Ключовият момент за това как определяме по-безопасните казина се основава на вашето директно взаимодействие чрез нашия Център за жалби за разрешаване на проблеми. За да го кажем наистина ясно, ако казиното не успее да изплати законни печалби, ще има последствия. Като краен резултат такива казина могат да се сдобият с ужасна репутация, което ще има отрицателно въздействие върху тяхната надеждност.
Въпреки че разбирам, че може да изглежда като загуба на време, ние дълбоко се интересуваме от целия процес и наистина правим всичко възможно, за да спасим каквото може да се спаси.
Цитирам от ръководството:
Стъпка 1 : Играчът попълва формуляр за оплакване и го изпраща.
Стъпка 2 : Анализираме жалбата и отговорите на играча във формуляра и разглеждаме казиното и неговите T&C.
Стъпка 3 : Пишем описание на жалбата за нашата система и задаваме на играча всякакви допълнителни въпроси, за да разбере всичко добре.
Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, ние се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното.
Стъпка 5 : Ако е необходимо, каним казиното да се присъедини към разговора и да предостави своята страна на историята.
Стъпка 6 : Въз основа на резултата затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното.
( https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈)
Тъй като целият процес е безплатен, единствената инвестиция ще бъде вашата добра воля да сътрудничите, не бих се поколебал.
Моля, обмислете го.
The key point of how we define safer casinos is based on your direct interaction through our Resolution Complaint Center. To put it really straightforward here, if the casino fails to pay out legitimate winnings, there will be consequences. As a final result, such casinos may end up with a terrible reputation which will have a negative impact on their trustworthiness.
Though I understand it may feel like a waste of time, we deeply care about the whole process and truly do our best to save what can be saved.
Quoting from the manual:
Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
(https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈)
Since the whole process is free, the only investment will be your goodwill to cooperate, I wouldn't hesitate.
Please consider it.
Автоматичен превод: