НачалоФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 24)

 от Jonas23111
|
125 224 преглеждания 474 отговора |
|
1...23 24
Jaro

Започнах да играя на 16.11.24, депозирах собствените си пари (€169) и бързо спечелих значителна сума от €10 000. За съжаление загубих тази сума и останах с 1400 евро. По-късно спечелих отново, довеждайки общия си баланс до €3800, които бях решен да изтегля.


На 17.11.24 през нощта незабавно започнах KYC процеса. Изпратих снимки на личната си карта, селфи с личната карта и доказателство за адрес. До 20.11.24 документите ми бяха одобрени с изключение на селфито с документа, затова подадох нов. След това поискахте селфи както с документа, така и с банковата ми карта. Предоставих го, но трябваше да го направя отново, защото снимах грешната страна на картата.


И накрая, на 21.11.24 г. поискахте да кача банкови извлечения, карти и фишове за игра, за да потвърдя източника на средства/благосъстояние

th.

Изпратих им банково извлечение за периода от 05.07.24 г. до 07.11.24 г., в което се виждаше само получената ми заплата, в която бяха посочени личните ми данни и името на работодателя ми. Освен това изпратих последния си фиш за заплата като предпазна мярка.


Новият уикенд дойде и аз чаках. На 26.11.24 г. около обяд забелязах, че документите са приети. Въпреки това, по-късно вечерта, около 18:00, когато отидох да проверя дали трябва да създам нова заявка за теглене, видях, че акаунтът ми е блокиран.


Знам, че може да изглеждам нетърпелив, но съм чел, че поддръжката може не винаги да реагира незабавно. Аз също им писах веднага и днес получих автоматичен отговор, който потвърждава, че съобщението ми е получено — надявам се скоро да отговорят. Все пак силно вярвам, че съм загубил тези пари.


Автоматичен превод:
Unhappy

Благодаря за точното описание как беше. От това, което казахте, не ми се струва, че нещо ви е наред. Ако кажеш, че си минал верификацията, не знам къде може да е проблема, ако не са ти написали нищо конкретно. Ето защо бих се опитал да получа отговор отново и ако не ви напишат нищо или не ви кажат нищо, тогава бих препоръчал да подадете жалба, защото да попаднете в ситуация и да не знаете нищо определено не е нещо, в което искам да попадна .

Мислиш ли, че ще издържиш още малко?

Автоматичен превод:
Jaro

здравей

Днес получих отговор от тях, че за да отворя отново акаунта си, трябва да вляза и да направя ново селфи с моя документ. Нямаше повече обяснения относно блокирането на сметката. Отидох на уебсайта на Vulkan Vegas, влязох и веднага изпратих селфито. Направих и екранни снимки на процеса, за да имам доказателство по-късно, ако е необходимо.

Ще видим утре дали снимката е приемлива за тях и какви други документи може да поискат.

Надявам се да преведат парите, но в същото време, кой знае - може да измислят нов проблем

м.


Автоматичен превод:
Unhappy

Поне нещо се е придвижило напред. Понякога казино може да блокира акаунт, за да премине проверка и докато това се случи, остава така. Но най-доброто нещо, което трябва да направите, е винаги да уведомите играча, че се случва нещо подобно.

Кажете ми дали е минало или не.

Стискам палци.🤞

Автоматичен превод:

Ако искате да спестите ТВЪРДИТЕ ПАРИ, ТОГАВА СТАНЕТЕ ДАЛЕЧ ОТ КАЗИНО VULKAN VEGAS

И СЪЩО ТО СТОЙТЕ МНОГО ДАЛЕЧ ОТ КАЗИНОТО НА СОБСТВЕНИК (RABIDI NV), ТЕ САМО КРЕДИТИРАТ ДЕПОЗИТА ОТ ИЗМАМА, НО КОГАТО ВРЕМЕТО ЗА ТЕГЛЕНЕ ИЗВИНЕНИЕТО ЗАПОЧВА ОТ ТЯХНА СТРАНА

Автоматичен превод:

Vulkan, Rabona, Casinoly, SOL, NOMINI, JET, AMUNRA, WAZAMBA И НЯКОИ ОЩЕ, КОИТО ВСИЧКИ КАЗИНА ЯДЯХА ПАРИ, НО КОГАТО ПЕЧЕЛЕХТЕ, ТЕ НЕ ВИ ДАВАХА ВАШАТА СПЕЧЕЛЕНА СУМА, ИГРАХ В ЦЯЛОТО ТОЗИ КАЗИНО И КОГАТО СЕ ОПИТВАХА ДА ИЗТЕГЛЯТ, ТЕ НЕ ДАВАХА ДАЙТЕ АЗ ЕДИН ПЪТ.....

Автоматичен превод:
veermj1212

Ако имате проблеми с казината, които не ви плащат пари, и следователно това конкретно, можете да ни кажете повече за това.

Ще видя дали екипът ще може да ви помогне по някакъв начин. Имате ли все още пари, които се опитвате да изтеглите и не можете?

Автоматичен превод:
Jaro

В миналото вече се оплаквах от цялото това казино.. за сега не играх във всички тези казино като добър залагащ, а само съветвах играчите да не играят в това КАЗИНО, което имах предвид по-рано...

Автоматичен превод:
veermj1212

Ясно разбирам, просто исках да попитам, защото не бях сигурен.

Виждам, че тази група вероятно е "забранена" зона за вас, така че ако някога ви се случи отново да играете тук, не се колебайте да ми кажете какво преживяване сте имали.

Автоматичен превод:
Jaro

здравей

Изпратих им селфи с личната си карта както през сайта на Vulkan Vegas, така и по имейл. Сега ще чакам до вторник, до тогава трябва да са го прегледали. Ако не са, ще ти пиша.



Автоматичен превод:
Unhappy

Здравей, очарователна сова!

Надявам се вторник да е вашият щастлив ден! Ако не, ние сме тук, за да ви помогнем. Не бъдете тъжни сега, насладете се на уикенда.

🙏

Автоматичен превод:
Публикация на iaroslavkazakov е изтрит

Не мисля, че това е нормално. Инвестирах цяло състояние във Vulkan Vegas и дори не можах да го изтегля, защото просто изяде 😞 😓

Автоматичен превод:
edii

Здравейте, съжалявам за вашата ситуация, но мога ли да ви задам един въпрос? Означава ли това, което казвате, че сте загубили пари или че не можете да теглите? Бихте ли обяснили малко повече какво се случва в казиното?

Автоматичен превод:

здравей

Може би имате лице за контакт във Vulkan Vegas?

Става въпрос за моето плащане, за да могат да го обработят.

Автоматичен превод:
Sev01

Здравейте, мисля, че знаете, че можем да се свържем с представител на това казино, когато навремето имахте жалба срещу това казино, която беше разрешена.

Въпреки това, не можем просто да публикуваме контакти в казината, така че можете да ми кажете повече за проблема с тегленето, моля? Колко време чакате и казиното ви каза защо е така?

Опитайте се да разработите повече и ще видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:
1...23 24
Отидете на страницаот 24 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини