преди 1 месец
Използвахте ли пощата в споменатите T&C?
Така че не този на уебсайта.
Did you use the mail in the T&C mentioned?
So not the one on the website.
0
Използвахте ли пощата в споменатите T&C?
Така че не този на уебсайта.
Did you use the mail in the T&C mentioned?
So not the one on the website.
здрасти
Имахте ли късмет с намирането на данни за връзка с wexslide?
Hi
Did you have any luck finding contact details for wexslide?
Тази тема също е по-ясна относно проблемите, с които се занимаваме по тази тема. И със 142 страници може би е подходящ момент да превключите на нова тема и да затворите тази, за да ви е по-лесно. Ще се опитам да създам публикация с имена на повечето търговци и техните данни за контакт, за да улесня повечето от нас да се свържат.
This topic is also more clear on the issues we are dealing with on this topic. And with 142 pages it might be a good time to switch to a new topic and close this one to make it easier. I will try to set up a post with most merchant names and their contact details to make it easier for most of us to reach out.
Благодаря, но няма ли да прочетат и другото?
Thanks but aren't they just going to read the other one as well though?
В крайна сметка да, но това ще се случи с всичко.
Единственото предимство е, че новата тема ще бъде по-ясна с информацията, от която се нуждаят играчите.
Eventually yes, but that will happen with everything.
The only benefit is that the new topic will hopefully be more clear with the info players need.
Здравей получавал ли си някога имейл от paymentz за това в крайна сметка?
Hi did you ever get an email from paymentz about this in the end?
Заглавието няма да реши проблема, тъй като хората могат да потърсят в Google името на своя търговец и в крайна сметка да намерят тази платформа или да използват бутона за търсене на уебсайта тук.
Това обаче е страхотна тема, но тук е трудно да се намерят имена на търговци и данни за контакт, което би трябвало да стане по-лесно.
The title will not solve it as people can google on their merchant name and eventually find this platform or use the search button on the website here.
However, it is a great topic we have but hard to find merchant names and contact details here that should get easier.
Да, казаха, че са изпратили информацията на разследващия екип и ще се свържа с решение.
Yeah they said they have sent the information to the investigation team and I’ll hear back with a decision.
Първоначално, когато това е направено като измама или измама, банката не може да ви помогне, когато получите информация за търговеца и докажете какъв тип компания е, да речем, че някои депозити не са достигнали до хазартната компания и да ви покажат, че се свързвате с търговеца с искане за възстановяване, докато вие не сте получили никакви стоки или услуги от търговеца специално, въпреки че е предназначено за хазартна компания. Тогава можете да въведете грешното кодиране и незаконните практики, които и двете страни извършват. Но винаги повтаряйте, че не сте получили стоки и услуги от търговеца някои транзакции са излезли във въздуха, тъй като не са достигнали до хазартната компания и вашата сметка за хазарт е била блокирана.
Initially when its done as a scam or fraud the bank cant help you when you get info on the merchant and prove what sort of company they are say some deposits didn't reach the gambling company and show you contacting the merchant requesting a refund as you have not received no goods or service from the merchant specifically even though it was intended for a gambling company.Thats when you can then bring in the miscoding and illegal practices both parties are doing.But always reiterate you haven't received no goods and services from the merchant some transactions have gone into the air as it didn't reach the gambling company and your gambling account has been blocked.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.