ФорумКазинаPlayzilla Casino - обща дискусия

Playzilla Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 3 години от Sgoretzki
|
28934 преглеждания 176 отговора |
|
1...7 8 9
Romi
преди 6 месеца

Благодаря, надявам се да ми платят

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Чувството, което имам е, че това е измама, защо да губя толкова време в противен случай

Автоматичен превод:
Codex28
преди 6 месеца

За да хвърля малко светлина върху това, което можете да очаквате от жалбата, ще добавя ръководство, където можете да прочетете повече неща.

Можете да го прочетете тук ⬅️

Както беше казано обаче, няма ясна времева рамка за това. Даваме на казината 14 дни да разрешат тегления и KYC и ако не успеят, нашият екип се намесва и се опитва да помогне.

Така че се надяваме, че няма да отнеме много време и всичко ще се оправи справедливо и възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

И аз се надявам, но съм сигурен, че ще измислят други извинения

Автоматичен превод:
Codex28
преди 6 месеца

Единственият начин да разберете е да дойде и наистина да е така. Казиното няма нито една неразрешена жалба, което би ми вдъхнало увереност и надежда, че всичко ще бъде разрешено.

Нека се опитаме да бъдем малко оптимисти, дори и да не е лесно. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, разбира се, но на уебсайта cheidononla списъкът с движения през април, когато се свържа с тях, те казват не, имаме нужда само от един ден

Автоматичен превод:
Codex28
преди 6 месеца

Със сигурност ще изчакаме и ще видим.🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Сега, когато сигурно форумът се намеси, със сигурност нещо се раздвижва

Автоматичен превод:
Codex28
преди 6 месеца

Добре е да го чуя. Имате ли новини?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Екранът е сменен и всичко е одобрено, но въпреки това казаха, че им трябват няколко дни

Мина месец

Автоматичен превод:
Codex28
преди 6 месеца

Със сигурност разбирам как всичко това ти лази по нервите. Просто се опитайте да останете търпеливи и да се надяваме, че сега всичко ще върви наистина добре.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Само се надявам след като мина месец да побързат благодаря на всички

Автоматичен превод:
Codex28
преди 6 месеца

Това очакваме и ние и се надяваме на най-добър резултат. Пожелавам ви да получите парите възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Благодаря на всички за подкрепата

Автоматичен превод:
Codex28
преди 6 месеца

Винаги тук за вас.😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Получено плащане сега след месец

Автоматичен превод:
Codex28
преди 6 месеца

О, не можете да си представите колко се радвам, че най-накрая успяхте да получите парите. Отне много време. ☘️🎉

Както и да е, по отношение на документите, изведнъж ги одобриха? Казиното каза ли ви нещо за това или просто разбрахте, че сте преминали проверката и сте получили парите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не, казиното ми каза миналата седмица, че документите не са били добри преди, но са същите. След това получих парите и само след ден имейла за теглене

Автоматичен превод:
Codex28
преди 6 месеца

Важното е, че си получи парите и много се радвам за теб. Сега, ще продължите ли да играете в това казино или този опит ви беше достатъчен, за да продължите напред, чудя се?🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Никога повече няма да играя в казина, които не са AAMs

Автоматичен превод:
1...7 8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини