преди 3 седмици
здравей
Отново благодаря много за отговора, ще тръгна по пътя на жалбата и ще видя докъде ще стигна с това.
Hi,
Again thank you so much for the response i will go down the complaint route and see where i get with that.
0
здравей
Отново благодаря много за отговора, ще тръгна по пътя на жалбата и ще видя докъде ще стигна с това.
Hi,
Again thank you so much for the response i will go down the complaint route and see where i get with that.
Току-що получих обаждане от Barclays за потвърждение на всички сортирани оплаквания, може би си струва да се отбележи това, но се твърди, че 12.7 невалидни данни на VISA се използват рядко, тъй като повечето сторнирания на плащания, които обработват, са стоки, които не са получени или качество на стоките и т.н. Те са щастливи да ги обработят по този начин, но от това, което казваха, е, че това изглежда рядък код за обработка и такъв, който не се използва често, затова може би банките го отхвърлят поради липса на знания. Призовавам всички просто да продължат с тях и след това да отидат до FOS, ако жалбата бъде отхвърлена.
Just had a call from Barclays complaints confirming all sorted, maybe worth noting this but allegedly 12.7 invalid data of VISA is rarely used as most chargebacks they process are goods not received or quality of goods etc. They are happy to process it under that but from what they were saying is this seems to be a rare processing code and one that is isn’t used frequently that maybe why banks are rejecting it due to lack of knowledge. I urge everyone to just keep on at them and then go FOS if complaint is rejected.
Вашето подозрение може да е правилно – някои сайтове за хазарт може да се опитат да заобиколят ограниченията, като обработват транзакции в различна категория, което прави да изглежда, че купувате нещо друго. При лиценз от Кюрасао това е малко сива зона, тъй като разпоредбите на Кюрасао обикновено се считат за по-малко строги в сравнение с други юрисдикции. Подвеждащата финансова информация обаче все още може да се разглежда като нарушение на разпоредбите в много страни, особено по отношение на прозрачността.
Струва си да подадете жалба до самото казино или до съответния регулаторен орган, но бъдете подготвени за възможността те да не предприемат действия, ако работят в по-спокойна регулаторна среда като Кюрасао. Можете също така да се свържете с вашата банка, за да изясните дали тези видове транзакции трябва да бъдат маркирани.
Your suspicion might be correct—some gambling sites may try to bypass restrictions by processing transactions under a different category, making it look like you're purchasing something else. Under a Curaçao license, this is a bit of a grey area, as Curaçao’s regulations are generally considered less strict compared to other jurisdictions. However, misleading financial information could still be seen as a violation of regulations in many countries, especially regarding transparency.
It’s worth raising a complaint, either with the casino itself or with the relevant regulatory body, but be prepared for the possibility that they might not take action if they operate in a more relaxed regulatory environment like Curaçao. You could also contact your bank to clarify whether these types of transactions should be flagged.
Здравейте, прегледах цялата тема и все още нямам отговор. Сантеда, някой успя ли да се свърже с тях? Повдигнах спор с моята банка с много търговци, които изглежда всички вие също имате, canapay, famoline и т.н. и т.н., Свързах се с всички тях, но няма отговор. Моят случай е междуканален спор, защото някои са дебитни плащания, а други са преводи. Мисля, че (ако ги разбирам правилно) банката каза, че са се свързали с всеки търговец, за да възстановят сумата, но няма да ми дадат времева линия за това , изминаха 2 седмици, откакто подадох оспорването, няма комуникация от банката, освен че им се обаждам и чакам на много дълги опашки, за да говоря с някой, който не знае нищо, защото всъщност не можете да говорите с разследващия екип 😩 Аз съм от TSB ако някой има опит с това? Имам всички имейли с доказателства, но наистина се боря да се свържа със Сантеда
Hi, I’ve scanned this whole thread & still not got an answer. Santeda, anyone been able to contact them? I raised a dispute with my bank with the many merchants you all seem to have too, canapay, famoline etc etc, I’ve contacted them all no response. My case is a cross channel dispute cause some are debit payments and some are transfers I think (if I understand them right) the bank have said they have reached out to every merchant to issue refund but they won’t give me a timeline for this, it’s been 2 weeks now since I filed the dispute, no communication from bank except me calling them and waiting in very lengthy queues to speak to someone who knows nothing cause you can’t actually speak to the investigation team 😩 I’m with TSB if anyone has any experience on this? I’ve got all emails of proof but really struggling to contact Santeda
От Chase ми казаха, че 10 работни дни са ги тласнали към оплаквания и след това са решени бързо.
Barclaycard, след като първата беше отхвърлена, аз се оплаках и след това всички останали бяха обработени, за да се ускори, може да си струва да се оплачете и да повторите, че не са получени стоки.
Също така си струва да се отбележи 12.7 от визовите правила относно невалидните данни, особено ако имате настроен блок за хазарт, тъй като това заобикаля този блок.
I was told by Chase 10 working days pushed them to complaints and then resolved quickly.
Barclaycard after the first was rejected I complained and then all others processed, to speed it up it may be worth complaining and reiterating no goods received.
Also worth noting 12.7 of visa rules around invalid data especially if you have a gambling block set up as this bypasses that block.
