ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 197)

преди 11 месеца от kirekin
|
330921 преглеждания 3770 отговора |
|
1...196 197 198...250
Добавете пост
Materialgirl84
преди 1 месец

Може би дълъг шанс, но опитайте да видите дали можете да видите всички изпратени документи на уебсайтове на казина, където знаете, че сте изпратили снимка на картата.


Освен това прегледайте приложението си за снимки на вашия телефон или стар телефон.


късмет.

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 1 месец

Какво им писахте и какво ви отговориха? Току-що ми написаха, че не възстановяват средства и трябва да се свържете с банката за връщане на плащане за мен.


Имат предвид снимка на вашата кредитна карта или лична карта?

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 1 месец

Току-що ми казаха, че няма да възстановят сумата...ще ми е интересно да чуя как ще се развие вашата ситуация!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те отговориха на това…


Уважаеми уважаеми клиенти,


Благодарим ви, че се свързахте с нас.


За да Ви помогнем допълнително, любезно Ви молим за следната информация:


- Дата на сделката

- Сума на въпросната сделка

- Екранна снимка на банковото извлечение, показваща дебитирането на средствата

- Снимка на вашата карта, показваща първите 6 и последните 4 цифри от номера на картата

– Всички имейл адреси, свързани със случая, или всякакви други подходящи подробности, които могат да бъдат полезни за нашето разследване


След като получим исканите данни, ще прегледаме подробностите и ще се свържем с вас. Благодаря Ви за съдействието.


за съжаление нямам снимка на картата никъде… но ще се опитам да обясня, че я нарязах, след като ми изпратиха нова поради банкови разпити за транзакции, посещаващи сайтове, които не познавах

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Anonymized668
преди 1 месец

Това е дебит. За жалост. Това е мобилум, който беше за faramp

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Anonymized668
преди 1 месец

Не, не бях потвърден, преди да играя, така че никога не съм изпращал нищо

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 1 месец

Дано изказването е достатъчно

Знам последните четири цифри и просто ще кажа, че банката каза, че е било компрометиране на сайтове, които не познавам, за да го унищожа. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Публикация на Dt100 е изтрит
преди 1 месец

някой знае ли aramp, warszawa?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой имал ли е късмет да открие от кого се обработват SMPF* плащанията, никога няма да намерим търговците, но ако успеем да разберем през кого са минали, ще бъде огромно!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой имал ли е късмет с cashbulls? Вече не отговарят!



Автоматичен превод:
Публикация на carsix79 е изтрит
carsix79
преди 1 месец

Смятаме ли, че Faramp и Fatamp са един и същ търговец? Faramp Mobilumpay ли е?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Виждам само aramp warszawa

Автоматичен превод:
Публикация на carsix79 е изтрит
Frewcrew24
преди 1 месец

Явният faramp е mobilium

те ми отговориха вчера х

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 1 месец

Транзакциите в моя акаунт са Mobilumpay, Fatamp Warszawa, както Carsix79 казва, че очевидно са променили леко името.

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 1 месец

Бихте ли ми изпратили този имейл, моля 🙂 Имам своя имейл по-горе

Автоматичен превод:
1...196 197 198...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още