Да, периодът беше около 2 дни след изчистването на плащането.
Не съм сигурен, че има нещо конкретно, просто си спомням, че беше проблем в чата на живо, след което казаха, че трябва да се обадите поради естеството му. Когато им се обадих, просто казах, че искам да залагам, но тази компания вместо това е взела пари, и обясних неправилните кодове.
Мисля, че това е истинска грешка от тези банки, поглеждайки назад към тази тема, след като бъде инициирано връщане на плащане, много рядко има връщания от тези търговци, може би един или двама, но изглежда, че те остават безспорни и ние си го връщаме.
Надяваме се, че всичко ще бъде подредено за вас, имам смесица от кредитна карта (виждайки резултата, както е изпробван само преди два дни) и дебит (чакам да премине от изчакване), преминавайки, надявам се, че всички сме тук след няколко седмици, празнувайки нашия пари обратно хаха
Yes in the period was like 2 days after the payment cleared.
Not sure there was anything specific, I just remember it being a pain on the live chat then they said due to the nature of it you must call up. When I called them I just said I wanted to gamble but this company has taken money instead, and explained the incorrect codes.
I think it’s real hit and miss from these banks, looking back over this thread once chargeback is initiated then there are very rarely any comebacks from these merchants maybe one or two but it seems like they go uncontested and we get it back.
Hopefully all gets sorted for you, I have a mix of credit card (seeing the outcome as only tried two days ago) and debit (waiting for it go from pending) going through, hopefully we are all on here in a few weeks celebrating our money back haha
Автоматичен превод: