НачалоФорумКазинаВулкан Вегас казино - обща дискусия

Вулкан Вегас казино - обща дискусия (страница 6)

преди 3 години от Jonas23111
|
110 525 преглеждания 470 отговора |
|
1...5 6 7...24
преди 2 години

Помощ vulkan vegas не изплати моите 900 евро това бяха вече единадесет дни без пари? Какво да правя?🥲

Автоматичен превод:
Anette
преди 2 години

Здравейте,

мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден, моля? Това е важен въпрос.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Напълно е проверен! Имам имейл за това! С дата 24/7

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

ДОБРО УТРО ,


Опитвам се да верифицирам акаунта от два дни, никой не ми отговаря, имам теглене от 1000 евро, което вече е анулирано и в чата казват, че съм аз.. обаче не анулирах нищо, малко отговори и много трудности при справяне с въпросите, за депозит няма проблем !! така или иначе е невъзможно да продължим в тази къща

Автоматичен превод:
DAVID88
преди 2 години

Здравейте,

има ли шанс да вземеш някакъв бонус? Защото понякога може да отмени тегленето.

Както и да е, любезно съдействайте и проявете търпение, KYC е важна част от проверката на акаунта и трябва да го преминете успешно, за да изтеглите печалбите си .

Казиното може да няма служители в момента или просто да е претоварено.

Дайте му още няколко дни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изминаха дни в опити за теглене и никога не се получи.

Но в момента, в който отидете да депозирате, те одобряват незабавно.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Напълно е проверен! Имам имейл за това! С дата 24/7

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Проверих жалбата ви само за да видя, че все още чакате. 🙁

Получихте ли тези 2 x 200€, както казиното потвърди?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изминаха дни в опити за теглене и никога не се получи.

Но в момента, в който отидете да депозирате, те одобряват незабавно.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

така че не можете да изпратите тегленето или чакате тегленето да продължи, моля?

Вашият акаунт напълно ли е потвърден?

Разликата между депозит и теглене е именно в проверката. Когато депозирате, обикновено няма нужда от проверка, но в момента, в който изпратите тегленето, обикновено акаунтът ви трябва първо да бъде верифициран.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Моят акаунт е преминал проверка и тегленето все още не е завършено

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Днес вече 19 дни чакам моите 900 евро !!!😞😞😞😞

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Все още чакам моите 900 евро, другите пари, които получих!

Автоматичен превод:
Anette
преди 2 години

Здравейте,

Надявах се, че вече сте получили всички средства 🙁.

Съжалявам, че не сте.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега след 20 дни получих парите си Благодаря за всичко ❤️

Автоматичен превод:
Anette
преди 2 години

Това е най-добрата новина! Благодаря ви за тази любезна актуализация, препратих я на Кристина.

Ако имате нужда от свежи съвети за любимите казина на играчите, посетете нашето състезание 😉




Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря отново❤️

Автоматичен превод:
Anette
преди 2 години

Моля. Бих искал да вярвам, че това е последният ви лош опит с някое казино. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Но защо това прекрасно и красиво казино има близо 600 жалби и само една не е разрешена? Нещо повече, неразкритото, като се има предвид цифрата, надхвърляща 250 000 евро, сте сметнали за подходящо да го управлявате и да го затворите без правото на отговор на играча и без да санкционирате казиното за такъв сериозен факт. Да, просто сложете "изчакване за регулаторния орган" и така си измивате ръцете. Но от любопитство, колко трика взимате от спонсорирането на казина? Не казвайте, че не ги приемате, защото никой не им вярва и това е толкова очевидно. Не губете време на хората да изпращате оплаквания до вашите спонсориращи казина, ако ги отхвърлите без причина.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Здравейте,

номерът е 484 в момента:

file

Жалбата, която споменахте, е единствената нерешена, очевидно поради факта, че останалите са решени или отхвърлени.

Знам, че каквото и да представя е обречено на провал от ваша страна, но все пак ще коментирам 🙂

Тази конкретна жалба е зададена като „изчакване на решението на регулатора" просто защото:

„Току-що бях информиран от представителя на казиното, че този проблем се разследва от органа . Следователно не можем да продължим с по-нататъшното разследване или да предложим възможни решения, докато не приключат. Моля, информирайте ни за резултата от тяхното решение. Сега ще затворя случая като „чакащ регулатор".

Това не беше нашето намерение в момента, в който получихме тази информация, но се случи.

Ние не сме официален регулатор, което означава, че се оттегляме, за да позволим на подходящия орган да разследва.

Това не е краят, чакаме.

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefile

Здравейте . Мога ли да знам как е възможно това? Дали това е същото казино с толкова противоречива оценка на вашия сайт?

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

filefile

Така че вие знаете по-добре

Автоматичен превод:
1...5 6 7...24
Отидете на страницаот 24 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини