Здравейте,
мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден, моля? Това е важен въпрос.
Hello,
may I know whether your account has been fully verified, please? It's an important question.
Напълно е проверен! Имам имейл за това! С дата 24/7
Its fully verifired !!I have email on that! Dated 24/7
ДОБРО УТРО ,
Опитвам се да верифицирам акаунта от два дни, никой не ми отговаря, имам теглене от 1000 евро, което вече е анулирано и в чата казват, че съм аз.. обаче не анулирах нищо, малко отговори и много трудности при справяне с въпросите, за депозит няма проблем !! така или иначе е невъзможно да продължим в тази къща
GOOD MORNING ,
I've been trying to verify the account for two days, no one answers me, I have a withdrawal of 1000 euros that has already been canceled and in the chat they say it was me.. however I didn't cancel anything, few answers and many difficulties in dealing with matters, for deposit there is no problem !! anyway it is impossible to continue in this house
BOM DIA ,
estou a tentar verificar a conta ha dois dias ninguem me responde , tenho um levantamento de 1000 euros que ja foi cancelado e no chat dizem que foi eu .. no entanto eu nao cancelei nada , poucas respostas e muitas dificuldades em tratar os assuntos , para depositar nao existe qualquer problema !! enfim assim é impossivel continuar nesta casa
Здравейте,
има ли шанс да вземеш някакъв бонус? Защото понякога може да отмени тегленето.
Както и да е, любезно съдействайте и проявете търпение, KYC е важна част от проверката на акаунта и трябва да го преминете успешно, за да изтеглите печалбите си .
Казиното може да няма служители в момента или просто да е претоварено.
Дайте му още няколко дни.
Hello,
any chance that you took some bonus? Because sometimes it can cancel the withdrawal.
Anyway, as you kindly cooperate and be patient, the KYC is a crucial part of account verification and you have to pass it successfully in order to withdraw your winnings.
The casino may lack some employees at the moment or may simply be overwhelmed.
Give it a few more days.
Изминаха дни в опити за теглене и никога не се получи.
Но в момента, в който отидете да депозирате, те одобряват незабавно.
It's been days trying to make the withdrawal and it never works.
But at the time you go to deposit they approve immediately.
Já Tem Dias Tentando Realizar O Saque E Nunca Dá Certo.
Mas Na Hora Que Você Vai Depositar Eles Aprovam Imediatamente.
Изминаха дни в опити за теглене и никога не се получи.
Но в момента, в който отидете да депозирате, те одобряват незабавно.
It's been days trying to make the withdrawal and it never works.
But at the time you go to deposit they approve immediately.
Já Tem Dias Tentando Realizar O Saque E Nunca Dá Certo.
Mas Na Hora Que Você Vai Depositar Eles Aprovam Imediatamente.
Здравейте,
така че не можете да изпратите тегленето или чакате тегленето да продължи, моля?
Вашият акаунт напълно ли е потвърден?
Разликата между депозит и теглене е именно в проверката. Когато депозирате, обикновено няма нужда от проверка, но в момента, в който изпратите тегленето, обикновено акаунтът ви трябва първо да бъде верифициран.
Hello,
so you can't submit the withdrawal, or are waiting for the withdrawal to proceed, please?
Has your account been fully verified?
The difference between deposit and withdrawal lies specifically in the verification. When you deposit, there is usually no need for verification, but the moment you submit the withdrawal, normally, your account must be verified first.
Моят акаунт е преминал проверка и тегленето все още не е завършено
My Account Has Passed Verification And The Withdrawal Is Still Incomplete
A Minha Conta Já Passou Pela Verificação E O Saque Continua Dando Incompleto
Днес вече 19 дни чакам моите 900 евро !!!😞😞😞😞
I have been waiting for my 900 euro for 19 days now today !!!😞😞😞😞
Все още чакам моите 900 евро, другите пари, които получих!
Im still waiting for my 900 euro the other money i got!
Здравейте,
Надявах се, че вече сте получили всички средства 🙁.
Съжалявам, че не сте.
Hello,
I was hoping you've received all funds already 🙁.
I'm sorry you haven't.
Това е най-добрата новина! Благодаря ви за тази любезна актуализация, препратих я на Кристина.
Ако имате нужда от свежи съвети за любимите казина на играчите, посетете нашето състезание 😉
That's the best news! Thank you for this kind update, forwarded it to Kristina.
If you need some fresh tips about player's favorite casinos, visit our competition 😉
Моля. Бих искал да вярвам, че това е последният ви лош опит с някое казино. 🤞
You're welcome. I'd like to belive that this was your last bad experience with any casino. 🤞
Но защо това прекрасно и красиво казино има близо 600 жалби и само една не е разрешена? Нещо повече, неразкритото, като се има предвид цифрата, надхвърляща 250 000 евро, сте сметнали за подходящо да го управлявате и да го затворите без правото на отговор на играча и без да санкционирате казиното за такъв сериозен факт. Да, просто сложете "изчакване за регулаторния орган" и така си измивате ръцете. Но от любопитство, колко трика взимате от спонсорирането на казина? Не казвайте, че не ги приемате, защото никой не им вярва и това е толкова очевидно. Не губете време на хората да изпращате оплаквания до вашите спонсориращи казина, ако ги отхвърлите без причина.
But why has this gorgeous and beautiful casino had nearly 600 complaints and only one is unsolved? Moreover, the unsolved one, given the figure exceeding 250,000 euros, you have seen fit to manage it and close it without the player's right to reply and without penalizing the casino for such a serious fact. Yes, just put "on hold for the regulatory body" and so you wash your hands. But out of curiosity, how many tricks do you take from sponsoring casinos? Don't say you don't take them because nobody believes them and it's so obvious. Don't waste people time sending complaints to your sponsoring casinos if you turn them down for no reason.
Ma come mai questo splendido e bellissimo casinò ha avuto quasi 600 reclami e soltanto uno risulta non risolto? Oltretutto quello non risolto data la cifra superiore a 250000 euro avete pensato bene di gestirlo e chiuderlo senza diritto di replica del giocatore e senza penalizzare il casinò per un fatto così grave. Già, basta mettere "in attesa dell'ente regolatore" e così ve ne lavate le mani. Ma per curiosità quante marchette prendete dai casinò sponsor? Non dite che non le prendete perché non ci crede nessuno ed è così lampante. Non fate perdere tempo alla gente ad inviare reclami ai vostri casinò sponsor se poi li rifiutate senza motivo.
Здравейте,
номерът е 484 в момента:
Жалбата, която споменахте, е единствената нерешена, очевидно поради факта, че останалите са решени или отхвърлени.
Знам, че каквото и да представя е обречено на провал от ваша страна, но все пак ще коментирам 🙂
Тази конкретна жалба е зададена като „изчакване на решението на регулатора" просто защото:
„Току-що бях информиран от представителя на казиното, че този проблем се разследва от органа . Следователно не можем да продължим с по-нататъшното разследване или да предложим възможни решения, докато не приключат. Моля, информирайте ни за резултата от тяхното решение. Сега ще затворя случая като „чакащ регулатор".
Това не беше нашето намерение в момента, в който получихме тази информация, но се случи.
Ние не сме официален регулатор, което означава, че се оттегляме, за да позволим на подходящия орган да разследва.
Това не е краят, чакаме.
Hello,
the number is 484 at the moment:
The complaint you mentioned is the only one unresolved, obviously because of the fact, that the others were solved or rejected.
I know that whatever I'm going to present is doomed to fail from your side, but I'm going to comment anyway 🙂
This specific complaint is set as "waiting for the decision of the regulator" simply because:
"I have just been informed by the casino representative that this issue is being investigated by the authority. Therefore, we’re not able to proceed with the further investigation or suggest possible solutions till they finish. Please, inform us about the outcome of their decision. I will now close the case as 'waiting for regulator'."
It was not our intention the moment we got this information, but it happened.
We are not an official regulator, meaning we step aside to let the proper authority investgate.
This is not the end, we're waiting.
Здравейте . Мога ли да знам как е възможно това? Дали това е същото казино с толкова противоречива оценка на вашия сайт?
Hello . May I know how this can be? Is it the same casino with such a conflicting rating on your site?
Здравствуйте . Могу я узнать как такое может быть? Одно и тоже казино , с таким противоречивым рейтингом у вас на сайте?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.