преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Вулкан Вегас казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Обикновено проверката отнема толкова време?
И трябва да използвате същия метод при теглене, както когато правите депозит.
Как трябва да работи това с paysafecard? Jmd опит?
Normal that the verification takes so long?
And you should use the same method when withdrawing as when making a deposit.
How should that work with paysafecard? Jmd experiences?
Normal das die Verifizierung solange dauert?
Und man soll ja beim auszahlen die selbe Methode wie bei der Einzahlung verwenden.
Wie soll das mit paysafecard funktionieren? Jmd Erfahrungen?
От колко време чакате проверката?
Да, стандартният процес е, че печалбите трябва да се изпращат по същия метод като метода, използван за депозит (всъщност това е много основно правило за изпиране на пари, което казината трябва да следват).
В случай че това не е възможно (например paysafecard или някои Mastercards, които не поддържат тегления), тогава само в тези случаи клиентът трябва да потвърди друг начин на плащане (например изпращате банково извлечение, показващо номера на вашата банкова сметка) и след това печалбите се изпращат директно във вашата банка.
How long time have you been waiting for the verification?
Yes, it's a standard process that the winnings need to be sent using the same method as the method that was used to make a deposit (it's actually a very basic anti-money laundering rule that casinos need to follow).
In case it's not possible (for example paysafecard or certain Mastercards that don't support withdrawals), then only in these cases the customer needs to verify another payment method (for example you send a bank statement showing your bank account number) and then the winnings are sent directly to your bank.
Все още чакам проверка.
Вече изпратих извлечение по акаунт, но нищо повече не се случва.
MfG Jonas петък
I'm still waiting for verification.
I have already sent an account statement but nothing more happens.
MfG Jonas Friday
Ich warte immer noch auf die Verifizierung.
Kontoauszug hab ich auch schon geschickt aber es tut sich nix mehr.
MfG Jonas Freitag
Но кога го изпратихте? От колко време чакате проверката?
But when did you send it? How long time have you been waiting for the verification?
Изпратих данните преди 4 дни, но все още нищо не се случва.
Така че все още чакам потвърждение, че проверката е завършена.
MfG Jonas петък
I submitted the data 4 days ago but nothing is still happening.
So I'm still waiting for a confirmation that the verification is complete.
MfG Jonas Friday
Hab die Daten vor 4 Tagen übermittelt aber weiterhin tut sich da nix.
Also warte ich immer noch auf eine Bestätigung das die Verifizierung mal abgeschlossen ist.
MfG Jonas Freitag
Реагира ли клиентската поддръжка на вашите съобщения? Опитвали ли сте да се свържете с тях в чата на живо и да попитате за ситуацията?
Does the customer support reacts to your messages? Have you tried to contact them on the live chat and ask about the situation?
Имам абсолютно същия проблем чатът на живо не работи и няма отговор по имейл
I have exactly the same problem live chat does not work and no answer by email
Habe genau das selbe problem live chat geht ja nicht und per email keine antwort
Здравейте, каква е текущата ситуация, моля? Ако все още нямате отговор от казиното, моля, изпратете ми вашия имейл адрес, който сте използвали за регистрация във Вулкан Вегас, на daniel@casino.guru и след това ще се опитам да се свържа директно с казиното.
Hello, what' the current situation, please? If you still have no reply from the casino, please, send me your email address that you used to register in Vulkan Vegas to daniel@casino.guru and then I'll try to contact the casino directly.
Здравей lennys, каква е текущата ситуация, моля? Ако все още нямате отговор от казиното, моля, изпратете ми вашия имейл адрес, който сте използвали за регистрация във Вулкан Вегас, на daniel@casino.guru и след това ще се опитам да се свържа директно с казиното.
Hello lennys, what' the current situation, please? If you still have no reply from the casino, please, send me your email address that you used to register in Vulkan Vegas to daniel@casino.guru and then I'll try to contact the casino directly.
Скъпи Ленис
Бихте ли описали какво точно не работи в чата на живо? (Не може да се натисне бутон, грешки и т.н.?) Благодаря предварително!
Също така, моля любезно проверете имейла на вашия. Отговорът е предоставен.
Dear Lennys
Could you please describe what exactly does not work within the live chat ? (A button can't be pressed, erors etc?) Thank you in advance!
Also, please kindly check the e-mail of yours. The response has been provided.
чатът не може да бъде отворен и както казах, изпратих всички документи, но нищо не се е случило в продължение на 10 дни
the chat cannot be opened and as I said I sent all the documents but nothing has happened for 10 days
der chat lässt sich garnicht öffen und wiegesagt habe alle dokumente geschickt aber seit 10tagen hat sich nichts getan
Скъпи лени
Досега виждам, че исканият документ е предоставен на 27 юли. Той е одобрен, можете да продължите с оттеглянето.
