ФорумКазинаRichPrize Casino - обща дискусия

RichPrize Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 3 години от mcclane2020
|
35060 преглеждания 237 отговора |
|
1...8 9 10...13
Добавете пост
преди 11 месеца

Вижте това момчета! Вижте какво каза прекрасната Виктория в отговор на оплакването ми тук -


https://casino.guru/richprize-casino-player-s-account-closed--winnings

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Също така бих искал учтиво да попитам защо рейтингът е толкова висок за RichPrize?

6 отрицателни отзива и общо 15 неразрешени и отворени жалби?

Освен това за протокола във всяко странно казино, в което съм играл от 15 години, имаше „вип мениджър" на име Виктория или Виктория. Предполагам, че множество престъпници използват същото име в огромна мрежа от хитри казина.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Скъпи Томас,

Пиша, за да потвърдя загрижеността, която изразихте относно задържането на вашите печалби в RichPrize.

Първо и най-важно, бих искал да поднеса нашите най-искрени извинения за неудобството или

чувство на неудовлетвореност, което може да сте изпитали. Наш приоритет е да гарантираме, че нашите играчи разбират ясно нашите политики и се чувстват ценени в нашата игрална общност.

Проблемът, който повдигнахте, се отнася до клауза 5.19 на T&C, която гласи:

„Компанията си запазва правото да закрие Вашия акаунт по каквато и да е причина по всяко време без да Ви уведомява. Всяко салдо във Вашия акаунт към момента на такова анулиране може

да бъдат кредитирани на Вас; въпреки това, Компанията си запазва правото, по свое неограничено усмотрение, да анулира всички печалби и да конфискува всеки баланс във Вашата казино сметка при всякакви обстоятелства, разрешени от закона.'

Нашите Правила и условия са създадени с най-голяма грижа за установяване на честни и прозрачни отношения с нашите играчи, като същевременно се придържат към законовите изисквания. Споменатата клауза ни дава право да защитим целостта на нашата платформа и да гарантираме спазването на закона.

За да отговори на вашите притеснения, нашият екип прегледа конкретните обстоятелства, довели до

удържане на вашите печалби и установихме, че това е необходима мярка, оправдана в границите на закона и нашите политики.

Разбираме, че това може да е разочароващо, но ви уверяваме, че тези действия са предприети с оглед на най-добрите интереси на всички наши играчи.

Бихме искали да ви информираме, че всички депозити, направени през времето, когато акаунтът ви е бил отворен, са успешно възстановени в съответствие с нашата политика за възстановяване. Вашият акаунт вече е затворен и няма да бъдат извършвани допълнителни плащания.

Това представлява окончателната ни гледна точка по въпроса. Въпреки че разбираме, че тази ситуация може да не е изпълнила очакванията ви, ние искрено ви желаем най-доброто в бъдещето. Ние ценим вашето време с нас и искрено се надяваме, че ще продължите да се наслаждавате на изживяванията си в онлайн игрите, където и да ви отведат.

С уважение Виктория

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 11 месеца

Прочетох жалбата ви и видях какво отговориха от казиното. Ще видим как нашият екип ще се справи с това и как ще се развие всичко в крайна сметка.

Що се отнася до самата оценка на казиното, можете да видите процеса на кои казина даваме оценка тук: https://casino.guru/our-casino-reviews

Що се отнася до самите потребителски отзиви, мисля, че отразяват опита на играчите. Някои имаха по-лоши, други по-добри. Всъщност по отношение на жалбите намерих само една неразрешена.

Както и да е, все още не искам да правя преценки, така че е най-добре да изчакаме.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Върнах всички депозити, но не получавам липсващите печалби от £1189,97 и сметката ми остава затворена. Те знаят, че спечелих честно и справедливо. Абсолютен позор за казино и определено с надценка тук.

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 11 месеца

Поне нещо се постигна. Все пак смятам, че е рано за окончателна преценка. Жалбата все още е отворена; следователно ще видим какво следва.

Прочетох обяснението на казиното и честно казано, не можах да намеря конкретната причина за анулирането на вашите печалби.

Казаха ли ви някаква причина?

Е, Ник има 4 дни за разглеждане, така че засега ще изчакам следващата стъпка.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Няма причина не

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

От две седмици се опитвам да си взема печалбите. Отне малко повече от седмица, за да бъде потвърден акаунтът. Отнема седмица, за да осребрим...все още чакам. Трябваше да изпратя всичките си документи отново, което прави 3-4-ти път. В последния имейл се казваше, че проверяват документите ми за осребряване. Това беше преди три дни. Опитвам се да бъда търпелив, като се има предвид, че режимът за почистване на монети е изключен за поддръжка от около 9 дни и това е ново казино. ако получа 200, ще бъда изненадан в този момент, но никога не се знае.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Няма причина не

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това не е съвсем правилно, но ще бъде хубаво да изчакаме още известно време и да видим какво може да реши нашият екип. Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

От две седмици се опитвам да си взема печалбите. Отне малко повече от седмица, за да бъде потвърден акаунтът. Отнема седмица, за да осребрим...все още чакам. Трябваше да изпратя всичките си документи отново, което прави 3-4-ти път. В последния имейл се казваше, че проверяват документите ми за осребряване. Това беше преди три дни. Опитвам се да бъда търпелив, като се има предвид, че режимът за почистване на монети е изключен за поддръжка от около 9 дни и това е ново казино. ако получа 200, ще бъда изненадан в този момент, но никога не се знае.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, ако се опитвате да изтеглите парите си от 2 седмици, бих ви препоръчал да подадете жалба на този линк:https://casino.guru/complaints/all

Разбира се, ако чувствате, че искате да изчакате известно време и да бъдете търпеливи, не е нужно да го правите веднага.

Що се отнася до проверката, радвам се, че успяхте да я преминете успешно. Ще видим какво ще стане по-нататък.

Ако имате нещо ново, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Актуализация на предишния ми пост. Получих плащането си, за което останах оптимист, като се има предвид, че режимът SC не работи поради поддръжка. Честно казано мислех, че ще отнеме повече време, така че съм наистина доволен от казиното Real Prize досега. Ще бъда по-щастлив, когато отново заработят!😀

Автоматичен превод:
cindylougrier1
преди 11 месеца

Хей! Страхотни новини, бих казал.

Също така оценявам, че споменахте поддръжката, някои играчи може да са малко уплашени без това известие, предполагам. 🙂

Тъй като положителните отзиви са толкова редки в наши дни, какво ще кажете да „наградите" казиното с честен потребителски преглед?

Ако се интересувате, обърнете внимание на тази връзка 😉: https://casino.guru/user-reviews

Знаете ли, че можете да направите това?


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Може ли нейният коментар и рецензия да са още по-фалшиви? Трябва да сте в капан в тялото на Стиви Уондърс, ако мислите, че не е така. Този човек, заедно с останалите, току-що се е присъединил към казино гуру и е оставил коментар само за богата награда. Нищо друго. Трябва да имате предвид фалшиви отзиви от персонала на казиното, защото го виждам от една миля. Сигурно и вие можете да го видите?! Казино гуруто е изгонено от фалшиви отзиви, това не ви ли притеснява???

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Фалшива рецензия, трябва да сте ядосани, ако мислите обратното. Току-що се присъединихте, за да оставите едно мнение за богата награда и това е всичко

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 11 месеца

Що се отнася до потребителските рецензии, ние ги гледаме всеки ден и ако има очевидно фалшива, тя се отхвърля. Ако написаното от играча е написано от казино нещата, то със сигурност ще бъде споменато тук, защото не мисля, че е правилно някой да създава фалшиви потребителски отзиви и дори комуникация във форума. Много играчи идват тук в деня, в който напишат нещо, а на следващия ден случаят им е разрешен. Не е нужно да имате акаунт тук за една година, за да бъдете надеждни. Разбирам, че тъй като нямаш добър опит, си ядосан, но ако прегледаш цялата тази тема, ще видиш, че има други играчи, които са имали проблем и той в крайна сметка е решен.

Както и да е, нека се опитаме да продължим да се фокусираме върху вашето оплакване и да не създаваме нещо, което не е там ненужно. Мисля, че така ще е най-добре.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Няма проблем. Да правилно все още ядосан. Не беше ли твърде отдавна, когато ми бяха конфискувани £6650 от друго хитро казино. Така че травмата е второто ми име тази година. Навремето подадох жалба. Тази година прекарах много време в разочарование. Не се притеснявайте, ще го поддържам цивилизовано.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че няма шанс да си върне парите, казиното ясно е написало, че конфискува печалбите, защото има право на това, според тях разбира се.


Освен това казиното няма лиценз, така че фактът, че изплащат печалби, е само тяхна добра воля


Кое казино ви измами с £6650?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Няма проблем. Да правилно все още ядосан. Не беше ли твърде отдавна, когато ми бяха конфискувани £6650 от друго хитро казино. Така че травмата е второто ми име тази година. Навремето подадох жалба. Тази година прекарах много време в разочарование. Не се притеснявайте, ще го поддържам цивилизовано.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Радвам се, че се разбираме и си говорим като нормални хора. Съчувствам ти и напълно те разбирам, защото подобни негативни преживявания явно оставят следа върху човека.

Твърдо вярвам, че вашият случай ще бъде разрешен и в крайна сметка ще завърши добре. Стискам ти палци. 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че няма шанс да си върне парите, казиното ясно е написало, че конфискува печалбите, защото има право на това, според тях разбира се.


Освен това казиното няма лиценз, така че фактът, че изплащат печалби, е само тяхна добра воля


Кое казино ви измами с £6650?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ако използвате бутона "отговори", играчът ще бъде уведомен за вашия отговор. Опитайте да го използвате следващия път и може да съкратите времето, в което чакате за отговор. Само малък съвет.

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 11 месеца
Автоматичен превод:
1...8 9 10...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още