Здравейте, даваме на казината 14 дни да уредят процеса на KYC, така че не мисля, че е лошо да изчакате няколко дни. Казината са внимателни относно проверката, така че понякога може да отнеме малко повече време. Но опитахте ли да попитате дали има проблем, ако това отнеме няколко дни? Всичко наред ли е с другите документи и приети ли са?
Първо ще трябва да потвърдите, преди да можете да теглите, така че вероятно ще трябва да бъдете малко търпеливи.
Разбира се, ако казиното е неуспешно и имате проблеми, тогава имате открита жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hello, we give casinos 14 days to sort out the KYC process so I don't think it's too bad to wait a few days. Casinos are careful about verification, so sometimes it can take a bit longer. But have you tried asking the if there is a problem if it takes a couple of days ? Is everything okay with the other documents and have they been accepted ?
You will have to verify first before you can withdraw, so you will probably have to be a bit patient.
Of course, if the casino is unsuccessful and you have problems, then you have an open complaint and we will try to help you.
Вярвам, че се отрекох от предишните си твърдения относно казино Yabby. Те всъщност са законни и се изплащат в рамките на минути. ако спечелите награда. Не съм сигурен какво се случи с моя KYC процес с тях, но беше разработен и всъщност е на върха на моя списък сега за онлайн казина.
Ако модераторът бъде така любезен да изтрие предишните ми изявления за казино Yabby, ще съм много благодарен. Предишните ми коментари бяха незрели по отношение на времето на KYC и не трябва да отразяват работата на това казино по никакъв начин.
I believe I recanted my statements before about Yabby casino. They are in fact legit and payout within mins. if you win a prize. I'm not sure what happened with my KYC process with them but it was worked out and in fact on the top of my list now for online casinos.
If a moderator would be so kind as to delete my previous statements about Yabby casino that would be greatly appreciated. My previous comments were immature as to timing of KYC and should not reflect the operation of this casino in any way.
Здравей, разбирам, че може би реакцията ти е била прибързана в миналото, но мисля, че всеки играч би се почувствал по същия начин в твоята ситуация, така че не мисля, че си написал нещо грешно. Това беше вашият опит и понякога хората реагират малко по-раздразнително в момента, което е естествено в определени моменти. Разбира се, запазихте всичко в рамките на нормата и не използвахте неприятни думи или псувни в казиното.
Напротив, мисля, че би било добра идея да оставите целия процес тук, както се е развил за вас, и играчите, които го прочетат, ще получат идеята, че сте подредили всичко в крайна сметка и казиното е едно от най-доброто за теб. За целостта на тази тема, а също и за разбирането, всички ваши публикации със сигурност ще бъдат подходящи да останат. 🙂
Hi, I understand that maybe your reaction was hasty in the past, but I think any player would feel the same way in your situation, so I don't think you wrote something wrong. It was your experience that you had, and sometimes people react a little bit more irritably in the moment, which is natural in certain moments. Of course you kept everything within the norm and didn't use bad language or swear at the casino.
On the contrary, I think it would be a good idea to leave the whole process here as it unfolded for you, and the players who read it will get the idea that you sorted it all out in the end and the casino is one of the best for you. For the integrity of this thread and also for understanding, all your posts will certainly be appropriate to remain. 🙂
Суп Джаро
Всъщност съм съгласен с това и ми мина през ума по-рано. Единственото ми притеснение беше, ако читател се спре на негативното вярване, че се е наситил и базира решение единствено на споменатото отрицателно твърдение.
Като се има предвид това, аз също вярвам, че човек, който е готов да инвестира в задълбочено проучване, няма да бъде толкова прибързан в решението си от няколко - както някои биха казали - мегерски изявления.
Sup Jaro
I actually agree with this and it crossed my mind earlier. My only concern was if a reader stopped at the negative believing they've had their fill and based a decision solely off of said negative statement.
With that being said, I also trust that an individual readily invested in thorough research would not be so hasty in their decision from a few-as some would say-meger statements.
Радвам се, че мислим по същия начин по този въпрос, защото смятам, че е логично.
Ако играч спре само в определен момент и не види как е свършило, тогава той не прави достатъчно качествено проучване, бих казал, и това няма да е от значение за мен. Защото в ежедневието също много пъти се случва нещо да не е положително от първия път, но с времето мнението и отношението може да се промени.
Така че мисля, че всичко е наред и ти желая всичко най-добро в бъдещето. 🙂
I am glad that we are thinking the same way on this because I think it is logical.
If a player would only stop at a certain point and not see how it ended, then he doesn't do enough quality research I would say and it wouldn't be relevant for me. Because in everyday life it also happens many times that something may not be positive at the first time, but over time the opinion and attitude can change.
So I think everything is fine and I wish you all the best in your future. 🙂
Здравейте и благодаря. Имате ли опит с това казино или не толкова? Чел ли си през какво е преминал играчът?
Чувствайте се свободни да напишете нещо сами, ако ви се иска. 🙂
Hello and thank you. Do you have any experience with this casino or not so much ? Have you read what the player went through ?
Feel free to write something yourself if you feel like it. 🙂
Нямах проблеми с Yabby, моят KYC беше супер бърз и техните изплащания са абсурдно бързи, те също са в горната част на списъка ми с всички мои казина. Оценявам вашето предложение да запазите всички съобщения, така че всеки да може да прочете как се е развил целият процес.
I have had zero issues with Yabby, My KYC was super quick, and their payouts are ridiculously fast, they are also at the top of my list of all my casinos. I appreciate your suggestion to keep all the messages so everyone could read how the entire process unfolded.
Така че се радвам, ако нямате проблеми. Какъв метод на плащане използвате за теглене? Има ли нещо в това казино, което не можете да намерите другаде?
Що се отнася до разговора с другия играч, знам през какво е преминал и тъй като мнението му се промени с течение на времето, реших, че би било честно играчите да видят всичко. Важното беше, че накрая всичко се получи добре. 🙂
So I'm glad if you don't have any problems. What payment method do you use for withdrawal ? Is there anything in this casino that you can't find elsewhere ?
As for the conversation with the other player, I know what he's been through and since his opinion has changed over time, I thought it would be fair for the players to see everything. The important thing was that it all worked out well in the end. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.