ФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 9)

преди 3 години от Jonas23111
|
97661 преглеждания 457 отговора |
|
1...8 9 10...23
Добавете пост
Jamesbizne18989999
преди 2 години

И така, след като направихте първото си теглене, веднага разбрахте, че някои слотове са ограничени до вас?

Можете ли да посочите някои примери?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Опитвах се да направя теглене повече от седмица, имах проблеми с KYC и всякакви други неща.

Сега имам "успешен" имейл за моето теглене и чакам 22 часа (понастоящем) парите да пристигнат от eth.

Казаха, че могат да ми помогнат само с рецепта или нещо подобно, когато минат 24 часа, ще се върна с новини, tbh в този момент, ситуацията не мирише на добро.

Надявам се, че ще решат проблема, казиното изглежда добре, но ако не изплатят тегленията, няма да продължа да играя в него.


Редактиране:


filefile


Това е първият разговор след 24ч. Чакам финансовия отдел да го оправи, ще се върна след няколко часа.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Vulkan Vegas, внимание, ръцете далеч, съмнително.

Стой настрана, сериозно...

Ограбването идва от Кюрасао,

Парите ще бъдат приспаднати от игровата сметка след 2 или 3 дни, за да можете да продължите да играете,

Изплащанията са много лоши и нередовни,

Бонусът трябва да се прилага 40 пъти с 1% успех, така че толкова добър, колкото никога....

Много бонуси, безсмислени без успех,

SMS и WhatsApp съобщения с бонус до 170%, разбира се рядко успешни...

Без ограничение на депозитите, без регулации, можете да се разбиете до безкрай....

Безплатните завъртания се получават много трудно и печелете много по-малко, отколкото струват, без предупреждение за загубени пари.

Най-доброто предстои...Ако сте направили сериозно оплакване, акаунтът в играта ще бъде блокиран незабавно..

Наех адвоката си сега, за да спра това и не вярвайте, когато ви кажат „съжаляваме, че не сте имали късмет"

не зависи от теб, все пак ти пожелавам успех....

Автоматичен превод:
ovidiu219470
преди 2 години

Имах много лош опит

Парите ще бъдат приспаднати от игровата сметка след 2 или 3 дни, за да можете да продължите да играете,

Изплащанията са много лоши и нередовни,

Автоматичен превод:
Rosca
преди 2 години

Благодаря ви за отговора, не съм депозирал много пари, просто се опитвах да тествам платформата, защото на пръв поглед изглеждаше доста прилична. Основното ми притеснение беше дали тегленето работи и те продължиха да изтъкват много причини, губейки ми времето, но ме подмамиха да настоявам. Може би ще изчакам още два дни и ще се откажа.

Автоматичен превод:
Rosca
преди 2 години

Те приспаднаха парите след около седмица и казаха, че „тегленето е прието или нещо подобно, сега са минали около 36 часа от това, техният „финансов отдел" теоретично ще отговори скоро, но да... изглежда като глупости

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Rosca
преди 2 години
Много безсмислени бонуси без успех
SMS и WhatsApp съобщенията с бонус до 170% разбира се рядко са успешни...
Без лимити за депозити, без правила, можете да се разбивате за неопределено време....
Безплатните завъртания се получават много трудно и печелете много по-малко, отколкото си струват, без предупреждение за загубени пари.
Най-доброто предстои... Ако подадете сериозна жалба, акаунтът в играта ще бъде незабавно блокиран. — Съжаляваме, че нямате късмет. не зависи от теб


Подкрепям те напълно. Често попадам в подобни ситуации. Блокирането на вашия акаунт е предпочитан начин за казината да се предпазят от каквато и да е отговорност.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Опитвах се да направя теглене повече от седмица, имах проблеми с KYC и всякакви други неща.

Сега имам "успешен" имейл за моето теглене и чакам 22 часа (понастоящем) парите да пристигнат от eth.

Казаха, че могат да ми помогнат само с рецепта или нещо подобно, когато минат 24 часа, ще се върна с новини, tbh в този момент, ситуацията не мирише на добро.

