преди 1 месец
Колко време отне на jokabet да ви отговори от датата на първия ви имейл?
How long did jokabet take to respond to you from the date of your first email?
0
Колко време отне на jokabet да ви отговори от датата на първия ви имейл?
How long did jokabet take to respond to you from the date of your first email?
Първоначалният им отговор беше в рамките на един ден, ако си спомням правилно, но трябваше да изчакам около 2-3 седмици, преди да ми върнат сумата, бях безмилостен в преследването им и изпращането на съобщения и т.н.
Their initial response was within a day if I remember rightly, however I had to wait about 2-3 weeks before they refunded me, I was relentless in chasing them and sending messages etc
Повиших сторнираните плащания до капитал едно и получих отговор, че транзакциите не се покриват като измама! Специално попълних формуляр за сторниране на плащане и го изпратих и никога не съм искал те да бъдат повдигнати като измама! те са или глупави, или действат, това не е масивна претенция за £300, но Исусе!
I raised chargebacks to capital one and got a reply the transactions are not covered as fraud ! I specifically completed a chargeback form and sent it and never asked for them to be raised as fraud ! they are either daft or acting it not a massive claim £300 but jesus !
Само през изминалата седмица след таксуването обратно на Capital one / mybookie.ag. Те ми се обадиха 2 пъти основно с молба за парите (850$) обратно или ме изпращат на колекции. Смях се толкова силно и затворих. Изглежда ядосан, откакто ми пише същите глупости 😂😂😂 Благодаря за връщането на парите идиоти
Just in the past week since charging back Capital one / mybookie.ag. They have called me 2 times basically begging for the money (850$) back or they’re sending me to collections. I laughed so hard and hung up. He seems mad since he’s been emailing me the same shit 😂😂😂 thanks for the money back idiots
реших да споделя малко информация, в случай че вече не е споделена. Visa има своя собствена система за докладване за неправилно кодиране на търговец и тя проработи преди няколко години, когато имах проблем с банките, които отказаха сторниране на плащане. Ако отидете на тази връзка, попълнете я и след като получите имейл, потвърждаващ разследване, препратете го на процесора за обработка на плащанията, тогава той ще направи нещо по въпроса. Работи само за тези, които са използвали карти Visa
thought I’d share some info in case it wasn’t already shared. Visa have their own reporting system for merchant miscoding and it worked a few years ago when I had an issue with banks declining chargeback . If you go to this link, fill it out then once you receive an email confirming an investigation, forward it to the payment processor, then they’ll do something about it. It only works for those who have used visa cards
реших да споделя малко информация, в случай че вече не е споделена. Visa има своя собствена система за докладване за неправилно кодиране на търговец и тя проработи преди няколко години, когато имах проблем с банките, които отказаха сторниране на плащане. Ако отидете на тази връзка, попълнете я и след като получите имейл, потвърждаващ разследване, препратете го на процесора за обработка на плащанията, тогава той ще направи нещо по въпроса. Работи само за тези, които са използвали карти Visa
thought I’d share some info in case it wasn’t already shared. Visa have their own reporting system for merchant miscoding and it worked a few years ago when I had an issue with banks declining chargeback . If you go to this link, fill it out then once you receive an email confirming an investigation, forward it to the payment processor, then they’ll do something about it. It only works for those who have used visa cards
благодаря ви
току-що ли написахте, че кодират грешно и никога не сте купили нещо там. Или че е било за Казино и са го кодирали погрешно. благодаря
Thank you!
did u just write that they miscoding and u Never bought there something. Or that it was for Casino and they miscoding. Thank you
Изпратих съобщение до twitter на mastercard в Обединеното кралство, те поискаха някои подробности и го препратиха на друг екип от тяхна страна, все още не са получили отговор от тях, минаха няколко седмици, същото беше и с FOS
i messaged the uk mastercard twitter, they asked for some details and forwarded it to another team on their side, not heard back from them yet, been a couple weeks, same with the FOS
Все още съм в диалог с тях, така че не в момента, но сте много рязък за някой, който моли за помощ
Still in dialogue with them so not at the moment but you are very abrupt for someone who’s asking for help
Нишката се е свила доста, има ли причина за това?
The thread has shrunk quite a bit, is there any reason for this?
Ganz schön geschrumpft der Thread, gibt es irgendeinen Grund hierfür?
Само Jokabet, намери само една информация за търговеца и това беше Talio constructions без отговор.
Only Jokabet, only found one merchant details and that was Talio constructions no response.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.