ФорумКазинаRocknreels Casino - обща дискусия

Rocknreels Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 6 месеца от Prowling1
|
26810 преглеждания 269 отговора |
|
1...6 7 8...14
Добавете пост
Prowling1
преди 6 месеца

Какво извинение ви дадоха, след като им дадохте показанията си? Защото те се опитаха да ми кажат, че се нуждаят от моите изявления, за да ескалират до екипа за теглене, за да докажат, че не съм получил тегленето си. Смешно е, защото отказват да предоставят доказателство, че дори са обработили плащането и продължават да ми казват, че доказателството е историята на транзакциите ми в rocknreels. Казах им, че историята на транзакциите не е доказателство, разписката е и те просто повтарят едно и също нещо за нуждата от моите извлечения.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, изпратих изявленията си в pdf версия миналата седмица, но все още никой не ми е отговорил

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Какво можете да направите, след като бъде подадена жалба?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ключовият момент за това как определяме по-безопасните казина се основава на вашето директно взаимодействие чрез нашия Център за жалби за разрешаване на проблеми. За да го кажем наистина ясно, ако казиното не успее да изплати законни печалби, ще има последствия. Като краен резултат такива казина могат да се сдобият с ужасна репутация, което ще има отрицателно въздействие върху тяхната надеждност.

Въпреки че разбирам, че може да изглежда като загуба на време, ние дълбоко се интересуваме от целия процес и наистина правим всичко възможно, за да спасим каквото може да се спаси.

Цитирам от ръководството:

Стъпка 1 : Играчът попълва формуляр за оплакване и го изпраща.

Стъпка 2 : Анализираме жалбата и отговорите на играча във формуляра и разглеждаме казиното и неговите T&C.

Стъпка 3 : Пишем описание на жалбата за нашата система и задаваме на играча всякакви допълнителни въпроси, за да разбере всичко добре.

Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, ние се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното.

Стъпка 5 : Ако е необходимо, каним казиното да се присъедини към разговора и да предостави своята страна на историята.

Стъпка 6 : Въз основа на резултата затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното.

( https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈)

Тъй като целият процес е безплатен, единствената инвестиция ще бъде вашата добра воля да сътрудничите, не бих се поколебал.

Моля, обмислете го.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, на всички ни тук беше казано същото, както и на няколко други, с които говоря другаде. Жалбата ми е попълнена, но не получих отговор от вас, момчета. Като друг човек каза наистина какво можете да правите там, очевидно не плащате, казаха ми дати, че парите ще бъдат внесени и те просто идват и си отиват и след това започват отново. Казиното ще затвори и ще го няма. Странното е защо ни привързват и ни дават фалшива надежда има ли някакво наказание, ако те просто затворят вратите, където всички проверени всички тегления са били обработени очевидно. Повторно обработено Предоставих банкови извлечения, както беше поискано. Имах многократно оттегляне в продължение на години, преди това да се случи, както и всички останали. Имат лиценз за Кюрасао.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моля, имайте предвид отговора ми на друг играч.

Ние може да не успеем да спестим парите, но вашите усилия може да помогнат на други да избегнат същото разочарование.

Това е нещо, което не можем да постигнем без сътрудничеството на играча.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Тъкмо щях да подавам такъв, не мисля, че rocknreels са правилно лицензирани? Един от въпросите е дали има логото на CEG на уебсайта. Не мога да намеря лого на уебсайта, но мисля, че ако щракнем върху „Не", това ще бъде автоматично отхвърлено.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ако мога да добавя една подробност относно този CIL лиценз - той всъщност е лист "хартия".

По-подробното обяснение е в ръководството 👈, ако имате нещо против.

„Тъй като CIL няма уебсайт, няма наличен списък с оторизирани оператори. Вместо това някои (не всички) лицензирани от CIL казина показват логото на органа и връзка към сертификат за лиценз. Това обикновено е само изображение, което е било добавен от самото казино и може да има произволен URL адрес, тъй като такъв не е предоставен от органа. Следователно това може лесно да бъде фалшифицирано и единственият начин да се гарантира напълно автентичността на този лиценз е да се свържете директно с CIL."

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Опитвам се да подам жалбата, но лентата, която казва „подаване на жалба", няма да работи, когато отида да подам всичко

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Има затваряне, така че никой друг няма да бъде в нашата ситуация, това е много безсмислено от тяхна страна

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Предполагам, че и днес никой не е получил тегленията си?

Някой говорил ли е с подкрепата днес? Каква е тяхната причина, след като ни увериха, че ще бъде в нашите сметки до тази седмица. Все още чакам да ми отговорят

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Каза да чака този Арво довечера да се върне при мен утре, така че лъжи още лъжи

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Чакам отговор, тъй като казаха, че ще дойде до седмица. Няма определен ден.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Миналата седмица ми казаха преди края на тази седмица, приятелю.

беше пренасрочено за 23-ти очевидно

Автоматичен превод:
Jwalks94
преди 6 месеца

Да, чакам от 19/3 и те казаха, че най-накрая ще бъде прехвърлено и получено в рамките на тази седмица, но е 16:30 в петък, така че вече съм загубил надежда

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Същият приятел, обикновено получавам плащания до 3.30. Чакам от 11/04

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имате около 8 тегления от тогава около 8-11k

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Шибани кучета, не можем да направим много. Не мога да намеря кой е изпълнителният директор или с коя друга компания са свързани

Автоматичен превод:
Jwalks94
преди 6 месеца

Току-що получих това file

Автоматичен превод:
lukewilliamtodd
преди 6 месеца

file тогава това

Автоматичен превод:
lukewilliamtodd
преди 6 месеца

Това е просто общ отговор, започвам да мисля, че тези съпорти са ботове, а не реални хора. Краят на седмицата е, така че какво означават в рамките на седмицата. През уикенда няма да има пари, защото не е работен ден

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, честно казано, ако бяха прехвърлили миналата седмица, както казаха, всички щяхме да го имаме досега, освен ако не се случи чудо и не дойде по-късно тази вечер

Автоматичен превод:
lukewilliamtodd
преди 6 месеца

От 19/3? Чудя се кога са спрели да плащат на хората

Автоматичен превод:
1...6 7 8...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини