преди 2 години
Вече пуснах оплакване. Прикачих разпечатка с потвърждението за теглене
I have already made an complaint. I attached a print with the withdrawal confirmation
0
Вече пуснах оплакване. Прикачих разпечатка с потвърждението за теглене
I have already made an complaint. I attached a print with the withdrawal confirmation
Така че вече знаете, че даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с KYC и тегленето.
Надявам се, че казиното ще бъде бързо.
So you already know that we allow casinos 14 full days to proceed with the KYC and the withdrawal.
I hope that the casino will be swift.
Да, но това не е нормално. Както и да е, пуснах рекламация, ще изчакаме още 4 дни или колко ни трябват и тогава ще видим
Yes, but this is not normal. Anyway, i have made an complaint, we'll wait 4 more days or how much do we need, and then we'll see
Мога ли да ви изпратя лично съобщение в WhatsApp? Имам проблеми, подобни на вашите оплаквания. Бих искал да видя правата си като клиент.
Can I message you privately on WhatsApp? I have similar issues to your complaints. I would like to see my rights as a customer.
Здравейте,
Чудя се защо още не сте подали жалба. Какво се е случило?
Hello,
I wonder why you have not submitted any complaint yet. What has happened?
Преглеждането на оплаквания на вашия уебсайт изглежда като загуба на време. Предпочитам да се обърна директно към правните органи.
Looking through complaints on your website it seems like a waste of time. I prefer to go directly to the legal bodies.
За лицензиращия орган ли говорите? Е, защо не, надявам се да ви помогнат.
Мога ли да знам какво точно не е наред с нашата секция за оплаквания? Някакви предложения, моля?
Are you talking about the licensing authority? Well, why not, I hope they will help you.
May I know what exactly is wrong with our complaint section? Any suggestions, please?
Проблемът не е в casino.guru, а основният проблем са казината, които не уважават играчите. Веднъж направих лош преглед на лице за поддръжка на живо и след два дни получих имейл, в който ме питаха какво не е наред, но проблемът с тегленето вече има поне 10 дни и няма отговор
The problem isn't on casino.guru, te main problem are the casinos that don't respect the players. Once i've badly reviewed an live support person and i've got a mail after two days with them asking me what was wrong, but the withdrawal problem already has at least 10 days and no answer
Вие основно правите това, което играчът може да направи сам в чата на живо. Casino Guru не може да предприеме никакви действия в казиното. За повдигнатите оплаквания, като например изключени възстановявания на суми по акаунти и т.н. казино гуруто не може да направи нищо. Казиното никога няма да отстъпи просто от добра воля. Те или се съобразяват, или не се съобразяват. Няма междинно. Само юридически консултанти, одобряващи лицензи за тези казина, могат да принудят казиното да вземе решение. Всички казино гуру са партньори.
Не, говоря за юридически консултанти, с които имам пряк контакт.
You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.
No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.
Здравейте, ако искате можете да ми пишете тук, но не знам как мога да ви помогна. Честно казано мислех, че вече нямам активен акаунт в casino guru, тъй като бях поискал той да бъде анулиран предвид начина, по който се държаха с мен. От 12 жалби, предимно отхвърлени или нерешени, успях да разреша 8 независимо, въпреки че в повечето случаи това отне известно време.
Hi, if you want you can write me here but I don't know how I could help you. I honestly thought I no longer had an active account on casino guru as I had asked for it to be canceled given how they behaved with me. Out of 12 complaints mostly rejected or not resolved, I managed to resolve 8 independently even if in most cases it took some time.
Ciao, se vuoi puoi scrivermi qui ma non so come potrei aiutarti. Sinceramente pensavo di non avere più un account attivo su casinò guru dato che ne avevo chiesto la cancellazione visto come si sono comportati con me. Su 12 reclami per lo più rifiutati o non risolti sono riuscito a risolverne 8 in modo autonomo anche se nella maggior parte dei casi ci è voluto del tempo.
Имахте ли много късмет с възстановяването на сумата от Bellona NV? Самоизключих се поради проблем с хазарта, но успях да създам акаунти на 3 от техните уебсайтове. Имам съобщение Emoore. Мислите ли, че успешно ще ми бъдат възстановени депозитите?
Виждам, че сте получили възстановяване от Thrillsy за същия въпрос. Thrillsy са под Belona NV
Have you had much luck in getting refunded from Bellona NV? I am self excluded due to problem gambling but was able to set up accounts on 3 of their websites. I have message Emoore. Do you think I will successfully be refunded deposits?
I see you got refunded from Thrillsy for the same matter. Thrillsy are under Belona NV
Да, това оплакване беше изпитание.
Казиното Thrillsy под престъпното управление на Bellona игнорира изпратените ми по имейл искания за възстановяване в продължение на месеци. В крайна сметка чатът беше блокиран.
В този момент се опитах да се свържа с лицензодателя на Antillephone няколко пъти в продължение на седмици, но безуспешно. В крайна сметка те отговориха по неудобен начин, който ме накара да разбера тайното споразумение, което съществува между лицензодателя и казината в Кюрасао.
В този момент успях да получа помощ от Синди Дромънд чрез имейл адреса complaints@emoore.com
В рамките на десет дни получих парите си обратно. Първоначално казиното се опита да ми предложи по-малко, отколкото имах право, но след като посочи това на Синди Дромънд, те платиха всичко.
Ако сте кандидатствали за постоянно самоизключване във всички казина на Bellona като мен, ще видите, че ще ви платят. Но имате нужда от помощ от Emoore, забравете за Casino Guru или Antillephone.
Yes that complaint was an ordeal.
The Thrillsy casino under Bellona's criminal management has been ignoring my emailed refund requests for months. In the end, the chat was blocked.
At that point I tried to contact the Antillephone licensor several times for weeks to no avail. Eventually they replied in an embarrassing way that made me understand the collusion that exists between the licensor and the Curacao casinos.
At that point I was able to get help from Cindy Drommond via the email address complaints@emoore.com
Within ten days I got my refund. The casino initially tried to offer me less than I was entitled to but after pointing this out to Cindy Drommond they paid for everything.
If you had applied for permanent self-exclusion on all Bellona casinos like I did you will see that they will pay you. But you need help from Emoore, forget about Casino guru or Antillephone.
Sì quel reclamo è stato un calvario.
Il casinò Thrillsy sotto la gestione criminale di Bellona ha ignorato per mesi le mie richieste di rimborso inviate via mail. La chat alla fine invece mi è stata bloccata.
A quel punto ho provato a contattare diverse volte il licenziante Antillephone per settimane senza risultato. Alla fine mi hanno risposto in un modo imbarazzante che mi ha fatto capire la collusione esistente tra il licenziante e i casinò di Curacao.
A quel punto sono riuscito a ricevere aiuto da Cindy Drommond tramite l'indirizzo mail complaints@emoore.com
Nel giro di una decina di giorni ho ottenuto il rimborso. Il casinò inizialmente aveva provato ad offrirmi meno di quello che mi spettava ma dopo aver fatto presente questo a Cindy Drommond ha pagato tutto.
Se avevi richiesto un autoesclusione permanente su tutti i casinò Bellona come ho fatto io vedrai che ti pagheranno. Ma hai bisogno di aiuto da Emoore, lascia perdere Casino guru o Antillephone.
Да, това оплакване беше изпитание.
Казиното Thrillsy под престъпното управление на Bellona игнорира изпратените ми по имейл искания за възстановяване в продължение на месеци. В крайна сметка чатът беше блокиран.
В този момент се опитах да се свържа с лицензодателя на Antillephone няколко пъти в продължение на седмици, но безуспешно. В крайна сметка те отговориха по неудобен начин, който ме накара да разбера тайното споразумение, което съществува между лицензодателя и казината в Кюрасао.
