ФорумКазинаNational Casino - обща дискусия

National Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от raniak78
|
20601 преглеждания 97 отговора |
|
1...3 4 56
Добавете пост
преди 11 месеца

Не ме интересуват 300-те (общо 440)... така е при игра. Понякога просто не печелите. Но фактът, че дори не сте получили безплатни завъртания, когато сте заложили 1 евро 300 пъти, прави много подозрително, че нещата не вървят добре..

В допълнение, завъртанията понякога продължават 3 секунди и след това отново 5 секунди или понякога 7 секунди...защо барабаните се въртят толкова различно...това е добър въпрос


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Проблемът е, че те имат доказателство за депозит от 30 евро, че тези 30 евро са депозирани в тяхното казино. Но тъй като в извлечението от сметката ми няма име (само моят Iban), те не приемат този документ.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това е нормално, страхувам се.

Изявлението трябва да съдържа пълното ви име и адрес.

Знам, че някои играчи трябва да посетят банката си, за да получат такова извлечение. Можете ли да се обадите на вашата банка? Бих опитал това.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не ме интересуват 300-те (общо 440)... така е при игра. Понякога просто не печелите. Но фактът, че дори не сте получили безплатни завъртания, когато сте заложили 1 евро 300 пъти, прави много подозрително, че нещата не вървят добре..

В допълнение, завъртанията понякога продължават 3 секунди и след това отново 5 секунди или понякога 7 секунди...защо барабаните се въртят толкова различно...това е добър въпрос


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добре, аз също бих бил малко загрижен, но както обясних, това се случва. Това е математика и статистика.

За да бъдем честни и справедливи обаче, цялата концепция за честни игри работи точно като неговата:

„Принципите на произволността се спазват от всеки лицензиран доставчик на игри."

( https://casino.guru/how-slot-machines-work-math )

Мисля, че рисува картина...

Както и да е, забавянето и странностите, които описахте, обикновено се причиняват от изоставаща връзка - няма нужда да казвам, че може да се случи и от двете страни. Съчувствам, че може да предизвика известно ниво на подозрение, така че трябва да потърсите по-стабилни сайтове или връзки, за да избегнете това. Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това казино и мафия, която вече спечелих с него преди малко, биха били платени €2000! Но сега, когато имах €6500 за получаване, те не винаги ми плащаха лъжа! Не играйте в това казино, сериозно!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

filefilefile

Автоматичен превод:
Helderkkk
преди 10 месеца

Съвсем сигурен съм, че не е най-добрата идея да наричате някого „мафия", когато искате да получите €6500 от него, особено когато преди това имате положителен опит с него.

Когато става въпрос за вашите екранни снимки, те казват в имейла, че ви предлагат да използвате друг метод на плащане за теглене. Досега не са твърдяли, че не трябва да ви се плаща. След това направете каквото ви помолят и може би ще получите печалбата си по-рано.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Много бих искал да похваля National Casino за бързото изплащане, vip мениджърът е винаги на разположение и може да се договори за бонуси, мисля, че това е единственото онлайн казино, което може да изплаща печалби от безплатни игри и особено харесвам всички промоции които имат постоянно на разположение, така че бих искал да похваля Nationalcasino

Автоматичен превод:
nenodjaki
преди 9 месеца

Здравейте, радвам се, че имате добър опит с казиното. Колко време отнема тегленето, когато казвате, че е бързо?

Що се отнася до възможността да теглите от безплатни игри, имате предвид безплатни завъртания или е по някакъв начин различен?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И още едно измамно казино! Нула звезди! Съсипва хора, които се надяват на малко късмет!!!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Смъквам!!!!

Автоматичен превод:
marioara
преди 8 месеца

Как така? Вероятно сте забравили да го споменете, така че, моля, можете ли да уточните?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Защото ЗАГУБИХ МНОГО ПАРИ!!!

Автоматичен превод:
marioara
преди 8 месеца

За съжаление, ако става въпрос само за загуба на пари в казиното, казиното винаги има предимство пред играча и играчът обикновено губи парите си там.

Не е нищо необичайно, въпреки че съжалявам, когато играчите нямат късмет и губят. Ако случаят е такъв и не се справяте добре, мисля, че почивката ще бъде най-доброто нещо, което можете да направите. 🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не гледайте на това казино, те не теглят никакви печалби, без ограничение те искат все повече и повече снимки, с лична карта, с бележник, кой паспорт, с малко хартия, с вашата къща и още и още. епична измама

Оценката 6.0 е твърде висока

Автоматичен превод:
Helderkkk
преди 7 месеца

казино гуру не променя рейтинг 6.0.

Това казино са епични измамници и трябва да имат 2.0 рейтинг МНОГО НИСЪК, а не 6.0

Автоматичен превод:
aleks86
преди 7 месеца

Здравей. Съжалявам да науча за проблема, който имате с конкретното казино. Видях вашата жалба , при която, за съжаление, нашият екип вече не можеше да ви помогне поради липса на реакция от страна на казината. Въпреки това, както Мирка вече каза, намаляването на рейтинга, причинено от неразрешени жалби, може да помогне за промяна на подхода на казиното. Ако казиното реши да реагира, нашият екип за жалби ще отвори отново жалбата и ще бъдете уведомени по имейл. Случайно успяхте ли да се свържете с Органа за игри на Кюрасао? Бих искал да знам някакъв резултат, моля.

Автоматичен превод:
Публикация на dmarek115 е изтрит
dmarek115
преди 7 месеца

Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Благодаря ви предварително за отговора.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да...При мен...Вечно се търсеха нови оплаквания, за да не се изплащат парите...затова си закрих сметката там

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Благодаря ви предварително за отговора.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, прегледах набързо вашата жалба и установих, че проблемът изглежда е разрешен. Най-накрая добри новини.

Имате ли представа обаче какво всъщност го е причинило? Както изглежда, казиното в момента не е много добро в обслужването на клиентите, така че мисля, че всяка информация може да бъде полезна.

Ще ни уведомите ли, когато парите пристигнат по сметката, моля? Само за да сте сигурни 😉

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още