За лицензиращия орган ли говорите? Е, защо не, надявам се да ви помогнат.
Мога ли да знам какво точно не е наред с нашата секция за оплаквания? Някакви предложения, моля?
Are you talking about the licensing authority? Well, why not, I hope they will help you.
May I know what exactly is wrong with our complaint section? Any suggestions, please?
Моля, искам да ми изясните това, въпреки че подадох жалба тук, мога ли да се свържа с властите и да им подам жалба?
Получих затворена жалба, въпреки че моята собствена страна не беше изслушана, гуруто повярва на това, което им каза казиното, без да се съобрази от играча(мен), за първи път преживявам това на вашата платформа.
Винаги сте били „просто" с вашата преценка, винаги сте се опитвали да изслушвате и двете страни. Но този път не беше така.
Please I want you to clarify this to me, despite laying a complaint here, can I aswell contact the authorities and lay a complaint with them?
I got a closed complaint, even though my own side wasn't heard, the guru's believed what the casino told them without conforming from the player(me), for the first time I'm experiencing this on your platform.
You've been always "just" with your judgement always tried to listen from both parties. But this time, it wasn't so.
Всичко зависи при кого отиваш. Властите наемат консултанти по законосъобразност. И тяхна работа е да разследват случаите, когато дадено казино не отговаря на условията, посочени в лиценза за хазарт.
It all depends on who you go to. The authorities employ legal compliance consultants. And it is their job to investigate where a casino doesn't comply with the terms set out on the gambling licence.
Вие основно правите това, което играчът може да направи сам в чата на живо. Casino Guru не може да предприеме никакви действия в казиното. За повдигнатите оплаквания, като например изключени възстановявания на суми по акаунти и т.н. казино гуруто не може да направи нищо. Казиното никога няма да отстъпи просто от добра воля. Те или се съобразяват, или не се съобразяват. Няма междинно. Само юридически консултанти, одобряващи лицензи за тези казина, могат да принудят казиното да вземе решение. Всички казино гуру са партньори.
Не, говоря за юридически консултанти, с които имам пряк контакт.
You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.
No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.
Не през цялото време, понякога, когато някое казино ви блокира, те също са склонни да блокират всички средства за комуникация с тях, понякога се оказва отзивчив към вашите съобщения.
Но гурутата могат да ви помогнат да се свържете тогава по други начини!
Разбирам, че гуруто не може да принуди казиното да възстанови вашите средства, но може да ги накара да повярват, че трябва да го направят.
Not all the time, sometimes when a casino blocks you, they tend to block all means of communications with them as well,sometimes turns responsive to your messages.
But the gurus can help you contact then in other ways!
I understand that the guru cannot force the casino to refund your funds but can make them believe they should do so.
Е, казиното, в което играех, получи лиценз от Кюрасао и след като подадох жалба до властите, получих отговор от тях.
По стечение на обстоятелствата смятам, че трима от нас подадоха оплакване, вероятно в същия ден.
Отговорът дойде в притчи, предполагам.
Нещо като
"има круши в саксия и три правило 9.7.....и трите твърдят, че са невинни"
Те маркираха 3-мата жалбоподатели в казиното.
Моля, брато, можеш ли да кажеш положението си по този въпрос?
Well the casino I played at got thier license from curacao, and then after laying complaint to the authorities I received a response from them.
Coincidentally I believe three of us laid complaint, probably the same day.
The response came in parables I guess.
Something like
"there pears in a pot, and three rule 9.7.....all three claiming innocent"
They tagged the 3 complainants to the casino.
Please bro can you give your plight on this?
За съжаление виждам, че напоследък имаме много жалби срещу Vulkan Vegas. Можете да разгледате тук . Както и да е, според моя опит, казиното в крайна сметка изплаща печалбите, но понякога отнема повече време от обикновено. Моля, бъдете търпеливи, трябва да получите тегленето в рамките на 14 дни.
Unfortunately I can see we have many complaints submitted against Vulkan Vegas recently. You can take a look here. Anyway, according to my experience, the casino eventually pays out the winnings, but it sometimes takes longer than usual. Please, be patient, you should receive the withdrawal within 14 days.
За мен днес е 16-17 ден. Пуснах оплакване тук, но и там няма отговор последните 2-3 дни😁
For me today is the 16th or 17th day. I have made a complaint here, and no answer there either for the last 2-3 days😁
Моля, искам да ми изясните това, въпреки че подадох жалба тук, мога ли да се свържа с властите и да им подам жалба?
Получих затворена жалба, въпреки че моята собствена страна не беше изслушана, гуруто повярва на това, което им каза казиното, без да се съобрази от играча(мен), за първи път преживявам това на вашата платформа.
Винаги сте били „просто" с вашата преценка, винаги сте се опитвали да изслушвате и двете страни. Но този път не беше така.
Please I want you to clarify this to me, despite laying a complaint here, can I aswell contact the authorities and lay a complaint with them?
I got a closed complaint, even though my own side wasn't heard, the guru's believed what the casino told them without conforming from the player(me), for the first time I'm experiencing this on your platform.
You've been always "just" with your judgement always tried to listen from both parties. But this time, it wasn't so.
Само за да поясня това: Да, винаги можете да подадете жалба тук и едновременно с това да се свържете с властите. Нямаме нищо против, но моля, когато го правите, просто ни информирайте за това във вашата жалба 🙂
Just to clarify this: Yes, you can always open a complaint here and contact the authorities at the same time. We have nothing against it, but please, whenever you do so, just inform us about it in your complaint 🙂
Скъпи Даниел, благодаря ти за отговора,
Споменах го в жалбата си.
Dear Daniel,thank you for your response,
I did mentioned it in my complaint.
Възстановена сума, получена от определено казино поради повдигане на случай до консултанта на органа. Поради самоизключване от дъщерно казино.
Само показва за казина под Antillephone в Кюрасао, те трябва да бъдат законово задължени да осигурят самоизключване във всички казина на един и същи оператор.
Refund received from a certain casino due to raising a case to the authority consultant. Due to being self excluded from sister casino.
Just shows for casinos under Antillephone in Curacao they must be legally obliged to ensure self exclusion follows across all casinos of the same operator.
КАЗИНО ВУЛКАН ВЕГАС
За моя изненада първото теглене чрез SKRILL получи за 4 часа $900.
Не мога да кажа, че имам голям късмет оттогава.
Персоналът не е много информативен навремето.
*Извършихте проверка преди това, за да избегнете забавяне
Склонен съм да гледам колко отзивчиво е дадено казино с отзивите и оплакванията на клиентите.
VULKAN VEGAS CASINO
To my suprise first withdraw via SKRILL recieved in 4 hours $900.
Cant say I have had much luck since.
The staff not very informative at time's.
*Did verification prior which to avoid stalling
I tend to look at how responsive a casino is with customer feedback and complaints.
За съжаление имаме много публикации за подобни проблеми с Vulkan Vegas тук в CasinoGuru. Казиното изглежда добре и честно, но количеството оплаквания за забавени тегления и бавно обслужване на клиенти изглежда доста подозрително 😕
Unfortunately we have many posts about similar issues with Vulkan Vegas here on CasinoGuru. The casino seems to be alright and fair, but the amount of complaints about delayed withdrawals and slow customer service seems to be quite suspicious 😕
Vulkan Vegas = бонус пари, всичко е наред
истински пари НИЩО
МНОГО ЛОШ ОПИТ
Vulkan Vegas = bonus money it's OK
real money NOTHING
VERY BAD EXPERIENCE
Чудя се, че и при вас има забавено плащане?
Are you also experiencing delayed payment, I wonder?
Възстановена сума, получена от определено казино поради повдигане на случай до консултанта на органа. Поради самоизключване от дъщерно казино.
Само показва за казина под Antillephone в Кюрасао, те трябва да бъдат законово задължени да осигурят самоизключване във всички казина на един и същи оператор.
Refund received from a certain casino due to raising a case to the authority consultant. Due to being self excluded from sister casino.
Just shows for casinos under Antillephone in Curacao they must be legally obliged to ensure self exclusion follows across all casinos of the same operator.
Здравейте,
звучи доста разумно, за съжаление някои пристрастени играчи се опитват да заобиколят проверката и да използват фалшива или променена лична информация и имейл, така че казиното да не разбере никакви прилики в момента, в който се направи депозит.
Както и да е, благодаря ви за тази информация.
Hello,
it sounds quite reasonable, sadly some addicted players try to bypass the verification and use fake or altered personal information and email so the casino is not aware of any similarities the moment a deposit is made.
Anyway, thank you for this info.
Друг тъжен факт е, че тези казина играят глупаво на пристрастените играчи и се интересуват само от пристрастени комарджии.
Използвам точно едни и същи лични данни в множество казина от един и същ оператор и те всъщност не ви изключват напълно, докато не се свържете с по-висок орган.
Нека се съгласим, че хазартната индустрия няма да съществува само за пристрастени комарджии.
Other sad fact is, these casinos play dumb to addicted players and only are interested in having addicted gamblers.
I use the exact same personal details on multiple casinos by the same operator and they don't actually self exclude you fully until you take it up with a higher authority.
Let's agree that the gambling industry wouldn't exist only for addicted gamblers.
Друг тъжен факт е, че тези казина играят глупаво на пристрастените играчи и се интересуват само от пристрастени комарджии.
Използвам точно едни и същи лични данни в множество казина от един и същ оператор и те всъщност не ви изключват напълно, докато не се свържете с по-висок орган.
Нека се съгласим, че хазартната индустрия няма да съществува само за пристрастени комарджии.
Other sad fact is, these casinos play dumb to addicted players and only are interested in having addicted gamblers.
I use the exact same personal details on multiple casinos by the same operator and they don't actually self exclude you fully until you take it up with a higher authority.
Let's agree that the gambling industry wouldn't exist only for addicted gamblers.
Друг тъжен факт е, че тези казина играят глупаво на пристрастените играчи и се интересуват само от пристрастени комарджии.
Използвам точно едни и същи лични данни в множество казина от един и същ оператор и те всъщност не ви изключват напълно, докато не се свържете с по-висок орган.
Нека се съгласим, че хазартната индустрия няма да съществува само за пристрастени комарджии.
Other sad fact is, these casinos play dumb to addicted players and only are interested in having addicted gamblers.
I use the exact same personal details on multiple casinos by the same operator and they don't actually self exclude you fully until you take it up with a higher authority.
Let's agree that the gambling industry wouldn't exist only for addicted gamblers.
Това е нещо, което трябва да обясните допълнително, бих казал.
This is something you should explain further, I'd say.
Здравейте момчета! Всъщност vulkanvegas.com изплаща ли пари? чакам няколко седмици за моите 500 евро, кредитирани са от баланса ми на 30 октомври и все още нищо. Когато питам в онлайн чат, те винаги казват, че не се притеснявайте, просто изчакайте малко, трета страна е в моята транзакция и така нататък. Просто искам да знам дали просто губя времето и парите си там?
и днес те връщат пари в казино acc..... момчета, предполагам, че просто не можете да теглите от vulkanvegas... 😀
Hello guys! Does vulkanvegas.com actually pays out money? im waiting for few week now for my 500 euros, its been credited from my balance at 30 october and still nothing. When i ask in online chat they allways says dont worry, just wait a bit, third party is on my transaction and so on. I just whant to know if im just loosing my time and money there?
and today they retur money to casino acc..... guys i guess you just cant witdrawal from vulkanvegas... 😀
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.