В този момент успях да получа помощ от Синди Дромънд чрез имейл адреса complaints@emoore.com
В рамките на десет дни получих парите си обратно. Първоначално казиното се опита да ми предложи по-малко, отколкото имах право, но след като посочи това на Синди Дромънд, те платиха всичко.
Ако сте кандидатствали за постоянно самоизключване във всички казина на Bellona като мен, ще видите, че ще ви платят. Но имате нужда от помощ от Emoore, забравете за Casino Guru или Antillephone.
Yes that complaint was an ordeal.
The Thrillsy casino under Bellona's criminal management has been ignoring my emailed refund requests for months. In the end, the chat was blocked.
At that point I tried to contact the Antillephone licensor several times for weeks to no avail. Eventually they replied in an embarrassing way that made me understand the collusion that exists between the licensor and the Curacao casinos.
At that point I was able to get help from Cindy Drommond via the email address complaints@emoore.com
Within ten days I got my refund. The casino initially tried to offer me less than I was entitled to but after pointing this out to Cindy Drommond they paid for everything.
If you had applied for permanent self-exclusion on all Bellona casinos like I did you will see that they will pay you. But you need help from Emoore, forget about Casino guru or Antillephone.
Sì quel reclamo è stato un calvario.
Il casinò Thrillsy sotto la gestione criminale di Bellona ha ignorato per mesi le mie richieste di rimborso inviate via mail. La chat alla fine invece mi è stata bloccata.
A quel punto ho provato a contattare diverse volte il licenziante Antillephone per settimane senza risultato. Alla fine mi hanno risposto in un modo imbarazzante che mi ha fatto capire la collusione esistente tra il licenziante e i casinò di Curacao.
A quel punto sono riuscito a ricevere aiuto da Cindy Drommond tramite l'indirizzo mail complaints@emoore.com
Nel giro di una decina di giorni ho ottenuto il rimborso. Il casinò inizialmente aveva provato ad offrirmi meno di quello che mi spettava ma dopo aver fatto presente questo a Cindy Drommond ha pagato tutto.
Se avevi richiesto un autoesclusione permanente su tutti i casinò Bellona come ho fatto io vedrai che ti pagheranno. Ma hai bisogno di aiuto da Emoore, lascia perdere Casino guru o Antillephone.
Точно няма да си губя времето за гуру.
Моля за самоизключване и закриване на акаунта за неопределено време поради това, че съм принуден комарджия на Thrillsy. Задължени ли са да затварят всички дъщерни сайтове? Не съм поискал изрично да затворя всички сродни уебсайтове, но казах изключително, че е защото съм пристрастен комарджия
Exactly I will not be wasting my time on guru.
I ask for self exclusion and account closed indefinitely due to being a compulsive gambler on Thrillsy. Are they obliged to close on all sister sites? I didn't specifically ask to close on all sister websites but I exclusively said it was because I'm a compulsive gambler
Вие основно правите това, което играчът може да направи сам в чата на живо. Casino Guru не може да предприеме никакви действия в казиното. За повдигнатите оплаквания, като например изключени възстановявания на суми по акаунти и т.н. казино гуруто не може да направи нищо. Казиното никога няма да отстъпи просто от добра воля. Те или се съобразяват, или не се съобразяват. Няма междинно. Само юридически консултанти, одобряващи лицензи за тези казина, могат да принудят казиното да вземе решение. Всички казино гуру са партньори.
Не, говоря за юридически консултанти, с които имам пряк контакт.
You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.
No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.
Е, мога да разбера мисълта ви, но има и друга част, която трябва да вземете предвид.🙂 Много казина желаят рейтингът им да се подобри и ние винаги ги караме да отварят отново затворени - неразрешени случаи или обясняваме, че помагането на играчите е чудесен начин за това .
Просто проверете тази жалба : Сума: £1496 🙂
Well, I can understand your point, but there is another part to consider.🙂 Tons of casinos wish their rating to get better and we always push them to reopen closed - unresolved cases, or explain that helping players is a great way to do that.
Just check this complaint: Amount: Ł1,496 🙂
Не мога да ви дам сигурен отговор по този въпрос. Успяхте ли да отворите други сметки в казино близнаци или сметките вече бяха отворени по време на заявката за самоизключване? И в двата случая обаче казиното трябва да вземе всички необходими мерки, за да попречи на играча да загуби повече пари и следователно да се увери, че е закрило всички акаунти на другите дъщерни казина и да не позволява отварянето на нови сметки за игра в дъщерните казина.
В италианските казина с лиценз за Adm, ако изключите себе си от казино моментално и напречно, вие се самоизключвате от всички казина с лиценз за Adm.
В случая с казината в Кюрасао лицензодателят трябва да дава насоките, но ако отидете на сайта на Antillephone, няма нищо от това, нито раздел за подаване на жалби. Само игрите в Кюрасао го имат. Ето защо почти всички казина имат лиценз за Antilephone, защото се чувстват защитени.
Но Емор, който ти отговори? Кога им изпратихте жалбата?
I cannot give you a certain answer on this. Were you able to open other twin casino accounts or were the accounts already open at the time of the self-exclusion request? In both cases, however, the casino should take all necessary measures to prevent the player from losing more money and therefore make sure to close all the accounts of the other sister casinos and not allow the opening of new play accounts on the sister casinos.
On Italian casinos with Adm license, if you exclude yourself on a casino instantly and transversely you are self-excluded on all casinos with Adm license.
In the case of the Curacao casinos it should be the licensor who gives the guidelines but if you go to the Antillephone site there is none of this nor a section for submitting complaints. Only Curacao egaming has it. This is why almost all casinos have an Antillephone license, because they feel protected.
But the Emoore who answered you? When did you send the complaint to them?
Su questo non so darti una risposta certa. Sei riuscito ad aprire altri account su casinò gemelli o gli account erano già aperti al momento della richiesta di autoesclusione? In entrambi i casi comunque il casinò dovrebbe adottare tutte le misure necessarie per evitare che il giocatore perda altro denaro e quindi accertarsi di chiudere tutti gli account degli altri casinò gemelli e non consentire l'apertura di nuovi conti giochi sui casinò gemelli.
Sui casinò italiani con licenza Adm se ti autoescludi su un casinò istantaneamente e trasversalmente sei autoescluso su tutti i casinò con licenza Adm.
Nel caso dei casinò di Curacao dovrebbe essere il licenziante a dare le linee guida ma se vai sul sito di Antillephone non esiste nulla di tutto ciò né tantomeno una sezione per inviare reclami. Solo la Curacao egaming ce l'ha. Per questo quasi tutti i casinò hanno licenza Antillephone, perché si sentono protetti.
Ma la Emoore che ti ha risposto? Quando hai inviato a loro il reclamo?
Вдигнах го преди 10 дни. Разследването все още продължава от Emoore.
Изрично ли помолихте да се самоизключите от всички техни дъщерни уебсайтове?
Не, открих тези сметки, след като се самоизключих в тяхното дъщерно казино.
Намерих този термин и условие за игра на curacao:
Член 3, раздел 9 във връзка с принципите за отговорна игра:
9. По искане на Крайния потребител, както и ако здравословните проблеми на Крайния потребител считат такова действие за необходимо, Операторът трябва да гарантира, че Крайният потребител няма да може да използва никакви услуги за ограничен или неограничен период от време предлагани на някой от уебсайтовете на Оператора
I raised it 10 days ago. Investigation still ongoing by Emoore.
Did you specifically asked to be self excluded by all of their sister websites?
No I opened these accounts after self excluding on their sister casino.
I have found this curacao egaming term and condition:
Article 3 section 9 in relation to responsible gaming principles:
9. Upon request of the End User, as well as if health issues of the End User deem such action necessary, the Operator must ensure that the End User shall for a limited or unlimited amount of time not be able to make use of any services offered on any of the Websites of the Operator
По това време поисках Betonic казино да бъде забранено от всички казина, управлявани от Bellona NV, тъй като е престъпна компания. Но след месец ми позволиха да отворя нов акаунт за игри в Thrillsy.
Дори и да не бях уточнил, че самоизключването трябва да се прилага за всички казина на Bellona, те пак ще трябва да не разрешават откриването на нова игрална сметка в тяхното казино. Това е практиката, която трябва да следват всички казина.
Така че според мен ще имате право на възстановяване.
At the time I had asked the Betonic casino to be banned from all casinos operated by Bellona NV as it is a criminal company. But after a month they allowed me to open a new gaming account on Thrillsy.
Even if I had not specified that the self-exclusion had to apply to all Bellona casinos, they would still have had to not authorize the opening of a new gaming account on their casino. This is the practice that all casinos should follow.
So you would be entitled to a refund in my opinion.
Io all'epoca avevo chiesto al casinò Betonic di essere escluso su tutti i casinò gestiti da Bellona N. V. essendo una società criminale. E invece dopo un mese mi hanno consentito di aprire un nuovo conto gioco su Thrillsy.
Anche se non avessi specificato che l'autoesclusione doveva riguardare tutti i casinò Bellona essi avrebbero dovuto comunque non autorizzare l'apertura di un nuovo conto gioco sui loro casinò. È la prassi che dovrebbero seguire tutti i casinò.
Perciò avresti diritto al rimborso secondo me.
Това казино Vulkan Vegas е скапано казино за игра!! Опитвам се да изтегля парите, които спечелих, но те не плащат!!! Винаги казват, че има време за анализаторите да направят необходимите проверки, просто не разбирам, че в други казина процесът на плащане е много бърз, около 1 час след искане за теглене!! Не препоръчвам да играете на този сайт, защото ще спечелите и няма да получите!!
This Vulkan Vegas casino is a lousy casino to play at!! I'm trying to withdraw the money I won, but they don't pay!!! They always say that there is a time for the analysts to do the necessary checks, I just don't understand that other casinos the payment process is very fast, about 1 hour after asking for the withdrawal!! I do not recommend playing on this site because you will win and will not receive!!
Esse cassino Vulkan Vegas é um péssimo cassino para jogar !! Estou tentando retirar o dinheiro que ganhei, mais eles não pagam !!! Sempre dizem que tem um tempo para os analistas fazerem as verificações necessárias, Só não entendo que outros cassino o processo de pagamento é bem rápido, cerca de 1 hora depois de pedir o saque!! Não recomendo jogar nesse site pois vc vai ganhar e não vai receber!!
Виждате ли, понякога се чувствах така....казино гуруто има право само да увеличава или намалява репутацията на казино на този уебсайт.
Понякога казиното може да е склонно да не отговаря на гуруто и тогава случаят ще бъде приключен като неразрешен, понякога приспадайки репутацията на казиното с добавяне на черни точки към казиното, което, разбира се, на някои казина не им пука!
Свързването с властите понякога усложнява случая и отнема много време.
Свързах се с властите преди известно време (повече от месец), успях да получа само един отговор от тях, при техния отговор те ме маркираха с 2 други играчи заедно с казиното.
You see sometimes, I felt so....the casino guru, only have the right to increase or decrease a casino reputation on this website.
Sometimes the casino could tend not to reply to the guru's, and then the case will be closed as unresolved, sometimes deducting the casino's reputation with adding blackpoints to the casino which ofcourse some casinos doesn't care!
Contacting the authorities, sometimes gets the case complex and it's time consuming.
I contacted the authorities while ago(over a month), I could only get a single response from them, on thier response they tagged me to 2 other players together with the casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.