Знам, че Wise отговори, че все още разследват, след като заплаших с жалба, задавайки много въпроси, на които отговорих
какво стана Уведомете ни възможно най-подробно. - това беше връзка, която твърди, че е мистериозна електрическа кутия със снимки на хора, които са ги получили. Дадох данните на картата си, за да я получа
За какво беше плащането? Какво беше обещано? както по-горе
Как намерихте продавача/търговеца? Екранни снимки или уебсайт биха били полезни. Току що се появи в гугъл
Кога за последен път разговаряхте с продавача/търговеца? Не мога да се свържа със страницата, всички подробности са изчезнали
Кога трябваше да получите този продукт или услуга? Каза, че в рамките на 2 седмици парите изглежда са взети в usd, а не в GBP.
Искам да кажа, че трябва да е направо за тях да отворят артикул, който не е получил сторнирания на плащания или съм направил нещо нередно!
I know wise replied saying they are still investigating after I threatened a complaint asking lots of questions which I replied to
What happened? Let us know in as much detail as possible. - it was a link claiming to be a mystery electrical box with pictures of people who received them I gave my card details to receive it
What was the payment for? What was promised? as above
How did you find the vendor/merchant? Screenshots or a website would be useful. It just came up on google
When did you last speak to the vendor/merchant? I cannot get in touch the page all details are gone
When were you meant to get this product or service? It said within 2 weeks the money seems to have been taken in usd not gbp.
I mean it should be straight forward for them to open an item not received chargebacks or have I did something wrong !
Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод: