ФорумКазинаNational Casino - обща дискусия

National Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от raniak78
|
23143 преглеждания 98 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
преди 1 година

Това казино и мафия, която вече спечелих с него преди малко, биха били платени €2000! Но сега, когато имах €6500 за получаване, те не винаги ми плащаха лъжа! Не играйте в това казино, сериозно!

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefile

Автоматичен превод:
Helderkkk
преди 1 година

Съвсем сигурен съм, че не е най-добрата идея да наричате някого „мафия", когато искате да получите €6500 от него, особено когато преди това имате положителен опит с него.

Когато става въпрос за вашите екранни снимки, те казват в имейла, че ви предлагат да използвате друг метод на плащане за теглене. Досега не са твърдяли, че не трябва да ви се плаща. След това направете каквото ви помолят и може би ще получите печалбата си по-рано.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Много бих искал да похваля National Casino за бързото изплащане, vip мениджърът е винаги на разположение и може да се договори за бонуси, мисля, че това е единственото онлайн казино, което може да изплаща печалби от безплатни игри и особено харесвам всички промоции които имат постоянно на разположение, така че бих искал да похваля Nationalcasino

Автоматичен превод:
nenodjaki
преди 11 месеца

Здравейте, радвам се, че имате добър опит с казиното. Колко време отнема тегленето, когато казвате, че е бързо?

Що се отнася до възможността да теглите от безплатни игри, имате предвид безплатни завъртания или е по някакъв начин различен?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И още едно измамно казино! Нула звезди! Съсипва хора, които се надяват на малко късмет!!!!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Смъквам!!!!

Автоматичен превод:
marioara
преди 10 месеца

Как така? Вероятно сте забравили да го споменете, така че, моля, можете ли да уточните?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Защото ЗАГУБИХ МНОГО ПАРИ!!!

Автоматичен превод:
marioara
преди 10 месеца

За съжаление, ако става въпрос само за загуба на пари в казиното, казиното винаги има предимство пред играча и играчът обикновено губи парите си там.

Не е нищо необичайно, въпреки че съжалявам, когато играчите нямат късмет и губят. Ако случаят е такъв и не се справяте добре, мисля, че почивката ще бъде най-доброто нещо, което можете да направите. 🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не гледайте на това казино, те не теглят никакви печалби, без ограничение те искат все повече и повече снимки, с лична карта, с бележник, кой паспорт, с малко хартия, с вашата къща и още и още. епична измама

Оценката 6.0 е твърде висока

Автоматичен превод:
Helderkkk
преди 9 месеца

казино гуру не променя рейтинг 6.0.

Това казино са епични измамници и трябва да имат 2.0 рейтинг МНОГО НИСЪК, а не 6.0

Автоматичен превод:
aleks86
преди 9 месеца

Здравей. Съжалявам да науча за проблема, който имате с конкретното казино. Видях вашата жалба , при която, за съжаление, нашият екип вече не можеше да ви помогне поради липса на реакция от страна на казината. Въпреки това, както Мирка вече каза, намаляването на рейтинга, причинено от неразрешени жалби, може да помогне за промяна на подхода на казиното. Ако казиното реши да реагира, нашият екип за жалби ще отвори отново жалбата и ще бъдете уведомени по имейл. Случайно успяхте ли да се свържете с Органа за игри на Кюрасао? Бих искал да знам някакъв резултат, моля.

Автоматичен превод:
dmarek115
преди 8 месеца

Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Благодаря ви предварително за отговора.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да...При мен...Вечно се търсеха нови оплаквания, за да не се изплащат парите...затова си закрих сметката там

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Благодаря ви предварително за отговора.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, прегледах набързо вашата жалба и установих, че проблемът изглежда е разрешен. Най-накрая добри новини.

Имате ли представа обаче какво всъщност го е причинило? Както изглежда, казиното в момента не е много добро в обслужването на клиентите, така че мисля, че всяка информация може да бъде полезна.

Ще ни уведомите ли, когато парите пристигнат по сметката, моля? Само за да сте сигурни 😉

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да...При мен...Вечно се търсеха нови оплаквания, за да не се изплащат парите...затова си закрих сметката там

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Съжалявам, че се намесих, но за мен звучи така, сякаш сте загубили шанса да вземете парите от казиното. Чудя се какво се обърка. Освен това известието, което направихте за нови оплаквания, ме тревожи. Ако искате да обясните повече, ще бъда тук.


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Добър ден...

След това се отказах да вкарам печалбите в сметката си. Нещо беше спряно на всяка екранна снимка и те не бяха приети... затова затворих акаунта си там...

Автоматичен превод:
Chris1979
преди 8 месеца

Хубав ден и на теб.

Сега виждам. Благодаря за подробностите, надявах се да можем да ви помогнем по някакъв начин. Честно казано, в тази ситуация изглежда малко вероятно.

Както и да е, надявам се скоро да срещнете по-добро казино!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Невероятно казино на живо. Много добри печалби. Веднага след като кандидатствате за теглене, получавате парите си между един до четири дни. Винаги оценявайте това, че дават много добри бонуси. Комплименти за Тами, моя вип асистент. Предлагам това казино на живо National casino. За предпочитане обожавам слотовете му. Много добри опции и отлични награди

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини