Започнах да играя на 16.11.24, депозирах собствените си пари (€169) и бързо спечелих значителна сума от €10 000. За съжаление загубих тази сума и останах с 1400 евро. По-късно спечелих отново, довеждайки общия си баланс до €3800, които бях решен да изтегля.
На 17.11.24 през нощта незабавно започнах KYC процеса. Изпратих снимки на личната си карта, селфи с личната карта и доказателство за адрес. До 20.11.24 документите ми бяха одобрени с изключение на селфито с документа, затова подадох нов. След това поискахте селфи както с документа, така и с банковата ми карта. Предоставих го, но трябваше да го направя отново, защото снимах грешната страна на картата.
И накрая, на 21.11.24 г. поискахте да кача банкови извлечения, карти и фишове за игра, за да потвърдя източника на средства/благосъстояние
th.
Изпратих им банково извлечение за периода от 05.07.24 г. до 07.11.24 г., в което се виждаше само получената ми заплата, в която бяха посочени личните ми данни и името на работодателя ми. Освен това изпратих последния си фиш за заплата като предпазна мярка.
Новият уикенд дойде и аз чаках. На 26.11.24 г. около обяд забелязах, че документите са приети. Въпреки това, по-късно вечерта, около 18:00, когато отидох да проверя дали трябва да създам нова заявка за теглене, видях, че акаунтът ми е блокиран.
Знам, че може да изглеждам нетърпелив, но съм чел, че поддръжката може не винаги да реагира незабавно. Аз също им писах веднага и днес получих автоматичен отговор, който потвърждава, че съобщението ми е получено — надявам се скоро да отговорят. Все пак силно вярвам, че съм загубил тези пари.
I started playing on 16.11.24, deposited my own money (€169), and quickly won a significant amount of €10,000. Unfortunately, I lost that amount and was left with €1,400. Later, I won again, bringing my total balance to €3,800, which I was determined to withdraw.
On 17.11.24 during the night, I immediately began the KYC process. I submitted pictures of my ID card, a selfie with the ID card, and proof of address. By 20.11.24, my documents were approved except for the selfie with the document, so I submitted a new one. Then, you requested a selfie with both the document and my bank card. I provided that but had to redo it because I photographed the wrong side of the card.
Finally, on 21.11.24, you requested that I upload bank statements, cards, and play slips to confirm the source of funds/weal
th.
I sent them a bank statement covering the period from 07.05.24 to 07.11.24, showing only my received salary, which included my personal details and the name of my employer. Additionally, I sent my latest payslip as a precaution.
The new weekend arrived, and I waited. On 26.11.24, around midday, I noticed that the documents had been accepted. However, later in the evening, around 18:00, when I went to check if I needed to create a new withdrawal request, I saw that my account had been blocked.
I know I might seem impatient, but I’ve read that support may not always respond promptly. I also wrote to them immediately, and today I received an automated reply confirming that my message had been received—I hope they will respond soon. Still, I strongly believe that I’ve lost that money.