ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 155)

преди 1 година от kirekin
|
473231 преглеждания 4936 отговора |
|
1...154 155 156...250
Добавете пост
Katze1337
преди 3 месеца

Една заплаха няма да направи много, но те се натрупват с времето, плюс това не са регулирани или лицензирани казина, за които говорим, вие сами ги описахте като престъпни, така че се съмнявам, че revolut би искал да бъде свързан с тези видове бизнес. Ето защо бих препоръчал на всички, които са се разболели от този нелегитимен бизнес, да поискат връщане на иска и ако това не помогне, да го пренесат на омбудсман.

Автоматичен превод:
Frewcrew24
преди 3 месеца

Не съм много в крак с всичко това, но доколкото разбирам, транзакциите се дефинират от различни кодове, като транзакция към магазин за дрехи е кодирана като нещо различно от кино и че е измама при транзакция да се етикетира едно нещо като друг в сделката по отношение на предложената/получената услуга

Автоматичен превод:
Frewcrew24
преди 3 месеца

Единственият начин наистина да получите обратно плащане и търговецът да не се защитава. Можете ли да извлечете клеймото за време на депозита към хазартната компания на уебсайта на компанията? беше разликата за мен


Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Бях предложил нито да се налага да вървите по маршрута на неполучените стоки и услуги, да речем, че някои плащания не са достигнали до никоя от страните, но трябва да имате история на някои от вашите времеви печати за депозит.

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Ами ако сте платили чрез дебитна карта и плащанията се показват като кредитна карта на уебсайта?

Автоматичен превод:
Frewcrew24
преди 3 месеца

Докладвайте го като измама, точно това правя. Помолете вашата банка да започне разследване за пране на пари.


Със сигурност банките не могат да пренебрегнат тези обвинения.

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

няма значение, така че първата стъпка имате ли времеви печати на депозита с депозита в казиното на уебсайта на казината за датата и часа? Това е ключът, след което ще имате точно същия печат за време в дневника на банковите си транзакции. Нуждаете се от потвърждение от търговеца, който признава, че сте купили ... което е лъжа. Ще ви даде няколко пътища, по които можете да тръгнете.

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Имам клеймото за време, те са едни и същи времена, сумите са различни, макар и с няколко пенса или няколко паунда в някои случаи, имам и регистрационните файлове на банковите транзакции, търговецът, който се показва, има няколко варианта от какво видях в тази тема

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

Става въпрос за конкретното свързване на търговеца с хазартната компания, след което ще прегледате T&CS на двете компании, защото това, което разбрах, е да забравите за хазартната компания, вашият проблем е с търговеца, сторнирането на плащането е насочено към търговеца и неговата получаваща банка.

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

колко транзакции имате и след колко транзакции се размени с друг търговец?


Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Това беше един и същ търговец за мен, но видях хора да отбелязват различни търговци на Nikotpf в тази тема, трима си спомням, също не мога да свържа търговеца с компанията, nikotpf е къде като казиното е goldenbet и техният родител компанията е santeda international bv, нито едно от двете не се споменава в моето извлечение. по отношение на директния контакт с търговеца няма информация, само имейл за поддръжка на казиното и чат бот на място. Няма регистриран адрес, който мога да намеря, или телефонен номер.

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

така че кой е търговецът във вашето изявление?

имат ли сайт?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Отговор от MagicReels...


Здравейте!

Благодарим ви, че сте с нас!

Искаме да ви уверим, че сме напълно регулирано заведение, посветено на спазването на стандартите в индустрията за онлайн игри. Нашето казино работи в законовата рамка, стриктно спазвайки вътрешните правила и разпоредби, за да гарантира справедливост. Доверието е от първостепенно значение в нашите взаимоотношения и искаме да подчертаем, че не участваме в никакви измамнически дейности. Моля, имайте предвид, че вашата заявка за възстановяване е отхвърлена, тъй като всички средства са използвани и услугата е предоставена. За съжаление това е окончателно решение и не подлежи на промяна. Извиняваме се дълбоко за причиненото неудобство.

Ако имате още въпроси - върнете се при нас и ние ще ви помогнем!

Най-добри пожелания,

Казино MagicReels

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Nikotpf Web Active Lim и няма уебсайт за тях, доколкото виждам, търсих ги в Google и нищо, същото за Santeda International BV, първият резултат за Santeda е PDF за санкции от австралийското правителство относно използването на множество URL адреси за заобикаляне на блок, който са имали в goldenbet да работят там, тъй като им е забранено да правят бизнес там, всички други резултати са партньорски уебсайтове на казино, популяризиращи уебсайтовете, които имат, всички от които имат висящи или „задържани" лицензи. (има общо пет казина, свързани с тази компания)

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Тези от вас, които са залагали с MyStake, изглежда, че дори вече нямат лиценз за хазарт в Кюрасао.


Те са актуализирали сайта си, за да показват „Изчакващо приложение".


Имаме ли основание за обжалване в резултат на това?

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

MyStake е едно от казината Santeda International BV, заедно с goldenbet, какъв беше кодът на търговеца, използван, когато депозирахте при тях? или някой друг?

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

Основания за връщане на плащане за вас са практически невъзможни, ако няма уебсайт специално за търговеца, тогава, ако съм напълно честен, съжалявам

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Имах такова предчувствие, но ако моята банка инициира такъв и не може да се свърже с търговеца, тъй като няма контакт, това не означава ли, че не може да го оспори? Освен това, ако няма уебсайт специално за търговеца или такъв, който да ги свързва с казиното, тогава не мога ли да кажа, че търговецът не е предоставил услугите? тъй като няма връзка между тях и казиното?

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

Единственият начин да спечелите сега е да кажете, че сте закупили ценности и не сте ги получили. Това е, ако не сте казали нищо за хазарта на вашата банка, тогава имате много добър шанс само ако сте провели разговор с вашата банка относно това, че това са хазартни транзакции. Трябва да имате основателна причина вашата банка да издаде сторнирането на плащане на първо място

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Заявих, че това е хазартна транзакция и те откриха иск и го прехвърлиха на специализиран екип (техните думи), тъй като навлязох в подробности, описах ситуацията и предоставих доказателства в подкрепа на това, така че те Проучвайки го поне, сигурен съм, че ако се опитат да се свържат с търговеца, няма да могат да предоставят доказателства, за да опровергаят това, което съм публикувал, и това е АКО могат да се свържат с търговеца.

Автоматичен превод:
1...154 155 156...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини