преди 1 месец
Което трябва да има, тъй като тези фиктивни компании изпират транзакции, така че се надяваме, че всички сме успешни
Which there should be as these shell companies are transaction laundering so hopeful we are all successful
0
Което трябва да има, тъй като тези фиктивни компании изпират транзакции, така че се надяваме, че всички сме успешни
Which there should be as these shell companies are transaction laundering so hopeful we are all successful
Да, това е, но се чака дълго да се спечели делото, но банката трябва да го плати плюс лихвата
Yes that is it but it is a long wait to win the case but the bank has to pay it plus interest
хубава, благодаря ти. Ще направя същото, ако имам успех, ще ви уведомя какво работи и какво не работи за мен
nice one, thank you. I’ll do the same, if I have any success i’ll let you guys know what worked and didn’t work for me
да, точно така, правя само няколко хиляди тук и там, предполагам, че не би си струвало времето им да се борят
yeah exactly, i’m only doing a couple grand here and there, i imagine it wouldn’t be worth their time fighting it
Мога да намеря само едното решение на FOS, в момента се занимавам с омбудсман, бихте ли ми помогнали да намеря другото? може да помогне на моя случай, благодаря 🙂 DRN-4400536 е този, който имам в момента
Can only find the one FOS decision, currently dealing with an ombudsman myself, could you help me find the other one? may help my case, thanks 🙂 DRN-4400536 is the one i currently have
Къде мога да намеря тези Mcc кодове на Revolut? Не мога да видя нито една от тези подробности в банковото си извлечение
Where i can find These Mcc Codes on Revolut? Cant See any of these Details on my Bank Statement
не можете да ги видите сами, но ако търговецът във вашето извлечение е различен от уебсайта, който също сте депозирали, тогава почти можете да гарантирате, че е използвал неправилния mcc
you can't see them yourself, however if the merchant on your statement is different to the website you deposited too, then you can almost guarantee they have used the incorrect mcc
Опасявам се, че не, но срещам същите проблеми със Старлинг
I'm afraid not, but I'm meeting the same issues with Starling
Преглеждайки отново някои по-стари изявления - някой попадал ли е на Payacctopup. Ето какво се показва в банковото извлечение за 1Red Casino или някой знае процесора, който би използвал по-рано тази година?
Going through some older statements again - has anyone come across Payacctopup. This is what’s showing on bank statement for 1Red Casino or anyone know the processor they would have been using earlier this year?
Здравейте всички
също съм бил жертва на тези измамни казина. Депозирах пари при тях и falcora finance и transferop се появяват в банковото ми извлечение.
някой знае ли как мога да си върна парите? Или някой има ли успех с тези две компании.
Hi everyone,
ive also been a victim of these scam casinos. I’ve deposited money to them and falcora finance and transferop appear on my bank statement.
anyone know how I can get my money back? Or has anyone has success with these two companies.
здравей колега
Не разпознавам нито един от тези търговци, но тези казина използват различни ежедневно. Кое казино използвахте? Освен това транзакции с дебитна или кредитна карта ли бяха?
Hello mate,
I don't recognise any of these merchants, however these casinos use different ones daily. Which casino did you use? Also, was it debit or credit card transactions?
Използвах jokabet.com, ninewin.com, betfoxxx.com, tikitaka.com. Имам транзакции с кредитни карти за betfoxxx към компания, наречена echosyntex. Другите две са по банков път.
I used jokabet.com , ninewin.com , betfoxxx.com , tikitaka.com. I have credit card transactions for betfoxxx to a company called echosyntex. The other two were bank transfers.
Всеки, който знае кои са horlakimotex мебели и wisefare аромати, може да се пробвам мъдър са пълни с глупости просто отхвърлени без отговор
Anyone know who horlakimotex furniture and wisefare fragrancies are may try myself wise are full of nonsense just rejected with no reply
Известно е, че Jokabet сами възстановяват парите на потребители в Обединеното кралство.
Всички транзакции с кредитни карти бих отишъл направо при компанията за кредитни карти, тъй като транзакциите за хазарт трябва да бъдат автоматично блокирани на кредитните карти, тези компании, които използват грешен MCC, е голяма причина за връщане на плащане.
Банката прехвърли транзакции, първоначално бих опитал и метода за връщане на плащане. Някои банки обаче не са склонни да помогнат. Така че може да искате да се консултирате с финансовия омбудсман заедно с жалбата си до вашата банка.
Jokabet have been known to refund UK users themselves.
All credit card transactions I'd go straight to the credit card company, as gambling transactions should be automatically blocked on the credit cards, these companies using wrong MCC is a big reason for a chargeback.
The bank transferred transactions, I'd also originally try the chargeback method. However, some banks are reluctant to help out. So you may want to consult the financial ombudsman alongside your complaint with your bank.
може ли някой да помогне с Kasha.io, казаха ми 2 седмици да изчакам, че банката им поиска извлечения. но вече им изпратих банкови извлечения
can someone help with Kasha.io, they told me for 2 weeks to wait that their Bank requested statments. but i already Sent them bank statements
Не съм чувал за тях, но как мога сериозно да вярвам, че сте извършили тези транзакции на компании за мебели и аромати. Толкова нелепо. Отидете при омбудсмана мисля
I've not heard of those ones, however how can seriously believe you made these transactions to furniture and fragrance companies. So ridiculous. Go to the Ombudsman I think
Имах малко късмет директно с Jokabet, след този имейл те изпратиха този под това, което изпратих. Може би си струва да отидете?
здравей
Благодаря за това, така че ви излагам няколко опасения, но тези трети страни вече имат моите данни, тъй като договорът трябва да е между нас, а не между тях. Вие заявявате, че играчите от Обединеното кралство са приети и ви позволяват да депозирате, но вашите условия посочват, че няма играчи от Обединеното кралство.
Моля, предоставете подробности за тези трети страни, за да мога да получа възстановяване на сумата, тъй като те не би трябвало да боравят с парите ми.
поздрави
здравей
Надяваме се, че този имейл ще ви намери добре.
Искаме да ви информираме, че всички депозити ще бъдат възстановени по вашата кредитна карта, завършваща на ***. Ще се свържем с вас, след като възстановяванията бъдат обработени.
Благодаря ви за разбирането.
С уважение,
Итън
Екип за поддръжка на казино
I had some luck directly with Jokabet, after this email they sent the one below what I sent. May be worth a go?
Hi,
Thanks for this, so a couple of concerns I deposit to you yet these third parties now have my details as the contract should be between us not them. You state UK players accepted and let you deposit yet your terms state no UK players.
Please provide details of these third parties so I can look to obtain a refund as they shouldn’t be handling my money.
Kind regards
Hello,
We hope this email finds you well.
We wanted to inform you that all deposits will be refunded to your credit card ending in ***. We will contact you once the refunds have been processed.
Thank you for your understanding.
Sincerely,
Ethan
Casino Support Team
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.