ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 154)

преди 11 месеца от kirekin
|
332668 преглеждания 3770 отговора |
|
1...153 154 155...250
Добавете пост
Westernbrother
преди 2 месеца

Опитах се да им обясня няколко пъти, попълних формуляр за оплакване и след няколко дни получих имейл от човек в Revolut, те продължиха с някои транзакции.


Но останалите транзакции те игнорираха и след това той написа в имейл, че поддръжката в приложението трябва да се свърже с мен относно тези няколко транзакции, които са останали, след което веднага ми дават същия отговор много бързо „нашето решение е окончателно, не можем оспорвайте ги, колкото и да искаме да ви помогнем" и подобни глупости.


Показах и копие от моя полицейски доклад с всички транзакции и властите, с които се свързах относно тези компании.


Тогава може да се наложи да разгледаме това допълнително и да обжалваме 🙂

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 2 месеца

Да, имам предвид, че не съм имал лични отношения с Revolut, може би някой друг може да се включи и да хвърли малко светлина.

Утре ще бъде интересен ден за подаване на куп други сторнирания на плащания с подобни на Goldenbet / Santeda International, ако те не искат да възстановят/уредят това. Имам списък с повече от 30 търговци и процесори за плащане, свързани с различни други големи имена.

Очаквам възстановяване от Payop, след като се върна и продължа с тях и покажа връзката от казиното към произволните търговци и ID на транзакцията за payop, те казаха, че ID трябва да подпише NDA, но утре ще актуализират резултата.

Автоматичен превод:
Westernbrother
преди 2 месеца

Имате ли контакт за Сантеда? Имам много транзакции с Mystake и е част от същата група.

Автоматичен превод:
Westernbrother
преди 2 месеца

Разбирам!


Ще бъде вълнуващо да проследя това

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Materialgirl84
преди 2 месеца

Свържете се с канадските власти и вземете референтен номер, обяснете възможно най-подробно връзката към payop и как те нарушават разпоредбите за AML, финансирайки тези казина на трети страни чрез офшорни акаунти и т.н., и ги препратете на тях, всяка съпротива от payop ще трябва да им изпратите имейл отново и да копирате всеки отделен федерален и местен орган, който можете да намерите онлайн, включително всеки местен и национален имейл за новини/журналист, който можете да намерите. В крайна сметка те ще искат да се установят.

payop е на радара на канадските федерални правоприлагащи органи.

https://www.casino.org/news/black-market-gambling-sites-fertile-ground-for-money-laundering-intelligence-agency-warns/

Редактиран от Romi преди 2 месеца
Причина: Направи връзката пасивна.
Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
doggoclub19
преди 2 месеца

Имахте ли хазартен блок на картата си и също така направи ли казиното проверка на акаунта или проверка на достъпността. Където сте блокирали всички казина, преди да се присъедините. Ако е така, тогава не знам как се прилага там, но тук, ако сте регистрирани в gamestop и казино ви позволява да се присъедините, тогава те носят правна отговорност, тъй като не са помогнали на проблем. Комарджия. Ако можете да докажете това, върнете се в казиното с доказателство и се свържете с мястото, което ви е блокирало да играете във всички шведски сайтове

Автоматичен превод:
Публикация на King750 е изтрит от Romi
Причина: Реклама
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
преди 2 месеца

Кои бяха тези казина, които ви помолиха да премахнете тази тема?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

За съжаление, все още не мога да предоставя такава информация.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Защо не?

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 2 месеца

Сигурно защото им плащат да ги рекламират!

Автоматичен превод:
Публикация на Colin09 е изтрит
преди 2 месеца

Самата Revolut е дълбоко замесена. Съответно, не можете да очаквате никаква помощ от Revolut, тъй като те биха могли да отнемат парите от собствените си корпоративни клиенти. Тогава не е възможна прозрачна процедура, защото се пазят парите на корпоративните клиенти, а не тези на нормалните клиенти. Дори и с жалба до полицията и жалба до папата, те не резервират нищо обратно, всичко е загубено време.



Автоматичен превод:
Casinoninja1337
преди 2 месеца

Моля, имате ли имейли за връзка с някой от посочените по-долу


Officehut

Regeenize предприятия

VB TRS

MusicReverb

Enygma SAS

Wintermsde

Автоматичен превод:
Casinoninja1337
преди 2 месеца

Имате ли имейл за тези

Автоматичен превод:
kixiy42611
преди 2 месеца

Какъв е имейлът за Nikoptof, моля

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой знае ли какъв е имейл адресът за контакти по-долу


Regeenize предприятия

Officehut

VB TRS

MusicReverb

Enygma SAS

Wintermsde


Автоматичен превод:
1...153 154 155...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още