ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 261)

преди 1 година от kirekin
|
553283 преглеждания 5615 отговора |
|
1...260 261 262...285
преди 1 седмица

Изпрати имейл на търговеца auridigital (skinczar), който ме игнорира, някой има ли идеи с кого още да се свържа? Също така търся албедо на търговеца, всяка информация ще ми е много полезна.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Не мога да намеря контакт за Santeda, що се отнася до goldenbet, те почти казаха, че нося отговорност за това, че не съм прочел техните ToS, тъй като им е забранено да предлагат услугите си в Обединеното кралство, изобщо няма да ми помогне, чакайки омбудсманът все още като Chase основно каза, че това е хазарт и те не покриват хазарта според ToS на mastercard, въпреки че MCC не беше хазарт, а игри и цифрови стоки. FoS чака около седем седмици досега, може би малко повече и не са започнали правилното разследване, просто казаха, че ще назначат агент за моя случай, когато имат такъв свободен, тъй като имат увеличен обем работа.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това е въпросът, който те няма да разберат. Вероятно мога да ви кажа дума по дума имейла за копиране и поставяне, който те ще ви изпратят. Те имат правила и условия, които не са законово приложими - върху ТЯХ е отговорността да забранят хазарта от юрисдикции, където не им е позволено да предоставят услуги, а не върху играча. Те никога няма да предложат възстановяване на сумата - нито една част от Сантеда няма да го направи. Те обаче не могат да се борят със сторнирания плащания по същия начин като другите тук. Абсолютно безсмислено е да се опитвате да ги накарате да направят нещо. Отидете с банката/FOS - това е единственият шанс да направите нещо.

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 1 седмица

Здравейте, успяхте ли да намерите HSHTRX Чехия?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Какво е общото време за отговор на банковата жалба? Чакам от миналия четвъртък/петък, казва се, че се стремим да разрешим проблема в рамките на 5 дни, но в някои случаи може да отнеме до 20 дни, имам чувството, че е малко празен, може би е параноичен?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 седмица

здравейте, чаках 17 работни дни

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 седмица

Добре, Уилям беше, че писмото, което получи, казваше, че ще ги опитат

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Така че чаках жалба, тъй като днес на 2 ноември получих обаждане, дамата от жалбите не можеше да разбере защо не са пуснали споровете ми, тя подчерта факта, че имам включен блокер. Всъщност си мислех уау, може би имам шанс тук, тя ме остави на изчакване, след което се върна 5 минути по-късно, за да ми каже, че съжалявам, споровете няма да го направят поради начина, по който транзакцията беше осъществена, предполагам, че има предвид, че съм добре тях. Така че единственият вариант за мен е омбудсман сега! Нямах думи, наистина се надявах с всичко, което вече бях обяснил, че може наистина да го видят такъв, какъвто е в действителност. Обикновено съм много спорен, но днес не бях 😬 какъв беше смисълът на нейното обаждане, никога няма да разбера, че е като да се опитваш да извадиш кръв от камък.

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 седмица

беше приятелю

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Така че чаках жалба, тъй като днес на 2 ноември получих обаждане, дамата от жалбите не можеше да разбере защо не са пуснали споровете ми, тя подчерта факта, че имам включен блокер. Всъщност си мислех уау, може би имам шанс тук, тя ме остави на изчакване, след което се върна 5 минути по-късно, за да ми каже, че съжалявам, споровете няма да го направят поради начина, по който транзакцията беше осъществена, предполагам, че има предвид, че съм добре тях. Така че единственият вариант за мен е омбудсман сега! Нямах думи, наистина се надявах с всичко, което вече бях обяснил, че може наистина да го видят такъв, какъвто е в действителност. Обикновено съм много спорен, но днес не бях 😬 какъв беше смисълът на нейното обаждане, никога няма да разбера, че е като да се опитваш да извадиш кръв от камък.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Повишете го с FOS - ако сте имали блокирането на място по време на транзакциите и можете да им покажете всички плащания, тогава трябва да спечелите.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 седмица

Единственото доказателство за плащания е в банковите ми извлечения. Нямам достъп до казиното, сега ме блокираха, когато се свързах с тях. И няма изпратени разписки или нещо подобно, така че това ще бъде ли против мен?

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 седмица

Добре много ли гониш или просто чакаш

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Единственото доказателство за плащания е в банковите ми извлечения. Нямам достъп до казиното, сега ме блокираха, когато се свързах с тях. И няма изпратени разписки или нещо подобно, така че това ще бъде ли против мен?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Би трябвало да си добре. Просто трябва да заявите, че плащанията са извършени към XX Casino, че сте имали хазартен блок и че те са използвали маскиране на транзакция, за да заобиколят хазартния блок, като използват различен MCC код. Изпратете колкото можете на FOS.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 седмица

Благодаря ви, ще го направя. Свързах се с elegro и те казаха, че трябва банката да се свърже с тях, преди да помогнат, е че техният начин да кажат, че ако банките няма да го вдигнат, тогава хе-хе, разминахме се?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Работата е там, че банковият блок за хазарт е включен или изключен, но така или иначе не блокира

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 1 седмица

Мисля, че това е начин да не признаят за пране на транзакции, т.е. измама!

Автоматичен превод:
boots2024
преди 1 седмица

моят екип за банкови измами каза, че смятат, че ако го представят като измама, вероятността да спечеля е много малка. Така че, ако го повдигнат като измама, можете ли да отидете при омбудсмана или това ще елиминира тази опция, знаете ли?

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 1 седмица

Не сте ли слизали неполучени стоки?

Автоматичен превод:
boots2024
преди 1 седмица

Не, защото не са съгласни с това, тъй като бях честен и им казах, че това е сайт за хазарт. И така, тъй като получих това, за което съм платил в съзнанието им, няма причина стоките да не са получени. Имаше 50 транзакции, така че не можех да излъжа за какво беше.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Работата е там, че банковият блок за хазарт е включен или изключен, но така или иначе не блокира

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, но ключовото нещо за FOS би било, ако има блокиране на хазарта, то показва намерение да не се залага и законните транзакции за тях да бъдат блокирани. Те са много по-склонни да отсъдят във ваша полза, ако е налице.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 седмица

Добре, така си помислих, така че сега не виждам много да отиват във FOS, което е добър знак

Автоматичен превод:
1...260 261 262...285
Отидете на страницаот 285 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини