ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия

преди 3 години от Jonas23111
|
97578 преглеждания 457 отговора |
|
1 2...23
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Вулкан Вегас казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Обикновено проверката отнема толкова време?

И трябва да използвате същия метод при теглене, както когато правите депозит.

Как трябва да работи това с paysafecard? Jmd опит?

Автоматичен превод:
Jonas23111
преди 3 години

От колко време чакате проверката?

Да, стандартният процес е, че печалбите трябва да се изпращат по същия метод като метода, използван за депозит (всъщност това е много основно правило за изпиране на пари, което казината трябва да следват).

В случай че това не е възможно (например paysafecard или някои Mastercards, които не поддържат тегления), тогава само в тези случаи клиентът трябва да потвърди друг начин на плащане (например изпращате банково извлечение, показващо номера на вашата банкова сметка) и след това печалбите се изпращат директно във вашата банка.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Все още чакам проверка.

Вече изпратих извлечение по акаунт, но нищо повече не се случва.

MfG Jonas петък

Автоматичен превод:
Jonas23111
преди 3 години

Но кога го изпратихте? От колко време чакате проверката?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Изпратих данните преди 4 дни, но все още нищо не се случва.

Така че все още чакам потвърждение, че проверката е завършена.

MfG Jonas петък

Автоматичен превод:
Jonas23111
преди 3 години

Реагира ли клиентската поддръжка на вашите съобщения? Опитвали ли сте да се свържете с тях в чата на живо и да попитате за ситуацията?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Имам абсолютно същия проблем чатът на живо не работи и няма отговор по имейл

Автоматичен превод:
Jonas23111
преди 3 години

Здравейте, каква е текущата ситуация, моля? Ако все още нямате отговор от казиното, моля, изпратете ми вашия имейл адрес, който сте използвали за регистрация във Вулкан Вегас, на daniel@casino.guru и след това ще се опитам да се свържа директно с казиното.

Автоматичен превод:
lennys
преди 3 години

Здравей lennys, каква е текущата ситуация, моля? Ако все още нямате отговор от казиното, моля, изпратете ми вашия имейл адрес, който сте използвали за регистрация във Вулкан Вегас, на daniel@casino.guru и след това ще се опитам да се свържа директно с казиното.

Автоматичен превод:
lennys
преди 3 години

Скъпи Ленис

Бихте ли описали какво точно не работи в чата на живо? (Не може да се натисне бутон, грешки и т.н.?) Благодаря предварително!


Също така, моля любезно проверете имейла на вашия. Отговорът е предоставен.

Автоматичен превод:
преди 3 години

чатът не може да бъде отворен и както казах, изпратих всички документи, но нищо не се е случило в продължение на 10 дни

Автоматичен превод:
lennys
преди 3 години

Скъпи лени


Досега виждам, че исканият документ е предоставен на 27 юли. Той е одобрен, можете да продължите с оттеглянето.


Относно чата на живо - не сме виждали оплаквания от техническа страна. Бихте ли могли да предоставите устройството, операционната система и браузъра, от който се опитвате да отворите чата? Това е много оценено. Благодаря ти!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Не, това не е вярно. Поисках изплащане и беше отхвърлено. Имейлът ми е minxxxx@gmail.com, моля, помогнете ми, чаках дълго време и изпратих правилните документи, така че и аз бих искал да получа изплащането си, моля

Редактиран от Daniel преди 3 години
Причина: имейл скрит от съображения за сигурност
Автоматичен превод:
lennys
преди 3 години

Скъпи лени

Последният път, когато сте влезли в системата, е 27.07.2021 19:30:56 (UTC)

Моля, влезте в акаунта си и направете заявка за теглене.

Също така ще бъде доста полезно, ако можете да ни предоставите подробности за проблема с чата на живо.

Благодаря ви предварително!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Преживях същото. Версията е много стара. Изпратих ви имейл, но няма отговор. Искам да изтегля парите си за това.


Изглежда, че трябваше да смените уебсайта си в казиното на vulcano, не беше най -добрата препоръка за плащане с mastercard.

Автоматичен превод:
Vulkan Vegas Casino
преди 3 години

Преживях същото. Версията е много стара. Изпратих ви имейл, но няма отговор. Искам да изтегля парите си за това.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Не мога да изтегля парите си, това е измама, загубих хиляда песо отгоре, спечелих повече от 15 хиляди и искам да направя тегленето и те ми казват, че плащането ще бъде направено незабавно и след това ми казват че това ще отнеме 7 работни дни, това е лъжа, която изиграх добросъвестно и тези хора измамват хората, това са глупости, ще бъда жалба

Автоматичен превод:
Maxiariel
преди 3 години

Всъщност те могат да одобрят тегленето незабавно, но може да отнеме до 7 дни, за да получат парите по сметката ви. Очаква ли тегленето още?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Искам да кажа. това е много добър слот. опитах се да залагам с бонуса freespins и той увеличи печалбите ми до $ 300 и изтеглих сметката си. сериозно наистина плащат. никакви изисквания не са толкова сложни. и обслужването на оператора е много добро и полезно. благодаря vulkan vegas .. за тези от вас, които искат да открият кои слотове са честни и надеждни. горещо препоръчвам да опитате вулкански вегас. късмет и хубав слънчев ден

Автоматичен превод:
1 2...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини