ФорумКазинаRocknreels Casino - обща дискусия

Rocknreels Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 5 месеца от Prowling1
|
21531 преглеждания 269 отговора |
|
1...7 8 9...14
Добавете пост
преди 4 месеца

Получих последно плащане в седмицата преди 11/04

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Опитвам се да подам жалбата, но лентата, която казва „подаване на жалба", няма да работи, когато отида да подам всичко

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Бихте ли опитали да отворите оплакване от друго устройство, да изчистите бисквитките или да опитате с друг браузър? Ако и това не помогне, ще се опитаме да разберем къде е проблемът.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, чакам от 19/3 и те казаха, че най-накрая ще бъде прехвърлено и получено в рамките на тази седмица, но е 16:30 в петък, така че вече съм загубил надежда

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, във вашата ситуация бих препоръчал също да подадете жалба. Нашият екип ще се опита да помогне по някакъв начин, въпреки че не е гаранция, че ще получите пари, но не е нужно да инвестирате нищо, освен вашето време.

Това определено би било добра стъпка, защото ако казиното не се опита да разреши целия случай, това ще повлияе на индекса на безопасност и така поне малко удовлетворение ще бъде, че други играчи ще се натъкнат на него в бъдеще.

Виждам, че по същество казват едно и също нещо на всеки играч, което е, че парите ще дойдат до края на седмицата, но все още нищо не се случва.

И така, какво мислите, ще го направите ли?

Ако да,ето връзката , където можете да подадете жалба.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Опитвам се да стигна до отговора за изпращане и той не се изпраща

Автоматичен превод:
MM24
преди 4 месеца

Те поискаха и аз дадох, надявайки се, че това ще означава плащане, но през цялото време знаех, че не се нуждаят от тях, тъй като според тях вече е обработено плащането, след като това беше просто още една тактика на срив

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, поискаха банкови извлечения, но не им трябваха за разсрочване.

надеждата е изчезнала, късмет, надявам се, че греша и вие получавате вашите тегления

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Те са лицензирани, претърсени в Кюрасао

file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Не може да се случи на никой друг, въпреки че те затварят, никой освен хората с предстоящи тегления нямат достъп до там и дори тогава не можете да депозирате, така че не им пука, докажете ми, че греша Имам жалба, подадена тук и аз чакам да се случи някакво действие

Автоматичен превод:
Jwalks94
преди 4 месеца

Моята г-жа също получи своята без драма седмица преди да изтегля моята, така че около 7/4 и аз се изтеглих на 14/4

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Разочароващото е, че продължават да ни водят напред и да ни дават фалшиви надежди. Това е по-лошо от това просто да затворят и да ни кажат, че няма да го получим

Автоматичен превод:
Jwalks94
преди 4 месеца

file

Автоматичен превод:
Prowling1
преди 4 месеца

Някой получавал ли е там оттегляне досега?

Автоматичен превод:
74nddprvrw
преди 4 месеца

Никой няма

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Опитвам се да стигна до отговора за изпращане и той не се изпраща

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хм, разбира се? От това, което видях, вече сте отговорили 3 пъти, така че ако проблемът продължава, определено ме уведомете, но имам чувството, че сте се справили.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не може да се случи на никой друг, въпреки че те затварят, никой освен хората с предстоящи тегления нямат достъп до там и дори тогава не можете да депозирате, така че не им пука, докажете ми, че греша Имам жалба, подадена тук и аз чакам да се случи някакво действие

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ами да, според това, което видях в нашия сайт и това, което Радка писа преди, имат лиценз за Кюрасо.

Що се отнася до оплакването ви, видях го и Павел се свърза с казиното, така че ще видим какво може да се направи и се надяваме, че ще ни сътрудничат и всичко ще бъде решено.

Както се казва "надеждата умира последна".

Стискаме палци 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да, благодаря ви и стискам палци със сигурност, надявайте се на добър резултат за всички ни, а не просто да казвате, че тогава няма да е както през цялото време 👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да, изпратих един, благодаря

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

В момента няма отговори от онлайн агентите ..

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да, завърших жалбата си

Автоматичен превод:
Jwalks94
преди 4 месеца

file Това е последната кореспонденция, която получих

Автоматичен превод:
1...7 8 9...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини