преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RocknReels Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, играл съм в rocknreels дълго време, имах много тегления без проблем, които те използват, за да платят в сметката ми в рамките на няколко часа, когато payid беше наличен, но не е сега. Това означава банков превод за теглене и обикновено се появява в сметката в рамките на три дни. Е, спечелих отново, изтеглих 3k на 14/4/24, сега е 23/4/24 и все още чакам да се свържа с тях, те казаха, че ще бъде днес, но не е в акаунта, имам екранни снимки на всички чатове и тегления, тъй като Аз също изтеглих на 15/4/24 1.1k и, разбира се, сега чакам и двете да се появят в акаунта ми. Всички условия и игра през a бяха изпълнени и тегленията преминаха от състояние на чакане към успех в рамките на няколко часа след като бяха направени. Не съм сигурен какво повече мога да направя сега. Помогне
Hi I've played at rocknreels for a long time had many withdrawals without issue they use to pay into my account within a few hours when payid was available however it's not now. This ment a bank transfer to withdraw and usually appear in account within three days. Well I won again withdrew 3k on the 14/4/24 it's now the 23/4/24 and I'm still waiting upon contacting them they said it would be today however it's not in account a have screenshots of all chats and withdrawals as I also withdrew on the 15/4/24 1.1k and of course I'm now waiting on both to appear in my account. All conditions and playthrough a were met and the withdrawals went from pending status to success within a couple hours of them being placed. Not sure what more I can do now. Help
Здравей, тъй като беше свикнал парите винаги да пристигат доста рано, разбирам защо се притесняваш сега. Бих казал обаче, че ако винаги сте го получавали без проблеми и другите тегления се обработват, бих му дал още малко време и ще се опитам да запазя спокойствие. Даваме на казината 14 дни да решат всичко около тегленето и ако не го направят, тогава нашият екип ще се намеси и ще се опита да помогне, тъй като имате открита жалба .
Така че нека запазим хладнокръвие и да видим какво ще се случи. Ще стискам палци да видите парите си възможно най-скоро и ако научите нещо ново, не забравяйте да ни уведомите.
Hi, since you were used to the money always arriving quite early, I can understand why you are worried now. However, I would say that if you have always received it without any problems and the other withdrawals are processed, I would give it some more time and try to stay calm. We give the casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal and if they don't, then our team will step in and try to help since you have open complaint.
So let's keep a cool head and see what happens. I'll keep my fingers crossed that you'll see your money as soon as possible and if you hear anything new, be sure to let us know.
Казаха ми, че ще го видя не по-късно от 23-ти и ако не го направя, да се свържа с поддръжката. Което направих, сега те поискаха банково извлечение от момента на подаване на тегленето до текущата дата. I. В момента чакам моята банка да изпрати това извлечение, за да го препратя. Има много хора в същата ситуация, тъй като има страница във Facebook с около 8 играчи, които все още чакат. Благодаря за отговора, оценявам го. Реших да ви дам актуална информация.
They told me I'd see it no later then the 23rd and if I didn't to contact support. Which I did, now they have requested bank statement from when withdrawal was lodged up to current date. I. Currently waiting for my bank to send that statement to forward it on. There's a lot of people in same situation as there's a page on Facebook with about 8 players still waiting. Thanks for your reply appreciate it. Thought I'd give you an update.
Не е много приятно, когато едно казино дава времева рамка и след това не успява да я спази. Бих намерил това за безотговорно.
Обаче май поне нещо се раздвижи, щом ти поискаха документ, та като го качиш се чудя докога ще чакаш одобрение. Така че ще изчакам, когато имате нещо ново.
It's not very pleasant when a casino gives a timeframe and then fails to meet it. I would find that irresponsible.
However, at least something seems to have moved on, since they asked for a document from you, so when you upload it, I wonder how long you will wait for approval. So I'll be holding out for when you have something new.
Здравей, тъй като беше свикнал парите винаги да пристигат доста рано, разбирам защо се притесняваш сега. Бих казал обаче, че ако винаги сте го получавали без проблеми и другите тегления се обработват, бих му дал още малко време и ще се опитам да запазя спокойствие. Даваме на казината 14 дни да решат всичко около тегленето и ако не го направят, тогава нашият екип ще се намеси и ще се опита да помогне, тъй като имате открита жалба .
Така че нека запазим хладнокръвие и да видим какво ще се случи. Ще стискам палци да видите парите си възможно най-скоро и ако научите нещо ново, не забравяйте да ни уведомите.
Hi, since you were used to the money always arriving quite early, I can understand why you are worried now. However, I would say that if you have always received it without any problems and the other withdrawals are processed, I would give it some more time and try to stay calm. We give the casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal and if they don't, then our team will step in and try to help since you have open complaint.
So let's keep a cool head and see what happens. I'll keep my fingers crossed that you'll see your money as soon as possible and if you hear anything new, be sure to let us know.
Здравей приятел ,
точно същото нещо се случи с мен, не ми беше изплатено от 11/04
Трябваше да изпратя банковите си извлечения в pdf, за да могат да го ескалират.
обикновено бяха максимални 3 дни до получаване на банкова сметка, сега минаха повече от 10 дни, дължа ми 8 хиляди
Hey mate ,
exact same thing has happened to me haven’t been paid out from the 11/04
I had to send my bank statements in a pdf so they could escalate it .
usually it was 3 days max till hit bank account now it’s been over 10 days owe me 8k
Всичко, което получих от тях е, че може да има засегната игра. (Бях по-голямата част от играта на кучешка къща)
но все пак имах по-големи печалби от това, което имах напоследък. Така че не съм сигурен какво се случва, вече 3-4 дни съм с тях и никой не се свърза с мен с информация.
All I’ve received from them is there could be an affected game . ( I was majority playing dog house )
but still I’ve had bigger wins then I have lately . So im not sure what’s happening it’s been with them for 3-4 days now with no one contacting me with information .
Здравей приятел ,
точно същото нещо се случи с мен, не ми беше изплатено от 11/04
Трябваше да изпратя банковите си извлечения в pdf, за да могат да го ескалират.
обикновено бяха максимални 3 дни до получаване на банкова сметка, сега минаха повече от 10 дни, дължа ми 8 хиляди
Hey mate ,
exact same thing has happened to me haven’t been paid out from the 11/04
I had to send my bank statements in a pdf so they could escalate it .
usually it was 3 days max till hit bank account now it’s been over 10 days owe me 8k
Да, и аз трябваше да изпратя извлеченията си, които имам днес. Прочетох някъде, че всички тегления от 10 до 15 април се обработват повторно поради нещо с доставчика, който ги обработва. но когато попитах за това, докато изпращах изявленията си, те не казаха нищо, сега чакам имейл, за да разбера какво се случва с моя.
Yep I had too send my statements which I have today I've read somewhere that all withdrawals from 10 to the 15 April are being reprocessed due to something with the provider that processes them. however when I enquired on that while submitting my statements they didn't say anything now I'm waiting on an email to know what's is happening with mine.
Да, и аз трябваше да изпратя извлеченията си, които имам днес. Прочетох някъде, че всички тегления от 10 до 15 април се обработват повторно поради нещо с доставчика, който ги обработва. но когато попитах за това, докато изпращах изявленията си, те не казаха нищо, сега чакам имейл, за да разбера какво се случва с моя.
Yep I had too send my statements which I have today I've read somewhere that all withdrawals from 10 to the 15 April are being reprocessed due to something with the provider that processes them. however when I enquired on that while submitting my statements they didn't say anything now I'm waiting on an email to know what's is happening with mine.
Да, също казаха да изчакам имейл. Но днес ми казаха същото, което ти току-що каза за 10-15, но имам тегления до 22-ри. Така че ще изчакаме и ще видим дали няма да дойде до понеделник вторник.
странно, защото това е първият път, когато имам проблеми с тегленето, откакто се промени от
платени по банкова сметка
Yeah likewise they said to wait for an email. But today they told me the same thing you just said about the 10-15 but I have withdraws up until the 22nd . So we are I’ll wait and see if it doesn’t come in by Monday Tuesday .
weird cause this is the first time I’ve had problems with withdrawing since it changed from
payid to bank account
Здравей приятел ,
точно същото нещо се случи с мен, не ми беше изплатено от 11/04
Трябваше да изпратя банковите си извлечения в pdf, за да могат да го ескалират.
обикновено бяха максимални 3 дни до получаване на банкова сметка, сега минаха повече от 10 дни, дължа ми 8 хиляди
Hey mate ,
exact same thing has happened to me haven’t been paid out from the 11/04
I had to send my bank statements in a pdf so they could escalate it .
usually it was 3 days max till hit bank account now it’s been over 10 days owe me 8k
Здравейте, мисля, че тъй като минаха 14 дни и аз бих се замислил да пусна жалба.
Ако проявявате интерес можете да го направитетук на този линк .
От това, което виждам, е доста късно казиното да иска банково извлечение, но както казах, ако го предоставите и всичко ще бъде наред, твърдо вярвам, че ще бъде само въпрос на време парите да дойдат Кога изпратихте документа на казиното? Приеха ли го вече?
Hi, I think that since it's been 14 days I would also think about filing a complaint.
If you are interested you can do so here on this link.
From what I can see, it's quite late that the casino asks for a bank statement, but as I said, if you provide it and everything will be fine, I firmly believe that it will be just a matter of time before the money comes in. When did you send the document to the casino ? Have they accepted it yet?
Всичко, което получих от тях е, че може да има засегната игра. (Бях по-голямата част от играта на кучешка къща)
но все пак имах по-големи печалби от това, което имах напоследък. Така че не съм сигурен какво се случва, вече 3-4 дни съм с тях и никой не се свърза с мен с информация.
All I’ve received from them is there could be an affected game . ( I was majority playing dog house )
but still I’ve had bigger wins then I have lately . So im not sure what’s happening it’s been with them for 3-4 days now with no one contacting me with information .
Това казино прави ли някакви проверки в слота, на който сте играли? Чудех се дали доставчикът на играта може би също проверява това, защото при по-големи печалби това понякога може да се случи и затова може да има забавяне на тегленето, докато разследването приключи.
Does this casino make any checks within the slot you played on ? I was wondering if the game provider is perhaps also checking this, because with higher wins this can sometimes happen and that's why there can be a delay in the withdrawal until the investigation is over.
Вече подадох жалба тук, колега, има таймер, който чака 14 дни, мисля
I have submitted a complaint on here already mate it has a timer waiting for 14 days I think
до момента не съм получил имейл или отговор, но попитах и това каза поддръжката така че отсега все още чакам и чакам това е, което поддръжката каза на някой друг чакащ но не бих коментирал нищо с мен защо има разлика между това каква комуникация получава играч, което ме е накарало леко да се изпикая.
as of yet I have not received any email or response I did ask however and this is what support said so as of now I still wait and wait this is what support told someone else waiting though but wouldn't comment anything to me why is there difference between what communication a player gets that has made me slightly peed off.
Здравейте, изпратих документа на казиното във вторник следобед, но те ми казаха, че трябва да е в сметката ми в рамките на 7 работни дни, след което отбелязах, че едно плащане вече трябва да е в тогава (11/04) тогава те поискаха моите банкови извлечения да го ескалираме.
Hello I sent the document to the casino on Tuesday afternoon , but they were telling me it should be in my account within 7 business days then I noted one payment should already be in then (11/04) that’s when they asked for my bank statements to escalate it .
Парите трябва да пристигнат днес? Със сигурност нямаше да ни водят само по един ден, хаха
Money should arrive today ? Surely they wouldn’t just be leading us on one day at a time lol
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.