ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 199)

преди 1 година от kirekin
|
473725 преглеждания 4941 отговора |
|
1...198 199 200...250
Добавете пост
nathanphillips9
преди 1 месец

Нямате късмет, че се присъединихте късно във форума. Един от моите приятели получи £7000 обратно от почти 25 различни търговци, но сега те са разумни

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой има ли съвети как да процедирам по-нататък, когато банката (Revolut) не иска да бъде полезна при възстановяване на плащане?

Те заявяват, че нямат право да оспорват тези сделки. Ако не го получа, преминават към измама и блокират картата.

Обжалвах решението им, но не помогна. Научих, че мога да се обърна към Банката на Литва или Държавния орган за защита на правата на потребителите, ако не съм доволен от тяхното решение.


Странното е, че Revolut помогна с някои възстановявания с оправданието за неправилен MCC, gamblock и т.н.


Сега си мисля какво мога да направя като швед срещу тези търговци в Англия, банка в Литва и казино в Кюрасао. Ако изобщо си струва да опитате да продължите.


Все още не съм намерил Keygo, Лондон и някакъв търговец иска да изпратя селфита и документ за самоличност.

Чувства се безнадеждно.

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr
преди 1 месец

по дяволите, толкова е досадно, изглежда единственият ми начин да си получа парите е чрез омбудсмана

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Върнах 5000 от омбудсмана, но моята беше по технически причини и беше голям късмет. Ако искаш съвет. Всички компании в Нигерия или Естония. Можете да закупите техните фирмени отчети онлайн за ред £1. Върнах много пари директно чрез имейл/съобщение на собствениците. Техните телефонни номера дори стават достъпни и много имат WhatsApp

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 1 месец

Бях честен и дадох пълното обяснение и основно казах, че са кодирали неправилно хазартни транзакции, за да заобиколят блокировките (имах такива по това време)

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

за щастие имам Monzo, така че мога да видя банковите данни на търговеца и следователно мога да се оплача в банката на банковата сметка (т.е. доставчика на банкова сметка на компанията). Не знам дали можете да направите същото с главните банки, но може би си струва да се свържете с тях, за да получите кода на сортиране и номера на банковата сметка, към която сте прехвърлили парите, или адреса и местоположението на търговеца, ако е бил плащане с карта

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 1 месец

интересно, добра идея! ще го пробвам, благодаря, приятел

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 1 месец

Добър вечер


как да направите това, моля

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Мога ли да попитам какво изпратихте на първо място, че ще вляза в битка с тях

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някаква помощ за Parnora Lithuania, Noltiro Lithuania и Pay Assurance SAS?

Автоматичен превод:
bx4chgnb5y
преди 1 месец

За Йокабет?

Казах, че искам възстановяване, тъй като не допускате играчи от Обединеното кралство, те изпратиха някои правила и условия, след това изпратих предишния имейл и след това всичко се сортира.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

още един ден минава без напредък🙁

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Същото - нула актуализации от Barclays или Chase.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Толкова е досадно. Продължавам да ги преследвам, но те просто нямат спешност да решат това.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Chase бяха болка при две предишни връщания на плащания, така че бих си представил маршрута на FOS.

Не съм сигурен за Barclaycard, при обаждане те споменаха 14 дни плюс 1 (нейни думи), но не мога да намеря никъде онлайн споменаване на това, освен че търговецът има 14 дни, когато банкира с Barclays, за да отговори на сторниране на плащане, но това няма да е приложимо за търговците в Нигерия.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

И аз съм чувал за това. Очевидно трябва да изчакате 14 дни от датата на покупката, преди да могат да увеличат възстановяването на плащането. Мисля, че това всъщност е легитимно правило, за съжаление.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Какъв имейл трябва да изпратя до казиното за възстановяване на сумата

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сантандер току-що ми се обади, за да ми каже, че не могат да ми върнат парите, тъй като не помагат при транзакции на хазарт, но търговците в изявлението ми нямат нищо общо с хазарта! Човекът по телефона каза, че може да го повдигне като връщане на плащане, но сега се притеснявам, че тези фалшиви компании ще правят касови бележки или нещо подобно? какво трябва да направя

Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Единственото прилично нещо е, че barclaycard не включва никакви такси или транзакции в сметката, докато не бъде разрешено.

Автоматичен превод:
1...198 199 200...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини