ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 11)

преди 3 години от Jonas23111
|
97556 преглеждания 457 отговора |
|
1...10 11 12...23
Добавете пост
преди 2 години

За лицензиращия орган ли говорите? Е, защо не, надявам се да ви помогнат.

Мога ли да знам какво точно не е наред с нашата секция за оплаквания? Някакви предложения, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моля, искам да ми изясните това, въпреки че подадох жалба тук, мога ли да се свържа с властите и да им подам жалба?

Получих затворена жалба, въпреки че моята собствена страна не беше изслушана, гуруто повярва на това, което им каза казиното, без да се съобрази от играча(мен), за първи път преживявам това на вашата платформа.

Винаги сте били „просто" с вашата преценка, винаги сте се опитвали да изслушвате и двете страни. Но този път не беше така.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Всичко зависи при кого отиваш. Властите наемат консултанти по законосъобразност. И тяхна работа е да разследват случаите, когато дадено казино не отговаря на условията, посочени в лиценза за хазарт.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Вие основно правите това, което играчът може да направи сам в чата на живо. Casino Guru не може да предприеме никакви действия в казиното. За повдигнатите оплаквания, като например изключени възстановявания на суми по акаунти и т.н. казино гуруто не може да направи нищо. Казиното никога няма да отстъпи просто от добра воля. Те или се съобразяват, или не се съобразяват. Няма междинно. Само юридически консултанти, одобряващи лицензи за тези казина, могат да принудят казиното да вземе решение. Всички казино гуру са партньори.


Не, говоря за юридически консултанти, с които имам пряк контакт.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не през цялото време, понякога, когато някое казино ви блокира, те също са склонни да блокират всички средства за комуникация с тях, понякога се оказва отзивчив към вашите съобщения.

Но гурутата могат да ви помогнат да се свържете тогава по други начини!

Разбирам, че гуруто не може да принуди казиното да възстанови вашите средства, но може да ги накара да повярват, че трябва да го направят.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
NCHAMP22
преди 2 години

Е, казиното, в което играех, получи лиценз от Кюрасао и след като подадох жалба до властите, получих отговор от тях.

По стечение на обстоятелствата смятам, че трима от нас подадоха оплакване, вероятно в същия ден.

Отговорът дойде в притчи, предполагам.

Нещо като

"има круши в саксия и три правило 9.7.....и трите твърдят, че са невинни"

Те маркираха 3-мата жалбоподатели в казиното.

Моля, брато, можеш ли да кажеш положението си по този въпрос?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
ivansilvestre1970
преди 2 години

За съжаление виждам, че напоследък имаме много жалби срещу Vulkan Vegas. Можете да разгледате тук . Както и да е, според моя опит, казиното в крайна сметка изплаща печалбите, но понякога отнема повече време от обикновено. Моля, бъдете търпеливи, трябва да получите тегленето в рамките на 14 дни.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

За мен днес е 16-17 ден. Пуснах оплакване тук, но и там няма отговор последните 2-3 дни😁

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моля, искам да ми изясните това, въпреки че подадох жалба тук, мога ли да се свържа с властите и да им подам жалба?

Получих затворена жалба, въпреки че моята собствена страна не беше изслушана, гуруто повярва на това, което им каза казиното, без да се съобрази от играча(мен), за първи път преживявам това на вашата платформа.

Винаги сте били „просто" с вашата преценка, винаги сте се опитвали да изслушвате и двете страни. Но този път не беше така.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Само за да поясня това: Да, винаги можете да подадете жалба тук и едновременно с това да се свържете с властите. Нямаме нищо против, но моля, когато го правите, просто ни информирайте за това във вашата жалба 🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Скъпи Даниел, благодаря ти за отговора,

Споменах го в жалбата си.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Възстановена сума, получена от определено казино поради повдигане на случай до консултанта на органа. Поради самоизключване от дъщерно казино.

Само показва за казина под Antillephone в Кюрасао, те трябва да бъдат законово задължени да осигурят самоизключване във всички казина на един и същи оператор.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

КАЗИНО ВУЛКАН ВЕГАС

За моя изненада първото теглене чрез SKRILL получи за 4 часа $900.

Не мога да кажа, че имам голям късмет оттогава.

Персоналът не е много информативен навремето.

*Извършихте проверка преди това, за да избегнете забавяне

Склонен съм да гледам колко отзивчиво е дадено казино с отзивите и оплакванията на клиентите.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
RICHNIC888
преди 2 години

За съжаление имаме много публикации за подобни проблеми с Vulkan Vegas тук в CasinoGuru. Казиното изглежда добре и честно, но количеството оплаквания за забавени тегления и бавно обслужване на клиенти изглежда доста подозрително 😕

Автоматичен превод:
преди 2 години

Vulkan Vegas = бонус пари, всичко е наред

истински пари НИЩО

МНОГО ЛОШ ОПИТ

Автоматичен превод:
alextzev
преди 2 години

Чудя се, че и при вас има забавено плащане?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Възстановена сума, получена от определено казино поради повдигане на случай до консултанта на органа. Поради самоизключване от дъщерно казино.

Само показва за казина под Antillephone в Кюрасао, те трябва да бъдат законово задължени да осигурят самоизключване във всички казина на един и същи оператор.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

звучи доста разумно, за съжаление някои пристрастени играчи се опитват да заобиколят проверката и да използват фалшива или променена лична информация и имейл, така че казиното да не разбере никакви прилики в момента, в който се направи депозит.

Както и да е, благодаря ви за тази информация.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Друг тъжен факт е, че тези казина играят глупаво на пристрастените играчи и се интересуват само от пристрастени комарджии.

Използвам точно едни и същи лични данни в множество казина от един и същ оператор и те всъщност не ви изключват напълно, докато не се свържете с по-висок орган.

Нека се съгласим, че хазартната индустрия няма да съществува само за пристрастени комарджии.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Друг тъжен факт е, че тези казина играят глупаво на пристрастените играчи и се интересуват само от пристрастени комарджии.

Използвам точно едни и същи лични данни в множество казина от един и същ оператор и те всъщност не ви изключват напълно, докато не се свържете с по-висок орган.

Нека се съгласим, че хазартната индустрия няма да съществува само за пристрастени комарджии.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е вярно!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Друг тъжен факт е, че тези казина играят глупаво на пристрастените играчи и се интересуват само от пристрастени комарджии.

Използвам точно едни и същи лични данни в множество казина от един и същ оператор и те всъщност не ви изключват напълно, докато не се свържете с по-висок орган.

Нека се съгласим, че хазартната индустрия няма да съществува само за пристрастени комарджии.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е вярно!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сайтът има много проблеми, играете работи и след това не можете да направите тегленето

Автоматичен превод:
robertosalamar009
преди 1 година

Това е нещо, което трябва да обясните допълнително, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте момчета! Всъщност vulkanvegas.com изплаща ли пари? чакам няколко седмици за моите 500 евро, кредитирани са от баланса ми на 30 октомври и все още нищо. Когато питам в онлайн чат, те винаги казват, че не се притеснявайте, просто изчакайте малко, трета страна е в моята транзакция и така нататък. Просто искам да знам дали просто губя времето и парите си там?


и днес те връщат пари в казино acc..... момчета, предполагам, че просто не можете да теглите от vulkanvegas... 😀

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...10 11 12...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини