НачалоФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 10)

преди 3 години от Jonas23111
|
110 495 преглеждания 470 отговора |
|
1...9 10 11...24
Radka
преди 2 години

Вече пуснах оплакване. Прикачих разпечатка с потвърждението за теглене file

Автоматичен превод:
ovidiu219470
преди 2 години

Така че вече знаете, че даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с KYC и тегленето.

Надявам се, че казиното ще бъде бързо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, но това не е нормално. Както и да е, пуснах рекламация, ще изчакаме още 4 дни или колко ни трябват и тогава ще видим

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Мога ли да ви изпратя лично съобщение в WhatsApp? Имам проблеми, подобни на вашите оплаквания. Бих искал да видя правата си като клиент.

Автоматичен превод:
NCHAMP22
преди 2 години

Здравейте,

Чудя се защо още не сте подали жалба. Какво се е случило?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Преглеждането на оплаквания на вашия уебсайт изглежда като загуба на време. Предпочитам да се обърна директно към правните органи.

Автоматичен превод:
NCHAMP22
преди 2 години

Имате ли проблеми на същия сайт?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Преглеждането на оплаквания на вашия уебсайт изглежда като загуба на време. Предпочитам да се обърна директно към правните органи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

За лицензиращия орган ли говорите? Е, защо не, надявам се да ви помогнат.

Мога ли да знам какво точно не е наред с нашата секция за оплаквания? Някакви предложения, моля?

Автоматичен превод:
NCHAMP22
преди 2 години

Проблемът не е в casino.guru, а основният проблем са казината, които не уважават играчите. Веднъж направих лош преглед на лице за поддръжка на живо и след два дни получих имейл, в който ме питаха какво не е наред, но проблемът с тегленето вече има поне 10 дни и няма отговор

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Вие основно правите това, което играчът може да направи сам в чата на живо. Casino Guru не може да предприеме никакви действия в казиното. За повдигнатите оплаквания, като например изключени възстановявания на суми по акаунти и т.н. казино гуруто не може да направи нищо. Казиното никога няма да отстъпи просто от добра воля. Те или се съобразяват, или не се съобразяват. Няма междинно. Само юридически консултанти, одобряващи лицензи за тези казина, могат да принудят казиното да вземе решение. Всички казино гуру са партньори.


Не, говоря за юридически консултанти, с които имам пряк контакт.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
NCHAMP22
преди 2 години

Здравейте, ако искате можете да ми пишете тук, но не знам как мога да ви помогна. Честно казано мислех, че вече нямам активен акаунт в casino guru, тъй като бях поискал той да бъде анулиран предвид начина, по който се държаха с мен. От 12 жалби, предимно отхвърлени или нерешени, успях да разреша 8 независимо, въпреки че в повечето случаи това отне известно време.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Имахте ли много късмет с възстановяването на сумата от Bellona NV? Самоизключих се поради проблем с хазарта, но успях да създам акаунти на 3 от техните уебсайтове. Имам съобщение Emoore. Мислите ли, че успешно ще ми бъдат възстановени депозитите?


Виждам, че сте получили възстановяване от Thrillsy за същия въпрос. Thrillsy са под Belona NV

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
NCHAMP22
преди 2 години

Да, това оплакване беше изпитание.

Казиното Thrillsy под престъпното управление на Bellona игнорира изпратените ми по имейл искания за възстановяване в продължение на месеци. В крайна сметка чатът беше блокиран.

В този момент се опитах да се свържа с лицензодателя на Antillephone няколко пъти в продължение на седмици, но безуспешно. В крайна сметка те отговориха по неудобен начин, който ме накара да разбера тайното споразумение, което съществува между лицензодателя и казината в Кюрасао.

В този момент успях да получа помощ от Синди Дромънд чрез имейл адреса complaints@emoore.com

В рамките на десет дни получих парите си обратно. Първоначално казиното се опита да ми предложи по-малко, отколкото имах право, но след като посочи това на Синди Дромънд, те платиха всичко.

Ако сте кандидатствали за постоянно самоизключване във всички казина на Bellona като мен, ще видите, че ще ви платят. Но имате нужда от помощ от Emoore, забравете за Casino Guru или Antillephone.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, това оплакване беше изпитание.

Казиното Thrillsy под престъпното управление на Bellona игнорира изпратените ми по имейл искания за възстановяване в продължение на месеци. В крайна сметка чатът беше блокиран.

В този момент се опитах да се свържа с лицензодателя на Antillephone няколко пъти в продължение на седмици, но безуспешно. В крайна сметка те отговориха по неудобен начин, който ме накара да разбера тайното споразумение, което съществува между лицензодателя и казината в Кюрасао.

В този момент успях да получа помощ от Синди Дромънд чрез имейл адреса complaints@emoore.com

В рамките на десет дни получих парите си обратно. Първоначално казиното се опита да ми предложи по-малко, отколкото имах право, но след като посочи това на Синди Дромънд, те платиха всичко.

Ако сте кандидатствали за постоянно самоизключване във всички казина на Bellona като мен, ще видите, че ще ви платят. Но имате нужда от помощ от Emoore, забравете за Casino Guru или Antillephone.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Точно няма да си губя времето за гуру.


Моля за самоизключване и закриване на акаунта за неопределено време поради това, че съм принуден комарджия на Thrillsy. Задължени ли са да затварят всички дъщерни сайтове? Не съм поискал изрично да затворя всички сродни уебсайтове, но казах изключително, че е защото съм пристрастен комарджия

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вие основно правите това, което играчът може да направи сам в чата на живо. Casino Guru не може да предприеме никакви действия в казиното. За повдигнатите оплаквания, като например изключени възстановявания на суми по акаунти и т.н. казино гуруто не може да направи нищо. Казиното никога няма да отстъпи просто от добра воля. Те или се съобразяват, или не се съобразяват. Няма междинно. Само юридически консултанти, одобряващи лицензи за тези казина, могат да принудят казиното да вземе решение. Всички казино гуру са партньори.


Не, говоря за юридически консултанти, с които имам пряк контакт.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, мога да разбера мисълта ви, но има и друга част, която трябва да вземете предвид.🙂 Много казина желаят рейтингът им да се подобри и ние винаги ги караме да отварят отново затворени - неразрешени случаи или обясняваме, че помагането на играчите е чудесен начин за това .

Просто проверете тази жалба : Сума: £1496 🙂


Автоматичен превод:
NCHAMP22
преди 2 години

Не мога да ви дам сигурен отговор по този въпрос. Успяхте ли да отворите други сметки в казино близнаци или сметките вече бяха отворени по време на заявката за самоизключване? И в двата случая обаче казиното трябва да вземе всички необходими мерки, за да попречи на играча да загуби повече пари и следователно да се увери, че е закрило всички акаунти на другите дъщерни казина и да не позволява отварянето на нови сметки за игра в дъщерните казина.

В италианските казина с лиценз за Adm, ако изключите себе си от казино моментално и напречно, вие се самоизключвате от всички казина с лиценз за Adm.

В случая с казината в Кюрасао лицензодателят трябва да дава насоките, но ако отидете на сайта на Antillephone, няма нищо от това, нито раздел за подаване на жалби. Само игрите в Кюрасао го имат. Ето защо почти всички казина имат лиценз за Antilephone, защото се чувстват защитени.

Но Емор, който ти отговори? Кога им изпратихте жалбата?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Вдигнах го преди 10 дни. Разследването все още продължава от Emoore.


Изрично ли помолихте да се самоизключите от всички техни дъщерни уебсайтове?


Не, открих тези сметки, след като се самоизключих в тяхното дъщерно казино.

Намерих този термин и условие за игра на curacao:


Член 3, раздел 9 във връзка с принципите за отговорна игра:

9. По искане на Крайния потребител, както и ако здравословните проблеми на Крайния потребител считат такова действие за необходимо, Операторът трябва да гарантира, че Крайният потребител няма да може да използва никакви услуги за ограничен или неограничен период от време предлагани на някой от уебсайтовете на Оператора

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
NCHAMP22
преди 2 години

По това време поисках Betonic казино да бъде забранено от всички казина, управлявани от Bellona NV, тъй като е престъпна компания. Но след месец ми позволиха да отворя нов акаунт за игри в Thrillsy.

Дори и да не бях уточнил, че самоизключването трябва да се прилага за всички казина на Bellona, те пак ще трябва да не разрешават откриването на нова игрална сметка в тяхното казино. Това е практиката, която трябва да следват всички казина.

Така че според мен ще имате право на възстановяване.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това казино Vulkan Vegas е скапано казино за игра!! Опитвам се да изтегля парите, които спечелих, но те не плащат!!! Винаги казват, че има време за анализаторите да направят необходимите проверки, просто не разбирам, че в други казина процесът на плащане е много бърз, около 1 час след искане за теглене!! Не препоръчвам да играете на този сайт, защото ще спечелите и няма да получите!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Преглеждането на оплаквания на вашия уебсайт изглежда като загуба на време. Предпочитам да се обърна директно към правните органи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Виждате ли, понякога се чувствах така....казино гуруто има право само да увеличава или намалява репутацията на казино на този уебсайт.

Понякога казиното може да е склонно да не отговаря на гуруто и тогава случаят ще бъде приключен като неразрешен, понякога приспадайки репутацията на казиното с добавяне на черни точки към казиното, което, разбира се, на някои казина не им пука!


Свързването с властите понякога усложнява случая и отнема много време.


Свързах се с властите преди известно време (повече от месец), успях да получа само един отговор от тях, при техния отговор те ме маркираха с 2 други играчи заедно с казиното.

Автоматичен превод:
1...9 10 11...24
Отидете на страницаот 24 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини