На път съм да направя yabby silveredge и Yukon поне главоболие, писна ми от тези измами. Rtp е абсолютна глупост. Когато бонусът умре, вие изобщо спирате да играете на печалба, постоянни откази за плащане, винаги някакво извинение
I’m about to make yabby silveredge and Yukon at least a headache, sick of these scams. Rtp is absolutely crap. When bonus dies you stop playing winning at all, constant refusals of any payment, always some excuse
Вашият 100% thertz91, ако видяхте какво имам върху тях, бихте го направили 🤮🤮, но аз се открих преди месеци, този беше лесен, те просто не им пука и какъв е най-лошият случай за тях? Нищо не приемайте каквото им изпращат манекените! Без гуруто тези места биха били много по-лоши, така че е страхотно, че можем да обсъдим притесненията си, така че въпросът ми е кое онлайн казино е справедливо и изплаща? Това са $1,000,000? Защото съм похарчил над 200 хиляди в опити да намеря такъв и досега нито един! Има ли някой, който може да ми помогне и да хвърли едно там за този старец? 🤣✌️👍🤷🏼♂️ Успех на всички вас, но трябва да има по-добър, по-честен начин за игра
Your 100% thertz91 if you saw what I have on them you would 🤮🤮 but I self outed months ago this one was easy they just flat out don’t care and what’s the worst case for them? Nothing take what the dummies send them ! Without the guru these places would be way worse so it’s great we get to discuss our concerns so my question is what online casino is fair and pays out ? This is the $1,000,000 ? Because I’ve spent over 200k trying to find one and so far not one ! Is there anyone who can help me and throw one out there for this old guy ? 🤣✌️👍🤷🏼♂️ best of luck to you all but there has to be a better more honest way to play
Подкрепям това, което и двамата хора казват, много пъти са правили мръсотия и сега ще поискат история на играта от всички тях
I’m backing what both of these people are saying, multiple times they have done ne dirty and now in goin to be requesting game history from all of them
да, те казаха, че трябва да потвърдя, че изпратих всичките си документи, но след това те изпратиха имейл, който казва ii депозирайте и теглете с помощта на криптовалута, не е необходимо да потвърждавам, че ми взеха бонуса, но не ме интересува, че все още ми дължат, след като изпратиха имейла аз все още изпращам документите си по всякакъв начин, но те изпращат имейла, който казва добре, нека ви покажа
yeah they said i need to verify i sent all my documents in but then they send an email that says i i deposit and withdraw using crypto i dont need to verify they took away my bonus but i dont care they still owe me after they send the email i still send in my documents any ways but they send the email saying well let me show you
Какво трябва да кажа?
Ако смятате, че казиното е съмнително, подайте жалба. Не мога да направя нищо - аз съм администраторът на форума, а не отговорник по жалби или служител на казино - съжалявам.
Би било добре да представите историята си на игри, ако решите да подадете жалба относно RTP.
What am I supposed to say?
If you feel the casino is shady, submit a complaint. There is nothing I can do - I'm the forum admin, not a complaint handler or casino employee - I'm sorry.
Would be good to present your gaming history if you decide to submit a complaint about the RTP.
Сега съм доста загубен
Трябва ли да бъдете верифицирани или не? 😀 Искам да кажа, стандартно е първо да се потвърдите, за да изтеглите печалбите. Но доколкото мога да разбера въз основа на този имейл, те работят по различен начин.
Както и да е, говорим ли за проверка на KYC или просто за проверка на опцията за плащане? Можеш ли да кажеш?
I'm quite lost now
Are you supposed to get verified or not? 😀 I mean, it's standard to get verified first in order to withdraw the winnings. But as far as I can tell based on this email, they operate differently.
Anyway, are we talking about the KYC verification or just a payment option verification? Can you tell?
добре, това е, което направих, отидох на trustpilot, прегледах рецензии, намерих един, който имаше отговор, за да изпратят това съобщение pitboss@yabbycasino.com, така че написах имейл до там, казвайки какво става, какви са вашите условия само за вас, когато наддавате правете каквото искате, противите ли се, хора или измамници, изглежда, че веднага след това ме одобриха, така че отидох да направя тегленето си, всичко изглеждаше наред, но знаех, че ще има нещо, така че проверих нежеланата си поща и видях имейл, който казваше, че съм ще финализирам отговора за теглене на този имейл, което е смешно, защото не приема отговори, така че трябваше да отида в чата и да не получа awnsers, но предполагам, че най-накрая току-що го изпратиха, никога не съм имал толкова много проблеми, освен с казино, наречено betbigdollar там лошо и аз играя на много платформи, трябва да направя youtube, показващ начало до край на всички казина
ok this is what i did i went on trustpilot went thru reviews i found one that had a response for them to message this pitboss@yabbycasino.com so i wrote an email to there saying whats up are your terms just for you at your bidding to do what you want are you stand up people or scammers it seems like right after that they approved me so i went to do my withdrawl everything seemed fine but i knew there would be something so i checked my junkmail and saw an email that said if im going to finalize the withdrawl reply to this email which is funny because it dosent accept replys so i had to go to chat and get no awnsers but i guess they finally just sent it i have never had so many problems except with a casino called betbigdollar there bad to and i play on alot of platforms i should ,make a youtube showing start to finish all casinos
все още има проблеми, казват, че е обработено, но не се е показало в блокчейн и получих тези имейли, наистина трябва да ги изпратя на това място, изобщо не е ясно, не помага и трябва да се бориш, за да получиш това, което е твоето, ужасно е, те лъжат там сенчести те противоречат на всичко
no still having issues they say its been processed but it hasnt shown up on blockchain and i got theseemails i should really send them in this place is not clear at all doesnt help and you have to fight to get what is your s its horrible they lie there shady they contridict everything
хайде да кажа, че най-накрая го виждам в блокчейна, но човече, знам как работи това, играя онлайн от години, пробвах всякакви места, yabby не е толкова полезно, неясно, че почти загубих самообладание, което всичко това можеше да бъде избягваше да прекарвам часове, опитвайки се да го разбера, все едно не искаха да платят, накараха ме да прескачам през обръчите, карайки се, изпращайки екранни снимки в изобилие, преструвайки се, че не знаят и не могат да се свържат с никого, което вярвам, че вероятно е вярно, те вероятно правят това, за да подкрепят, съжалявам за донесете това по начина, по който го направих, но се надявам, че другите виждат това и са подготвени за това, през което ще преминат, чувствам се, че ме измъчваха да използвам сайта, има много по-добри места, където можете да отидете, не се отнасяйте към плащащите поддръжници по този начин, благодаря ви за помощта и тази услуга 🙂 толкова много
lemme say i finally see it on the blockchain but man i know how this works ive been playing online for years ive tried all kinds of places yabby is so not helpful unclear that it made me almost lose my cool completely which all of this could have been avoided me spending hours trying to get it straight its like they did not want to pay they had me jumping through hoops fighting sending screenshots galore pretending they dont know and cant contact anyone which i believe is probobly true they probobaly do that to support im sorry for bring this the way i did but i hope others see this and are prepared for what they will go through i feel like they hazed me to use there site theres much better places to go to you dont treat paying patrons this way thank youy for your help and this service 🙂 so much
Е, в крайна сметка цялата история има щастлив край, нали? 🙂
Заради другите играчи, благодаря ви, че споделихте това преживяване с нас! Честно казано, бих предпочел пълно обяснение, предоставено от казиното, но по един или друг начин, важното е, че сте спечелили печалбите!
Ако някога попаднете на нещо необичайно - за предпочитане в положителна нагласа - елате и споделете с нас! 😉
Well, the whole story has the happy end, after all, right? 🙂
For the other players' sake, I thank you for sharing this experience with us! Honestly, I would prefer a full-scalled explanition provided by the casino, but one way or other, the point is you got the winnings!
If you ever come across anyrthing unusual - preferably in a positive tune - come and share with us! 😉
да, този сайт не е най-добрият, все още минах през ада, след което им дадох още един опит и дрън, не е добре, играя на много сайтове, мисля, че най-добрият, който никога не ми се е налагало да се свързвам с поддръжката, е ignition, никога не ми се е налагало да говоря с поддръжка винаги. Мисля, че това е огромен плюс, но човече bitbetwin просто ме измъкна, вижте това
yeah that site is not the best i still went through hell then i gave them another try and blah no good i play alot of sites i think the best one ive had never even once had to contact support is ignition ive never ever had to talk to support ever i think that a huge plus but man bitbetwin just ripped me off check this out
Разбирам гнева ви и съжалявам, че сте имали подобни негативни преживявания. У нас има една поговорка, която гласи „не влиза два пъти в една и съща река" и мисля, че тя може да се приложи подходящо в случая.
Виждам, че на екранните снимки сте попаднали на проблем с BitBetWin. Успяхте ли да го разрешите успешно или все още имате проблем? Ако все още продължава, мислили ли сте да подадете жалба? Ако е така, можете да го направите тук: https://casino.guru/complaints. Чувствайте се свободни да ни актуализирате, както решите.
От друга страна, радвам се, че имате добра история със запалването. Има ли други казина, с които имате по-положителен опит?
Ако го направите, можете да споделите с нас. Информирай ни.
I understand your anger and I am sorry that you have had similar negative experiences. We have a saying in our country that says, 'you don't step in the same river twice', and I think it could be aptly applied in this case.
I see that in the screenshots you came across a problem with BitBetWin. Did you manage to solve it successfully or do you still have a problem ? If it still persists, have you thought about opening a complaint ? If so, you can do so here: https://casino.guru/complaints. Feel free to update us as you decide.
On the bright side, I'm glad you have a good history with ignition. Are there any other casinos you have more positive experiences with ?
If you do, then you can share with us. Let us know.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ⛔️
Yabby не е обработвал никакви тегления през последните 24-48 часа.
ВНИМАНИЕ!!!!! НЕ ПРАВЕТЕ НИКАКВИ ДЕПОЗИТИ В ТЕЗИ КАЗИНА!!!!ТЕГЛЕНИЯТА НЕ СА ОБРАБОТЕНИ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 24-48 ЧАСА!!!
Мисля, че това трябва да бъде МАСИВЕН ГОЛЯМ ЧЕРВЕН ФЛАГ и трябва да се отбелязва във всички теми във форума, свързани с Yabby, Brango, Extreme, Limitless, Timeless и Firefox.
Тъй като BTC отбелязва спад от 3%, може би собствениците на кученца се опитват да увеличат максимално печалбите и да минимизират загубите? Или всички сме виждали тези червени знамена преди, когато казината се готвят да направят големия ИЗХОД и да вземат парите на всички......
Доколкото мога да видя, те нямат проблеми с техните wallats в блокчейна., те притежават процесора на трета страна, който е сам, така че честно казано не би трябвало да е причина да не могат да правят никакви тегления. Сега е над 24 часа и наближава 48 часа без изходящи плащания.
Всяко онлайн казино, което е похарчило толкова много за маркетинг и изграждане на марка, просто би използвало своята резервна система за обработка на плащания, вместо да гори играчите за 24-48 часа с лъжи и глупави извинения.
Няма смисъл...
Важното е, че информацията трябва да се разпространи бързо, НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ В НИКОЕ ОТ ТЕЗИ КАЗИНА!!!!!! ЗАДЪРЖЕТЕ ВСИЧКИ ДЕПОЗИТИ!!
WARNING ⛔️
Yabby has not processed any withdrawals in last 24-48 hours.
WARNING!!!!! DO NOT MAKE ANY DEPOSITS TO THESE CASINOS!!!!WITHDRAWALS HAVE NOT BEEN PROCESSED FOR LAST 24-48 HOURS!!!
I think this should be a MASSIVE BIG RED FLAG and should be noted on all forum topics related to Yabby, Brango, Extreme, Limitless, Timeless and Firefox.
WIth BTC taking a 3% drop, perhaps the doggy owners are trying to maximize profits and minimize losses? Or we have all seen these red flags before when casinos are getting ready to do the big EXIT and take everyone money......
As far as I can see they have no issues with their wallats on the blockchain., they own the third party processor which is them, so in all fairness their should be no reason they cant make any withdrawls. Its now bee over 24 hours and approaching 48 hours with no outgoing payments.
Any online casino that has spent so much on marketing and building up a brand would simply use their back up payment processor system, instead of burning players for 24-48 hours with lies and rubbish excuses.
Dosnt make any sense...
Importantly thie word needs to be spread fast, DO NOT DEPOSIT AT ANY OF THESE CASINOS!!!!!! HOLD ON ALL DEPOSITS!!
Мога да потвърдя това - чакам малко теглене на 200,00 - първо ще бъдат няколко часа, след това имейл, казващ в рамките на 8 часа, след това отново в рамките на няколко часа, сега днес казвам в рамките на 24 часа....само че процесорът им не работи. Ще кажа, че в миналото Yabby и Extreme бяха много добри и бързи.
Те не са отговорили на имейлите ми днес.
I can verify this - I am waiting small withdraw 200.00 - first it would be a couple of hours, then an email saying within 8 hours, then again within a couple of hours, now today saying withing 24 hours....only saying their processor is not working. I will say in the past Yabby and Extreme were very good and fast.
They have not responded to my emails today.
Според друга информация за играч, свързана с Casino Extreme, всички опции за плащане са изчезнали. Казиното одобри, че имат проблеми.
Това е темата:
От моя гледна точка и опит причината за това всъщност може да е компания за доставчик на плащания трета страна, обикновено споделени услуги в цялата група, обработваща всички транзакции.
Ако случаят е такъв, проблемът не е от страна на казиното. 🙁
Както и да е, както виждам сега, играчът наскоро актуализира проблема:
„Нещата отнеха малко повече от 24 часа, но опциите за теглене на казиното най-накрая се върнаха и успях да събера цялата дължима сума чрез Litecoin. Тегленето отне няколко часа, докато се получи"
According to other player info related to Casino Extreme, all payment options have vanished. Casino approved they're having trouble.
This is the thread:
From my point of view and experiences the reason for this may actually be a third-party payment provider company, usually shared services across the group handling all transactions.
If this is the case, the issue is not on the casino side. 🙁
Anyway, as I see now, the player just recently updated the issue:
"Things took a bit over 24 hours, but the Casino withdrawal options finally returned and I was able to collect the full amount owed me, via Litecoin. The withdrawal took a couple hours to receive"
Да, процесорът. Това е, което си мислех.
Но все пак вярвам, че това е само временен проблем, тази група казина е добре установена. Както всички знаем, глупостите се случват понякога.
Дано вече е въпрос на време!
Ще чакам актуализацията ви.
Yes, the processor. That's what I thought.
But still, I believe it is just a temporary issue this group of casinos is well established. As we all know, S**t just happens sometimes.
I hope it is a matter of time now!
I'll wait for your update.
S#това понякога може „САМО ДА СЕ СЛУЧИ", но репутацията и доверието на едно онлайн казино разчитат на бърза, вярна и открита комуникация от казиното и представителите на казиното.
Дори ако това е трета страна за обработка на плащания, това е 1000% отговорност на казиното, тъй като техният бизнес е избрал услугата и изисква услугата да работи. Всяко модерно онлайн казино трябва да има 2-3 резервни или отказващи доставчици в случай, че единият се провали. 3-4 дни оставяне на играчите на тъмно и без тегления просто не е приемливо по никакъв стандарт и със сигурност ще доведе до огромен спад на депозитите през следващите 1-3 месеца.
S#it might sometimes "JUST HAPPEN" however the reputation and trust of an online casino relies on fast, truthful and open communication from the casino and casino representatives.
Even if its a third party payment processor then is 1000% the responsibility of the casino as its their business that chose the service and requires the service to operate. Any modern casino online should have 2-3 back up or fall over providers in the case that one fails. 3-4 days of leaving players in the dark and no withdrawals is just not acceptable by any standard and will no doubt result in a massive drop in deposits for the next 1-3 months most certainly.
Виждам, че на други играчи се плаща (Casino Extreme), в момента няма плащане и няма комуникация. Благодаря ви за прозрението...
I see other players are being paid (Casino Extreme), at this time no payment and no communication. Thank you for the insight...
актуална комуникация...
здравейте, доста се притеснявам за оттеглянето си
Знам, че нещата се случват, но виждам, че други се плащат, които се оттеглиха след молбата ми
здравей стефен
Здравейте
Проверяваме го
Благодаря ти
Пиша, за да осигуря актуална информация относно състоянието на вашата заявка за теглене. След задълбочен преглед мога да потвърдя, че оттеглянето ви е обработено от наша страна. Въпреки това, със съжаление трябва да ви информирам, че в момента изпитваме трудности при получаване на потвърждение за транзакцията в блокчейн мрежата.
В момента блокчейн мрежата е изправена пред задръствания и закъснения поради увеличения обем транзакции, което се отразява на процеса на потвърждение. В резултат на това тегленето ви все още чака потвърждение и не може да бъде обработено в портфейла ви в момента.
Моля, бъдете сигурни, че вашите средства са в безопасност и защитени по време на този процес. Нашият екип следи отблизо ситуацията и работи активно за получаване на необходимите потвърждения възможно най-бързо.
Благодарим ви за разбирането и ние ще ви държим в течение относно хода на вашето теглене.
up to date communication...
hi there, getting prety concerned about my withdraw
i know things happen but i see otehr being paid, that withdrew after my request
hi stephen
hello
We are checking it
thank you
I am writing to provide an update on the status of your withdrawal request. After a thorough review, I can confirm that your withdrawal has been processed from our end. However, I regret to inform you that we are currently experiencing difficulties in obtaining confirmation for the transaction on the blockchain network.
The blockchain network is currently facing congestion and delays due to an increased volume of transactions, which is affecting the confirmation process. As a result, your withdrawal is still pending confirmation and cannot be processed to your wallet at this moment.
Please rest assured that your funds are safe and secured during this process. Our team is closely monitoring the situation and actively working to obtain the necessary confirmations as quickly as possible.
Thank you for your understanding, and we will keep you updated on the progress of your withdrawal.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.