Относно чата на живо - не сме виждали оплаквания от техническа страна. Бихте ли могли да предоставите устройството, операционната система и браузъра, от който се опитвате да отворите чата? Това е много оценено. Благодаря ти!
Dear lennys
By far I see that the requested document has been provided on July 27. It's been approved, you may proceed with the withdrawal.
Re the live chat - we have not seen any complaints on the technical side. Would you be able to provide the device, operating system and the browser you are trying to open the chat from? This is much appreciated. Thank you!
Не, това не е вярно. Поисках изплащане и беше отхвърлено. Имейлът ми е minxxxx@gmail.com, моля, помогнете ми, чаках дълго време и изпратих правилните документи, така че и аз бих искал да получа изплащането си, моля
No that's not true I requested a payout and it was declined my email is minxxxx@gmail.com please help me, I've been waiting for a long time and have sent the correct documents so I would like to receive my payout too, please
Nein das stimmt nicht habe eine Auszahlung beantragt und es wurde abgelehnt meine Email ist minxxxx@gmail.com bitte helfen Sie mir ich warte schon sehr lange und hab die richtigen Dokumente gesendet also möchte ich bitte auch meine Auszahlung bekommen
Скъпи лени
Последният път, когато сте влезли в системата, е 27.07.2021 19:30:56 (UTC)
Моля, влезте в акаунта си и направете заявка за теглене.
Също така ще бъде доста полезно, ако можете да ни предоставите подробности за проблема с чата на живо.
Благодаря ви предварително!
Dear lennys
The last time you logged in is 27.07.2021 19:30:56 (UTC)
Please kindly log into your account and make a withdrawal request.
Also, it will be rather helpful if you could provide us with the details re the issue with the Live Chat.
Thank you in advance!
Преживях същото. Версията е много стара. Изпратих ви имейл, но няма отговор. Искам да изтегля парите си за това.
Изглежда, че трябваше да смените уебсайта си в казиното на vulcano, не беше най -добрата препоръка за плащане с mastercard.
I've been through the same thing. Verfication is very old. I sent you an email but there's no answer. I want to withdraw my money over this.
Looks like you had to change your website on the vulcano casino wasn't the best recommendation for mastercard payment.
Преживях същото. Версията е много стара. Изпратих ви имейл, но няма отговор. Искам да изтегля парите си за това.
I've been through the same thing. Verfication is very old. I sent you an email but there's no answer. I want to withdraw my money over this.
Не мога да изтегля парите си, това е измама, загубих хиляда песо отгоре, спечелих повече от 15 хиляди и искам да направя тегленето и те ми казват, че плащането ще бъде направено незабавно и след това ми казват че това ще отнеме 7 работни дни, това е лъжа, която изиграх добросъвестно и тези хора измамват хората, това са глупости, ще бъда жалба
I can't withdraw my money, this is a scam, I lost a thousand pesos on top, I earned more than 15 thousand and I want to make the withdrawal and they tell me that the payment will be made immediately and then they tell me that it will take 7 business days this is a lie I played with good faith and these people scam people, it's shit, I'm going to be a complaint
Yo no puedo retirar mi dinero esto es una estafa perdi mil pesos encima gane más de 15mil y quiero hacer el retiro y me dicen que el pago se va a realizar de inmediato y después me dicen que va a tardar 7 días hábiles esto es una mentira yo jugué con buena fe y esta gente estafa a las personas es una mierda voy a ser una denuncia
Всъщност те могат да одобрят тегленето незабавно, но може да отнеме до 7 дни, за да получат парите по сметката ви. Очаква ли тегленето още?
They can in fact to approve the withdrawal immediately, but it can take up to 7 days to receive the money to your account. Is the withdrawal still pending?
Искам да кажа. това е много добър слот. опитах се да залагам с бонуса freespins и той увеличи печалбите ми до $ 300 и изтеглих сметката си. сериозно наистина плащат. никакви изисквания не са толкова сложни. и обслужването на оператора е много добро и полезно. благодаря vulkan vegas .. за тези от вас, които искат да открият кои слотове са честни и надеждни. горещо препоръчвам да опитате вулкански вегас. късмет и хубав слънчев ден
I want to say. this is a very good slot. i tried to bet with the freespins bonus and it has increased my winnings to $300 and i have withdrawn my account. seriously they really pay. no requirements are so complicated. and operator service is very good and helpful. thanks vulkan vegas.. for those of you who want to find what slots are fair and reliable. i highly recommend to try vulcan vegas. good luck and have a nice sunny day
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.