ФорумКазинаRichPrize Casino - обща дискусия

RichPrize Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 3 години от mcclane2020
|
39981 преглеждания 237 отговора |
|
1...7 8 9...12
Добавете пост
преди 1 година



Не знам... ти какво мислиш? Мисля, че ако казиното иска да изгради своята марка, не би трябвало да има проблеми с по-нататъшните плащания, нали?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Звучи ми много логично. За съжаление, това е въпрос, на който не мога да отговоря. Надявам се, че жалбата ще бъде отворена отново скоро и ще имате възможност да разберете какво изглежда нередно.🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Richprize, моля, прочетете това и се намесете, за да го оправите!!. Потребителско име за Richprize id-55231. Точно така депозирам €680 евро за кратко време…. За няколко дни успях да спечеля общо €2030 евро. Това са валидни пари и няма нарушени правила и не са необходими залагания, всичко е 100% завършено. Имам 30 екранни снимки на твърди доказателства, за да го докажа. Първо бях забъркан с KYC, дори след като наскоро ми изпратихте имейл, за да кажете, че съм напълно потвърден в целия си акаунт. Все още изпращате 4 имейла с искане за снимка, която вече сте одобрили. Оттеглянето трябва да отнеме 1-3 дни. Цяла седмица чаках 5 отделни тегления на обща стойност 2030 евро. Въпреки че веднага пише "CASHOUT accepted".


Вие игнорирате моите съобщения в чата на живо и игнорирахте 7 учтиви имейла.


Още преди 2 дни получих имейл от Виктория, VIP мениджър. Ето какво ми каза тя -


„Скъпи Томас,

Вярвам, че това съобщение ви намира добре. Казвам се Виктория. Аз съм VIP мениджър в казино RichPrize.

Със съжаление трябва да ви информирам, че поради временно изоставане в обработката на плащанията, вашето теглене претърпя неочаквано забавяне. Разбирам колко тревожно може да бъде това и искам да предложа решение, което гарантира, че ще продължите да се наслаждавате на развлеченията, които предлагаме.

За да избегна допълнителни неудобства, бих искал да ви предложа опцията за обработка на частично теглене на €700,


докато останалите средства ще бъдат върнати във вашия баланс. Това ще ви позволи да изследвате по-широка гама от възможности за забавление в нашето казино, с изключение на спортните залагания, които ще бъдат временно ограничени.

Разбирам, че това може да не е идеалната ситуация, но се надявам, че ви осигурява по-приятно игрово изживяване, докато ние работим усърдно, за да разрешим натрупаните плащания. Вашето удовлетворение е важно за нас и ние се стремим да направим времето ви с нас възможно най-приятно.


Ако искате да продължите с тази опция, моля, потвърдете решението си и аз незабавно ще обработя частичното оттегляне. Ако имате въпроси или се нуждаете от допълнителна помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нас.

Благодарим ви за разбирането и постоянната подкрепа. Ние се ангажираме да гарантираме, че вашият опит с нас остава положителен.

Сърдечни поздрави,

Виктория"


Така че, първо, тя изобщо не изпрати никакви пари, както беше посочено.

Второ, защо тя може да изпрати €700, но не и €2030, които чаках?!

Трето, защо спортните залагания са ограничени, когато ми изглеждат добре - защо не мога да играя на това?


Тук идва най-доброто – след това отговарям на нейния имейл с въпроса дали след като тя изпрати €700 и върне €1330 обратно в баланса ми в казиното, мога ли да поискам тези €1330 отново? Нейният отговор беше "да, можете, след като заложите всичко на слотове, разбира се!"


Шегуват ли се с мен? Те искат да залагам собствените си валидни печалби, които по някаква причина не искат да ми дадат нито малко????


Изобщо няма смисъл това е абсолютна шега!!!!!!!!!!


Няма да спра, докато не получа моите €2030 тегления.


Обслужването на клиенти вече не реагира.


Искам RichPrize да се намеси в този преглед и да ми каже как могат да се отнасят към други човешки същества по този начин? Ти съсипа живота ми. Дай ми парите и ще изтрия рецензията!

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да чуя такава история.

Само няколко бележки:

За да се обърнете към един активен представител на казино, използвайте бутона за отговор . Чрез това представителят на казиното ще бъде уведомен за вашата публикация.

Според мен тези 700 евро са само част, която трябва да бъде изпратена възможно най-скоро, а поради променена причина останалата част е със закъснение. Всъщност има смисъл за мен. Очевидно казиното има някакъв проблем и това е вашето частично решение.

Когато се стигне до този момент: „Тук идва най-доброто – след това отговарям на нейния имейл с въпрос дали след като тя изпрати €700 и върне €1330 обратно в баланса ми в казиното, мога ли да поискам тези €1330 отново? Нейният отговор беше „да можете, след като заложите всичко на слотове, разбира се!"

Почти не съм наясно, бих очаквал и прилично обяснение.

Може би сте взели бонус? Това е първото нещо, което бих ви попитал, ако е оплакване.

Ще чакам вашия отговор. 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Опитах се да анулирам повечето бонуси, но тези, които ми дадоха от нищото, заложих 100% със залози, които се придържаха към правилата за дребен шрифт и се уверих в това, преди да поискам теглене - прикачих няколко снимки тук, за да ви покажа.

Все още не съм получил никакви пари, дори £700, обещани преди 3 дни.

Изпратих имейл на около 5 различни души от RichPrize, но никой не отговаря. Надявам се да се намесят тук и да го оправят, защото не стигам докъде. Ще се погрижа да имат нулева репутация, ако продължат по този начин.

За мен има чувството, че не искат да ми платят €2030, а просто искат да ми върнат депозитите и се надяват да загубя €1330. Нищо не са ми дали

filefilefilefilefile


Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Добре, и благодаря за екранните снимки. Знаеш ли какво?

Петък е; нека да му дадем време до понеделник вечерта. Ако нямате пари или обяснение в понеделник, бих ви предложил да подадете безплатна жалба чрез Casino Guru Resolution Center .🤔

Звучи ли ви разумно?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Виж това. Невероятно. Не съм направил нищо, освен да бъда законен и мил през цялото време - file

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление имах подобен проблем с чатът, който напълно игнорира съобщенията ми, което е много тъжно, казиното не трябва да се отнася така към клиентите си. Сумата е много голяма, надявам се, че казиното ще бъде коректно и ще изплати цялата сума. Не разбирам, че казиното иска да изплати част от нея, а останалата част трябва да бъде върната в казиното, изглежда малко сякаш казиното се е надявало, че ще загубите тази сума на слот машини. CasinoGuru, надявам се, че ще помогне за решаването на проблема, както вие помогнахте на мен, за което съм ви благодарен 😀 Г-жа Виктория е много полезна, може би ще успее да помогне :)

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Полезен, като не ми изпрати парите и затвори сметката ми и ме забърква? Не мисля така.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да бъдете търпеливи... Вярвам, че Casinoguru ще ви помогне да разрешите проблема си. Вярвам, че казиното Richprize иска да възстанови своята марка и добро име и ще направи всичко възможно, за да ви плати парите, така че препоръчвам да бъдете малко търпеливи.


Смятам обаче, че ако това не беше направено, Casinoguru трябва драстично да намали рейтинга на казиното Richprize, тъй като въпросната сума е много голяма и не може да се сравни с например 50 евро.


Г-жо Радко, вие също ли мислите така?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 година

Ами те погрешно не изплатиха валидни печалби от €2030 и след това избраха да затворят акаунта ми.


Мина седмица и нямах пари или отговор на нищо.


Това хубаво място ли ви звучи или пълна ИЗМАМА

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чаках повече от месец за плащането си и най-накрая го получих, така че изчакайте малко, ако нищо не работи, подайте жалба.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нямам търпение рейтингът му да падне бързо. Възстановиха много малка част от депозитите ми тази сутрин - така че дори не можаха да направят правилно тази част. Каква пълна измама!


Никога няма да видя своите печалби от €2030!


Никой не осъзнава, че бях близо до плача, защото на какво ме подложиха през изминалата седмица – представете си да планирате невероятни неща, само за да ви го отнемат без причина.

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Нека да му дадем още няколко дни; да се надяваме, че Виктория ще разгледа този проблем тук във форума. Ако не, предлагам жалба.

Безплатно е, така че дайте шанс на нашия специалист да ви помогне да намерите правилния подход и да го обясни на представителите на казиното.

https://casino.guru/complaints/create

Какво казваш?


Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

За съжаление познавам това усещане, когато човек отделя много време на играта си и когато успее да спечели нещо, което не винаги се случва, казиното отнема печалбите без причина... Имах същата ситуация с казиното Bet Nox... Току-що ме измамиха за 635 евро и рейтингът им изобщо не е паднал

Надявам се г-жа Вероника да помогне тук

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще му дам още няколко дни. След това ще отворя жалба и ще кача всичките си доказателства, за да ги видят всички. Също така, ако дори не възстановят остатъка от депозитите ми, както е посочено в имейла, който ми изпратиха, тогава ще добавя това към жалбата си, но всъщност моята мисия е да получа парите, които бях спечелил честно и честно, и да ги разкрия за непростимия и отвратителен начин, по който се отнесоха с мен.

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Ситуацията със сигурност не е приятна и разбирам разочарованието ви като нищо. Да видим дали нещо ще се промени след няколко дни и ако не, тогава ще бъде разумно да подадете жалба, както обявихте.

Въпреки това е страхотно, че имате доказателства под ръка, които със сигурност ще ви помогнат, ако отидете твърде далеч. Да се надяваме, че няма да се наложи и парите ви ще бъдат изплатени.

Ако имате нова информация, моля, не се колебайте да ни уведомите. Ще изчакаме и дано накрая всичко се нареди.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вижте това момчета! Вижте какво каза прекрасната Виктория в отговор на оплакването ми тук -


https://casino.guru/richprize-casino-player-s-account-closed--winnings

Автоматичен превод:
преди 1 година

Също така бих искал учтиво да попитам защо рейтингът е толкова висок за RichPrize?

6 отрицателни отзива и общо 15 неразрешени и отворени жалби?

Освен това за протокола във всяко странно казино, в което съм играл от 15 години, имаше „вип мениджър" на име Виктория или Виктория. Предполагам, че множество престъпници използват същото име в огромна мрежа от хитри казина.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Скъпи Томас,

Пиша, за да потвърдя загрижеността, която изразихте относно задържането на вашите печалби в RichPrize.

Първо и най-важно, бих искал да поднеса нашите най-искрени извинения за неудобството или

чувство на неудовлетвореност, което може да сте изпитали. Наш приоритет е да гарантираме, че нашите играчи разбират ясно нашите политики и се чувстват ценени в нашата игрална общност.

Проблемът, който повдигнахте, се отнася до клауза 5.19 на T&C, която гласи:

„Компанията си запазва правото да закрие Вашия акаунт по каквато и да е причина по всяко време без да Ви уведомява. Всяко салдо във Вашия акаунт към момента на такова анулиране може

да бъдат кредитирани на Вас; въпреки това, Компанията си запазва правото, по свое неограничено усмотрение, да анулира всички печалби и да конфискува всеки баланс във Вашата казино сметка при всякакви обстоятелства, разрешени от закона.'

Нашите Правила и условия са създадени с най-голяма грижа за установяване на честни и прозрачни отношения с нашите играчи, като същевременно се придържат към законовите изисквания. Споменатата клауза ни дава право да защитим целостта на нашата платформа и да гарантираме спазването на закона.

За да отговори на вашите притеснения, нашият екип прегледа конкретните обстоятелства, довели до

удържане на вашите печалби и установихме, че това е необходима мярка, оправдана в границите на закона и нашите политики.

Разбираме, че това може да е разочароващо, но ви уверяваме, че тези действия са предприети с оглед на най-добрите интереси на всички наши играчи.

Бихме искали да ви информираме, че всички депозити, направени през времето, когато акаунтът ви е бил отворен, са успешно възстановени в съответствие с нашата политика за възстановяване. Вашият акаунт вече е затворен и няма да бъдат извършвани допълнителни плащания.

Това представлява окончателната ни гледна точка по въпроса. Въпреки че разбираме, че тази ситуация може да не е изпълнила очакванията ви, ние искрено ви желаем най-доброто в бъдещето. Ние ценим вашето време с нас и искрено се надяваме, че ще продължите да се наслаждавате на изживяванията си в онлайн игрите, където и да ви отведат.

С уважение Виктория

Автоматичен превод:
1...7 8 9...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини