Благодаря.
Имате ли за
Regeenize предприятия
Officehut
VB TRS
MusicReverb
Enygma SAS
Thanks.
Do you have any for
Regeenize enterprises
Officehut
VB TRS
MusicReverb
Enygma SAS
За съжаление не - нямам нито една от тези транзакции освен Enygma SAS. В крайна сметка таксувах обратно Enygma с моята банка
Sadly not - I don’t have any of these transactions other than Enygma SAS. I ended up charging back Enygma with my bank
Не / те са различни 🙂 Wintermde току-що се свърза с мен по имейл с искане за информация (банкови извлечения, данни за карта).
Виждал съм успех с Wintermde
No / they’re different 🙂 Wintermde has just got back to me on email requesting information (bank statements, card details).
I have seen success with Wintermde
Здравейте, навремето сме обсъждали тези казина и смятам, че в този случай не е нужно да ги крием. Казината така или иначе не ни отговориха два пъти, така че мисля, че ако искаха да говорят с нас, щяха да го направят.
Това бяха казината - Spinwise и BetItAll
Hello, we have discussed these casinos in time and I think that in this case we do not need to hide them. The casinos didn't answer us twice anyway, so I think if they wanted to talk to us they would have.
They were the casinos- Spinwise and BetItAll
Надявам се да разбирате текстовете ми. те са написани с преводач.
Мисля, че Revoulut се управлява от източноевропеец, мисля, че руснак. Ако се задълбочите малко, бързо ще разберете, че почти всички казина са собственост на източноевропейци, не всички, но много.
Проблемът със сторнирането е следният:
Ако плащането е потвърдено чрез 3D Secure, банката носи отговорност в случай на възстановяване на плащане. Ако дадена транзакция не е потвърдена, търговецът носи отговорност. Вие също се нуждаете от доказателство за покупка или фактура за процеса на връщане на плащане, тъй като те не съществуват при транзакциите за хазарт, нямате късмет 😉
Банките не ви кредитират парите, защото биха останали със загубата, ако сторнирането на плащането беше загубено. Така че определено можете да кажете: Revolut държи ръката си над доставчиците на игрални услуги.
Кой може да вземе мерки срещу забранените оператори
Вашите органи в съответната държава, но това е трудно ....
Лицензът обикновено е лиценз за Антилфон или Кюрасао, операторите обикновено имат само компания за пощенски кутии в Кюрасао или компанията няма реално седалище, което може да бъде достигнато и пощата да бъде доставена там... Същото важи и за компаниите, които се появява в извлечението на кредитната карта, където кодът е променен.
I hope you can understand my texts. these were written with a translator.
I think Revoulut is run by an Eastern European, I think a Russian. If you dig a little deeper, you'll quickly realize that almost all of the casinos are owned by Eastern Europeans, not all, but many.
The problem with a chargeback is this:
If a payment is verified via 3D Secure, the bank is liable in the event of a chargeback. If a transaction is not verified then the merchant is liable.You also need proof of purchase or an invoice for the chargeback process since these don't exist in gambling transactions, you're out of luck 😉
The banks don't credit you with the money because they would be left with the loss if the chargeback was lost. So you can definitely say: Revolut holds its hand over the gaming service providers.
Who can take action against the banned operators
Your authorities in the respective country, but this is difficult ....
The license is usually an Antillephone or Curacao license, the operators usually only have a mailbox company in Curacao, or the company does not have a real headquarters that can be reached and mail can be delivered there... The same applies to the companies that appear on the credit card statement where the code was changed.
Те се свързаха с мен само днес с искане за документация, но имейл нишката е страхотна, защото можете да върнете плащането, ако сте поискали възстановяване на сумата, но нямате кореспонденция
They only contacted me today asking for documentation, but the email thread is great because you can chargeback if you’ve asked for a refund but has no correspondence
Имате ли имейл за връзка с MusicReverb?
Have you got the email to contact MusicReverb
Те не отговарят, ако можете, просто направете сторниране на плащане с вашата банка 🙂
Enygma Sas = Movidone https://movidone.com/
They dont answer, if you can do just do a chargeback with your bank 🙂
Enygma Sas = Movidone https://movidone.com/
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.