Здравейте, прегледах цялата тема и все още нямам отговор. Сантеда, някой успя ли да се свърже с тях? Повдигнах спор с моята банка с много търговци, които изглежда всички вие също имате, canapay, famoline и т.н. и т.н., Свързах се с всички тях, но няма отговор. Моят случай е междуканален спор, защото някои са дебитни плащания, а други са преводи. Мисля, че (ако ги разбирам правилно) банката каза, че са се свързали с всеки търговец, за да възстановят сумата, но няма да ми дадат времева линия за това , изминаха 2 седмици, откакто подадох оспорването, няма комуникация от банката, освен че им се обаждам и чакам на много дълги опашки, за да говоря с някой, който не знае нищо, защото всъщност не можете да говорите с разследващия екип 😩 Аз съм от TSB ако някой има опит с това? Имам всички имейли с доказателства, но наистина се боря да се свържа със Сантеда
Hi, I’ve scanned this whole thread & still not got an answer. Santeda, anyone been able to contact them? I raised a dispute with my bank with the many merchants you all seem to have too, canapay, famoline etc etc, I’ve contacted them all no response. My case is a cross channel dispute cause some are debit payments and some are transfers I think (if I understand them right) the bank have said they have reached out to every merchant to issue refund but they won’t give me a timeline for this, it’s been 2 weeks now since I filed the dispute, no communication from bank except me calling them and waiting in very lengthy queues to speak to someone who knows nothing cause you can’t actually speak to the investigation team 😩 I’m with TSB if anyone has any experience on this? I’ve got all emails of proof but really struggling to contact Santeda
Сантеда притежава MyStake, Velobet и още една двойка. Какъв сайт използвахте? Мога да ви гарантирам какъв ще бъде отговорът, който ще получите от тях - "не е наш проблем, ние не контролираме какво поставят нашите платежни процесори срещу транзакциите".
Santeda own MyStake, Velobet and another couple. What site did you use? I can guarantee you what the response you will get from them will be - "not our problem, we don't control what our payment processors put against transactions".
Вероятно повечето от тях, изпратих имейл на всички директно и предположението ви беше правилно, хаха.
не знам дали мога да отида за стоките, които не са получени, тъй като им казах честно какво се е случило
Probably most of them, I’ve emailed all directly & your guess was correct lol.
dunno if I can go for the no goods recieved as I’ve told them honestly what’s happened
Знам как да се свържа с банките и да им предоставя много доказателства и определено начина, по който възстановяването на плащането да бъде успешно.
Дори го превърнах в професия и го правя вече над 10 години.
I know how to contact banks and provide them with a lot of evidence and definitely the way to make the chargeback successful.
I even turned this into a profession and have been doing it for over 10 years.
@happynation52
Можете ли да ми кажете от къде го направихте и кой сайт е?
@happynation52
Can you tell me where you made it from and which site it is?
Можете ли да ми кажете на кой сайт сте играли казино?
Can you please tell me which site you played casino on?
Мога да намеря повечето от тях, но какви са имената на казино сайтовете, които ги използват?
I can find most of them, but what are the names of the casino sites that use them?
Можете ли да ми помогнете със сторнирания на плащания в Revolut? Моите винаги се отхвърлят със стандартен отговор. Без значение какви доказателства качвам
Can you help me with chargebacks at Revolut? Mine are always rejected with a standard response. No matter what evidence I upload
Kannst du mir helfen bei Chargebacks bei Revolut. Meine werden immer mit einer standard Antwort abgewiesen. Egal was für Beweise ich hochlade
бъдете внимателни с този човек, не давайте лична информация, ако може да помогне, може да го направи без лична информация, но подозирам, че е измама за получаване на лична информация
be careful with this person, do not give any personal information, if they can help, they can do it without private information, but i'm suspecting it's a scam to get personal information
Здравей, получи ли парите си обратно и можеш ли да ни кажеш с кого да говорим за zpdg
Hi did you get your money back and can tell us who to speak to for zpdg
Знам как да се свържа с банките и да им предоставя много доказателства и определено начина, по който възстановяването на плащането да бъде успешно.
Дори го превърнах в професия и го правя вече над 10 години.
I know how to contact banks and provide them with a lot of evidence and definitely the way to make the chargeback successful.
I even turned this into a profession and have been doing it for over 10 years.
Тъй като много хора бяха баннати за това, знаете ли, винаги съм малко склонен да разреша на "професионалисти" да ловят клиенти в нашия форум, защото живеем в доста опасно време.
Вярвам обаче, че целият този въпрос повдига важни въпроси и не искам да изключвам потенциална помощ.
Бихте ли ми обяснили подробно как точно помагате и какво получавате в замяна? Предпочитам всеки сам да си изгради мнение за калибъра на предлаганите от вас услуги.
As many people have been banned for doing so, you know, I am always a little reluctant to allow "professionals" hunting clients on our forum because we live in a pretty dangerous time.
However, I believe that this whole issue raises important questions, and I do not want to rule out potential assistance.
Would you kindly fully explain how exactly you assist, and what do you get in return? I prefer for everyone to form their own opinions about the caliber of services you provide.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.