Надявам се, че ще решат проблема, казиното изглежда добре, но ако не изплатят тегленията, няма да продължа да играя в него.


Редактиране:


filefile


Това е първият разговор след 24ч. Чакам финансовия отдел да го оправи, ще се върна след няколко часа.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

позволете ми да кажа, че в някои случаи KYC и свързаното с него оттегляне може да отнеме около седмица. Когато нашият екип за жалби се занимава с жалби на играчи, те разрешават на казината 14 пълни дни.

Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно проверен, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години
Много безсмислени бонуси без успех
SMS и WhatsApp съобщенията с бонус до 170% разбира се рядко са успешни...
Без лимити за депозити, без правила, можете да се разбивате за неопределено време....
Безплатните завъртания се получават много трудно и печелете много по-малко, отколкото си струват, без предупреждение за загубени пари.
Най-доброто предстои... Ако подадете сериозна жалба, акаунтът в играта ще бъде незабавно блокиран. — Съжаляваме, че нямате късмет. не зависи от теб


Подкрепям те напълно. Често попадам в подобни ситуации. Блокирането на вашия акаунт е предпочитан начин за казината да се предпазят от каквато и да е отговорност.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей лександър,

Мисля, че казината обикновено блокират акаунти в тези ситуации, за да гарантират, че балансът остава същият, освен ако проблемът или разследването не бъдат разрешени или приключени. Предполагам, че би било много по-лошо, ако акаунтът остане отворен и играчът може да загуби печалбите междувременно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, на 26 септември оттеглянето ми беше одобрено и KYC потвърден. Казаха, че ако парите не пристигнат до 24 часа, трябва да им пиша. Минаха почти 48 часа. След 24 часа са изпратили съобщение до финансовия си отдел, сега чакам новини. Поисках рецепта или нещо подобно, тъй като тегленето беше направено на крипто, за да мога да проверя портфейла. Нищо за сега

Автоматичен превод:
ovidiu219470
преди 2 години

Е, ако вашият акаунт е бил напълно потвърден, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленето.

Учтиво ви моля да изчакате, ние бихме направили същото.

Ако казиното не е в състояние да навакса срока, ние ще се намесим и ще се опитаме да помогнем чрез жалба.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ви за отговора, ще изчакам, малко изгубих надежда относно това казино. Ще видим

Автоматичен превод:
ovidiu219470
преди 2 години

Благодаря ви, надявам се, че рекламацията няма да е необходима 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Аз също, но както изглежда това, не мисля, че са способни да решат проблемите си, но бих искал да ме докажат, че греша.

Залагал съм в над 20 онлайн казина и никога не съм виждал нещо подобно.

Автоматичен превод:
ovidiu219470
преди 2 години

Разбирам гледната ви точка, за предпочитане нека им дадем малко време да докажат, че грешите.

Ще ви проверя в понеделник 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Все още нищо 😁 file

Автоматичен превод:
ovidiu219470
преди 2 години

Е, бих казал, че все още има някакъв шанс. 😀

Въпреки това, ако имате нужда от помощ, не се колебайте да подадете жалба чрез нашия център за разрешаване на проблеми.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Ще го направя, но може би ще трябва да изчакам още малко. Казахте нещо за 14 дни или нещо повече?

Автоматичен превод:
ovidiu219470
преди 2 години

някой получавал ли е оттегляне от тази платформа? Видях много лоши отзиви

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ще го направя, но може би ще трябва да изчакам още малко. Казахте нещо за 14 дни или нещо повече?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Точно така, когато някой подаде жалба, ние даваме на казиното 14 пълни дни, за да потвърди сметката и да продължи с тегленето.

Честно казано, не съм много сигурен колко време чакате сега.

Това казино е добро и изплаща печалбите, не се колебайте да проверите нашия раздел за жалби, за да научите колко жалби са били подадени и разрешени. До момента няма нито една неразрешена жалба. Приемам го като много добро състояние на нещата.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1...8 9 10...23
Отидете на страницаот 23 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини