ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 215)

преди 11 месеца от kirekin
|
328521 преглеждания 3763 отговора |
|
1...214 215 216...249
Добавете пост
Wicked243
преди 1 месец

Направих сторниране на плащане с моята банка за Loopet и те отказаха всяко, което всъщност изпратиха, заради доказателства за моята сметка за хазарт, което ми се стори странно, тъй като те бяха търговец трета страна, така че казиното демонстративно поддържа тясна връзка с тях

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 1 месец

Трябва да направя сторнирания на плащания и с моята банка. Мисля, че ключът е да знам какво да кажа и се интересувам дали някой може да ми помогне.

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 1 месец

Може ли да ми помогнете. Трябва да оспоря или да направя сторнирания на плащане с моята банка и не знам точно какво да кажа. Измама? Никога не сте получавали стоки? Или признайте за измамни практики в казиното.

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 1 месец

Много те удариха 😉

Обикновено е стандартно някои казина да са и собственици на платежните услуги чрез дъщерни компании 😉

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Anonymized668
преди 1 месец

Аз, но чрез връщане на плащане с банката те върнаха средствата обратно

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 1 месец

Здравейте, възможно ли е, моля, ако можете да се свържете с мен на моя имейл kpro36645@gmail.com

Възнамерявах да опитам да сторнирам няколко казина от май тази година, когато глупаво и нелогично депозирах огромна сума от парите си само за да разбера, че голяма част от тези онлайн казина са почти престъпни

Освен това съм от Австралия, така че това е още един ритник в зъбите за мен, тъй като тези казина са забранени да работят или да приемат играчи от Австралия.

Проблемът ми е, че нямам абсолютно нулева представа как да подходя към диалога с моята банка, спокойно рискувам да не бъда честен .

Какво да кажа на моята банка, тъй като транзакциите, от които бих искал да опитам и да възстановя пари, не са малко тук и там, те грубо се добавят до около 40-50 транзакции, като по-голямата част от доставчика на транзакционни плащания е някакво глупаво място в Нигерия.

Моля, можете ли да предложите съвет, тъй като вече го напуснах много късно и наближавам максималния разрешен лимит за възстановяване на такса. Благодаря.

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 1 месец

Спориха ли спора?


Също така какво е предназначен да бъде енигма sas като продукт?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 1 месец

Не съм сигурен, че току-що открих сторниране на плащане с моята банка. Казах, че са затворили сметката ми и са взели средствата ми и те приеха сторнирането на плащането и получих средствата обратно няколко седмици по-късно. Все пак беше за малко под £60

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що изтеглих това директно от T&C на Visa. Сторнирания на плащания могат да бъдат направени чрез „Условие 12.7: Невалидни данни"


Трябва да сме сигурни, че казваме това на банките. Бъдете открити и честни, те могат да кажат, че сме упълномощили транзакцията чрез нашите IP адреси. Ние обаче не упълномощихме под тези неправилни MCC кодове.


file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

това е страхотна информация. Това важи ли и за дебитни банкови карти Visa?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някое от вашите успешни сторнирания на плащания противоречи ли на grotobooks, helpersm или Destream?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей, приятел, как си?

Приятелю, това може да изглежда необичайно, като се свързах с теб, за да задам някои въпроси, както и съвет как да навигирате в процеса на възстановяване на плащане с австралийските банки (anz)


Направо приятелю, изхабих толкова много от моята проклета трудно спечелена монета, не мога да се накарам да го добавя, че е шибано огромно, тъй като ми бяха останали пари от продажбата на имот и май-юни, че не мога да повярвам какво се случи. ..загуба след загуба депозит след депозит. Глупостта в най-добрия случай и самообвинението, докато носиш този срам, е грозно чувство, понякога ме кара да се чувствам мошеник в червата.


Нямам представа как да се обърна към банката и да ги насоча за сторнирания на плащания, не ме интересува дали има по-голям шанс за успешно връщане на плащане, ако не кажете истината и т.н.... Просто трябва да знам какво да направя казвам, че не се притеснявам от така наречените глупости за приятелски измами, защото 3 казина, в които съм залагал от години, са посочени на уебсайта на acma, забранени в Оз и НЕ СА предвидени да приемат играчи от Оз.

За късмет разбрах, че всички тези казина са фалшиви измами, след като загубих огромна сума през миналия юни, четейки форуми.

Какво да кажа на банката?

Когато понякога има странични 15 последователни депозита към доставчик, който се появява в банковото ми извлечение като „нещо нещо Нигерия".

Имам само един шанс за това и се въздържах, защото не знаех какво или как да направя сторниране на плащане.

Моят имейл е kpro36645@gmail.com можеш ли да ми изпратиш имейл, приятелю, да, ти също си от Австралия, затова се обръщам към теб.

Та

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Можете също така да поискате от банката да ви предостави официално доказателство за получаване от пощенската компания. След като банката получи това и го сподели, можете да подадете заявление за измама срещу търговеца и да получите парите си обратно незабавно.



За съжаление, някои търговци са наясно с тази схема за връщане на плащане и се опитват да се борят с нея, за да избегнат спирането им от MasterCard/Visa.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 месец

Как бихте постъпили за това? Когато направите сторниране на плащане, това е основно онлайн формуляр, няма комуникация или нищо.


Проблемът също е, че много от тези уебсайтове са цифрови услуги, не се изисква поща

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

От банката се изисква да служи на вашите интереси, което означава, че трябва да направи всичко възможно с дадените „факти" за положителен резултат за потребителя. Ако търговецът покаже доказателства, които биха затворили случая, банката трябва да сподели това с потребителя, за да можете или да се борите с това, или не.

Автоматичен превод:
rkykxjsckv
преди 1 месец

Реших да тръгна по пътя на измамата, като подчертах фактите: измама на MCC, пране на транзакции и пране на пари за техните незаконни офшорни операции. Депозирах и не мога да изтегля средствата си.


След това оставете банката да вземе своето решение, заявете, че сте направили транзакцията, но са ви измамили.


Ако твърдите, че не сте извършили транзакцията, те просто ще погледнат IP адреса и ще отхвърлят веднага.

Автоматичен превод:
rkykxjsckv
преди 1 месец

Вярвам, че тази екранна снимка всъщност се отнася до дебитни и кредитни карти.


Не можах да намеря еквивалента на Mastercard, но предполагам, че имат същите условия някъде.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
преди 1 месец

Някой знае ли адреса на niko tpf concord market, за да мога да поискам възстановяване на депозит?

Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Имам nikotpf web active lim, има няколко варианта на nikotpf, които ме карат да мисля, че е незаконна организация

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 1 месец

Това е маршрутът, по който минах, това е измама, те са я ескалирали, така че предполагам, че се разглежда правилно.

Автоматичен превод:
1...214 215 216...249
Отидете на страницаот 249 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още