преди 1 месец
Имах късмет само с Jokabet да прави това, повечето от тях не ги интересува.
I only ever had luck with Jokabet doing this, most of them don't care.
0
Имах късмет само с Jokabet да прави това, повечето от тях не ги интересува.
I only ever had luck with Jokabet doing this, most of them don't care.
здравейте всички
Някой прави ли си труда да изпраща имейли директно на казината със заявки за възстановяване на средства, използвайки шаблоните за писма?
Тъй като ние изпращаме имейл на търговците, изпращането на имейл на казиното не може да причини никаква вреда?
Hi all,
Is anyone bothering to email casinos directly with refund requests using the letter templates?
Since we’re emailing the merchants emailing the casino can’t do any harm?
Най-вероятно те ще го игнорират tbh. В техен интерес обаче е да се коригира, тъй като процесорите за обработка на плащания им начисляват такси за сторнирания.
Most likely they will ignore it tbh. However, it is in their interest to fix as they are charged fees by payment processors for chargebacks.
Да, предполагам, че случаят е такъв, но предполагам, че си струва да опитаме...няма какво да губя.
Yeah I presume that’s the case but worth a shot I guess…nothing to lose.
Точно така, би било в техен най-добър интерес да сортират, преди да тръгнат по пътя на връщане на плащане и т.н
Exactly, it would be in their best interests to sort before going down chargeback route etc
Някой знае ли кой стои зад следното:
БАЙТ НОВИНИ
SmPadPFGamingstore
Bitsent
КЕЙЛСМ
ДЕПОЗИТ
CSH - Допълване
AL_Създател на лого
Вексория
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Всяка информация ще бъде много оценена!
Работя върху огромен проект, включващ FI, VISA, Mastercard и други.
Но ми липсват компаниите/уеб магазините зад всичко изброено по-горе.
Помогнете ми да разкрия това и ще бъде от полза и за вас.
Локализирах около 50 фалшиви търговци, но ми липсва този по-горе.
Моля, помогнете ми момчета! Всички ще имаме полза от това.
Does anyone know who is behind the following:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Any information would be greatly appreciated!
I am working on a huge project involving FI, VISA, Mastercard, and others.
But I am missing the companies/webshops behind all of the above.
Help me uncover this, and it will benefit you as well.
I have localised around 50 fake merchants but i am missing the one aboves.
Please help me out guys! We will all benefit from it.
Само Jokabet ми върна парите директно.
Velovet, luckypays, Donbet, mystake и nationalbet са отхвърлени
Only Jokabet refunded me directly.
Velovet, luckypays, Donbet, mystake and nationalbet all rejected
Търговец ми възстанови сумата. Всеки, който има bookspersue като един от техните търговци. Свържете се с тях тук: те възстановяват.
I have had a merchant refund me. Anyone who has bookspersue as one of their merchants. Contact them here: support@bookspersue.com they are refunding.
Някой знае ли кой стои зад следното:
БАЙТ НОВИНИ
SmPadPFGamingstore
Bitsent
КЕЙЛСМ
ДЕПОЗИТ
CSH - Допълване
AL_Създател на лого
Вексория
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Does anyone know who is behind the following:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Разбира се, няма какво да губите, просто може да отнеме време.
Of course, nothing to lose, just can be time consuming.
Някой има ли помощ срещу creapay.cz?
току-що получих един отговор, че ще отговорят след 14 дни, но никога не съм ги чувал.
взех около 30k+ за тях
Has anyone help against creapay.cz?
i just got one reply, that they will answer in 14 days but Never heared from them back.
got like 30k+ on them
И аз търся smpaypf*gamingstore. Хората тук са предложили Magua Pay Inc
I’m searching for smpaypf*gamingstore too. People here have suggested Magua Pay Inc
Някой знае ли кой стои зад следното:
БАЙТ НОВИНИ
SmPadPFGamingstore
Bitsent
КЕЙЛСМ
ДЕПОЗИТ
CSH - Допълване
AL_Създател на лого
Вексория
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Does anyone know who is behind the following:
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
Bitsent
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
It isn't them though! I emailed and they know nothing about transactions of any kind.
Bitsent = Quickbit eu AB
Те не връщат на никого. Така че не са интересни.
Quickbit трябва да бъде информиран на шведските власти и finansinspektionen/skatteverket.
Това е направено.
И така. Това е останало, за което имам нужда от информация
БАЙТ НОВИНИ
SmPadPFGamingstore
КЕЙЛСМ
ДЕПОЗИТ
CSH - Допълване
AL_Създател на лого
Вексория
PRLMgTech
PRL*TheJansel
Bitsent = Quickbit eu AB
They dont pay back anybody. So they are not intresting.
Quickbit should be informed to the swedish authorities and finansinspektionen/skatteverket.
This is done.
So. This is left wo i need info about
BYTE NEWS
SmPadPFGamingstore
KEYLSM
DEPOSIT
CSH - Topup
AL_Logo Creator
Vexoria
PRLMgTech
PRL*TheJansel
хей
имаше отговор от NatWest, който казва това. Всяка помощ, където мога да отида сега, ще бъде високо оценена, никога не са ме искали каквито и да е доказателства, просто ми казаха да изчакам отговор.
Hey,
had a response from NatWest saying this. Any help where I can Go now will be greatly appreciated,they never asked me for any sort of evidence just told me to wait for a response.
хей
имаше отговор от NatWest, който казва това. Всяка помощ, където мога да отида сега, ще бъде високо оценена, никога не са ме искали каквито и да е доказателства, просто ми казаха да изчакам отговор.
Hey,
had a response from NatWest saying this. Any help where I can Go now will be greatly appreciated,they never asked me for any sort of evidence just told me to wait for a response.
Трябва да поискате от банката техния формуляр за жалби - те ще ви помолят да им опишете подробно жалбата, както и омбудсмана, ако се стигне дотам, така че няма шаблони като такива. Просто трябва да обясня факта, че търговците не са отговорили, не са предоставени стоки или услуги, няма касови бележки, грешен MCC код и т.н.
You need to ask the bank for their complaints form - they will then ask you to detail the complaint to them, same with the ombudsman if it goes that far so no templates as such. Just need to explain around the fact that merchants haven't responded, no goods or services provided, no receipts, MCC code wrong etc.
На какво се основаваше оплакването ви? Поискахте ли връщане на плащане?
What was the basis of your complaint? Did you request chargeback?
здравей
Да, опитах връщане на плащане за неполучени стоки и след това банката го промени на спор за бинарна търговия, без всъщност да говори с мен за това, току-що получих имейл 3 дни след започване на спора, като за baises депозирах пари в спечелени повече, отколкото депозирах исках да теглене казиното ме помоли да изпратя отново моята информация адрес банкова карта и т.н. ден след опита да вляза акаунтът беше заключен онлайн чатът не можа да ми каже защо акаунтът ми беше затворен, за да отиде по пътя на връщане на плащане
Hi,
Yes i tried chargeback for goods not received and then the bank changed it to binary trading dispute without actually talking to me about it i just received a email 3 days after starting the dispute, as for baises i depsoited money in won more then deposited wanted to withdraw casino asked me to resend my info address bank card etc day after tried to log on account was locked online chat could not tell me why my account was closed to went down the chargeback route
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.