ФорумКазинаRocknreels Casino - обща дискусия

Rocknreels Casino - обща дискусия

преди 1 седмица от Prowling1
|
3467 преглеждания 170 отговора |
|
1 2...9
Добавете пост
преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rocknreels Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 седмица

Здравейте, играл съм в rocknreels дълго време, имах много тегления без проблем, които те използват, за да платят в сметката ми в рамките на няколко часа, когато payid беше наличен, но не е сега. Това означава банков превод за теглене и обикновено се появява в сметката в рамките на три дни. Е, спечелих отново, изтеглих 3k на 14/4/24, сега е 23/4/24 и все още чакам да се свържа с тях, те казаха, че ще бъде днес, но не е в акаунта, имам екранни снимки на всички чатове и тегления, тъй като Аз също изтеглих на 15/4/24 1.1k и, разбира се, сега чакам и двете да се появят в акаунта ми. Всички условия и игра през a бяха изпълнени и тегленията преминаха от състояние на чакане към успех в рамките на няколко часа след като бяха направени. Не съм сигурен какво повече мога да направя сега. Помогне

Автоматичен превод:
Prowling1
преди 1 седмица

Здравей, тъй като беше свикнал парите винаги да пристигат доста рано, разбирам защо се притесняваш сега. Бих казал обаче, че ако винаги сте го получавали без проблеми и другите тегления се обработват, бих му дал още малко време и ще се опитам да запазя спокойствие. Даваме на казината 14 дни да решат всичко около тегленето и ако не го направят, тогава нашият екип ще се намеси и ще се опита да помогне, тъй като имате открита жалба .

Така че нека запазим хладнокръвие и да видим какво ще се случи. Ще стискам палци да видите парите си възможно най-скоро и ако научите нещо ново, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Казаха ми, че ще го видя не по-късно от 23-ти и ако не го направя, да се свържа с поддръжката. Което направих, сега те поискаха банково извлечение от момента на подаване на тегленето до текущата дата. I. В момента чакам моята банка да изпрати това извлечение, за да го препратя. Има много хора в същата ситуация, тъй като има страница във Facebook с около 8 играчи, които все още чакат. Благодаря за отговора, оценявам го. Реших да ви дам актуална информация.

Автоматичен превод:
Prowling1
преди 1 седмица

Не е много приятно, когато едно казино дава времева рамка и след това не успява да я спази. Бих намерил това за безотговорно.

Обаче май поне нещо се раздвижи, щом ти поискаха документ, та като го качиш се чудя докога ще чакаш одобрение. Така че ще изчакам, когато имате нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей, тъй като беше свикнал парите винаги да пристигат доста рано, разбирам защо се притесняваш сега. Бих казал обаче, че ако винаги сте го получавали без проблеми и другите тегления се обработват, бих му дал още малко време и ще се опитам да запазя спокойствие. Даваме на казината 14 дни да решат всичко около тегленето и ако не го направят, тогава нашият екип ще се намеси и ще се опита да помогне, тъй като имате открита жалба .

Така че нека запазим хладнокръвие и да видим какво ще се случи. Ще стискам палци да видите парите си възможно най-скоро и ако научите нещо ново, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей приятел ,

точно същото нещо се случи с мен, не ми беше изплатено от 11/04

Трябваше да изпратя банковите си извлечения в pdf, за да могат да го ескалират.

обикновено бяха максимални 3 дни до получаване на банкова сметка, сега минаха повече от 10 дни, дължа ми 8 хиляди

Автоматичен превод:
Jwalks94
преди 1 седмица

Всичко, което получих от тях е, че може да има засегната игра. (Бях по-голямата част от играта на кучешка къща)

но все пак имах по-големи печалби от това, което имах напоследък. Така че не съм сигурен какво се случва, вече 3-4 дни съм с тях и никой не се свърза с мен с информация.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей приятел ,

точно същото нещо се случи с мен, не ми беше изплатено от 11/04

Трябваше да изпратя банковите си извлечения в pdf, за да могат да го ескалират.

обикновено бяха максимални 3 дни до получаване на банкова сметка, сега минаха повече от 10 дни, дължа ми 8 хиляди

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Имам и цялата информация на екрана за обработени плащания и тегления

Автоматичен превод:
Jwalks94
преди 1 седмица

Да, и аз трябваше да изпратя извлеченията си, които имам днес. Прочетох някъде, че всички тегления от 10 до 15 април се обработват повторно поради нещо с доставчика, който ги обработва. но когато попитах за това, докато изпращах изявленията си, те не казаха нищо, сега чакам имейл, за да разбера какво се случва с моя.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, и аз трябваше да изпратя извлеченията си, които имам днес. Прочетох някъде, че всички тегления от 10 до 15 април се обработват повторно поради нещо с доставчика, който ги обработва. но когато попитах за това, докато изпращах изявленията си, те не казаха нищо, сега чакам имейл, за да разбера какво се случва с моя.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

file

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, също казаха да изчакам имейл. Но днес ми казаха същото, което ти току-що каза за 10-15, но имам тегления до 22-ри. Така че ще изчакаме и ще видим дали няма да дойде до понеделник вторник.

странно, защото това е първият път, когато имам проблеми с тегленето, откакто се промени от

платени по банкова сметка

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей приятел ,

точно същото нещо се случи с мен, не ми беше изплатено от 11/04

Трябваше да изпратя банковите си извлечения в pdf, за да могат да го ескалират.

обикновено бяха максимални 3 дни до получаване на банкова сметка, сега минаха повече от 10 дни, дължа ми 8 хиляди

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, мисля, че тъй като минаха 14 дни и аз бих се замислил да пусна жалба.

Ако проявявате интерес можете да го направитетук на този линк .

От това, което виждам, е доста късно казиното да иска банково извлечение, но както казах, ако го предоставите и всичко ще бъде наред, твърдо вярвам, че ще бъде само въпрос на време парите да дойдат Кога изпратихте документа на казиното? Приеха ли го вече?

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Всичко, което получих от тях е, че може да има засегната игра. (Бях по-голямата част от играта на кучешка къща)

но все пак имах по-големи печалби от това, което имах напоследък. Така че не съм сигурен какво се случва, вече 3-4 дни съм с тях и никой не се свърза с мен с информация.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това казино прави ли някакви проверки в слота, на който сте играли? Чудех се дали доставчикът на играта може би също проверява това, защото при по-големи печалби това понякога може да се случи и затова може да има забавяне на тегленето, докато разследването приключи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Вече подадох жалба тук, колега, има таймер, който чака 14 дни, мисля

Автоматичен превод:
Prowling1
преди 1 седмица

Как се казва фейсбук групата приятел?

Автоматичен превод:
Jwalks94
преди 1 седмица

Интелигентни Pokies

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

filefile до момента не съм получил имейл или отговор, но попитах и това каза поддръжката file така че отсега все още чакам и чакам това е, което поддръжката каза на някой друг чакащ file но не бих коментирал нищо с мен защо има разлика между това каква комуникация получава играч, което ме е накарало леко да се изпикая.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Здравейте, изпратих документа на казиното във вторник следобед, но те ми казаха, че трябва да е в сметката ми в рамките на 7 работни дни, след което отбелязах, че едно плащане вече трябва да е в тогава (11/04) тогава те поискаха моите банкови извлечения да го ескалираме.

Автоматичен превод:
Prowling1
преди 1 седмица

Парите трябва да пристигнат днес? Със сигурност нямаше да ни водят само по един ден, хаха

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Странно, но никой, който е изпратил pdf-а с изявленията си, не е получил отговор по имейл

Автоматичен превод:
1 2...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини