ФорумКазинаRocknreels Casino - обща дискусия

Rocknreels Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 6 месеца от Prowling1
|
26701 преглеждания 269 отговора |
|
1...8 9 10...14
Добавете пост
lukewilliamtodd
преди 6 месеца

Най-накрая отговориха, че агентите казват, че са се свързали с екипа по плащанията относно това, че никой не получава плащания. Сега ме посъветваха да изчакам до неделя .. плащанията няма да пристигнат през уикенда хаха

просто ни спира по някаква причина

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те просто ще продължат да правят това до края на май. Трябва да има причина да забавят, може би е пробив, ако просто ни игнорират? Ако curacao gaming не може да ни помогне, трябва да има друга лицензираща организация, която може

Автоматичен превод:
lukewilliamtodd
преди 6 месеца

Помолете ги за изпратено доказателство за плащане

Автоматичен превод:
74nddprvrw
преди 6 месеца

Ако го направих, щях да кажа на света, така че всеки да може да стигне до там, но досега никой не е имал късмет, съжалявам

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те отказват да дадат това доказателство. Казаха ми историята на транзакциите, където пише, че „обработено" е единственото доказателство, което имат. Което е натоварване на BS. Казах им, че историята на транзакциите ни казва какво трябва да се случи, а разписката ни дава информация какво всъщност се е случило и те никога не отговориха

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Всички трябва да изискаме изпратено доказателство за плащане. И им кажете, че историята на транзакциите не е доказателство.

Автоматичен превод:
MM24
преди 6 месеца

От миналия понеделник всеки ден искам доказателство за плащане, но го нямат, защото не е платено

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не мога да кача екранните снимки на моя чат тук, защото мисля, че екранните снимки са твърде големи. Аз също не мога да намеря опция за преоразмеряване, но до голяма степен опорите също са оставени на тъмно. Те нямат достъп до доказателство за плащания и нямат директен контакт с доставчика (известен още като екип за теглене). Поддръжката получава актуализации от мениджърския екип

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аз също чакам $1000 на 13 април и $3500 на 20 април.

Виждаме, че затварят, мислите ли, че ще си получим парите? Преодолях стреса от това.

Автоматичен превод:
Tarz881980
преди 6 месеца

Колкото и да ми се иска да вярвам, че ще получим парите си, не изглежда така. Доставчикът (екипът по плащанията) не е дал никакви актуализации на екипа за управление или помощния персонал, поради което получаваме едни и същи повтарящи се отговори

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
MM24
преди 6 месеца

Как могат просто да направят това? Няма ли кой да ни помогне! Можем ли да отидем в нашите банки и да поискаме всеки депозит, направен някога, да бъде върнат, тъй като те са измамни. Просто не мога да повярвам, че това се случва. Това казино винаги е било най-доброто за игра с бързи тегления

Автоматичен превод:
MM24
преди 6 месеца

Всички те са един и същи екип, не е толкова много персонал, за да има огромни екипи, само извинения и закъснения

Автоматичен превод:
Tarz881980
преди 6 месеца

Боже, ако можехме да го направим, щеше да е огромна печалба хахахаха

Автоматичен превод:
MM24
преди 6 месеца

Какви глупости, това не е толкова голямо място, дори и да беше, вдигнете телефона и се обадете на този отдел, хей, какво става с тези плащания

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ще използвам обратната психология върху тях. Кажете, че един от членовете на вашия екип ни е казал, че това няма да се случи поради закриване

мога само да опитам да се чукам с тях, за да получа повече информация

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

да видим какво ще кажат хаха

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Човече, изиграйте всеки трик, който можете, имаме нужда от хакер, който да помогне на всеки да разбере къде е Нео

Автоматичен превод:
Jwalks94
преди 6 месеца

Вече опитах нещо подобно и техният отговор винаги е „уверяваме ви, че печалбите ви са в безопасност и са на път към вас". Те няма да признаят, че не ни плащат по някаква причина.

Кажете ни какъв е отговорът им към вас. Вероятно ще е същото

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вече опитах нещо подобно и техният отговор винаги е „уверяваме ви, че печалбите ви са в безопасност и са на път към вас". Те няма да признаят, че не ни плащат по някаква причина.

Кажете ни какъв е отговорът им към вас. Вероятно ще е същото

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, бяхте прав, всичко, което казаха, е, че чакат отговор от екипа по плащанията, хаха

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Току-що попаднах на статия, публикувана в guardian с дата 26/03/24

„Регулаторът на Кюрасао ще поеме по-голям контрол и надзор върху лицензите от 31 март, според актуализация от девет страници , предоставена на индустрията за онлайн хазарт по-рано този месец."

https://amp.theguardian.com/australia-news/2024/mar/26/curacao-carribbean-online-casinos-targeting-australia-crack-down

Може би това има нещо общо със затварянето на rocknreels и неизплащането им

Автоматичен превод:
1...8 9 10...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини