преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с National Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Поисках теглене на 592 евро Той казва, че е било успешно Има ли случай парите да не идват от Националното казино?
I asked for a withdrawal of 592 euros He says it was successful Is there a case that the money does not come from the National Casino?
Ζήτησα ανάληψη 592 ευρώ Λεει ότι ήταν επιτυχής Υπάρχει περίπτωση να μην μπουν τα λεφτα από το National Casino?
Тук можете да прочетете за всички проблеми, които играчите са имали с казиното и казината от една и съща казино група.
https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation
You can read here about all issues that players had with the casino and casinos from the same casino group.
https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation
Добър вечер, направих теглене в националното казино и все още чакам да приключи обработката ... Но с това, което прочетох, трябва да се притеснявам ...
Good evening, I made a withdrawal at the national casino and I am still waiting for the processing to be completed ... But with what I read, I should be worried ...
Καλησπέρα σας έχω κάνει ανάληψη στο national casino και ακόμα περιμένω να να ολοκληρωθεί η επεξεργασία ... Αλλά με αυτά πού διαβάζω θα πρέπει να ανησυχώ ...
Здравейте,
просто исках да отбележа, че по време на жалбата даваме на казиното две пълни седмици да обработи плащането, така че, моля, бъдете търпеливи.
Hello,
just wanted to point out that during the complaint we allow the casino two full weeks to process the payment, so please be patient.
ТРЯБВА ДА ЗАТВОРИТЕ ТОВА КАЗИНО НИКОГА НЕ ВИЖДАТЕ ТЕГЛЕНЕТО, КОЕТО НАВЪРШИТЕ В ОТЧЕТА ЗА БАНКОВА СМЕТКА ВСИЧКИ ЗАТВОРИ
YOU HAVE TO CLOSE THIS CASINO YOU NEVER SEE THE WITHDRAWAL YOU MAKE IN THE BANK ACCOUNT REPORT EVERYONE CLOSE
Здравейте,
Отговорих ти, че дори 14 дни са нормални, когато се иска първото теглене.
Вашият акаунт вече е напълно потвърден?
Hello,
I replied to you that even 14 days are normal when the first withdrawal is requested.
Has your account been fully verified yet?
Потвърдих акаунта си нормално. Винаги тегленето, което направиха, идваше за 1 работен ден, сега минаха 3 дни и нищо не се появява в моя акаунт
I have verified my account normally. Always the withdrawal they made came in 1 business day now 3 days have passed and nothing appears in my account
Έχω επαλήθευση τον λογαριασμό μου κανονικά . Πάντα η ανάληψης που έκαναν έμπαιναν σε 1 εργάσιμη ημέρα τώρα έχουν περάσει 3 ημέρες και δεν φαίνεται τίποτα στον λογαριασμό μου
Здравейте,
както написах другаде по-рано днес, смятам, че казината изпитват допълнителни затруднения при обработката на плащания, свързани с банки:
„Моето лично предположение би било, че тъй като някои световни проблеми с банковите проверки за сигурност (свързани с неотдавнашен политически конфликт в Европа), повечето играчи сега изпитват закъснения, когато избират преводи, свързани директно с банките."
Това е моя гледна точка. Все пак трябва да попитате казиното.
Hello,
as I wrote elsewhere earlier today, I believe that casinos experience further difficulties when processing payments associated with banks:
"My personal guess would be that since some worldwide problems with bank security checks (associated with recent political conflict in Europe), most players are now experiencing delays when opting for transfers associated with banks directly."
That's is ma point of view. You should ask the casino anyway.
Казват ми, че са оставили финансите си и че са в доставчика на плащане какво да кажа, надявам се да вляза след 2 работни дни, защото банката не го намира в ARN НОМЕРИТЕ, които ми дадоха
I am told that they have left their finances and that they are in the payment provider what to say I hope to enter in 2 working days because the bank does not find it does in the ARN NUMBERS that they have given me
Εμένα μου λένε ότι έχουν φύγει από το οικονομικό τους και ότι είναι στον πάροχο πληρωμών τι να πω ελπίζω να μπουν σε 2 εργάσιμες ημέρες γιατί η τράπεζα δεν βρίσκει κάνει στο ARN NUMBERS που μου έχουν δώσει
Така че според мен проблемът е на страната на техния доставчик на плащания. Казиното пусна парите, но самото плащане все още е в изчакване поради доставчика. Защо така? Не знам. Но този ARN номер потвърждава, че плащането е обработено от казиното.
