Разбира се, прав сте, според мен нещата никога не са толкова лесни и знаците, показващи, че качеството на вашия бизнес партньор бавно се разпада, никога не са идеално четими. Въз основа на настоящата световна геополитическа бъркотия дори най-стабилните доставчици на плащания изпитват усложнения. Казината са извън тази област...
Но, разбира се, за играчите това няма никакво значение. Съгласен.
(Докато не чуете това от самото казино 😀)
По един или друг начин, да знаете как работят нещата в действителност, никога не боли.
Играчите трябва да бъдат информирани и затова ги информирах. Давах информация, а не намирах оправдания.
Както и да е, постът ми не беше за вас, отговорих на cim152 относно постигнатия напредък по отношение на липсващите опции за плащане и забавеното теглене. 🙂
Sure, you are correct, in my opinion, things are never so easy, and the signs showing the quality of your business partner is slowly falling apart are never perfectly readable. Based on the current world geopolitical mess, even the steadiest payment providers are experiencing complications. Casinos are out of that field...
But of course, for players, it does not matter at all. Agreed.
(Untill you hear that from the casino itself 😀)
One way or another, knowing how things work in reality never hurts.
Players should be informed, and that's why I informed them. I was providing information, not finding excuses.
Anyway, my post was not for you, I replied to cim152 regarding the progress made regarding the missing payment options and delayed withdrawal. 🙂
Автоматичен превод: