преди 7 месеца
Благодаря, надявам се да ми платят
Thanks, I hope they pay me
Grazie spero mi paghino
0
Благодаря, надявам се да ми платят
Thanks, I hope they pay me
Grazie spero mi paghino
Чувството, което имам е, че това е измама, защо да губя толкова време в противен случай
The feeling I have is that it's a scam, why waste so much time otherwise
La sensazione che ho io è che sia una truffa perché perdere tanto tempo altrimenti
За да хвърля малко светлина върху това, което можете да очаквате от жалбата, ще добавя ръководство, където можете да прочетете повече неща.
Както беше казано обаче, няма ясна времева рамка за това. Даваме на казината 14 дни да разрешат тегления и KYC и ако не успеят, нашият екип се намесва и се опитва да помогне.
Така че се надяваме, че няма да отнеме много време и всичко ще се оправи справедливо и възможно най-скоро.
To shed some light on what you can expect from the complaint, I will add a guide where you can read more things.
However, as said, there is no clear timeframe for this. We give casinos 14 days to resolve withdrawals and KYC and if they fail then our team steps in and tries to help.
So hopefully it won't take long and everything will be sorted out fairly and as soon as possible.
Единственият начин да разберете е да дойде и наистина да е така. Казиното няма нито една неразрешена жалба, което би ми вдъхнало увереност и надежда, че всичко ще бъде разрешено.
Нека се опитаме да бъдем малко оптимисти, дори и да не е лесно. 🙂
The only way to find out is for it to come and actually be the case. The casino does not have a single unresolved complaint, which would give me some confidence and hope that it will all be resolved.
Let's try to be a little optimistic, even if it's not easy. 🙂
Да, разбира се, но на уебсайта cheidononla списъкът с движения през април, когато се свържа с тях, те казват не, имаме нужда само от един ден
Yes of course but on the website cheidononla the list of April movements when I contact them they say no we only need one day
Si certo però sul sito cheidononla lista movimenti di aprile quando li contatto mi dicono no ci serve solo un giorno
Екранът е сменен и всичко е одобрено, но въпреки това казаха, че им трябват няколко дни
Мина месец
The screen has changed and everything is approved but nevertheless they said they need a few days
A month has passed
È cambiata la schermata risulta tutto approvato ma ciò nonostante hanno detto che hanno bisogno di qualche giorno
È passato un mese
Със сигурност разбирам как всичко това ти лази по нервите. Просто се опитайте да останете търпеливи и да се надяваме, че сега всичко ще върви наистина добре.
I surely understand how all this is getting on your nerves. Just try to stay patient, and hopefully now everything will go really well.
Само се надявам след като мина месец да побързат благодаря на всички
I just hope that since a month has passed they hurry up thanks to everyone
Io spero solo che essendo passato un mese si sbrighino grazie a tutti
Благодаря на всички за подкрепата
Thanks everyone for the support
Grazie a tutti per il sostegno
Получено плащане сега след месец
Received payment now after a month
Ricevuto ora dopo un mese il pagamento
О, не можете да си представите колко се радвам, че най-накрая успяхте да получите парите. Отне много време. ☘️🎉
Както и да е, по отношение на документите, изведнъж ги одобриха? Казиното каза ли ви нещо за това или просто разбрахте, че сте преминали проверката и сте получили парите?
Oh you can't imagine how happy I am that you finally managed to get the money. It took a long time. ☘️🎉
Anyway, regarding the documents, they were suddenly approved ? Did the casino say anything to you about it or did you just find out that you passed the verification and got the money ?
Не, казиното ми каза миналата седмица, че документите не са били добри преди, но са същите. След това получих парите и само след ден имейла за теглене
No, the casino told me last week that the documents weren't good before but they are the same. Then I received the money and only after a day the withdrawal email
No il casino mi ha detto la scorsa settimana che i documenti prima non andavano bene ma sono gli stessi . Poi ho ricevuto i soldi e solo dopo un giorno la mail del prelievo
Важното е, че си получи парите и много се радвам за теб. Сега, ще продължите ли да играете в това казино или този опит ви беше достатъчен, за да продължите напред, чудя се?🤔
The main thing is that you received your money and I am really glad for you. Now, are you going to continue and play at this casino or was this experience enough for you to move on, I wonder?🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.