Трябва да изчакате, едва ли има какво друго да правите в момента.
So to me, it seems that the problem is on the side of their payment provider. The casino released the money but the payment itself is still pending due to the provider. Why is that? I don't know. But this ARN number confirms that the payment has been processed by the casino.
You should wait, there is hardly anything else to do at the moment.
Така че според мен проблемът е на страната на техния доставчик на плащания. Казиното пусна парите, но самото плащане все още е в изчакване поради доставчика. Защо така? Не знам. Но този ARN номер потвърждава, че плащането е обработено от казиното.
Трябва да изчакате, едва ли има какво друго да правите в момента.
So to me, it seems that the problem is on the side of their payment provider. The casino released the money but the payment itself is still pending due to the provider. Why is that? I don't know. But this ARN number confirms that the payment has been processed by the casino.
You should wait, there is hardly anything else to do at the moment.
Вярвам в това, вярвам, че са паднали под контрол и затова се бавят какво да кажат, не знам дали ще влязат през седмицата защото това никога не се е случвало.. Имат ли ангажимент докато не контролират какво да казвам. Не знам какво може да не е наред.. Казваш, че искат от нея 5 работни дни? От банката ми казват, че е направила искане до централната банка да види
I believe this, I believe that they have fallen under control and that is why they are delaying what to say, I do not know if they will enter during the week because this never happened .. Do they have a commitment until they control what to say. I do not know what could be wrong .. You say they want her 5 working days? The bank tells me it has made a request to the central bank to see
Αυτό πιστεύω εγώ πιστεύω ότι έπεσαν πάνω σε έλεγχο και για αυτό καθυστερούν τι να πω δεν ξέρω μακάρι να μπουν μέσα στην εβδομάδα γιατί ποτέ δεν γινόταν αυτό ..Μήπως τα έχουν δέσμευση μέχρι να ελεγχθούν τι να πω . Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει .. Λέτε να θέλουν της 5 εργάσιμες ημέρες ? Η τράπεζα μου λέει ότι έχει κάνει αίτημα στην κεντρική τράπεζα για να δουν
Съжалявам, но не можах да отгатна за какво става дума сега.
Ако вашата банка попита централната банка, щях да изчакам тяхното изявление, предполагам.
I'm sorry but I became unable to guess what are talking about now.
If your bank asked the central bank, well I'd wait for their statement, I guess.
Да, но банката не е намерила ARN НОМЕРА, банката казва ли ми, че не е намерила нещо възможно?
Yes, but the bank did not locate the ARN NUMBERS, does the bank tell me that it did not find something possible?
Ναι αλλά η τράπεζα δεν εντόπισε το ARN NUMBERS η τράπεζα μου λέει οτι δεν βρήκε κάτι ειναι δυνατόν ?Αφου τα περνούσανε μεσα σε μια ημερα παντα πως γινεται τώρα να μην βλεπουνε λεφ΄τά ...
Смятам, че банката е компетентна институция, трудно ми е да си представя, че не могат да намерят кода.
Конфронтирайте казиното с извлечението, което сте получили от банката. Някой не казва истината и се съмнявам, че това е вашата банка. За съжаление в момента нямам по-добра идея.
I believe that the bank is a competent institution, find it hard to imagine that they can't find the code.
Confront the casino with the statement you got from the bank. Someone is not telling the truth and I doubt it's your bank. Sadly, I have no better idea at the moment.
Прав си ако казиното ме е откраднало искам да отида в съда чакам 5 дни днес работя и парите все още нищо не влязоха работят логично и няма да се справим изобщо ще ги публикувам навсякъде и ще кажа, че това е най-лошото казино
You are right if the casino has stolen me I want to go to court I am waiting 5 days today working and the money still nothing came in they work logically and we will not do well at all I will publish them everywhere and I will say that it is the worst casino there is
Έχετε δίκαιο εάν με έχει κλέψει το καζίνο θέλω να πάμε δικαστικός περιμένω 5 ημέρα σήμερα εργάσιμη και τα λεφτά ακόμη τίποτα δεν μπήκαν μας δουλεύουν αυτοί λογικά και δεν θα τα πάμε καθόλου καλά θα τους δημοσιεύσω παντού και θα πω ότι είναι το χειρότερο καζίνο που υπάρχει
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.