ФорумКазинаPlayzilla Casino - обща дискусия

Playzilla Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 3 години от Sgoretzki
|
27662 преглеждания 176 отговора |
|
1...8 9
Добавете пост
Codex28
преди 5 месеца

Бих казал, че това беше правилното решение, защото винаги ще има към кого да се обърнете, ако възникнат проблеми. Така че не те обвинявам.

Разбира се, желая ви успех и ако случайно попаднете на нещо или просто искате да опишете опита си с някое казино, ще се радваме да ви приветстваме отново във форума.

Късмет. ☘️🤗

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря ти за помощта

Автоматичен превод:
Codex28
преди 5 месеца

Моля.

Да се справите добре 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Може ли някой да ми каже за сайта на playzilla? Поисках две тегления, но те отговарят, че се обработват след 3-5 дни...

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, те ще. Бъди търпелив.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Създадоха ми много проблеми и се оправдаха след месец, в който платиха

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Може ли някой да ми каже за сайта на playzilla? Поисках две тегления, но те отговарят, че се обработват след 3-5 дни...

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей, виждам, че имаш две различни преживявания от играчите, но крайният резултат беше, че и двамата получиха заплащане. Забелязвам, че сега имате тегления и тук и когато казиното ги обработи, предполагам, че скоро ще ги имате в акаунта си.

Както и да е, това първото ви теглене в казиното ли е? Верифицирахте ли вече акаунта си тук или не беше необходимо?

Ако научите нещо ново, не се колебайте да ме актуализирате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Да, това е първото ми теглене, винаги съм използвал картата си, на която съм правил депозитите, все още не ми е поискана проверка, освен всичко друго като превантивна мярка изпратих личната си карта на администрацията, която веднага ми отговори, че не трябва ли първо да изпратите документите, ще трябва да ги кача, ако ме помолят. В чата ми отговориха, че от утре до петък тегленията ще бъдат изплатени, в момента чакам, благодаря за отговора, ще го актуализирам.

Автоматичен превод:
salvatorecigna851
преди 3 месеца

Бих казал, че казиното ви го обясни доста добре. Така че съм любопитен дали ще спазят времевата рамка и дали ще получите парите през следващите няколко дни.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ще ви уведомя след малко

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Сайтът за измама накара парите ми да изчезнат от сметката ми, след като отмени заявките ми за теглене, как мога да го направя

Автоматичен превод:
salvatorecigna851
преди 3 месеца

Е, това е неприятна новина. Съобщихте ли за това на казиното и попитахте ли какво може да се случи, когато парите отново не дойдоха в сметката ви на играч? Защо в крайна сметка отменихте тегленето си? Опитахте ли да го разрешите с поддръжка?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Всичко се случи: автоматични тегления от игралната сметка за сума, равна на €2000, съдействието не отговаря

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Как мога да си върна парите?

Автоматичен превод:
salvatorecigna851
преди 3 месеца

Ако никой не отговори и парите не се върнат по сметката ви, препоръчвам да подадете жалба и нашият екип ще проучи цялата ситуация и ще се опита да ви помогне. Това вероятно би било най-разумното нещо.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Синът ми отвори акаунта в играта (той е непълнолетен и използва моите документи) Поисках възстановяване на сумата Искам само да знам седалището на тези копелета от playzilla

Автоматичен превод:
salvatorecigna851
преди 2 месеца

Здравейте, ситуацията е доста сложна и попитах колегите за нея. Вероятно бих препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да проучи и да види дали можем да помогнем.

какво ще кажеш

Също така бих искал да знам как момчето се е сдобило с всички документи? Какво изисква казиното от него? Беше ли проверен успешно?

Автоматичен превод:
1...8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини