НачалоФорумКазинаPlayzilla Casino - обща дискусия

Playzilla Casino - обща дискусия (страница 9)

 от Sgoretzki
|
44 021 преглеждания 217 отговора |
|
1...8 9 1011
Codex28

Бих казал, че това беше правилното решение, защото винаги ще има към кого да се обърнете, ако възникнат проблеми. Така че не те обвинявам.

Разбира се, желая ви успех и ако случайно попаднете на нещо или просто искате да опишете опита си с някое казино, ще се радваме да ви приветстваме отново във форума.

Късмет. ☘️🤗

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря ти за помощта

Автоматичен превод:
Codex28

Моля.

Да се справите добре 🙂

Автоматичен превод:

Може ли някой да ми каже за сайта на playzilla? Поисках две тегления, но те отговарят, че се обработват след 3-5 дни...

Автоматичен превод:

Да, те ще. Бъди търпелив.

Автоматичен превод:

Създадоха ми много проблеми и се оправдаха след месец, в който платиха

Автоматичен превод:

Може ли някой да ми каже за сайта на playzilla? Поисках две тегления, но те отговарят, че се обработват след 3-5 дни...

Автоматичен превод:

Здравей, виждам, че имаш две различни преживявания от играчите, но крайният резултат беше, че и двамата получиха заплащане. Забелязвам, че сега имате тегления и тук и когато казиното ги обработи, предполагам, че скоро ще ги имате в акаунта си.

Както и да е, това първото ви теглене в казиното ли е? Верифицирахте ли вече акаунта си тук или не беше необходимо?

Ако научите нещо ново, не се колебайте да ме актуализирате.

Автоматичен превод:
Jaro

Да, това е първото ми теглене, винаги съм използвал картата си, на която съм правил депозитите, все още не ми е поискана проверка, освен всичко друго като превантивна мярка изпратих личната си карта на администрацията, която веднага ми отговори, че не трябва ли първо да изпратите документите, ще трябва да ги кача, ако ме помолят. В чата ми отговориха, че от утре до петък тегленията ще бъдат изплатени, в момента чакам, благодаря за отговора, ще го актуализирам.

Автоматичен превод:
salvatorecigna851

Бих казал, че казиното ви го обясни доста добре. Така че съм любопитен дали ще спазят времевата рамка и дали ще получите парите през следващите няколко дни.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:

Ще ви уведомя след малко

Автоматичен превод:

Сайтът за измама накара парите ми да изчезнат от сметката ми, след като отмени заявките ми за теглене, как мога да го направя

Автоматичен превод:
salvatorecigna851

Е, това е неприятна новина. Съобщихте ли за това на казиното и попитахте ли какво може да се случи, когато парите отново не дойдоха в сметката ви на играч? Защо в крайна сметка отменихте тегленето си? Опитахте ли да го разрешите с поддръжка?

Автоматичен превод:

Всичко се случи: автоматични тегления от игралната сметка за сума, равна на €2000, съдействието не отговаря

Автоматичен превод:

Как мога да си върна парите?

Автоматичен превод:
salvatorecigna851

Ако никой не отговори и парите не се върнат по сметката ви, препоръчвам да подадете жалба и нашият екип ще проучи цялата ситуация и ще се опита да ви помогне. Това вероятно би било най-разумното нещо.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:

Синът ми отвори акаунта в играта (той е непълнолетен и използва моите документи) Поисках възстановяване на сумата Искам само да знам седалището на тези копелета от playzilla

Автоматичен превод:
salvatorecigna851

Здравейте, ситуацията е доста сложна и попитах колегите за нея. Вероятно бих препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да проучи и да види дали можем да помогнем.

какво ще кажеш

Също така бих искал да знам как момчето се е сдобило с всички документи? Какво изисква казиното от него? Беше ли проверен успешно?

Автоматичен превод:
boypalago

Изтегли ли си парите, брато?

Автоматичен превод:
Smurfin123

Здравей, защо питаш? И тук ли чакаш пари? Видях, че играчът има подадена жалба и накрая получи парите, така че всичко завърши с щастлив край.

Но можете да ми опишете ситуацията, в която сте попаднали. 😉

Автоматичен превод:

Поисках изплащане от €230 на 16 януари 2025 г.

Оттогава парите все още не са стигнали до мен.

Вече се свързах с поддръжката 3 пъти (веднъж седмично) и всеки път ми казват да не се притеснявам, че в момента имат технически проблеми, но със сигурност ще получа парите.

Но търпението ми бавно се изчерпва; Никога не съм работил с доставчик, който отнема толкова време за плащане.

какво мога да направя

Автоматичен превод:
1...8 9 1011
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини