ФорумКазинаRichPrize Casino - обща дискусия

RichPrize Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 3 години от mcclane2020
|
42167 преглеждания 237 отговора |
|
1...8 9 10...12
Thomas-091
преди 1 година

Прочетох жалбата ви и видях какво отговориха от казиното. Ще видим как нашият екип ще се справи с това и как ще се развие всичко в крайна сметка.

Що се отнася до самата оценка на казиното, можете да видите процеса на кои казина даваме оценка тук: https://casino.guru/our-casino-reviews

Що се отнася до самите потребителски отзиви, мисля, че отразяват опита на играчите. Някои имаха по-лоши, други по-добри. Всъщност по отношение на жалбите намерих само една неразрешена.

Както и да е, все още не искам да правя преценки, така че е най-добре да изчакаме.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Върнах всички депозити, но не получавам липсващите печалби от £1189,97 и сметката ми остава затворена. Те знаят, че спечелих честно и справедливо. Абсолютен позор за казино и определено с надценка тук.

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Поне нещо се постигна. Все пак смятам, че е рано за окончателна преценка. Жалбата все още е отворена; следователно ще видим какво следва.

Прочетох обяснението на казиното и честно казано, не можах да намеря конкретната причина за анулирането на вашите печалби.

Казаха ли ви някаква причина?

Е, Ник има 4 дни за разглеждане, така че засега ще изчакам следващата стъпка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма причина не

Автоматичен превод:
преди 1 година

От две седмици се опитвам да си взема печалбите. Отне малко повече от седмица, за да бъде потвърден акаунтът. Отнема седмица, за да осребрим...все още чакам. Трябваше да изпратя всичките си документи отново, което прави 3-4-ти път. В последния имейл се казваше, че проверяват документите ми за осребряване. Това беше преди три дни. Опитвам се да бъда търпелив, като се има предвид, че режимът за почистване на монети е изключен за поддръжка от около 9 дни и това е ново казино. ако получа 200, ще бъда изненадан в този момент, но никога не се знае.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма причина не

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това не е съвсем правилно, но ще бъде хубаво да изчакаме още известно време и да видим какво може да реши нашият екип. Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

От две седмици се опитвам да си взема печалбите. Отне малко повече от седмица, за да бъде потвърден акаунтът. Отнема седмица, за да осребрим...все още чакам. Трябваше да изпратя всичките си документи отново, което прави 3-4-ти път. В последния имейл се казваше, че проверяват документите ми за осребряване. Това беше преди три дни. Опитвам се да бъда търпелив, като се има предвид, че режимът за почистване на монети е изключен за поддръжка от около 9 дни и това е ново казино. ако получа 200, ще бъда изненадан в този момент, но никога не се знае.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, ако се опитвате да изтеглите парите си от 2 седмици, бих ви препоръчал да подадете жалба на този линк:https://casino.guru/complaints/all

Разбира се, ако чувствате, че искате да изчакате известно време и да бъдете търпеливи, не е нужно да го правите веднага.

Що се отнася до проверката, радвам се, че успяхте да я преминете успешно. Ще видим какво ще стане по-нататък.

Ако имате нещо ново, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация на предишния ми пост. Получих плащането си, за което останах оптимист, като се има предвид, че режимът SC не работи поради поддръжка. Честно казано мислех, че ще отнеме повече време, така че съм наистина доволен от казиното Real Prize досега. Ще бъда по-щастлив, когато отново заработят!😀

Автоматичен превод:
cindylougrier1
преди 1 година

Хей! Страхотни новини, бих казал.

Също така оценявам, че споменахте поддръжката, някои играчи може да са малко уплашени без това известие, предполагам. 🙂

Тъй като положителните отзиви са толкова редки в наши дни, какво ще кажете да „наградите" казиното с честен потребителски преглед?

Ако се интересувате, обърнете внимание на тази връзка 😉: https://casino.guru/user-reviews

Знаете ли, че можете да направите това?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Може ли нейният коментар и рецензия да са още по-фалшиви? Трябва да сте в капан в тялото на Стиви Уондърс, ако мислите, че не е така. Този човек, заедно с останалите, току-що се е присъединил към казино гуру и е оставил коментар само за богата награда. Нищо друго. Трябва да имате предвид фалшиви отзиви от персонала на казиното, защото го виждам от една миля. Сигурно и вие можете да го видите?! Казино гуруто е изгонено от фалшиви отзиви, това не ви ли притеснява???

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Фалшива рецензия, трябва да сте ядосани, ако мислите обратното. Току-що се присъединихте, за да оставите едно мнение за богата награда и това е всичко

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Що се отнася до потребителските рецензии, ние ги гледаме всеки ден и ако има очевидно фалшива, тя се отхвърля. Ако написаното от играча е написано от казино нещата, то със сигурност ще бъде споменато тук, защото не мисля, че е правилно някой да създава фалшиви потребителски отзиви и дори комуникация във форума. Много играчи идват тук в деня, в който напишат нещо, а на следващия ден случаят им е разрешен. Не е нужно да имате акаунт тук за една година, за да бъдете надеждни. Разбирам, че тъй като нямаш добър опит, си ядосан, но ако прегледаш цялата тази тема, ще видиш, че има други играчи, които са имали проблем и той в крайна сметка е решен.

Както и да е, нека се опитаме да продължим да се фокусираме върху вашето оплакване и да не създаваме нещо, което не е там ненужно. Мисля, че така ще е най-добре.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Няма проблем. Да правилно все още ядосан. Не беше ли твърде отдавна, когато ми бяха конфискувани £6650 от друго хитро казино. Така че травмата е второто ми име тази година. Навремето подадох жалба. Тази година прекарах много време в разочарование. Не се притеснявайте, ще го поддържам цивилизовано.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че няма шанс да си върне парите, казиното ясно е написало, че конфискува печалбите, защото има право на това, според тях разбира се.


Освен това казиното няма лиценз, така че фактът, че изплащат печалби, е само тяхна добра воля


Кое казино ви измами с £6650?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма проблем. Да правилно все още ядосан. Не беше ли твърде отдавна, когато ми бяха конфискувани £6650 от друго хитро казино. Така че травмата е второто ми име тази година. Навремето подадох жалба. Тази година прекарах много време в разочарование. Не се притеснявайте, ще го поддържам цивилизовано.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радвам се, че се разбираме и си говорим като нормални хора. Съчувствам ти и напълно те разбирам, защото подобни негативни преживявания явно оставят следа върху човека.

Твърдо вярвам, че вашият случай ще бъде разрешен и в крайна сметка ще завърши добре. Стискам ти палци. 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че няма шанс да си върне парите, казиното ясно е написало, че конфискува печалбите, защото има право на това, според тях разбира се.


Освен това казиното няма лиценз, така че фактът, че изплащат печалби, е само тяхна добра воля


Кое казино ви измами с £6650?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако използвате бутона "отговори", играчът ще бъде уведомен за вашия отговор. Опитайте да го използвате следващия път и може да съкратите времето, в което чакате за отговор. Само малък съвет.

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година
Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Тъжна история

Аз също съм бил измамен от казината повече от веднъж, за съжаление повечето казина не искат да си сътрудничат, така че на практика сме в обречена позиция.


Напоследък се опитвам да тегля дори малки излишъци, които успявам да спечеля и не държа големи суми в моята казино сметка.

Препоръчвам го и на вас

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

„Прекрасната" Виктория е игнорирала 6 имейла за 8 дни, така че това казва всичко. Корупцията в най-добрия й вид. Много повече бедни хора ще станат жертва на това благодарение на фалшивия висок рейтинг, направен от фалшиви потребители

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Е, наистина съжалявам, че казиното не може да отговори на вашите имейли, защото не мисля, че това трябва да се случи.

Виждам обаче, че жалбата все още е отворена и Ник трябва да ви отговори отново скоро. Така че ще видим какво ще чуем в следващите няколко часа или дни. Желая ти късмет. ☘️

Автоматичен превод:
1...8 9 10...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини