S#това понякога може „САМО ДА СЕ СЛУЧИ", но репутацията и доверието на едно онлайн казино разчитат на бърза, вярна и открита комуникация от казиното и представителите на казиното.
Дори ако това е трета страна за обработка на плащания, това е 1000% отговорност на казиното, тъй като техният бизнес е избрал услугата и изисква услугата да работи. Всяко модерно онлайн казино трябва да има 2-3 резервни или отказващи доставчици в случай, че единият се провали. 3-4 дни оставяне на играчите на тъмно и без тегления просто не е приемливо по никакъв стандарт и със сигурност ще доведе до огромен спад на депозитите през следващите 1-3 месеца.
S#it might sometimes "JUST HAPPEN" however the reputation and trust of an online casino relies on fast, truthful and open communication from the casino and casino representatives.
Even if its a third party payment processor then is 1000% the responsibility of the casino as its their business that chose the service and requires the service to operate. Any modern casino online should have 2-3 back up or fall over providers in the case that one fails. 3-4 days of leaving players in the dark and no withdrawals is just not acceptable by any standard and will no doubt result in a massive drop in deposits for the next 1-3 months most certainly.