Бихте ли опитали да отворите оплакване от друго устройство, да изчистите бисквитките или да опитате с друг браузър? Ако и това не помогне, ще се опитаме да разберем къде е проблемът.
Could you please try to open a complaint from another device, clear cookies, or try another browser? If that doesn't work either way, we'll try to find out where the problem is.
Да, чакам от 19/3 и те казаха, че най-накрая ще бъде прехвърлено и получено в рамките на тази седмица, но е 16:30 в петък, така че вече съм загубил надежда
Yeah I’ve been waiting since the 19/3 and they said it would be finally transferred and received within this week but it’s 4:30pm on Friday so I’ve lost hope now
Здравейте, във вашата ситуация бих препоръчал също да подадете жалба. Нашият екип ще се опита да помогне по някакъв начин, въпреки че не е гаранция, че ще получите пари, но не е нужно да инвестирате нищо, освен вашето време.
Това определено би било добра стъпка, защото ако казиното не се опита да разреши целия случай, това ще повлияе на индекса на безопасност и така поне малко удовлетворение ще бъде, че други играчи ще се натъкнат на него в бъдеще.
Виждам, че по същество казват едно и също нещо на всеки играч, което е, че парите ще дойдат до края на седмицата, но все още нищо не се случва.
И така, какво мислите, ще го направите ли?
Ако да,ето връзката , където можете да подадете жалба.
Успех ☘️
Hi, in your situation I would also recommend filing a complaint. Our team would try to help in some way, although it is not a guarantee that you will get money, but you don't have to invest anything except your time.
It would definitely be a good step because if the casino doesn't try to resolve the whole case, it will affect the safety index and so at least a small satisfaction would be that other players would run into it in the future.
I see that they basically say the same thing to every player, which is that the money will come by the end of the week, but still nothing happens.
So what do you think, are you going to go for it ?
If yes, here is the link where you can submit complaint.
Good luck ☘️
Опитвам се да стигна до отговора за изпращане и той не се изпраща
I’ve been trying to , get to the submit reply and it doesn’t submit
Те поискаха и аз дадох, надявайки се, че това ще означава плащане, но през цялото време знаех, че не се нуждаят от тях, тъй като според тях вече е обработено плащането, след като това беше просто още една тактика на срив
They asked and I gave hoping it would mean payment but all the time knowing they didn't need them as according to them had already processed payment once it was just another stall tactic
Да, поискаха банкови извлечения, но не им трябваха за разсрочване.
надеждата е изчезнала, късмет, надявам се, че греша и вие получавате вашите тегления
Yeah they asked for bank statements but did not need them to reschedule .
hope is gone , goodluck I hope I’m wrong and you guys get your withdrawals
Не може да се случи на никой друг, въпреки че те затварят, никой освен хората с предстоящи тегления нямат достъп до там и дори тогава не можете да депозирате, така че не им пука, докажете ми, че греша Имам жалба, подадена тук и аз чакам да се случи някакво действие
In can't happen to anyone else though they are closing no one except people with pending withdrawals can access there sight and even then ya can't deposit so they don't care prove me wrong I've had a complaint submitted here and I'm waiting for any action to occur
Моята г-жа също получи своята без драма седмица преди да изтегля моята, така че около 7/4 и аз се изтеглих на 14/4
My Mrs also recieved hers no drama week before I withdrew mine so around the 7/4 and I withdrew on 14/4
Разочароващото е, че продължават да ни водят напред и да ни дават фалшиви надежди. Това е по-лошо от това просто да затворят и да ни кажат, че няма да го получим
What’s frustrating is that they keep leading us on and giving us false hope. That’s worse than them just shutting down and telling us we won’t be getting it
Някой получавал ли е там оттегляне досега?
Has anyone received there withdrawel as yet?
Хм, разбира се? От това, което видях, вече сте отговорили 3 пъти, така че ако проблемът продължава, определено ме уведомете, но имам чувството, че сте се справили.
Um, sure? From what I've seen you've replied 3 times already so if the problem persists definitely let me know, but I have a feeling you've managed it.
Не може да се случи на никой друг, въпреки че те затварят, никой освен хората с предстоящи тегления нямат достъп до там и дори тогава не можете да депозирате, така че не им пука, докажете ми, че греша Имам жалба, подадена тук и аз чакам да се случи някакво действие
In can't happen to anyone else though they are closing no one except people with pending withdrawals can access there sight and even then ya can't deposit so they don't care prove me wrong I've had a complaint submitted here and I'm waiting for any action to occur
Ами да, според това, което видях в нашия сайт и това, което Радка писа преди, имат лиценз за Кюрасо.
Що се отнася до оплакването ви, видях го и Павел се свърза с казиното, така че ще видим какво може да се направи и се надяваме, че ще ни сътрудничат и всичко ще бъде решено.
Както се казва "надеждата умира последна".
Стискаме палци 🤞
Well yes, according to what I saw on our website and what Radka wrote before, they have a Curacao license.
As for your complaint, I saw it and Pavel contacted the casino, so we will see what can be done and hopefully they will cooperate with us and everything will be solved.
As they say, "hope dies last."
Fingers crossed 🤞
Да, благодаря ви и стискам палци със сигурност, надявайте се на добър резултат за всички ни, а не просто да казвате, че тогава няма да е както през цялото време 👍
Yes thank you and fingers crossed for sure, hope for a good outcome for us all and not just say they will then not like they have the whole time 👍
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.