преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Yabby Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Много хитро казино, крият условията си. Направих тяхната игра чрез сума, при теглене те заявиха, че съм направил $10 залог. Въпреки това техният уебсайт нарочно крие тези условия. Те разрешиха първоначалния ми депозит да бъде наличен, при опит за теглене, който след това искат да го изиграя 1 пъти. Абсолютно извратен. Не влагайте парите си, ще ви измамят!!!
Very dodogy casino, they hide their terms. I made their play through amount , upon withdrawal they stated that I had made $10 bet. However their website purposely hides these terms. They allowed my original deposit to be available, upon trying to withdraw that they then want me to play it through 1x time. Absolutely dodgy. Don’t put your money in they will scam you!!!
Здравейте,
ние също намираме това казино за съмнително:
Значи нарушихте правилото за максимален залог, защото не можахте да го намерите в условията, нали?
Такива правила са обвързани с бонуси и някои казина имат такива условия отделно от общите. Останах с впечатлението, че не успяхте да го намерите никъде. Това не би било честно.
Честно казано, вярвам, че това правило е доста често срещано, така че трябва да сте наясно с него всеки път, когато приемете бонус. Винаги можете да опитате да попитате в чата на живо за тази сума.
Hello,
we also find this casino a questionable one:
So you broke the max bet rule because you could not find it in the terms and conditions, right?
Such rules are bound to bonuses and some casinos have such terms separately from the general ones. I got the impression that you were not able to find it anywhere, however. That would not be fair.
Honestly, I believe that this rule is pretty common so you should be aware of it every time you accept a bonus. You can always try asking the live chat about this amount.
Конкретното правило всъщност е скрито на мобилен телефон без лента за превъртане, много измамно. Всъщност имам видео и екранна снимка, които мога да публикувам, показвайки как е скрито и защо не е очевидно.
Второ, след като анулираха печалбите, след $5000+ игра те искаха да играя през първоначалния си депозит от $38 още веднъж, за да мога да го изтегля. Ще кажа на тяхната заслуга, че в крайна сметка изиграх и реализирах печалба, за която в крайна сметка те позволиха теглене.
Лично аз смятам, че пейзажът на онлайн казиното се влошава и тези казина ще опитат абсолютно всичко, за да излязат от изплащането на печалба.
Защо не поставят спирки, за да предотвратят случайно свръх залагане?
The specific rule is actually hidden on a mobile with no scroll bar, very deceptive. I actually have a video and a screen shot I can post showing how it is hidden and why it is not obvious.
Secondly once they invalidated the wins, after a $5000+ playtrough they then wanted me to play through my $38 orginal deposit one more time to be able to withdraw it. I will say to their credit I ended up playing it through and turning a profit to which they did eventually allow a withdrawal.
Personally I think the online casino landscape is getting worse and these casinos will try absoulty anything to get out of paying a win.
Why don't they put stops in place to prevent an accidental over betting?
О, разбирам - значи това е нещо като мобилен проблем с гледането. Все пак трябва да го оправят.
Някои казина прилагат дори 3x изисквания за залагане за депозити, мисля, че трябва да се използва само за по-високи суми. Това е глупост да налагаш залагане на депозит от $38.
Мога да си представя, че това би било доста технически изискващо решение. Игрите се хостват на сървърите на доставчика на игри, така че предполагам, че само доставчикът на игри трябва да предоставя такава функция, от друга страна, казиното е това, което ограничава максималния залог. Това може да бъде трудно да се осигури като цяло.
По-добре е да имате предвид това правило и да действате в съответствие, бих казал.
Oh, I see - so it's a kind of mobile viewing problem. They should fix it anyway.
Some casinos do apply even 3x wagering requirements for deposits, I think it should be used for higher amounts only. It's nonsense forcing wagering on a $38 deposit.
I can imagine that this would be quite a technically demanding solution. Games are hosted on the game provider's servers so I guess that only the game provider should provide such a feature, on the other hand, it's the casino that restricts the max bet. This could be difficult to provide in general.
It's better to keep this rule in mind and act accordingly, I'd say.
Здравейте,
Току-що направих депозит на сайта и използвах 200% бонус 1x залог.
Не е честно и не е в правилата навсякъде, където направих 1x залог
това е измама!
всичко е истински баланс.
Сега не искат да ми плащат!!
Hello,
I just made a deposit on the site and used the 200% bonus 1x wager.
It's not fair and it's not in the rules anywhere I made the 1x wager
this is a scam!
everything is real balance.
Now they don't wanna pay me!!
Hallo,
Ich hab soeben auf der seite eingezahlt und den 200% Bonus 1x wager benutzt.
Das ist nicht fair und steht nirgendwo in den Regeln ich habe den 1x wager gemacht
das ist ein scam!
ist alles real balance.
Nun wollen sie es mir nicht auszahlen!!
Здравейте,
Имате предвид този бонус, моля?
Колко депозирахте, моля?
Аз също не разбирам какво не е показано "в правилата", можете ли да уточните, моля? Премахнахте ли бонус баланса си по някакъв начин, моля?
Hello,
are you referring to this bonus, please?
How much did you deposit, please?
I also do not understand what is not shown "in the rules", can you specify, please? Did you remove your bonus balance, somehow, please?
Здравейте,
Правилно.
Те казаха след 1x залога:
Това никога не е било в правилата, че бонус кредитът след 1x залог също не може да бъде изплатен.
„Сумата на вашия бонус е $90,22 и тази сума не може да бъде изтеглена."
Hello,
Correctly.
They said after the 1x wager:
This was never in the rules that the bonus credit after the 1x wager cannot also be paid out.
"Your bonus amount is $90.22 and that amount cannot be withdrawn."
Hallo,
Korrekt.
Sie meinten nach den 1x wager:
Dies stand nie in den Regeln das dass bonus guthaben nach den 1x wager nicht auch mit ausgezahlt werden kann.
"Your bonus amount is $90.22 and that amount cannot be withdrawn."
Е, затова загубих всичко, защото отказаха да ми платят парите.
Дори писах на боса на бокса и той каза същите глупости.
Наистина не го виждам. Напълно несправедливо.
Well that's why I lost everything because they refused to pay me the money.
I even wrote to the pit boss and he said the same shit.
I really don't see it. Totally unfair.
Nun deswegen habe ich alles verloren da sie verweigert haben mir das Geld auszuzahlen.
Habe den Pitboss sogar angeschrieben und der meinte den selben scheiß.
Sehe ich eigentlich absolut nicht ein.. total unfair.
Вижте тук това е „Бонус баланс", който не може да бъде изтеглен.
Вижте моята екранна снимка, „Бонус балансът" беше $0,00.
Все пак отказаха да ми платят парите... казиното е измама!!
See here it is "Bonus Balance" which cannot be withdrawn.
See my screenshot the "Bonus Balance" was $0.00.
They still refused to pay me the money... the casino is a scam!!
Siehe hier ist es "Bonus Balance" die nicht ausgezahlt werden kann.
Sehe mein Screenshot die "Bonus Balance" war 0.00$.
Sie haben mir trotzdem verweigert das Geld auszuzahlen... das casino ist betrug!!
Здравейте,
Правилно.
Те казаха след 1x залога:
Това никога не е било в правилата, че бонус кредитът след 1x залог също не може да бъде изплатен.
„Сумата на вашия бонус е $90,22 и тази сума не може да бъде изтеглена."
Hello,
Correctly.
They said after the 1x wager:
This was never in the rules that the bonus credit after the 1x wager cannot also be paid out.
"Your bonus amount is $90.22 and that amount cannot be withdrawn."
Hallo,
Korrekt.
Sie meinten nach den 1x wager:
Dies stand nie in den Regeln das dass bonus guthaben nach den 1x wager nicht auch mit ausgezahlt werden kann.
"Your bonus amount is $90.22 and that amount cannot be withdrawn."
Здравейте,
изискването за залагане, приложено към депозита, дори и към депозит, направен, за да можете да теглите бонус пари, е съвсем нормално. По-добре е да депозирате малко повече, защото поради залагането може да загубите малко.
Вярвам, че това се случи с вас. Прав ли съм?
Вярвам, че това изискване за 1x залагане обаче не се прилага за бонус средства. Всеки бонус има собствено изискване за залагане.
Hello,
wagering requirement applied to the deposit, even to deposit made to be able to withdraw bonus money is quite normal. It's better to deposit slightly more, because due to the wagering you may lose a bit.
I believe that this is what happened to you. Am I correct?
This 1x wagering requirement, however, does not apply to bonus funds, I believe. Each bonus has its own wagering requirement.
Вижте тук това е „Бонус баланс", който не може да бъде изтеглен.
Вижте моята екранна снимка, „Бонус балансът" беше $0,00.
Все пак отказаха да ми платят парите... казиното е измама!!
See here it is "Bonus Balance" which cannot be withdrawn.
See my screenshot the "Bonus Balance" was $0.00.
They still refused to pay me the money... the casino is a scam!!
Siehe hier ist es "Bonus Balance" die nicht ausgezahlt werden kann.
Sehe mein Screenshot die "Bonus Balance" war 0.00$.
Sie haben mir trotzdem verweigert das Geld auszuzahlen... das casino ist betrug!!
Здравейте, добро утро, защо да депозирате има и visa и mastercard и да теглите само bitcoin или litecoin ???? Нямам едно в другото, така че не мога да събера никаква сума, ако искам ????
Hi, good morning, why to deposit there is both visa and mastercard and to withdraw only bitcoin or litecoin ???? I don't have one in the other, so I can't collect any amount if I want ????
Salve, buongiorno, come mai per depositare c'è sia visa che mastercard e per prelevare solo bitcoin o litecoin???? Io non ho nell'uno nell'altro, quindi non posso riscuotere nessuna cifra volendo????
Здравей,
за съжаление, поради местните закони и ограничения, някои опции за плащане станаха доста сложни напоследък, така че казината молят играчите да използват криптовалути вместо това - защото не е необходима проверка и не е свързана с никоя банка.
Опитайте се да постигнете някакво решение с казиното, моля и ме уведомете.
Hello there,
sadly due to local laws and restrictions, some payment options became quite complicated lately so casinos ask players to use cryptocurrencies instead - because there is no verification needed, and it is not associated with any bank.
Try to make some resolution with the casino, please and let me know.
ПОМОЩ, МОЛЯ!
Вчера около 15:00 ч. централно време в САЩ се опитах да направя теглене от yabby Casino и те изпратиха заявка за теглене по имейл и вие трябва да отговорите потвърдено.. добре, тяхната компания няма да получава имейли от моя имейл в Outlook че съм се регистрирал в казиното. Минах през това преди с Limitless и трябваше да го променя. Е, вчера се опитах да го променя с Abbey и получих 10 различни истории, 10 различни имейла на кого да изпратя документа си. банков имейл.. имейл за поддръжка.. всички и никой не ми помага всичко, което искам да направя, е да сменя имейла си. Не мислех, че това ще изисква жалба, като се има предвид колко лесно е просто да променя имейла си, когато го направих с Limitless Casino, отне няколко минути, но разговарях с един от екипите за поддръжка, не знам дали са забавям умишлено, но минаха почти 24 часа само за да сменя имейла си и не мога да направя тегленето, докато това не се случи. Има ли нещо, което можете да направите, за да ми помогнете бързо?
Всяка помощ ще бъде много оценена!
С Най-Добри Пожелания,
Грег Малот
HELP PLEASE!
Yesterday at about 3:00 p.m. central Time in the US I tried to make a withdrawal from yabby Casino and they send an email withdraw request and you're supposed to reply back confirmed.. well their company will not receive emails from my Outlook email that I have signed up with the casino. I went through this before with Limitless and had to change it. Well I tried to change it yesterday with the Abbey and I have gotten 10 different stories 10 different emails who to send my document to I sent my selfie with Yabby Casino date and username and along with my ID to documents email.. accounts email.. banking email.. support email.. everyone and nobody is helping me all I want to do is change my email. I didn't think this would require a complaint considering how simple it is just to change my email when I did it with Limitless Casino it took a few minutes I did have some words with one of the support guys I don't know if they're delaying on purpose but it's been almost 24 hours now just to change my email and I can't make it withdrawal until this happens. Is there anything you can do to help me quickly?
Any help would be greatly appreciated!
Best Regards,
Greg Malott
Здравейте,
Бих искал да ви помогна, но съм напълно убеден, че този въпрос трябва да се реши от казиното 🙁
Какъв беше проблемът последния път, когато се занимавахте с това, моля?
Hello,
I'd like to help you, but I'm quite convinced that this matter needs to be handled by the casino 🙁
What was the issue last time you were dealing with this, please?
Здравей Радка.. Това беше разрешено.
Споменава Casino Gurus и е променен за няколко минути.
Отново се извинявам, че се обърнах по начина, по който го направих.. Не бях сигурен в процеса.
Благодаря и хубав ден!
За разбирането,
Грег
Hi Radka.. This was resolved.
Mentioned Casino Gurus and was changed in a few minutes.
My apologies again for reaching out the way I did.. Wasn't sure of the process.
Thank you and have a great day!
Regards,
Greg
Изобщо няма нужда да се извинявате.
Бих искал да мога да ти помогна. Има ли актуализация, моля?
No need to apologize at all.
I wish I could help you. Is there any update, please?
Yabby трябва да си отиде, те са измамници, те ме ограбиха на ротативки 15 пъти подред, веднага щом разбрах какво правят, щяха да прескочат на нещо друго, имам поне 50 начина, по които те мамят, хората, стойте далеч от това място, най-лошото казино, което съм имал се занимавах с тях След 40 години плюс аз се самоизключих и тествах, те продължиха да ме оставят да играя и да загубя над 2 хиляди, нокаутират те от системата, но все пак можеш да продължиш да играеш, но след това изискванията ти не се променят Играх с часове и часове и часове и никога не успях да изпълня изискването си, без да фалирам 97 бонус В една игра и никога не спечелих нищо списъкът е толкова дълъг, че спирам да играя онлайн завинаги, но ще ги помоля поне за парите, които загубих, след като поисках да бъда изключен, те ми дадоха промоция от 333% съвпадение 15 или 20 пъти подред и не се доближих до победата плюс обслужването на клиенти ме омаловажаваше и беше грубо Ще даря всички $$$ за благотворителност, но Предупреждавам всички да внимават, това е най-лошото, което съм виждал в живота си искам да знам къде се намират и съм готов да наема частен детектив това ме отвращава толкова крещящо имам повече часове игра онлайн слотове през последните няколко години отколкото всеки жив нека го кажем така продължих да играя за да докажа нещо те изневеряват ли? И ще кажа със сигурност, че да, те са и съм готов да заложа живота си на това, за да не бъдат измамени другите, тази история трябва да бъде разказана на всяка цена, моля, слушайте какво казвам, стойте настрана, това не е има някакъв системен проблем, какъвто се надявах да бъде, но има място за измамници като тези 😭😭🫣💵💵
Yabby must go they are cheats they robbed me on slots 15 times straight as soon as I figured out what they were doing they would jump to something else I have at least 50 ways they are cheating people stay away from this place worst casino I have ever dealt with In 40 years plus I self excluded myself and test they continued to let let me play and lose over 2k they knock you out of the system but yet you can still keep playing but then your requirements don’t move I played for hours and hours and hours and I was never able to finish my requirement without going broke 97 bonus In one game and never won anything the list is so long I’m quitting online playing forever but I’m going to ask them at least for the money I lost after I asked to be excluded they gave me a 333% match promo 15 or 20 times in a row and I didn’t co e close to winning plus customer service was belittling me and rude I will donate any $$$ to charity but I’m am warning everyone be careful this is the worst I ever seen in my life I want to know where they are at and I’m ready hire a private investigator this is sickening me so blatant I have more hours of playing online slots in the past few years then anyone alive let’s put it that way I kept playing to prove a point are they cheating ? And I will say with certainty that yes they are and I’m willing to put my life on it so others don’t get cheated this story must be told at any cost please please listen to what I’m saying stay away this isn’t some system glitch like I was hoping it would be but there’s a place for scammers like these 😭😭🫣💵💵
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.