ФорумКазинаYabby Casino - обща дискусия

Yabby Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от vince1
|
24895 преглеждания 128 отговора |
|
1...5 6 7
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,

казиното позволява VPN, можете да проверите условията.

аз вече съм одобрен в там казино група.

сайтът е блокиран в Мексико, поради което мислите, че не допуска играчи от Мексико.

Благодаря

Автоматичен превод:
nusmahti
преди 1 година

Здравейте! Проверих условията и вие сте прави; Мексико не е посочено като ограничено, но е технически ограничено, което е същото.

Информираме, че VPN не е разрешено и вие казахте: „Yabby casino заключи акаунта ми, след като ми позволи да използвам VPN, тъй като моята държава блокира там уебсайта."

Въпреки това, като дадете този контекст, изглежда, че вашият акаунт е бил блокиран поради забраненото използване на VPN.

Можете ли да потвърдите това, моля? Жалбата го казва доста ясно, бих казал.

Както и да е: https://es.casino.guru/yabby-casino-resena

file

Това наистина е проблем:

„VPN избра моята страна, Люксембург и не можете да промените нито една държава, докато отваряте акаунта."

Съжалявам, но това е нарушение на правилата. Как бихте могли да преминете проверката на акаунта? Мислили ли сте за това в момента, в който потвърдихте Люксембург като ваша държава на пребиваване?

Искам да кажа, това очевидно е проблем, така че да попитате оператора за поддръжка или чат би било много по-добре, отколкото да потвърдите фалшива държава.




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравей

можете да проверите условията в yabbycasino.com, никъде не се казва, че използването на VPN е забранено.

Люксембург е избран на случаен принцип, може да е всяка друга страна, казаха ми да използвам VPN, че мога да използвам там уебсайт, те знаят, че не мога да отворя акаунт от моята страна, защото е блокиран.

за разбирането

Амир



Автоматичен превод:
nusmahti
преди 1 година

Разбирам мисълта ви, но просто не можете да се регистрирате в казино с произволно избрана държава и да мислите, че ще преминете проверката. Използването на VPN е забранено за заобикаляне на ограниченията.

Разбирате ли проблема, моля?

Просто не мога да си спомня дали първоначално сте попитали оператора за поддръжка или чат преди, нали?

Съвсем сигурен съм обаче, че това не е решението, което бихте получили.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

това е моята гледна точка, те ми казаха да отворя акаунт чрез VPN.

ако съм го направил сам си 100% прав.


Автоматичен превод:
nusmahti
преди 1 година

Да, разбирам - което ме навежда на първоначалния ми въпрос - можете ли да го докажете, моля? Надписахте ли екранна снимка?

Това е най-важната част, но според мен все пак сте направили грешка, като сте използвали фалшива държава, за да завършите регистрацията. Надявам се, че сте направили печатния екран, не забравяйте да го изпратите на Вероника възможно най-скоро. 🙏

Следващия път, когато срещнете друга държава във формуляра за регистрация, не продължавайте, помолете за поддръжка и изяснете ситуацията точно преди да започнете да играете с истински пари.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Има ли начин да видя какъв е всъщност балансът на бонуса? Получих отказ за теглене поради „сумата на бонуса не може да се тегли", но акаунтът ми показва $52,35 Реален баланс $0 бонус баланс и $0 баланс за игра. Чатът на живо не ми помогна и всъщност го затворих 2 пъти срещу мен. Единственият отговор, който дават, е, че има $174 бонус баланс, който само те могат да видят.

Автоматичен превод:
beee882
преди 1 година

Здравей, не съм сигурен как да ти помогна с това, тъй като описваш, че показва, че нямаш бонус баланс. Щях да попитам дали сте се свързали с поддръжката или чат на живо, което виждам, че вече сте направили, но не успяхте.

Попитахте ли ги защо само те могат да видят баланса на бонуса? Струва ми се глупост, след като не знаеш къде да се преместиш сега. Ще опитате ли да се свържете с тях отново или да им изпратите имейл, за да видите дали могат да ви помогнат?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не успях да проуча това казино, като видях как се предполага, че е сестринският сайт на Casino Extreme и Limitless (които между другото са отлични онлайн казина). Наскоро завърших игра от безплатни завъртания и при тегленето започна цялата драма, която доведе до решението ми за това казино.

Нека започнем с процеса на проверка, който веднага породи притесненията ми. Те ми изпратиха имейл, че тъй като наскоро използвах кредитна карта за депозит, кредитната ми карта трябва да бъде проверена, както и самоличността ми. Очевидно бях скептичен, но те изискваха предни и задни снимки, както и аз да държа снимката на картата с всяко число, покрито с изключение на последните четири. Така и направих и използвах истински материал, за да покрия номерата си, а не редактор (тъй като квалифицираните редактори могат да обърнат затъмненията). Изискаха и нормата на личната ми карта и аз да я държа.


Така че получавам имейл, който ще публикувам по-долу, в който се посочва, че са получили документите ми и всичко е изчистено и съм готов да се насладя на най-бързите тегления някога...завинаги🙄. Ето кога всичко отива към 💩.

Пуснах заявката си за теглене и прикачих адреса си за лайткойн, всичко мина гладко, след това бум! Получавам имейл, че трябва да потвърдя кредитната си карта отново🤔. Чакам, направих точно това, което ме попитаха защо картата ми трябва да се верифицира отново. Накратко, те очакваха да използвам редактор, за да покрия числата, а не реални материали, за да могат да злоупотребят с картата ми.


Сега изведнъж вече нямам право на теглене, докато не потвърдя кредитната си карта. Така че играх играта им няколко пъти, за да видя какво ще се случи. Качвам всичко точно по същия начин и отново получавам имейл, който ми дава зелена светлина, така че тегля отново и, разбира се, се случи същото като преди. Направих това три пъти.


Приемете съвета ми ИЗБЯГВАЙТЕ ТОВА КАЗИНО НА ВСИЧКА ЦЕНА!! Разбирам защо рейтингът им е толкова висок, предполагам, че има армия от ботове с положителен отговор. Не съм получил изплащане и сега акаунтът ми има червена кутийка при теглене, че имам нужда от потвърждение. Това казино е шега.

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 1 година

Здравейте и съжалявам, че сте се поставили в такова затруднение.

Що се отнася до проверката на вашата карта, не виждам особена причина да проверявате една и съща карта 3 пъти и два пъти успешно, когато казиното ви казва, че можете да изтеглите парите си и след това същият проблем се появява отново. Има ли нещо, което можете да направите в момента, за да завършите проверката след 3 пъти успешно? Или просто трябва да изчакате?

Както и да е, виждам, че сте подали жалба , което според мен е правилното нещо и нека видим докъде ще ни стигне екипът. Ще се радвам, ако ни информирате за по-нататъшното развитие, защото ми е много интересно да видя как върви. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Джаро


Да, ще ви държа в течение веднага щом постъпи повече информация. Последното ми взаимодействие с тях беше вчера следобед. Те изпратиха два имейла, съдържащи същата безсмислена проверка на кредитна карта, както преди. Изпратих документи за последен път, преди да получа тези два имейла.

Отказвам да изпращам документи отново. Изпратих необходимите документи над 4 пъти в този момент. Те също бяха изпратени точно както поискаха. Така че още веднъж просто чакам.

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 1 година

Добре благодаря ти. Както казах, не виждам смисъл казиното да иска едно и също нещо отново и отново, когато им е изпратено няколко пъти. Също така попитахте казиното защо продължават да ви изпращат имейли за едно и също нещо и че вече сте изпратили документите към картата?

Жалбата обаче все още е отворена и ще видим докъде ще ни стигне екипът. Ще чакам актуализация, когато получите нова информация.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изпратих идентификационния си номер, за да мога да бъда потвърден, минаха няколко дни, можете ли да ми помогнете какво да правя, за да мога да тегля.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вярвам, че се отрекох от предишните си твърдения относно казино Yabby. Те всъщност са законни и се изплащат в рамките на минути. ако спечелите награда. Не съм сигурен какво се случи с моя KYC процес с тях, но беше разработен и всъщност е на върха на моя списък сега за онлайн казина.


Ако модераторът бъде така любезен да изтрие предишните ми изявления за казино Yabby, ще съм много благодарен. Предишните ми коментари бяха незрели по отношение на времето на KYC и не трябва да отразяват работата на това казино по никакъв начин.


Автоматичен превод:
angelvelazquez4848
преди 10 месеца

Моето предложение е да проверите отново дали сте изпратили всеки документ за проверка, който те изискват, за да преминат вашия KYC. Те са законни и първото изплащане отнема малко време, но не много в сравнение с други казина.


Ако сте използвали карта за депозиране, те също ще имат нужда от тази информация.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изпратих идентификационния си номер, за да мога да бъда потвърден, минаха няколко дни, можете ли да ми помогнете какво да правя, за да мога да тегля.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни да уредят процеса на KYC, така че не мисля, че е лошо да изчакате няколко дни. Казината са внимателни относно проверката, така че понякога може да отнеме малко повече време. Но опитахте ли да попитате дали има проблем, ако това отнеме няколко дни? Всичко наред ли е с другите документи и приети ли са?

Първо ще трябва да потвърдите, преди да можете да теглите, така че вероятно ще трябва да бъдете малко търпеливи.

Разбира се, ако казиното е неуспешно и имате проблеми, тогава имате открита жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вярвам, че се отрекох от предишните си твърдения относно казино Yabby. Те всъщност са законни и се изплащат в рамките на минути. ако спечелите награда. Не съм сигурен какво се случи с моя KYC процес с тях, но беше разработен и всъщност е на върха на моя списък сега за онлайн казина.


Ако модераторът бъде така любезен да изтрие предишните ми изявления за казино Yabby, ще съм много благодарен. Предишните ми коментари бяха незрели по отношение на времето на KYC и не трябва да отразяват работата на това казино по никакъв начин.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей, разбирам, че може би реакцията ти е била прибързана в миналото, но мисля, че всеки играч би се почувствал по същия начин в твоята ситуация, така че не мисля, че си написал нещо грешно. Това беше вашият опит и понякога хората реагират малко по-раздразнително в момента, което е естествено в определени моменти. Разбира се, запазихте всичко в рамките на нормата и не използвахте неприятни думи или псувни в казиното.

Напротив, мисля, че би било добра идея да оставите целия процес тук, както се е развил за вас, и играчите, които го прочетат, ще получат идеята, че сте подредили всичко в крайна сметка и казиното е едно от най-доброто за теб. За целостта на тази тема, а също и за разбирането, всички ваши публикации със сигурност ще бъдат подходящи да останат. 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Суп Джаро

Всъщност съм съгласен с това и ми мина през ума по-рано. Единственото ми притеснение беше, ако читател се спре на негативното вярване, че се е наситил и базира решение единствено на споменатото отрицателно твърдение.


Като се има предвид това, аз също вярвам, че човек, който е готов да инвестира в задълбочено проучване, няма да бъде толкова прибързан в решението си от няколко - както някои биха казали - мегерски изявления.

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 10 месеца

Радвам се, че мислим по същия начин по този въпрос, защото смятам, че е логично.

Ако играч спре само в определен момент и не види как е свършило, тогава той не прави достатъчно качествено проучване, бих казал, и това няма да е от значение за мен. Защото в ежедневието също много пъти се случва нещо да не е положително от първия път, но с времето мнението и отношението може да се промени.

Така че мисля, че всичко е наред и ти желая всичко най-добро в бъдещето. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Добре казано

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини