ФорумКазинаPlayzilla Casino - обща дискусия

Playzilla Casino - обща дискусия

преди 3 години от Sgoretzki
|
27651 преглеждания 176 отговора |
|
1 2...9
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Playzilla Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Стойте далеч от Playzilla.

При тях дори депозитът не е сигурен.

Внесох 20 евро в петък, днес е понеделник и все още го няма в акаунта на играча.

Първоначално имаше технически проблеми, трябва да се свържа с вас по -късно

Следващият контакт каза същото, трябва да се свържа с вас след 30 минути.

На следващия ден отново ми казаха за всякакви проблеми и отделът за плащания щеше да работи само от понеделник до петък, в неделя депозитът не можеше да бъде намерен отново, въпреки безкрайните екранни снимки и всичко останало. Днес ми казаха, че платежният отдел е казал, че не са получили парите ми и че трябва да говоря с банката си, но така или иначе ще върна парите днес.

Разбира се, това не се случи, вечерта опитах отново и ми казаха, че ще се свържат с мен по имейл и ще потърсят отново.

Просто жалко смешно

Автоматичен превод:
преди 3 години

И бавно не ми пука, ако нещо се случи, защото само фактът, че прекарах часове в петък, събота, неделя и днес, понеделник, обяснявайки едно и също нещо отново и отново и бях представен като този, който нямаше да плати нещо, 8 Бях задържан отново и отново, в резултат на което нищо не се случва, но парите ми бяха дебитирани от сметката от петък и които, въпреки скрийншота, не вземат нищо от тях, е наистина трудно.

Сега ще ги докладвам във всички форуми, където това може да се направи.

Това наистина ме вбесява.

Трябва да кажа, че така или иначе бях измамен от толкова много казина.

Особено с spinmillion за изплащане, където наистина платих много, останах с нетно изплащане от 2000 евро, докато не залагах парите отново.

Казино Boombang обаче беше най -горчивият номер.

Там спечелих около 14 000 евро, те ми платиха 100 и изтриха останалите.

И стриктно спазвах всички условия.


О, можех да кажа толкова много тук


Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Казино Boom Bang е мое по -рано тази година

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Sgoretzki
преди 3 години

Те все още могат да добавят депозита към сметката ви, но просто ми звучи, че са заети и вероятно нямат достатъчно персонал. Ето защо отнема толкова много време, за да се поправи 😕

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вчера получих покана по имейл за €10 бонус за депозит (100FS). Проверих с услугата за чат: „-Колко е максималното изплащане след внедряване"? Чат услуга: Няма ограничение за сумата, която можете да изтеглите след залагане на този бонус.

Приложих 100FS и след това имах истински късмет. 13 000 € са в сметката ми на играч. Като предпазна мярка попитах в чата за изплащането, получих съобщението.

Лимитът за теглене зависи от вашето ниво на статус:

1 и 2 етап - 500 евро

3 етап - 800 евро

4 ниво - 1000 евро

5-ти етап - 1500 евро

Вие сте на ниво 1

VIP нивото на клиента се определя от активността на клиента и може да се променя в зависимост от съотношението на направените депозити и тегления и получените бонуси. Ние не влияем ръчно върху състоянието на акаунта на клиента, то се променя автоматично от системата,

и щях да бъда ниво 1, въпреки че играх цяла нощ след преобразуването с 3 € - 4,50 € на завъртане, така че щастливата серия сега е 13 000 € в моя акаунт в играта и аз все още отчаяно се обръщам към вас.. ако това е правилно може да бъде. Тъй като имам опит с много казина и всички те отразяват своя VIP статус и точки... само не в Playzilla Casino.

Ако от моя страна, бих искал също да подам жалба през вашия портал.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Проверих правилата и условията на PlayzillaCasino и намерих това. filefile

Автоматичен превод:
Slider38
преди 2 години

Здравей, успя ли по някакъв начин да изтеглиш част от парите си в казиното?

Автоматичен превод:
johnpete1003
преди 2 години

Не, исках да го пробвам веднага, просто мислех дали да поръчам €500 или €1000 на трансфер, както каза чата. Ще опитам €1000, в края на краищата искам да спечеля своето NO-Limit печалба

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вчера получих покана по имейл за €10 бонус за депозит (100FS). Проверих с услугата за чат: „-Колко е максималното изплащане след внедряване"? Чат услуга: Няма ограничение за сумата, която можете да изтеглите след залагане на този бонус.

Приложих 100FS и след това имах истински късмет. 13 000 € са в сметката ми на играч. Като предпазна мярка попитах в чата за изплащането, получих съобщението.

Лимитът за теглене зависи от вашето ниво на статус:

1 и 2 етап - 500 евро

3 етап - 800 евро

4 ниво - 1000 евро

5-ти етап - 1500 евро

Вие сте на ниво 1

VIP нивото на клиента се определя от активността на клиента и може да се променя в зависимост от съотношението на направените депозити и тегления и получените бонуси. Ние не влияем ръчно върху състоянието на акаунта на клиента, то се променя автоматично от системата,

и щях да бъда ниво 1, въпреки че играх цяла нощ след преобразуването с 3 € - 4,50 € на завъртане, така че щастливата серия сега е 13 000 € в моя акаунт в играта и аз все още отчаяно се обръщам към вас.. ако това е правилно може да бъде. Тъй като имам опит с много казина и всички те отразяват своя VIP статус и точки... само не в Playzilla Casino.

Ако от моя страна, бих искал също да подам жалба през вашия портал.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Проверих техните правила и условия и за съжаление изглежда добре според това, което е посочено там.

Затова предупреждаваме, че това казино прилага несправедливи правила и условия:

„Ние преглеждаме правилата и условията на всяко казино и търсим нечестни правила, които потенциално биха могли да бъдат използвани срещу играчи. Всички клаузи, които считаме за нечестни, водят до по-нисък рейтинг на репутацията на казиното."

Въпреки това, не се колебайте да подадете жалба - просто щракнете тук:

https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, исках да го пробвам веднага, просто мислех дали да поръчам €500 или €1000 на трансфер, както каза чата. Ще опитам €1000, в края на краищата искам да спечеля своето NO-Limit печалба

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

любезно ни уведомете как се справяте с това казино.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Уау, много съм положително изненадан, след многото оплаквания тук, но и в други форуми за оценка.. Работи чудесно и без никакви проблеми за мен чрез плащане с банков превод.. трябваше да чакам 7 дни, но €1000 бяха потвърдени в казиното сметка петък и събота по банкова сметка. Измъкнах тлъста сума и все още трябва да направя няколко 1000 € в заявка за поръчка и се надявам, че междувременно ще се получи без усложнения.

Автоматичен превод:
Slider38
преди 2 години

здравей

добре, това е наистина добра новина. Мога да си представя, че много играчи няма да са толкова доволни, че са отнели 7 дни за банковия превод, но мисля, че казахте добре.

👍

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казино Playzilla, както и 22bet са манипулирани.

Никога не печелите, което е добре известно в ротативките.

Но тези две казина не са нищо друго освен скандално. 200/300 завъртания подред без минимална печалба.

Положителните отзиви са направени от тях.

Те са казино измами.

Няма казино, където да не губите, но тук дори не се забавлявате, защото това е измама.

Стойте далеч от playzilla по-добре тези aams, които също ще бъдат мафия, но има минимален контрол.

Автоматичен превод:
polip9j
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, че не постигнахте успех тук. Проверявате ли RTP, волатилността на слотовете, които играете, за да приложите правилната стратегия? В случай, че искате да научите повече за това, тази страница ще ви помогне да научите повече за него.

Бих казал, че първата мярка, която бих разгледал, е RTP. С по-висок RTP шансовете ви за печалба са по-високи. Всичко над 96% RTP е добро.

След това, разбира се, трябва да играете слотове, които харесвате. Не играйте играта, когато не ви харесва, дори когато RTP е добър. Друг момент, който трябва да имате предвид, е променливостта. Когато слотовете имат ниска волатилност, това означава, че печелите много, но печалбите са доста ниски и често по-ниски от първоначалния ви залог. Ротативките с висока волатилност могат да имат над 50 мъртви завъртания, но когато най-накрая спечелите, обикновено печелите повече, отколкото сте загубили, или печелите малко по-малко, но все още печелите огромна част от загубите си обратно.

Следователно трябва да бъдете търпеливи със слотовете с висока волатилност и това е нещо, което не е подходящо за всеки.

И позволете ми да ви попитам, коя държава посочихте като държава на пребиваване, когато се регистрирахте? Благодаря ти

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Най-лошият сайт, в който съм играл, остават ми 18 дни до първото ми теглене. Те искат абсурдни документи, като селфи с RG, селфи с отворена игра, CPF, RG, банково извлечение, доказателство за пребиваване. И в моя случай изпратих доказателство за пребиваване в снимка, те не го приеха, трябваше да вляза в уебсайта и да получа доказателство в PDF формат. И още не съм го получил, а те все си измислят други документи и всеки път като поискат и ги изпратиш дават 3 до 5 работни дни за проверка. Както и да е, не си губете времето с този ужасен сайт. Изминаха 18 дни, откакто чаках тегленето си в размер на 4000BRL. Дори се разболях от толкова много гняв да чакам.

Автоматичен превод:
Andersonbiazin
преди 1 година

Здравейте,

Аз лично трябва да кажа, че това, което описвате, звучи съвсем нормално, както документите, така и формата. Казиното просто трябва да е сигурно, че наистина вие сте депозирали и сте играли, за съжаление няма други начини как да направите това. Форматът .pdf е логичен, защото позволява на казината да проверяват непроменен оригинален документ, това е всичко. Останалите, особено селфитата, са необходими, за да докажете, че имате достъп до акаунта в казиното и всички документи по всяко време. Но казиното трябва да може да реагира по-бързо, което ме кара да мисля, че Коледа може да доведе до известно забавяне, кой знае?

Разбирам, че бихте предпочели много по-лесна проверка, но това е отговорност на казиното. Вашият акаунт вече ли е напълно потвърден? Ако смятате, че имате нужда от помощ, можете да подадете жалба.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Съжалявам, но не мисля, че е нормално. Играл съм в поне 5 различни казина и в нито едно от тях не съм имал проблеми с тегления, само това казино Playzilla иска твърде много документи и най-лошото от всичко е забавянето! Всеки път, когато поискат нови документи, това отнема поне 3 РАБОТИ дни и с това днес са 20 дни, а аз все още не съм получил моето теглене.

Автоматичен превод:
Andersonbiazin
преди 1 година

Всъщност имах предвид документите („документите, както и формата"), въпреки че мога да си представя, че тази процедура няма да ви хареса въз основа на предишния ви опит, играчите, които са свикнали с такава проверка, може да я намерят за доста добре , от друга страна.

Позволете ми да ви напомня, че ако смятате, че имате нужда от помощ, можете да подадете жалба след изтичане на 14 пълни дни.

Кажете ми какво мислите за това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

След 23 дни в очакване на тегленето ми в размер на 4000 BRL акаунтът ми беше забранен и всичките ми печалби анулирани, наистина исках помощ или адвокат, за да заведа дело срещу уебсайта на Playzilla, казах, че имам нужда от парите, за да платя сметките си те казаха, че човек нарушава правилата и условията на сайта 9.1 закони, казва, че не мога да се ангажирам с хазартни пари, че трябва да си позволя да загубя пари и да не се ангажирам с възможни печалби на сайта.

Както и да е, Playzilla са престъпни и нечестни, след още 20 дни в очакване на моето оттегляне. , току-що забраниха акаунта ми и анулираха приходите ми.

Автоматичен превод:
1 2...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини