ФорумКазинаPlayzilla Casino - обща дискусия

Playzilla Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от Sgoretzki
|
28886 преглеждания 176 отговора |
|
12 3 4...9
Gianpy
преди 1 година

Здравейте,

това е наред и разбирам настроението ти, или вярвам, че го разбирам.

Просто намерих подхода, който показвате в жалбата, за доста неподходящ, сега просто моята гледна точка. Тези публикации все още не са одобрени и следователно не са видими за други играчи, в противен случай бих цитирал, но за съжаление все още не мога.

Но всичко трябва да бъде решено веднага щом оплакването се развие, така че не се тревожете за това сега. 🙂

Пожелавам ви справедлив край на жалбата, разбира се. 🙏




Автоматичен превод:
преди 1 година

Всеки тук може да ми помогне как да тегля средства тук в Playzilla с помощта на банков превод и австралийска банкова сметка? Опитах няколко пъти и продължавам да се анулирам, не знам каква е причината поддръжката за чат също да не знае и няма имейл относно причината за анулирането. наздраве

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво мислите за PlayZilla? Поисках множество заявки за теглене и тя продължава да се анулира от системата и без имейл относно анулирането. Опитах се да се свържа с поддръжката за чат, но едва ли съм сигурен какъв е проблемът. Само нещо, което забелязвам, когато за първи път поисках теглене, разделите, които трябва да се попълнят, съдържат ИМЕ НА БАНКАТА, КЛИРИНГОВ НОМЕР, IBAN и ИМЕ НА СМЕТКА, в които наистина не знам, защото моята банка е австралийска. Така че нямах нищо против първата ми заявка да бъде отхвърлена. Но при следващите заявки разделите за попълване се промениха на ИМЕ НА БАНКАТА, BSB, НОМЕР НА СМЕТКА и ИМЕ НА СМЕТКА. Сигурен съм, че съм поставил правилната информация, но все още се анулира (отново няма имейл относно това анулиране), сега се опитах да сложа hypens, тъй като това беше показано в моето банково приложение. Ще видя дали това ще проработи, но все още съм депресиран как ще проработи. Един агент за поддръжка в чата ми каза, че може да поиска ръчно теглене до финансовия отдел, което все още чакам актуализация. Можете ли да ми дадете някакви идеи? Нов съм в онлайн казината и никога не съм очаквал такъв стрес, през който преминавам 🙁

Автоматичен превод:
boypalago
преди 1 година

Здравейте!

Преместих публикацията ви тук, за да предоставя допълнителни подробности на едно място - на всички заинтересовани играчи.

Честно казано, смятам, че само казиното е в състояние да се справи напълно с този проблем и със сигурност се надявам, че ръчният опит ще бъде успешен!

Дръжте ни в течение, моля.

Междувременно, с доза късмет, нека видим дали ще получите съвети и подсказки от местната общност.

В краен случай винаги можете да подадете безплатна жалба, но оставям това за по-късно. 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Но върви. Без отговор. Те са крадци.

Няма получени възстановявания.

Съветвам ви да не давате пари на тези крадци със сметки в данъчни убежища като Кипър

Те са крадци. Никога не печелите и те крадат парите ви от свързания ви акаунт. Откраднаха ми 30 000€ 🤷🏼‍♂️

Автоматичен превод:
polip9j
преди 1 година

Здравей, съжалявам да те видя в такава неприятна ситуация. Видях, че не сте имали положителен опит с казиното в миналото, така че очевидно то продължава.

Мога ли да ви попитам какво имате предвид, когато казвате „Те откраднаха 30 000 € 🤷🏼‍♂️ от мен"? Все още ли имате проблеми с това казино или цялостното преживяване говори вместо вас?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Попитах Playzilla за оператора и лиценза. Без лиценз не съм защитен там. Те не показват никакъв печат и не предоставят никаква информация в правилата и условията. Недостоен за доверие! Чатът на живо отказва да отговори на това. Трябва да задам въпроса си по имейл, защото на нещо подобно не може да се отговори в чата.


Моето проучване в интернет разкри, че това е казино Rabidi. Други сайтове казват, че операторът е Geeka Corporation NV. И двете еднакви ли са? Валидаторът на лиценза показва, че лиценз 8048/JAZ е изтекъл. Някой има ли информация дали магазинът е реномиран?

filefilefile

Автоматичен превод:
CasinoExplorer
преди 1 година

Здравейте! Чудя се дали видяхте отговора ми 🤔

Е, вижте го тук , моля.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Че имах 30 000 евро в сметката си и след това те изчезнаха 🤷🏼‍♂️. За съжаление нямах време да направя екранни снимки, защото никога не съм предполагал, че нещо подобно може да се случи. Моят съвет е да не играете на playzilla и всички казина, свързани с nabidi NV, са крадци и измамници и освен ако не ми направят банков превод с тази открадната от мен сума, никога няма да променя решението си, да не говорим, че няма поддръжка и никой няма да отговори по имейл, а в чата те затварят чата. Много лош опит. Това е всичко.

Автоматичен превод:
polip9j
преди 1 година

Можете ли да поискате от казиното вашите депозити и плащания + история на игрите? Опитвам се да разбера как да подкрепя твърдението ви, разбирате ли?

Ако можете да направите това, смятам, че трябва да поискате жалбата да бъде отворена отново, тъй като беше затворена поради предишното ви бездействие. 🙁

как звучи това

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


Имам проблема, че не мога да се свържа с никого в playzilla? Чатът на живо не се отваря, имейл адресът, посочен на уебсайта, е невалиден и имейлът не се препраща!??


Може ли някой да ми помогне допълнително?

Автоматичен превод:
yesoking
преди 1 година

Здравейте, опитах се да се свържа с тях в чата на живо и те ми отговориха незабавно.

file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добър ден,.

Просто искам да споделя моето мнение и опита, който имам с "Playzilla" досега.

Играя там от 8 месеца. За мен "Playzilla" е един от най-добрите доставчици на залагания в Европа, що се отнася до следните точки:

Оферта за залагане, оферта за залагане на живо, ключ за коефициенти, много бърза оценка на играта, функции за теглене, опции за депозит и теглене, удобен за потребителя уебсайт.

В Playzilla има някои точки, които много солидни и големи доставчици на залагания, като тези, принадлежащи на "Oasis", не предлагат: безлимитни депозити, теглене веднага, а не след края на играта и т.н.

Playzilla изплаща всички средства, поискани за теглене. Това не винаги може да се случи толкова бързо, колкото бихте искали. Отнема средно 3 дни. Вероятно има нещо общо с факта, че Playzilla е малък доставчик на залагания и плащанията се извършват веднъж или два пъти седмично. Имах проблеми с първото теглене (голяма сума) в Playzilla и дори трябваше да помоля за помощ някои организации, включително "Casino Guru". Но оттогава работи перфектно. През това време не съм имал технически повреди, като например да не е достъпен сайта за дълго време.

Докладът се основава само на моя личен опит, който имах през 8-те месеца с Playzilla.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Macasault09
преди 11 месеца

Хей и благодаря за много описателния и отличен преглед. Ако се интересувате, можете да напишете такъв за казиното и тук.

Мисля обаче, че играчите ще могат да вземат полезна информация от него. Що се отнася до проблемите ви, колко време ви отне да изтеглите? Какъв метод използвате за теглене, който е безпроблемен и бърз? 😊

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Playzilla: Клоунски сайт, откраднаха ми 6500 евро.

Стойте настрана, сега действам законно

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ще ви разкажа за моя опит с playzilla:

След като отворих акаунта, го заредих с карта на приятел, направих грешка, но не знаех.

Свършва дотук, времето минава значително натоварено с MIA, печеля значително, 6500 евро, проверката започва

Писах на поддръжката ВЕДНАГА, за да кажа, че съм заредил карта на приятел, само веднъж, 100 евро мисля, извинявам се, казах, че щях да предоставя всички съответни документи, но така и не получих отговор.

През целия месец декември няколко пъти ми искаха документи, в началото на януари намерих сметката ми затворена, без дори да ме уведомят.

Срамота, интересът им е само да те прецакат, смешна служба за поддръжка, а аз ще се обърна към адвокати.

100 евро рециклиране 🤣

Изпратих му и чата с моя приятел, където му поисках документи и той ми ги изпрати, в PDF директно от банката.

Измама.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file

Единственият път, когато имейлите проработиха за него, беше сега, за да ми каже на практика, че са взели парите.

срамно.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Y

Добре

U

Автоматичен превод:
Peira10
преди 10 месеца

Здрасти. Съжаляваме да научим за вашата ситуация с това казино, което всъщност има доста добър индекс на безопасност, както можете да видите тук . Това от друга страна всъщност може да е едно положително нещо по отношение на вашия случай. Виждам, че сте подали жалба и нашият екип върши упорита работа, както винаги, за да разреши проблема.

Както Кристина вече ви каза и можете да го намерите написано в TC в повечето казина, бих казал, че: " кредитната/дебитна карта или всеки друг метод на плащане, който използвате, за да попълните баланса на сметката си, принадлежи на вас , не е откраднато и не е изгубено от друго лице. Компанията си запазва правото да закрие акаунта ви и да анулира всички печалби в случай на основателно подозрение, че сте нарушили тази гаранция ."

Съветваме всички играчи да прочетат внимателно Условията на всяко казино, преди да играят. И засега бих ви препоръчал да не депозирате повече пари, оставете нашия екип да прави това, което прави най-добре и се надявайте на положителен резултат. Как мислите, възможно ли е това?

Разбира се, ако имате нужда от помощ, ние сме тук за вас 😉.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Скъпа Роми, преди всичко за това, което си струва, аз ти благодаря и изпитвам дълбоко уважение към това, което правиш и как го правиш, за това, което струва моето мнение, ти си наистина страхотен.

Въпросът е, че наистина ме третираха като престъпник, НИКОГА не отговориха на въпросите ми за поддръжка, дори не ме уведомиха за закриването на акаунта.

Намирам го за наистина несправедливо, освен това повтарям, законът не позволява невежество и аз го знам много добре, но веднага признах грешката, когато го разбрах, писах му, не се опитах да променя документи или нещо друго , и това беше благодарността.

Вярвам, че от 6500 евро и повече от хиляда депозит в моя, можех и може би трябваше да бъда третиран по-добре.

Предоставих им ВСИЧКИ поискани документи и винаги съм се извинявал и винаги съм бил ясен.

Наистина сюрреалистично изживяване, що се отнася до мен.

Въпрос: защо, ако трябва да е регистрирано на мое име, ми казват, че не трябва да бъде откраднато или изгубено?

Доказах му, че е откраднато, а не изгубено.

Прилагам първия от много имейли, които изпратих преди повече от месец, също копиран и поставен, за да е по-лесен за превод.

във всеки случай благодаря много, ние изобщо не знаем кои сме, но вие проявихте интерес към мен и това е много.


file

„Добро утро, аз съм титулярът на акаунт в Peirasso10, Peirasso Alessandro.

Предварително се извинявам за неудобството, не е било мое намерение.

Преди време допуснах грешка като заредих сметката с карта на приятел, от което не излезе печалба.

По-късно заредих (също очевидно) от моя, където най-накрая получих скромна печалба. Сега се оказвам, че трябва да кача документите за верификация на акаунта, в този раздел няма място за обяснения, притежателят на картата, както и приятелят ми, вече са ми предоставили всички полезни документи, които съм готов да ви изпратя за осигуряване на максимална прозрачност и лоялност от моя страна.

Ще ви помоля да ми кажете как и къде да изпратя всичко, повтарям, извинявам се за объркването, не знаех, че всичко ще отнеме толкова време.


Освен това наистина се радвам на вашия сайт, както казино, така и спортен, и докато чакам отговор, ви пожелавам Весели празници."

Автоматичен превод:
12 3 4...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини