ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 199)

преди 11 месеца от kirekin
|
330940 преглеждания 3770 отговора |
|
1...198 199 200...250
Добавете пост
Frewcrew24
преди 1 месец

Revolut отхвърли сторнирането ми първоначално се върна при тях миналата седмица с всички доказателства, свързващи компаниите и показващи, че не съм купил нищо от търговеца и имам доказателство, че те лъжат, което показва, че не съм получил стоки или услуги от тях и те обработено възстановяване на плащане. Сега само чакаме да видим дали търговецът ще отговори.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Банката трябва да ви каже какви доказателства има срещу вас, вие имате право да оспорите доказателствата. Моето доказателство е, че нямам акаунт при търговеца, поради което не бих могъл да използвам услугите им.

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 1 месец

В подобна ситуация, играя тенис с тях! Трудно е да се докаже, че не сте получили нищо!

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 1 месец

Ще се обадя в банката, когато мога 🙂

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 1 месец

Ще се обадя в банката, когато мога 🙂

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Да, пич, направих ново връщане на плащане с Chase Bank. Wintermdsm казва, че трябва да изчакам 3 седмици, докато приключи разследването, така че ще заведа и тях.

Автоматичен превод:
Frewcrew24
преди 1 месец

само показването на опит за свързване с търговеца трябва да е достатъчно, просто заявете в имейла, че сте получили стока или услуга за това, което компанията прави, и дори можете да кажете, че не отговаря

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 1 месец

wintermads просто ви губят времето, те просто ще изфабрикуват доказателства през тези 3 седмици

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Elijahanth
преди 1 месец

Но с grotobook те казват, че съм получил стоки и т.н. Банката ще види това и няма да слуша.. всъщност не можете да направите много в този смисъл.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

що за фирма са те книжарница?

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 1 месец

Онлайн електронни книги, но очевидно съм се свързал с тях и малко прибързах с имейлите и т.н. хаха. Въпреки това техните собствени условия и условия гласят, че непрочетена книга може да бъде възстановена в рамките на 30 дни, което споменах в имейли! Това е трудно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ARCOMET, някой?

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 1 месец

Успяхте ли да сортирате този имейл? 🙂

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Materialgirl84
преди 1 месец

Интересно! Е, наистина се надявам да получите резултата, който искате! 🙂 вземете всяка стотинка от тях!

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Materialgirl84
преди 1 месец

да Страхотно, надяваме се, че всички можем да ги свалим 1 по 1, мисля, че всеки в тази група, който е използвал Santeda, трябва да докладва за тях и всичките им казина на комисията по хазарта в Обединеното кралство!

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
1...198 199 200...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още