ФорумКазинаYabby Casino - обща дискусия

Yabby Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от vince1
|
20713 преглеждания 122 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
Radka
преди 1 година

S#това понякога може „САМО ДА СЕ СЛУЧИ", но репутацията и доверието на едно онлайн казино разчитат на бърза, вярна и открита комуникация от казиното и представителите на казиното.

Дори ако това е трета страна за обработка на плащания, това е 1000% отговорност на казиното, тъй като техният бизнес е избрал услугата и изисква услугата да работи. Всяко модерно онлайн казино трябва да има 2-3 резервни или отказващи доставчици в случай, че единият се провали. 3-4 дни оставяне на играчите на тъмно и без тегления просто не е приемливо по никакъв стандарт и със сигурност ще доведе до огромен спад на депозитите през следващите 1-3 месеца.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам, че на други играчи се плаща (Casino Extreme), в момента няма плащане и няма комуникация. Благодаря ви за прозрението...

Автоматичен превод:
преди 1 година

актуална комуникация...

здравейте, доста се притеснявам за оттеглянето си

Знам, че нещата се случват, но виждам, че други се плащат, които се оттеглиха след молбата ми

здравей стефен

Здравейте


Проверяваме го

Благодаря ти


Пиша, за да осигуря актуална информация относно състоянието на вашата заявка за теглене. След задълбочен преглед мога да потвърдя, че оттеглянето ви е обработено от наша страна. Въпреки това, със съжаление трябва да ви информирам, че в момента изпитваме трудности при получаване на потвърждение за транзакцията в блокчейн мрежата.

В момента блокчейн мрежата е изправена пред задръствания и закъснения поради увеличения обем транзакции, което се отразява на процеса на потвърждение. В резултат на това тегленето ви все още чака потвърждение и не може да бъде обработено в портфейла ви в момента.

Моля, бъдете сигурни, че вашите средства са в безопасност и защитени по време на този процес. Нашият екип следи отблизо ситуацията и работи активно за получаване на необходимите потвърждения възможно най-бързо.

Благодарим ви за разбирането и ние ще ви държим в течение относно хода на вашето теглене.

Автоматичен превод:
преди 1 година

3:26 Източен

Все още не е ударил в портфейла ми...но изглежда ще стане

Скъпи Крис

Вашето LTC-LTC изплащане от $ 200,05 USD за акаунт ID XXX е обработено успешно.

Изплащането се обработва от api

Благодарим ви за продължаващата работа




Автоматичен превод:
преди 1 година

И моята го обработиха и чакам от петък вечерта, сега пак казват, че имат проблеми с обработката.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация - така че тегленето на уебсайта на Yabby е преместено от чакащо на завършено, след което е изпратен имейл, в който се казва, че е изпратено в 3:26 източно, но все още не е достигнало до моя акаунт. Нов съм в крипто, така че не съм сигурен дали 3 часа са твърде дълго или не. Току що поисках хеша на транзакцията.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да го провериш с шефа на Пит. Моят също беше одобрен и сега казва, че отново имат проблеми и ще го решат утре.

Автоматичен превод:
Ehop1009
преди 1 година

Пит Бос? как да направя това... аз се занимавам само със слотовете (което наистина не е умно), но ДА, БИХ ИСКАЛ

Автоматичен превод:
преди 1 година

Пит Бос? как да направя това... аз се занимавам само със слотовете (което наистина не е умно), но ДА, БИХ ИСКАЛ

Автоматичен превод:
преди 1 година

Pitboss@yabbycasino.com

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що изпратих имейл за поддръжка и плащания, но също така ще опитам с шефа на Пит.


Да се:

support@yabbycasino.com

, Плащания Yabby


Вторник, 25 юли в 19:33 ч


Добре, виж, знам, че нещата се появяват и проявих разбиране и търпение, но това е много тревожно. Искрено вярвам в Yabby и Extreme, имам 3 референтни активни играча дори без реферална програма. Знам, че играта ми е била минимална, тъй като имах други въпроси, за да се справя и честно казано, не ми плащат от друг сайт, той просто стои в очакване. Една от причините да бъда много лоялен в бъдеще...обаче -


Ако този имейл е верен, тогава плащането ми е било с блокчейн повече от 4 часа... Трудно ми е да повярвам и не ми е предоставен хешът на транзакцията? Няма отговор на последните ми два имейла.


Можете ли да ми помогнете да разбера какъв е проблемът? Ще се обърна и ще направя депозит, ако знам, че мога да получа плащане?


хеш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Успех с получаването на отговор

Автоматичен превод:
преди 1 година

S#това понякога може „САМО ДА СЕ СЛУЧИ", но репутацията и доверието на едно онлайн казино разчитат на бърза, вярна и открита комуникация от казиното и представителите на казиното.

Дори ако това е трета страна за обработка на плащания, това е 1000% отговорност на казиното, тъй като техният бизнес е избрал услугата и изисква услугата да работи. Всяко модерно онлайн казино трябва да има 2-3 резервни или отказващи доставчици в случай, че единият се провали. 3-4 дни оставяне на играчите на тъмно и без тегления просто не е приемливо по никакъв стандарт и със сигурност ще доведе до огромен спад на депозитите през следващите 1-3 месеца.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбира се, прав сте, според мен нещата никога не са толкова лесни и знаците, показващи, че качеството на вашия бизнес партньор бавно се разпада, никога не са идеално четими. Въз основа на настоящата световна геополитическа бъркотия дори най-стабилните доставчици на плащания изпитват усложнения. Казината са извън тази област...

Но, разбира се, за играчите това няма никакво значение. Съгласен.

(Докато не чуете това от самото казино 😀)

По един или друг начин, да знаете как работят нещата в действителност, никога не боли.

Играчите трябва да бъдат информирани и затова ги информирах. Давах информация, а не намирах оправдания.

Както и да е, постът ми не беше за вас, отговорих на cim152 относно постигнатия напредък по отношение на липсващите опции за плащане и забавеното теглене. 🙂



Автоматичен превод:
Ehop1009
преди 1 година

Актуализация - Платено изцяло в 6:36 тази сутрин....

Автоматичен превод:
Публикация на aqchacho е изтрит
cim152
преди 1 година

И аз си взех вчера сутринта.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отидох да изтегля $50; от моя акаунт на играч чрез биткойн в YABBY Casino (не мислех, че има проверка при използване на биткойн, веднага щом поисках да поставят червена страница за проверка на самоличността. Те потвърдиха моя имейл и телефонен номер, след което имах за качване на предната и задната страна на идентификационния номер и ID на селфита. Това беше преди повече от 8 дни, но все още няма информация за процеса. Депозирах пари чрез биткойн, който е задържан, така че дори не мога да играя, който е бил задържан в продължение на дни. Казаха, че след като поискам изплащане, депозитът ми ще бъде кредитиран, но не мога да поискам изплащане, защото никой не е потвърдил самоличността ми. Качих документите си още няколко пъти, като си помислих, че може би просто не са ги получили, все още нищо. Мислех, че Yabby беше бърз безпроблемен депозит и теглене на биткойни, но те ми причиниха проблеми и много стрес. Наистина съм разстроен, дори не мога да играя парите си за депозит, просто трябва да чакам и чакам и чакам. Това е прекалено, никога не съм имах толкова много проблеми и наистина обичам да играя в Yabby. Трябва да кажа, че и Wild casino, и Cafe Casino бяха светкавично бързи с моите депозити и тегления. Никога не съм имал толкова много проблеми, те провериха мен и документите ми незабавно заедно с телефона и имейла ми. Така ли е всеки път, когато играете и депозирате и теглите тук?. Просто съм любопитен. Някой трябва да може да поправи това някъде защо никой не ми отговаря защо са минали повече от 8 дни. Потребителски идентификатор ReneeSlays

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
reneestrange2
преди 1 година

Здравейте.

Съжалявам да го чуя!

Честно казано, няма много за обясняване, без да намесваме казиното. Сигурни ли сте, че никой от имейлите не е попаднал в кошчето или в папката за спам? Моля да не те ядосвам, но защото ми се случва често...

Работата е там, че даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят самоличността на играча и да изпратят изплащането, и за съжаление не можем да пропуснем тази част в крайна сметка.

Мога ли да ви помоля да си напомните за поддръжката или чат и да ме уведомите за всички актуализации, които получавате?

Автоматичен превод:
reneestrange2
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви тук под въпросното казино. Проверката на самоличността обикновено е първият път, когато правите теглене, ако акаунтът ви не е бил потвърден преди. Тъй като това е много важен процес, трябва да си сътрудничите с казиното и ние им даваме 14 дни да направят това. Питали ли сте поддръжката какъв е проблемът и защо отнема толкова време, или дали има проблеми с процеса на проверка?

Въпреки това не съм сигурен как работи в самото казино, така че бих препоръчал потребителски отзиви или оплаквания , които отразяват опита на играчите. Оплакванията, които разгледах, също бяха от подобен характер и играчите имаха проблем, подобен на вашия, като казиното се опитваше да разреши неудобството.

Така че, ако ситуацията ви ще продължи за периода от време, който споменах по-горе, тогава бих препоръчал да подадете жалба.

Междувременно се опитайте да проявите търпение известно време и, ако е възможно, информирайте ни за вашата ситуация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Яби се върна с мен тази сутрин по същото време, когато и ти. Те ме одобриха и получих изплащането си в процес. Те казаха, че от този момент нататък тегленията ще бъдат бързи без проблеми. Благодаря ви и оценявам, че отговаряте на поста ми.

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още