Не, но банките изглежда използват сумата срещу потребителя, за да отхвърлят допълнителни:
Години наред това ми се случи чрез Халифакс, две връщания на плащания за билети и полети, които бяха валидни, следващия път трябваше да направя едно за билети Лойдс, които притежават Халифакс, започнаха да се спускат изцяло, като ме разпитваха за измама, цитирайки, че не могат да приемат повече връщания на плащания от за мен, въпреки че бяха валидни, това беше по време на COVID, когато някои доставчици на билети продължаваха да предлагат ваучери, които не бяха от полза за мен, за щастие доставчикът на билети писа на Lloyds, за да признае грешката, и след това директно възстанови сумата.
Що се отнася до нашите проблеми в този форум, въпреки че няма ограничения, предполагам, че някои доставчици като Revolut отбелязват вътрешни проблеми с риска/управлението и търсят извинение да не ни помогнат.
За щастие в Обединеното кралство трябва да отидем на FOS, но изглежда, че други другаде нямат такъв късмет.
Всички мои вече са обработени в две компании, така че бих казал на всички, моля, продължете, използвайте процеса на жалби в банките, след това маркирайте FOS, ако не е разрешено, проверете отново във форума, някои от нас имаха успех с банките и ако други не са били на страната на FOS.
Ключов момент не се отказвайте и продължете да си помагате тук.
No but banks seem to use the amount against the consumer to reject additional ones:
Years a go this happened to me via Halifax, two chargebacks for tickets and flights which were valid, next time I had to do one for tickets Lloyds who own Halifax starting going down the whole questioning me for fraud citing that they cannot accept anymore chargebacks from me even though they were valid this was during COVID when some ticket providers kept offering vouchers which were of no use to me, luckily the ticket provider wrote to Lloyds to admit wrongdoing and then refunded directly.
As for our issues on this forum, even though there are no limits I would imagine certain providers such as Revolut are flagging internal risk/governance issues and looking for an excuse not to assist us.
Luckily in the UK we have the FOS to go to but appears others elsewhere not so fortunate.
All mine have now been processed across two companies so I would say to everyone please keep going, use the complaints process at the banks then flag FOS if not resolved, check back over the forum a few of us have been successful with the banks and if not others have had FOS side with them.
Key point don’t give up and continue to help each other on here.
Автоматичен превод: