ФорумКазинаNational Casino - обща дискусия

National Casino - обща дискусия

преди 2 години от raniak78
|
13435 преглеждания 88 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с National Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Поисках теглене на 592 евро Той казва, че е било успешно Има ли случай парите да не идват от Националното казино?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Някой някога правил ли е теглене от National Casino?

Автоматичен превод:
raniak78
преди 2 години

Тук можете да прочетете за всички проблеми, които играчите са имали с казиното и казината от една и съща казино група.

https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
raniak78
преди 2 години

Да, и всичко ме отхвърля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър вечер, направих теглене в националното казино и все още чакам да приключи обработката ... Но с това, което прочетох, трябва да се притеснявам ...

Автоматичен превод:
raniak78
преди 2 години

Взехте ли ги най-накрая????

Автоматичен превод:
raniak78
преди 2 години

Най-накрая влязоха ли?

Автоматичен превод:
ElioQ
преди 2 години

Здравейте,

просто исках да отбележа, че по време на жалбата даваме на казиното две пълни седмици да обработи плащането, така че, моля, бъдете търпеливи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

ТРЯБВА ДА ЗАТВОРИТЕ ТОВА КАЗИНО НИКОГА НЕ ВИЖДАТЕ ТЕГЛЕНЕТО, КОЕТО НАВЪРШИТЕ В ОТЧЕТА ЗА БАНКОВА СМЕТКА ВСИЧКИ ЗАТВОРИ


Автоматичен превод:
mixalis679
преди 1 година

Здравейте,

Отговорих ти, че дори 14 дни са нормални, когато се иска първото теглене.

Вашият акаунт вече е напълно потвърден?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Потвърдих акаунта си нормално. Винаги тегленето, което направиха, идваше за 1 работен ден, сега минаха 3 дни и нищо не се появява в моя акаунт

Автоматичен превод:
mixalis679
преди 1 година

Здравейте,

както написах другаде по-рано днес, смятам, че казината изпитват допълнителни затруднения при обработката на плащания, свързани с банки:

„Моето лично предположение би било, че тъй като някои световни проблеми с банковите проверки за сигурност (свързани с неотдавнашен политически конфликт в Европа), повечето играчи сега изпитват закъснения, когато избират преводи, свързани директно с банките."

Това е моя гледна точка. Все пак трябва да попитате казиното.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Казват ми, че са оставили финансите си и че са в доставчика на плащане какво да кажа, надявам се да вляза след 2 работни дни, защото банката не го намира в ARN НОМЕРИТЕ, които ми дадоха

Автоматичен превод:
mixalis679
преди 1 година

Така че според мен проблемът е на страната на техния доставчик на плащания. Казиното пусна парите, но самото плащане все още е в изчакване поради доставчика. Защо така? Не знам. Но този ARN номер потвърждава, че плащането е обработено от казиното.

Трябва да изчакате, едва ли има какво друго да правите в момента.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че според мен проблемът е на страната на техния доставчик на плащания. Казиното пусна парите, но самото плащане все още е в изчакване поради доставчика. Защо така? Не знам. Но този ARN номер потвърждава, че плащането е обработено от казиното.

Трябва да изчакате, едва ли има какво друго да правите в момента.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вярвам в това, вярвам, че са паднали под контрол и затова се бавят какво да кажат, не знам дали ще влязат през седмицата защото това никога не се е случвало.. Имат ли ангажимент докато не контролират какво да казвам. Не знам какво може да не е наред.. Казваш, че искат от нея 5 работни дни? От банката ми казват, че е направила искане до централната банка да види

Автоматичен превод:
mixalis679
преди 1 година

Съжалявам, но не можах да отгатна за какво става дума сега.

Ако вашата банка попита централната банка, щях да изчакам тяхното изявление, предполагам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, но банката не е намерила ARN НОМЕРА, банката казва ли ми, че не е намерила нещо възможно?

Автоматичен превод:
mixalis679
преди 1 година

Смятам, че банката е компетентна институция, трудно ми е да си представя, че не могат да намерят кода.

Конфронтирайте казиното с извлечението, което сте получили от банката. Някой не казва истината и се съмнявам, че това е вашата банка. За съжаление в момента нямам по-добра идея.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Прав си ако казиното ме е откраднало искам да отида в съда чакам 5 дни днес работя и парите все още нищо не влязоха работят логично и няма да се справим изобщо ще ги публикувам навсякъде и ще кажа, че това е най-лошото казино

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини