ, неговите 6 сесии по 1 час, имам нужда от помощ, независимо дали ще си върна парите или нямам бъдеще, така че се надявам всичко да е наред
Thanks good to know yes deffo need help its 6 sessions of 1 hour i need help regardless of getting the money back or not to have a future so im hopeful it all comes good
Разбрахте това, приятелю, позитивното мислене носи положителни резултати, запомнете това
You got this my friend positive thinking brings positives outcomes remember that
Знам, много благодаря, приятелю за подкрепата!
I know thanks a lot mate for the support appreciated !
Ако (след търсене) не можете да намерите уебсайт/имейл адрес, свързващ описанието на транзакцията ви с търговец или процесор за обработка на плащания, как можете да подадете сторниране на плащане? Банките/доставчиците на кредитни карти очевидно искат да предоставите доказателства, които сте се опитали да разрешите преди сторниране на плащане? Или това по ирония на съдбата подкрепя вашия случай, подчертавайки, че компанията дори не съществува?
Всяка помощ се оценява.
If (after searching) you cannot find website/email address linking your transaction description to a merchant or payment processor how can you lodge a chargeback? Banks/credit card providers obviously want you to provide evidence you’ve tried to resolve prior to chargeback? Or does this ironically support your case highlighting the company doesn’t even exist?
Any help appreciated.
Nikotpf active web беше използван за goldenbet, когато депозирах с тях, не съм сигурен дали slotmonster е под международния чадър на santeda... кара ме да мисля, че тези „казина" са по-свързани, отколкото издават
Nikotpf active web was used for goldenbet when i depo'd with them, not sure if slotmonster is under the santeda international umbrella.... makes me think these 'casinos' are more linked than they're letting on
Успяхте ли да се свържете с тях? Ако да, какъв беше резултатът, моля? И да, вероятно всички са свързани по някакъв начин!
Did you manage to contact them? If so what was the outcome please? And yeah probably all linked in some way!
Ако някой търси mastertools, това е mastertoolsmania.au. По някакъв начин е свързано и с моята доставка, ако погледнете уебсайта.
Зад него стои Марат Мирзабалаев.
If anyone is looking for mastertools, it’s mastertoolsmania.au. It’s connected to my delivery somehow as well if you look at the website.
Marat Mirzabalajev is behind that one.
Надявам се всички да получите парите си обратно и банките да започнат да поемат отговорност, когато има оплаквания. Сега ще сложа край на Revolut, тъй като те никога не приемат оплакванията сериозно. Имайте цел със Swedbank относно Partbusters, но е трудно да я спечелите, когато нямате доказателство или разписка. Банките отказват винаги, когато им е най-лесно. Продължавам да се връщам, че това е платежен процесор. Вчера се свързах с Orangeshop.com.cy, когато беше на теглене, те ми отговориха и написаха, че нямаме нищо общо с транзакцията. Тъй като на REVOLUT пише, че тук са отишли парите и те не са замесени, е трудно да се намери мафията. Също така се свържете с spaceedge.io, но човекът, който притежава мястото, каза, че трябва да се свържа със Swedbank и да реша проблема по този начин. Те знаят, че банките не харчат време за малки суми за нас, обикновените хора със средни заплати. Също така докладва Quick bit на Шведския орган за финансов надзор за пране на пари с всички техни шивашки сайтове, в които те казват, че не са замесени. Но се надявам да се борите!!!
I hope you all get your money back and that the banks start taking responsibility when complaints are made. I will end Revolut now, as they never take complaints seriously. Have a goal with Swedbank about Partbusters, but it feels difficult to win it when you don't have proof or a receipt. Banks refuse all the time when it's easiest for them. I keep getting back that it's a payment processor. Yesterday I contacted Orangeshop.com.cy when it was on the withdrawal, they replied and wrote that we have nothing to do with the transaction. Since it says on REVOLUT that this is where the money has gone and they are not involved, it is difficult to find the mafia. Also contact spaceedge.io but the person who owns the place said I should contact Swedbank and solve it that way. They know that the banks do not spend time on small amounts for us ordinary people with average salaries. Also reported Quick bit to the Swedish Financial Supervisory Authority for money laundering with all their sewing sites which they say they are not involved in. But I hope you fight on!!!
Jag hoppas ni alla får tillbaka pengar och att bankerna börjar ta ett ansvar när man gör reklamationer. Revolut kommer jag att avsluta nu, då dem aldrig tar reklamationer på allvar. Har ett mål med Swedbank om Partbusters, men känns svårt att vinna det när man inte har bevis eller kvitto. Bankerna avslår hela tiden då det är lättast för dem. Jag får tillbaka hela tiden att det är en betalningsförmedlare. Igår kontakta jag Orangeshop.com.cy då det stod på uttaget, dem svarade och skrev att vi har inte något med transaktionen att göra. Då det står på REVOLUT att det är dit pengarna har gått och dem inte är inblandade då är det svårt att hitta maffian. Kontakta även spaceedge.io men personen som äger stället sa att jag skulle kontakta Swedbank och lösa det den vägen. Dem vet att bankerna inte lägger tiden på små belopp för oss vanliga folk med medel löner. Anmälde även Quick bit till Finansinspektionen för att tvätta pengar med alla deras sytersidor som dem säger att dem inte är inblandade i. Men jag hoppas ni kämpar på!!!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.