НачалоФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 11)

 от Jonas23111
|
126 857 преглеждания 474 отговора |
|
1...10 11 12...24

За лицензиращия орган ли говорите? Е, защо не, надявам се да ви помогнат.

Мога ли да знам какво точно не е наред с нашата секция за оплаквания? Някакви предложения, моля?

Автоматичен превод:

Моля, искам да ми изясните това, въпреки че подадох жалба тук, мога ли да се свържа с властите и да им подам жалба?

Получих затворена жалба, въпреки че моята собствена страна не беше изслушана, гуруто повярва на това, което им каза казиното, без да се съобрази от играча(мен), за първи път преживявам това на вашата платформа.

Винаги сте били „просто" с вашата преценка, винаги сте се опитвали да изслушвате и двете страни. Но този път не беше така.

Edited
Автоматичен превод:
Abdulrahaman

Всичко зависи при кого отиваш. Властите наемат консултанти по законосъобразност. И тяхна работа е да разследват случаите, когато дадено казино не отговаря на условията, посочени в лиценза за хазарт.

Edited
Автоматичен превод:

Вие основно правите това, което играчът може да направи сам в чата на живо. Casino Guru не може да предприеме никакви действия в казиното. За повдигнатите оплаквания, като например изключени възстановявания на суми по акаунти и т.н. казино гуруто не може да направи нищо. Казиното никога няма да отстъпи просто от добра воля. Те или се съобразяват, или не се съобразяват. Няма междинно. Само юридически консултанти, одобряващи лицензи за тези казина, могат да принудят казиното да вземе решение. Всички казино гуру са партньори.


Не, говоря за юридически консултанти, с които имам пряк контакт.

Автоматичен превод:

Не през цялото време, понякога, когато някое казино ви блокира, те също са склонни да блокират всички средства за комуникация с тях, понякога се оказва отзивчив към вашите съобщения.

Но гурутата могат да ви помогнат да се свържете тогава по други начини!

Разбирам, че гуруто не може да принуди казиното да възстанови вашите средства, но може да ги накара да повярват, че трябва да го направят.

Edited
Автоматичен превод:
NCHAMP22

Е, казиното, в което играех, получи лиценз от Кюрасао и след като подадох жалба до властите, получих отговор от тях.

По стечение на обстоятелствата смятам, че трима от нас подадоха оплакване, вероятно в същия ден.

Отговорът дойде в притчи, предполагам.

Нещо като

"има круши в саксия и три правило 9.7.....и трите твърдят, че са невинни"

Те маркираха 3-мата жалбоподатели в казиното.

Моля, брато, можеш ли да кажеш положението си по този въпрос?

Edited
Автоматичен превод:
ivansilvestre1970

За съжаление виждам, че напоследък имаме много жалби срещу Vulkan Vegas. Можете да разгледате тук . Както и да е, според моя опит, казиното в крайна сметка изплаща печалбите, но понякога отнема повече време от обикновено. Моля, бъдете търпеливи, трябва да получите тегленето в рамките на 14 дни.

Автоматичен превод:
Daniel

За мен днес е 16-17 ден. Пуснах оплакване тук, но и там няма отговор последните 2-3 дни😁

Автоматичен превод:

Моля, искам да ми изясните това, въпреки че подадох жалба тук, мога ли да се свържа с властите и да им подам жалба?

Получих затворена жалба, въпреки че моята собствена страна не беше изслушана, гуруто повярва на това, което им каза казиното, без да се съобрази от играча(мен), за първи път преживявам това на вашата платформа.

Винаги сте били „просто" с вашата преценка, винаги сте се опитвали да изслушвате и двете страни. Но този път не беше така.

Автоматичен превод:

Само за да поясня това: Да, винаги можете да подадете жалба тук и едновременно с това да се свържете с властите. Нямаме нищо против, но моля, когато го правите, просто ни информирайте за това във вашата жалба 🙂

Автоматичен превод:
Daniel

Скъпи Даниел, благодаря ти за отговора,

Споменах го в жалбата си.

Автоматичен превод:
Radka

Възстановена сума, получена от определено казино поради повдигане на случай до консултанта на органа. Поради самоизключване от дъщерно казино.

Само показва за казина под Antillephone в Кюрасао, те трябва да бъдат законово задължени да осигурят самоизключване във всички казина на един и същи оператор.

Edited
Автоматичен превод:

КАЗИНО ВУЛКАН ВЕГАС

За моя изненада първото теглене чрез SKRILL получи за 4 часа $900.

Не мога да кажа, че имам голям късмет оттогава.

Персоналът не е много информативен навремето.

*Извършихте проверка преди това, за да избегнете забавяне

Склонен съм да гледам колко отзивчиво е дадено казино с отзивите и оплакванията на клиентите.

Edited
Автоматичен превод:
RICHNIC888

За съжаление имаме много публикации за подобни проблеми с Vulkan Vegas тук в CasinoGuru. Казиното изглежда добре и честно, но количеството оплаквания за забавени тегления и бавно обслужване на клиенти изглежда доста подозрително 😕

Автоматичен превод:

Vulkan Vegas = бонус пари, всичко е наред

истински пари НИЩО

МНОГО ЛОШ ОПИТ

Автоматичен превод:
alextzev

Чудя се, че и при вас има забавено плащане?

Автоматичен превод:

Възстановена сума, получена от определено казино поради повдигане на случай до консултанта на органа. Поради самоизключване от дъщерно казино.

Само показва за казина под Antillephone в Кюрасао, те трябва да бъдат законово задължени да осигурят самоизключване във всички казина на един и същи оператор.

Автоматичен превод:

Здравейте,

звучи доста разумно, за съжаление някои пристрастени играчи се опитват да заобиколят проверката и да използват фалшива или променена лична информация и имейл, така че казиното да не разбере никакви прилики в момента, в който се направи депозит.

Както и да е, благодаря ви за тази информация.

Автоматичен превод:
Radka

Друг тъжен факт е, че тези казина играят глупаво на пристрастените играчи и се интересуват само от пристрастени комарджии.

Използвам точно едни и същи лични данни в множество казина от един и същ оператор и те всъщност не ви изключват напълно, докато не се свържете с по-висок орган.

Нека се съгласим, че хазартната индустрия няма да съществува само за пристрастени комарджии.

Автоматичен превод:

Друг тъжен факт е, че тези казина играят глупаво на пристрастените играчи и се интересуват само от пристрастени комарджии.

Използвам точно едни и същи лични данни в множество казина от един и същ оператор и те всъщност не ви изключват напълно, докато не се свържете с по-висок орган.

Нека се съгласим, че хазартната индустрия няма да съществува само за пристрастени комарджии.

Автоматичен превод:

Това е вярно!

Автоматичен превод:

Друг тъжен факт е, че тези казина играят глупаво на пристрастените играчи и се интересуват само от пристрастени комарджии.

Използвам точно едни и същи лични данни в множество казина от един и същ оператор и те всъщност не ви изключват напълно, докато не се свържете с по-висок орган.

Нека се съгласим, че хазартната индустрия няма да съществува само за пристрастени комарджии.

Автоматичен превод:

Това е вярно!

Автоматичен превод:

Сайтът има много проблеми, играете работи и след това не можете да направите тегленето

Автоматичен превод:
robertosalamar009

Това е нещо, което трябва да обясните допълнително, бих казал.

Автоматичен превод:

Здравейте момчета! Всъщност vulkanvegas.com изплаща ли пари? чакам няколко седмици за моите 500 евро, кредитирани са от баланса ми на 30 октомври и все още нищо. Когато питам в онлайн чат, те винаги казват, че не се притеснявайте, просто изчакайте малко, трета страна е в моята транзакция и така нататък. Просто искам да знам дали просто губя времето и парите си там?


и днес те връщат пари в казино acc..... момчета, предполагам, че просто не можете да теглите от vulkanvegas... 😀

Edited
Автоматичен превод:
1...10 11 12...24
Отидете на страницаот 24 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини