НачалоФорумКазинаRichPrize Casino - обща дискусия

RichPrize Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 3 години от mcclane2020
|
45 288 преглеждания 237 отговора |
|
1...9 10 1112
преди 1 година

Не съм доволен от нищо от това. Казино Гуру - Вие не одобрихте прегледа ми и също така не отговорихте на жалбата ми или имейла, който ви изпратих. Мина повече от месец. Как са скочили до 7,7 оценка?? Съществува тенденция, в която казината искат от хората да пишат добри отзиви в замяна на биткойни. Мислили ли сте, че това се случва на вашия уебсайт? Намирам, че е очевидно, че се случва. Измамните нелицензирани казина, които не изплащат печалби и имат лошо обслужване на клиентите и хищнически правила и условия, получават много високи оценки тук.

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Здравейте, трябва да бъдете малко търпеливи, когато става въпрос за отговаряне на оплаквания . Ник ще се свърже с вас възможно най-скоро.

Що се отнася до потребителския преглед, той не е приет, защото вашата жалба все още е в процес и ще бъде оценена по-късно въз основа на това как се е оказала. Що се отнася до наградата за добър преглед, ние се занимаваме с тях всеки ден и ги наблюдаваме и ако установим, че се случва нещо подобно, потребителските отзиви се премахват. Докато нямате доказателства, ще внимавам с подобни твърдения.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте, добре, извинявам се за предишния си коментар. Благодаря за всичко. Чувствайте се свободни да премахнете всеки мой коментар.

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Не мисля, че ще е необходимо. Разбирам, че не е приятно да попаднеш в такава ситуация и понякога човек избухва. Но мисля, че нашият екип се опитва да направи каквото може, за да ви помогне. Знам, че понякога може да отнеме повече време, но това е така, защото много играчи имат много оплаквания. Така че понякога просто трябва да поемете дълбоко въздух и да бъдете малко търпеливи, както казах. Твърдо вярвам, че всичко ще се нареди добре за вас. Моля, продължавайте да ни информирате, когато имате нещо ново. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Благодаря ти. Единствената и последна комуникация, която имах от тях, беше този имейл от известната „Виктория"

Дата 30/10/2023:


„Скъпи Томас,

Вярвам, че това съобщение ви намира добре. Пиша, за да предам окончателната ни гледна точка по въпроса относно задържането на вашите печалби в RichPrize.

Оценяваме вашата ангажираност с нашата платформа и опасенията, които изразихте. Наша стандартна процедура е да извършваме надлежна проверка в съответствие с нашите Правила и условия (T&C), за да гарантираме, че всички взаимодействия на нашата платформа са в съответствие с нашите политики и законови изисквания.

Въпросът, който повдигнахте, се урежда от T&C клауза 5.19, която изрично посочва:

„Компанията си запазва правото да анулира акаунта ви по каквато и да е причина по всяко време, без да ви уведоми. Всяко салдо в акаунта ви към момента на такова анулиране може да ви бъде кредитирано; въпреки това, компанията си запазва правото, неограничено по свое усмотрение, да анулира всички печалби и да конфискува всеки баланс във Вашата казино сметка при всякакви обстоятелства, разрешени от закона."

След внимателен преглед на вашия случай, ние упражнихме правата си съгласно тази клауза да закрием акаунта ви. Важно е да подчертаем, че нашите действия бяха предприети след задълбочено обмисляне, за да избегнем по-нататъшни недоразумения. Искаме да изясним, че нашето решение беше взето в пълно съответствие с нашите T&C и всички приложими правни разпоредби.

Освен това гарантираме, че няма да понесете лични загуби, като възстановяваме напълно всеки депозит, направен на нашия сайт. Това писмо означава окончателната ни позиция по този въпрос.

Оценяваме времето, прекарано с нас, и се надяваме, че ще продължите да се наслаждавате на преживяванията си във всеки път, който решите да следвате.

На Ваше разположение,

Виктория"

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Прочетох го, но пропуснах причината, която явно казиното дори не посочва, тъй като се позовава на закона.

Забелязах, че си актуализирал жалбата, така че ще видим докъде ще стигне Ник. Засега ще трябва да изчакаме.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да точно. Дори нямат причина защо са го направили, може и да го признаят

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Ако случаят е такъв, напълно съм убеден, че това няма да остане незабелязано в жалбата .

Освен това, можете ли да потвърдите тази част от представителя на казиното, споменат във финалното изявление?

„Освен това гарантирахме, че няма да понесете никакви лични загуби, като възстановихме напълно всеки депозит, направен на нашия сайт."

Сега се чудя: Свързано ли е по някакъв начин с липсата на лиценз на UKGC на казиното, например? Може би това е просто съвпадение, но когато чета "причината, посочена от закона" и включва играч от Холандия, Германия или Обединеното кралство, това ме прави подозрителен.

Само мисъл, разбира се...


Автоматичен превод:
преди 1 година

Цялата работа е тревожна и подозрителна. Те трябва да правят толкова много пари. И все пак те не могат да изплатят £1189,97 валидни печалби на мен като честен играч, за да запазят репутацията си в такт.

Сигурно подозрителната част е, че когато спечелих няколко стотин на спортни залагания, те ми изпратиха имейл, за да ми кажат „Има забавяния на плащанията, така че ще ви изпратя половината от печалбите, но след това ще ви забраня да правите спортни залагания, тогава аз ще сложа другата половина в акаунта ви, но ще ви накарам да заложите парите си в реално време" 🤷‍♂️

Очевидно никога не се е случвало, но ако може да изпрати половината, тогава защо да не изпрати цялата? Не е като £50 000?

Не разбирам защо произволно искат да ме спрат от спортни залагания?

те се притесняваха, че ще спечеля повече пари изглежда?

След това очевидно ме молите да заложа другата половина от вече напълно заложените пари в рамките на баланса на правилата?

Наистина крещи, че не искат да ми изплащат печалби и печалби, така че просто решете най-простото нещо, което могат да направят, закрийте сметката ми.

Освен това за вашите момчета по жалбата, които питат повече от веднъж за конкретна причина за всичко това и те все още не предоставят това, което се иска, е лошо.

Те знаят, че са направили грешка и не им пука.

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Добре, звучи доста непоследователно. 🤔

Но сега имаме нужда от казиното, за да се справим с този проблем. Не съм сигурен какво имате предвид, като казвате: „Плюс това, че вашите момчета по жалбата питат повече от веднъж за конкретна причина за всичко това и те все още не предоставят това, което се иска, е лошо."

Очевидно ситуацията не е съвсем ясна, така че, за да се обърне към казиното, отговорникът по жалбата трябва да разбере всички аспекти на този проблем. Едва тогава има смисъл да питате казиното. Подготовката е ключът, бих казал.

Е, сега зависи от представителя на казиното.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

С това - "Плюс за вашите момчета по жалбата, които питат повече от веднъж за конкретна причина за всичко това и те все още не предоставят това, което се иска, е лошо."

Имах предвид, че казино гуруто е трябвало да пита richprize повече от веднъж за отговор защо се е случило всичко това и те не са дали достатъчно силен отговор в отговор, по същество те нямат истинска причина да кажат защо са ми взели печалбите и направиха всичко, което направиха.

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 1 година

Е, мисля, че е по-ясно какво искаш да кажеш.

Както и да е, нека видим дали казиното ще предостави повече от това, което смятате за подходящо в следващия отговор.

Надявам се това да стане.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Здравейте отново, отново има проблем с казиното Richprize

Единственото нещо, което исках да направя, беше да изтегля последните си 30 евро, които бяха останали в сметката ми и бях блокиран и чатът изобщо не искаше да говори с мен, прекратявайки разговора.

Мислите ли, че трябва да подам жалба?

Трябва ли казината с оценка 7,7 да третират клиентите си по този начин?

Прилагам скрийншотове filefilefile

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 12 месеца

Здравейте, имаше ли някаква причина, поради която казиното блокира акаунта ви или акаунтът ви беше затворен преди?

Играл ли си тук нормално след последния си проблем?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 12 месеца

Здравейте!

Мога ли да бъда честен?

Бих казал, че не става въпрос за индекс на безопасност 7,7 - по-вероятно е общата ви история с това казино.

Поради това със сигурност бих опитал друга жалба. С късмет ще бъде адресирано правилно 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 12 месеца

Наскоро успях да изтегля 100 евро, както обещах, така че изтрих отрицателния преглед, исках да изтегля последните 30 евро, които бяха останали в сметката ми и казиното блокира акаунта ми

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Веднъж имах проблем с казиното, не искаше да изтегли 100 евро, но благодарение на вас и г-жа Виктори успях да го направя, но ми останаха 30 евро, така че реших да завърша приключението си с това казино и да изтегля последните средства, но казиното блокира акаунта ми и не иска да изтегли тези средства.

Автоматичен превод:
Radka
преди 12 месеца

Да, мисля, че се дължи на историята с това казино, но исках да прекратя приключението си с това казино и да изтегля последните си средства, но казиното не ми позволява да го направя

Все пак такъв висок рейтинг на казиното трябва да ме задължи да бъда честен и да изтегля всичките си средства и след това да блокирам сметката.

Мислите ли, че трябва да подам жалба?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Не им пука, че блокираха моя и също ме измамиха с хиляди. Казино гуру също е измама, затова е 7,7 оценка за богатство. Наградете всеки, който каже, че нещо различно е на друга планета и трябва да бъде игнорирано. Всички казина с най-висок рейтинг тук са измамни, които не притежават лиценз, вижте сами. Плащат им да произвеждат високи рейтинги. Не слушайте техните BS извинения. Те вечно възхваляват всички хора и казина, които се отнасяха с мен като S.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Да, мисля, че се дължи на историята с това казино, но исках да прекратя приключението си с това казино и да изтегля последните си средства, но казиното не ми позволява да го направя

Все пак такъв висок рейтинг на казиното трябва да ме задължи да бъда честен и да изтегля всичките си средства и след това да блокирам сметката.

Мислите ли, че трябва да подам жалба?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Мисля, че в този случай ще подам жалба и се надявам, че останалите ви пари ще бъдат изтеглени и ще направите груба сметка за това казино.

Влезте ли

Автоматичен превод:
1...9 10 1112
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини